> Шифр: ПШ-2/2018/2 Журнал 2018г. N 2 Ковальова, В. Розвиток творчої особистості молодшого школяра в умовах компетентнісно орієнтованої освіти / В. Ковальова. - С.1–3. - Бібліогр.: 6 назв. Каракоз, С. Олександр Захаренко (1937–2001) / С. Каракоз. - С.4–7. Піка, Т. Виховання духовно осмисленого патріотизму / Т. Піка. - С.8–9. Козінцева, Т. Критичне мислення як засіб формування та розвитку творчих здібностей молодших школярів / Т. Козінцева. - С.10–13. - Бібліогр.: 7 назв. Губарєва, С. Урок української мови у 2 класі / С. Губарєва. - С.14–15. - Бібліогр.: 7 назв. Гуцалюк, Т. Урок розвитку зв’язного мовлення у 2 класі з використанням технології "Сторітелінгу" / Т. Гуцалюк. - С.15–17. - Бібліогр.: 4 назви. Билиця, І. Вивчення життя та творчості Лесі Українки на уроці літературного читання у 4 класі / І. Билиця. - С.17–20. Романь, Н. Чекаємо весну : (урок позакласного читання, 2 клас) / Н. Романь. - С.20–23. Тарнавська, С. Практична спрямованість обчислювальних навичок молодшого школяра / С. Тарнавська. - С.24–28. - Бібліогр.: 10 назв. Шишова, О. Спрощення таблиці множення / О. Шишова. - С.29–33. Ковальчук, Л. Цікаві задачі не для ледачих / Л. Ковальчук. - С.33–36. Кацубо, Я. Відкритий інтегрований урок у 2 класі / Я. Кацубо. - С.37–39. Філіпінко, Л. Формування екологічної свідомості у молодших школярів : (позакласний захід у 1 класі) / Л. Філіпінко. - С.40–41. Дробчак, Я. Оригамі у навчально-трудовій діяльності як засіб формування творчих компетентностей учнів початкової школи / Я. Дробчак. - С.41–44. Балютіна, К. "Шпаргалка" для батьків / К. Балютіна. - С.45–46. Грошева, О. Створення сприятливого середовища для розвитку соціальної компетентності молодших школярів / О. Грошева. - С.47–49. - Бібліогр.: 5 назв. Кириленко, В. Корекційна робота психолога та соціального педагога / соціального працівника з профілактики й подолання агресивної поведінки молодших школярів / В. Кириленко. - С.50–53. - Бібліогр.: 8 назв. Марченко, Н. КЛЮЧ до читання / Н. Марченко. - С.54–57. Висоцька, Л. Тепло татусевих долонь : (виховний захід, 3-й клас) / Л. Висоцька. - С.58–60. Авдусенко, Л. Цінності інклюзивної освіти / Л. Авдусенко. - С.61. - Бібліогр.: 2 назви. Петрина, А. Світла зірка Лесі Українки / А. Петрина. - С.62. Гринишак, Я. Шануймо рідне / Я. Гринишак. - С.63–64. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
П 30 Петрина, А. Світла зірка Лесі Українки / Алла Петрина> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 2. - С. 62. . - ISSN 0131-5358
фывфывфыв: літературне читання -- інтегрований проект -- метод проектів -- українська письменниця -- творчість письменниці -- проектна діяльність -- початкова школа -- 4 клас Аннотация: У статті подано груповий, інтегрований проект з української літератури на тему: "Світла зірка Лесі Українки" для учнів 4 класів. Мета проекту: сприяти духовному збагаченню учнів; вивчати життєвий і творчий шлях Лесі Українки; розвивати виразність і свідомість читання; виховувати любов до рідного слова; формувати якості активного читача. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПШ-2/2020/1 Журнал 2020г. N 1 Бех, І. Виховна інноватика Василя Сухомлинського / Іван Бех. - С.1–3. Якименко, С. Екскурсія до історичної локації "Ольвія" : (освітній нетворкінг) / Світлана Якименко [и др.]. - С.4–11. Другие авторы: Тимченко А., Іванець Н., Філімонова Т., Дрозд О. Фідкевич, О. Формувальне оцінювання як інструмент підвищення якості навчання / Олена Фідкевич, Наталія Бакуліна. - С.12–14. - Бібліогр.: 13 назв. Єгупова, В. Урок української мови у 4 класі / Віта Єгупова. - С.15–16. Разгільдєєва, Л. Урок літературного читання / Любов Разгільдєєва. - С.16–18. Кобцева, Н. Урок позакласного читання у 3 класі / Наталія Кобцева. - С.18–20. Прошкуратова, Т. Система інтегрованих завдань з теми "Життя тварин у довкіллі" / Тамара Прошкуратова, Аліна Пархоменко. - С.20–22. Діхтяренко, Л. Ми пізнаємо природу – спостерігаємо за тваринами : ("Я досліджую світ", 1 цикл навчання) / Людмила Діхтяренко. - С.23–25. Лісовець, О. Зустрічається зима з весною / Олена Лісовець. - С.25–26. Гільберг, Т. Орієнтовне календарно-тематичне планування з інтегрованого курсу "Я досліджую світ" : до підручника "Я досліджую світ", 2 клас, ІІ частина (автори Гільберг Тетяна, Тарнавська Сніжана, Павич Ніна; видавництво "Генеза", 2019) / Тетяна Гільберг, Світлана Тарнавська. - С.27–37. Петрина, А. Заняття з трудового навчання у 2 класі / Алла Петрина. - С.38–39. Микитюк, В. Урок природознавства у 4 класі / Валентина Микитюк. - С.40–42. Тернавич, Т. Інсценізація – один із напрямів особистісно орієнтованого навчання : (виховний захід) / Тетяна Тернавич. - С.42–44. Зайцева, Н. М. Створення ситуації успіху в освітньому процесі на уроках математики / Н. М. Зайцева. - С.45–47. Дяченко, Л. Як організувати роботу дітей в інклюзивному класі на уроках української мови і читання / Людмила Дяченко. - С.48–50. Савенков, І. Методичні основи занять лікувальною фізкультурою в спеціальних медичних групах у школі / Іігор Савенков. - С.51–54. - Бібліогр.: 2 назви. Крат, Л. Захистити дитячу душу / Любов Крат. - С.55–57. Попкова, Т. Нестандартні уроки – втілення життєвих компетенцій у дію / Тетяна Попкова, Світлана Зінченко. - С.58–59. Мазур, Н. Застосування методів критичного мислення на уроках у 3 класі / Наталя Мазур. - С.59–60. Конкурс "І сталося диво...". - С.62–63. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
П 30 Петрина, А. Заняття з трудового навчання у 2 класі [Текст] / Алла Петрина> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2020. - № 1. - С. 38–39. . - ISSN 0131-5358
фывфывфыв: трудове навчання -- методика викладання -- витинанки -- робота з папером -- початкова школа -- 2 клас Аннотация: У статті подано розробку уроку з трудового навчання на тему: "Витинанки "Сніжинка" для учнів початкової школи. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПШ-2/2020/11/12 Журнал 2020г. N 11/12 (617-618) Світлої пам’яті Олександри Яківни Савченко. - С.1. Гільберг, Т. Організація уроку інтегрованого курсу "Я досліджую світ" у I циклі навчання / Тетяна Гільберг, Світлана Тарнавська. - С.3-9. - Бібліогр.: 18 назв. Мовчун, А. Формування мовних знань і правописних умінь учнів 3 класу на уроках перевірки і корекції знань, умінь і навичок / Антоніна Мовчун. - С.10-15 Мисько, Г. Гра - провідний вид діяльності молодших школярів / Галина Мисько. - С.15-24. - Бібліогр.: 5 назв. Юстенюк, О. Урок читання у 2 класі / Олена Юстенюк. - С.24-25. Шостак, М. Тести для перевірки розуміння прочитаного : (2 клас) / Марія Шостак. - С.25-28. Ніколаєнко, В. Розмаїттям кольоровим прикрашає осінь край : (урок-проєкт у 3 класі) / Валентина Ніколаєнко. - С.28-30. Фещенко, Н. У країні знань. Твори з науковою інформацією : (урок літературного читання у 4 класі) / Наталія Фещенко. - С.31-32. Пліс, Т. Всеволод Нестайко "Троє за парканом" : (урок літературного читання, 4 клас) / Тетяна Пліс. - С.33-35. Тарнавська, С. Сила математичного слова / Світлана Тарнавська. - С.35-37 Кацубо, Я. Відкрите заняття - гра "Розумники і Розумниці" / Яна Кацубо. - С.37-40 Петрина, А. "Вербички - сестрички закосичилися". Еколого - народознавчий проєкт - усний журнал. / Алла Петрина. - С.41-44 Бурячок, Г. Село моє, для мене ти єдине / Галина Бурячок. - С.45-46 Чудакова, О. Повернений ліс / Оксана Чудакова. - С.46-48. - Бібліогр.: 4 назви. Якубенко, О. Розробки уроків відповідно до нозології дитини з ООП : (навчання грамоти, математика, "Я досліджую світ" за програмою О. Я. Савченко) / Олена Якубенко. - С.49-53. Голішенко, Н. Актуальність проблематики казок В. О. Сухомлинського в контексті сучасних тенденцій виховання учнів / Наталія Голішенко. - С.54-55. - Бібліогр.: 5 назв. Прошкуратова, Т. Система інтегрованих завдань / Тамара Прошкуратова, Любов Пиліпко. - С.56-58. Братошко, С. Вишита поезія. До 150-річчя від дня народження видатної поетеси і громадської діячки Лесі Українки / Світлана Братошко. - С.59. Попова, Г. Булінг: боротьба триває! Толерантний всесвіт побудуй! : (з досвіду роботи) / Галина Попова. - С.60-62. - Бібліогр.: 3 назви. Кисла, Н. Майстер-клас для вчителів "Дерево власних резервів / Наталія Кисла. - С.63-65 Красоткіна, Н. День української писемності та мови : свято-урок / Надія Красоткіна. - С.66-68 Швець, О. Свято врожаю / Олександр Швець. - С.69-72 Конкурс "І сталося диво...". - С.73-76 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
П 30 Петрина, А. "Вербички - сестрички закосичилися". Еколого - народознавчий проєкт - усний журнал. [Текст] / Алла Петрина> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2020. - № 11/12(617-618). - С. 41-44 . - ISSN 0131-5358
фывфывфыв: метод проєктів -- еколого-народознавчий проєкт -- різноманіття верб -- біологічна інформація -- народознавча інформація -- рослинний світ -- екологічна культура -- початкова школа Аннотация: У статті представлено еколого-народознавчий проєкт у вигляді усного журналу для учнів початкової школи. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |