> Шифр: УЛЗО/2010/11 Журнал 2010г. N 11 Захарчук, Вікторія. Казка про калинову сопілку: трансформація архетипу братовбивства в українській літературі / В. Захарчук. - С.2-6. Мхитарян, Ольга. Методична модель розвитку навчальних досягнень в учнів з низьким рівнем літературних знань і вмінь / О. Мхитарян. - С.7-13. Петровська, Тетяна. Організація роботи з розвитку образного мовлення учнів на уроках читання казок / Т. Петровська. - С.14-16. Головченко, Ніна. Постмодернізм як універсальна матриця сучасної літератури / Н. Головченко. - С.17-21. Жила, Світлана. "Леся Українка була великим Будівничим нашого національного духу" : літературознавчі та методичні матеріали до вивчення біографії Лесі Українки та драматичної поеми "Бояриня" / С. Жила. - С.22-27. Черниш, Анна. Художня візія українського генія у романі Слабошпицького М. "Марія Башкирцева (Життя за гороскпом)" : матеріали до уроку у 9 класі / А. Черниш. - С.32-35. Логвіненко, Наталія. Від фольклорної фантастики до сучасного українського фентезі / Н. Логвіненко. - С.36-40. Яценко, Таміла. Символізм у світовій художній літературі : методичні рекомендації щодо викладання спецкурсу "Художня література у контексті світової літератури" / Т. Яценко. - С.41-45. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
П 30 Петровська, Тетяна. Організація роботи з розвитку образного мовлення учнів на уроках читання казок [Текст] / Т. Петровська> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - N 11. - С. 14-16. Рубрики: Початкова школа--уроки читання фывфывфыв: образне мовлення Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: УЛЗО/2012/3 Журнал 2012г. N 3 Тимошенко, Юрій. Лицар вітчизняної науки : Анатолію Градовському - 60! / Ю. Тимошенко, О. Киченко. - С.2-3 Іванишин, Петро Васильович. Художній світ : трансформація мегаобразів Тараса Шевченка у поезії вісниківців / П. Іванишин. - С.4-9 Ткаченко, Роман. Постать вченого у романах В. Домонтовича" Доктор Серафікус" і В. Набокова "Пнін" : спільне і відмінне / Р. Ткаченко. - С.10-12 Бондаренко, Юрій. Концептуально-жанровий аналіз літературного твору в школі (на матеріалі комедії М. Куліша "Мина Мазайло") / Ю. Бондаренко. - С.13-16 Назаренко, Людмила. Методичні основи використання інформаційних технологій у навчанні літератури : теоретичний і практичний аспекти / Л. Назаренко. - С.17-20 Петровська, Тетяна. Методика розвитку образного мовлення молодших школярів у процесі читання / Т. Петровська. - С.21-23 Беценко, Тетяна. Актуальні питання філологічного аналізу художнього тексту / Т. Беценко. - С.24-29 Нікітченко, Людмила. Образ солов’я як утілення творчої особистості : за твором Костянтини Малицької "Соловей") / Л. Нікітченко. - С.30-32 Конончук, Надія. Ейдетика у навчанні літератури : конспект уроку за твором Івана Малковича "Свічечка букви Ї" / Н. Конончук. - С.33-36 Болюк, Оксана. "Слово о полку Ігоревім" - шедевр давньоруської літератури / О. Болюк. - С.37-38 Барановська, Віта. Урок за твором Лесі Українки "Давня казка" 8 клас / В. Барановська. - С.39-41 Бондаренко, Лідія. Тестові завдання за нововведеними до програми ЗНО поетичними творами / Л. Бондаренко. - С.42-44 Сокол, Тетяна. Творчість Остапа Вишні періоду заслання (1933-1944 рр.) / Т. Сокол. - С.45-48 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
П 30 Петровська, Тетяна. Методика розвитку образного мовлення молодших школярів у процесі читання [Текст] / Т. Петровська> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 3. - С. 21-23 Рубрики: Викладання української літератури в школі Образне мислення фывфывфыв: художній твір -- художній образ -- образні засоби -- читання Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: ПШ-2/2013/4 Журнал 2013г. N 4 Данько, Наталія. Розвиток творчих здібностей молодших школярів / Н. Данько. - С.1-2 Комнацька, Валентина. Урок української мови з елементами інтеграції в 4 класі / В. Комнацька. - С.3-5 Петровська, Тетяна. Система роботи над образними засобами художнього твору на уроках літературного читання (порівняння) / Т. Петровська. - С.5-7 Савицька, Наталія. Відкритий урок з математики у 2 класі / Н. Савицька. - С.8-10 Лобова, Ольга. Національне та інтеркультурне виховання молодших школярів на уроках музичного мистецтва / О. Лобова. - С.11-14. - Бібліогр. у кінці ст. Хлєбнікова, Людмила. Особливості навчання музичного мистецтва за новими програмами у 1 класі (ІІ семестр) / Л. Хлєбнікова. - С.15-18 Подольська, Ольга. Розробки уроків з основ здоров’я / О. Подольська. - С.18-22 Школьнік, Серафима. Театралізоване заняття до теми "Охорона безпеки життєдіяльності" / С. Школьнік, Т. Бесшапошникова, С. Вареник. - С.22-24 Ханас, Лідія. Виховний захід "Бал квітів" / Л. Ханас. - С.25-28 Чорна, Наталія. Космічна подорож "Таємниця зоряного неба" : (інтегрований урок трудового навчання та природознавства з елементами інтерактивних технологій у 3 класі) / Н. Чорна. - С.28-31 Деркач, Лариса. Диво дитячої творчості / Л. Деркач. - С.31-33 Вашуленко, Микола. Орієнтовні контрольні роботи з української мови / М. Вашуленко, С. Дубовик. - С.36-45 Листопад, Наталія. Орієнтовні тексти річних підсумкових контрольних робіт з математики : 2 клас / Н. Листопад, Н. Прима. - С.45-46 Андрусенко, Ірина. Орієнтовні підсумкові контрольні роботи з курсу "Я і Україна. Природознавство" за ІІ семестр для учнів 3-4 класів / І. Андрусенко, І. Івашина. - С.47-48 Мартиненко, Світлана. Діагностування особливостей особистісно-професійної діяльності вчителя початкової школи / С. Мартиненко. - С.49-50 Таранченко, Оксана. Стратегія сучасного викладання: надання підтримки учням з особливими потребами в умовах інклюзивного навчання / О. Таранченко. - С.51-54. - Бібліогр. у кінці ст. Климович, Маргарита. Підготовка студентів до створення науково-методичного середовища в початковій школі / М. Климович. - С.55-57. - Бібліогр. у кінці ст. Бабаніна, Ірина. Сімейне виховання як гарант морального становлення особистості : (досвід, пошук, міркування) / І. Бабаніна. - С.60-62 Нижник, Оксана. Возвеличуємо Христове воскресіння / О. Нижник. - С.63-64 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
П 30 Петровська, Тетяна. Система роботи над образними засобами художнього твору на уроках літературного читання (порівняння) [Текст] / Т. Петровська> // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 4. - С. 5-7 . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Викладання української літератури в школі фывфывфыв: художні образи -- художні твори Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: УЛЗО/2013/7/8 Журнал 2013г. N 7/8 Таранік-Ткачук, К. В. Методичні рекомендації щодо вивчення української літератури в загальноосвітніх навчальних закладах у 2013-2014 навчальному році / К. В. Таранік-Ткачук. - С.2-7. Фасоля, Анатолій. Як заохотити учня до читання / А. Фасоля. - С.8-11. Гаврилюк, Оксана. Моделювання уроків. 5 клас : уроки перший, другий / О. Гаврилюк. - С.12-13. Куцевол, Ольга. Проблеми методичної творчості вчителя літератури в науковій рецепції професора Ніли Волошиної / О. Куцевол. - С.14-18. - Бібліогр.: 7 назв. Логвіненко, Наталя. Формування змісту шкільного курсу літератури – одна з невіддільних функцій методики літератури / Н. Логвіненко. - С.18-21. - Бібліогр.: 9 назв. Чайка, Олена. Розвиток творчої особистості як актуальна проблема методики викладання літератури / О. Чайка. - С.21-23. - Бібліогр.: 9 назв. Скоморовська, Наталія. Критичне мислення як основа правильної інтерпритації художніх текстів на уроках української літератури в старших класах / Н. Скоморовська. - С.24-27. - Бібліогр.: 10 назв. Бондаренко, Юрій. Дослідження ціннісних та цільових пріоритетів персонажів у процесі шкільного аналізу літературного твору / Ю. Бондаренко. - С.28-31. - Бібліогр.: 8 назв. Петровська, Тетяна. Робота над епітетами як виразниами образності мовлення на уроках читання в 2-4 класах / Т. Петровська. - С.31-34. - Бібліогр.: 6 назв. Нежива, Людмила. Естетичні орієнтири сприйняття літератури: до проблеми компетентнісного підходу в шкільній літературній освіті / Л. Нежива. - С.34-38. - Бібліогр.: 9 назв. Небеленчук, Ірина. "Моє село в терновому вінку" : вивчення творчості Дмитра Іванова в контексті розділу "Література рідного краю" / І. Небеленчук. - С.39-41. - Бібліогр.: 6 назв. Добровольська, Ольга. "Обніміться ж, брати мої, молю вас, благаю..." : вивчення послання Т. Г. Шевченка "І мертвим, і живим, і ненародженим..." / О. Добровольська. - С.42-44. - Бібліогр.: 2 назв. Сорокіна, Лариса. "В степу безкраїм за Уралом" : сценарій літературної вітальні / Л. Сорокіна. - С.44-48. - Бібліогр.: 4 назв. Маслюк, Галина. Частини мови : урок-практикум / Г. Маслюк. - С.48-50. Ярошенко, Роман. Літературне підпілля – гріх чи реальність? / Р. Ярошенко, Д. Приліпко. - С.51-55. - Бібліогр.: 22 назв. Головченко, Ніна. Роман Люко Дашвар "БИТІ Є" (2012) як українських варіант масової літератури / Н. Головченко. - С.56-60. - Бібліогр.: 15 назв. Тарасюк, Ніна. Леся Українка і німецька література / Н. Тарасюк. - С.61-62. - Бібліогр.: 14 назв. Єременко, Оксана. Симпозіум україністів у Чехії / О. Єременко, Н. Зубець, В. Кравченко. - С.63-65. - Бібліогр.: 5 назв. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№3 Экз. 1 (свободен) |
Петровська, Тетяна. Робота над епітетами як виразниами образності мовлення на уроках читання в 2-4 класах / Т. Петровська> // Укр. л-ра в загальноосвіт. шк. : наук.-метод. журн. - 2013. - № 7/8. - С. 31-34. - Бібліогр.: 6 назв. Рубрики: Початкова школа--уроки читання Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності фывфывфыв: образность мовлення -- уроки читання -- 2-4 класи -- епітети -- образні засоби -- художній образ -- поетичний образ -- перенесне значення Аннотация: У статті розглянуто особливості над епітетами як виразниками образності на уроках читання в 2-4 класах. Автор демонструє ефективні прийоми аналізу мовних засобів, з допомогою яких створюються художні образи. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№3 Экз. 1 (свободен) |
Петровська, Тетяна Василівна. Розвиток образного мовлення молодших школярів на уроках літературного читання [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня канд.пед.наук. Спец.13.00.02 - теорія та методика навчання (українська література) / Т. В. Петровська ; Ін-т педагогіки НАПН України Доп.точки доступа: Інститут педагогіки Національної академії педагогічних наук України (Київ) Свободных экз. нет |
П 30 Петровська, Тетяна Василівна. Розвиток образного мислення молодших школярів на уроках літературного читання [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня канд.пед.наук. Спец. 13.00.02-теорія та методика навчання(українська література) / Т. В. Петровська ; Ін-т педагогіки НАПН України. - : ІП НАПН України, 2014. - 22 с. -
РУБ 74 Рубрики: Українська література--автореферати дисертацій Кафедра української літератури Автореферати дисертацій--методика викладання української літератури фывфывфыв: образне мовлення -- літературне читання -- мовлення учнів Доп.точки доступа: Інститут педагогіки Національної академії педагогічних наук України (Київ) Экземпляры всего: 1 ІБв (1) Свободных экз. нет |