> Шифр: ВОУ1/2017/2 Журнал 2017г. N 2 Андрущенко, Віктор. Філософська освіта і наука як каталізатор цивілізаційного проекту України / В. Андрущенко, Н. Хамітов. - С.5-17. Курбатов, Сергій. Проблема вимірювання результатів навчання і вдосконалення існуючих систем університетських рейтингів / С. Курбатов. - С.18-22. Вознюк, Олександр. Розвиток педагогічної дійсності / О. Вознюк. - С.23-31. Кірик, Тамара. Філософія освіти про гуманізм, неогуманізм, ноогуманізм у вищій школі України-XXI / Т. Кірик. - С.32-38. Силадій, Іван. Основні напрями наукової актичності педагога-новатора / І. Силадій. - С.39-45. Shvets, Valentyna. The new model of feedbacks between students and e-learning platform moodle / V. Shvets. - С.46-51. Качмар, Олександра. Стратегії подолання агресивності студентів у сучасній вищій освіті / О. Качмар. - С.52-57. Коваленко, Оксана. Правове забезпечення вищої освіти Сполученого Королівства Великої Британії та Північної Ірландії / О. Коваленко. - С.58-63. Опанасюк, Юлія. Проблеми розвитку міжнародного академічного співробітництва / Ю. Опанасюк. - С.64-70. Хілько, Юлія. Функції головних агентів соціалізації обдарованих дітей у загальноосвітніх школах Канади / Ю. Хілько. - С.71-77. Подолякіна, Ольга. Проекти радикальної зміни дискурсу освіти: ідейні основи та дискурсивні і комунікативні концепції трансформацій педагогічної практики в системі філософії освіти / О. Подолякіна. - С.78-82. Астахова, Валентина. Новий напрям у дослідженні проблем освіти / Валентина Астахова В. - С.83-85. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
П 44 Подолякіна, Ольга. Проекти радикальної зміни дискурсу освіти: ідейні основи та дискурсивні і комунікативні концепції трансформацій педагогічної практики в системі філософії освіти [Текст] / О. Подолякіна> // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2017. - N 2. - С. 78-82.
фывфывфыв: дискурс освіти -- постмодернізм -- комунікація -- відкрита освіта -- філософія освіти -- гуманістична педагогіка -- педагогічний радикалізм -- філософський радикалізм -- антипедагогіка Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВОУ1/2019/3 Журнал 2019г. N 3 Андрущенко, Віктор. Глобальні тренди розвитку освіти XXI століття / В. Андрущенко. - С.5-15. Барановська, Наталія. Життя, сповнене наукового пошуку : (творча діяльність професора В. І. Онопрієнка) / Н. Барановська, Г. Січкаренко. - С.15-21. Похресник, Анатолій. Стратегія реформування вищої освіти України в контексті нових інформаційних викликів / А. Похресник. - С.21-27. Магера, Сергій. Європейський вектор розвитку української культури / С. Магера. - С.27-35. Подолякіна, Ольга. Світові гуманістичні кризи та перспективи суспільного прогресу в умовах глобалізації / О. Подолякіна. - С.35-42. Нестерова, Марія. Соціальна згуртованість університетської спільноти / М. Нестерова, М. Дєліні, А. Заможський. - С.42-51. Сікорський, Петро. Якість середньої освіти - основний чинник якісної вищої освіти / П. Сікорський, І. Колодій. - С.51-61. Пирогова, Тетяна. Формування естетичних смаків та естетичних оцінок учнівської та студентської молоді / Т. Пирогова. - С.61-69. Козлакова, Галина. Вища технічна освіта у Словаччині: гуманітарна складова і дослідження / Г. Козлакова. - С.69-76. Дебич, Марія. Якість вищої освіти в умовах інтернаціоналізації / М. Дебич. - С.76-86. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Подолякіна, Ольга. Світові гуманістичні кризи та перспективи суспільного прогресу в умовах глобалізації [Текст] / О. Подолякіна> // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2019. - N 3. - С. 35-42. Рубрики: Соціологія--Україна фывфывфыв: світові гуманістичні кризи -- суспільний прогрес -- інформаційні технології -- індекс людського розвитку Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |