> Шифр: ВМДЗ/2012/2 Журнал 2012г. N 2 Єгорушкіна, Катерина. Казкотерапія як інструмент психолога та педагога / К. Єгорушкіна. - С.4-9. Половіна, Олена. Формування емоційного досвіду дошкільника засобами казки / О. Половіна. - С.10-13. Єгорушкіна, Катерина. Творимо терапевтичну казку: крок за кроком / К. Єгорушкіна. - С.14-16. Бєлєнька, Ганна. Екологічна казка у житті сучасної дитини / Г. Бєлєнька. - С.17-24. Назарчук, Ніна. Казки для Ганусі й Петруся, для матусі й татуся / Н. Назарчук. - С.25-29. Чернишова, Лана. Поміркуймо над казкою / Л. Чернишова. - С.30-33. Ломакіна, Олена. Профілактика шкільної дезадаптації у дітей старшого дошкільного віку / О. Ломакіна. - С.34-42. Вовк, Тетяна. Домашня аура та парітетність відносин між вихователем і дітьми у дитячих садках Німеччини / Т. Вовк. - С.43-47. Сухенко, Ірина. Використання LEGO-конструювання в освітньому процесі ДНЗ. / І. Сухенко. - С.48-52. Садова, Надія. Ведемо персональний блог / Н. Садова. - С.53-55. Свята та цікаві події квітня. - С.56-57. Орієнтовна циклограма діяльності вихователя-методиста на березень. - С.57-59. Мартинюк, Лілія. Нагородження педагогічних працівників дощкільного закладу / Л. Мартинюк. - С.61-68. Малишева, Ольга. Атестація вихователя-початківця з повною вищою фаховою освітою / О. Малишева. - С.69-70. Малишева, Ольга. Встановлення тарифного розряду вихователю, який має середню спеціальну освіту / О. Малишева. - С.70-71. Малишева, Ольга. Право інструктора з фізкультури з неповною освітою на присвоєння звання "вихователь-методист" / О. Малишева. - С.71. Пам’ятка з питань атестації для педагогічних працвників. - С.72-73. Клименко, Антоніна. Оплата праці під час заміни тимчасово відсутнього вихователя-методиста / А. Клименко. - С.74-75. Погорєлова, Лариса. Стежинами казок / Л. Погорєлова. - С.76-79. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
П 52 Половіна, Олена. Формування емоційного досвіду дошкільника засобами казки / Олена Половіна> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2012. - № 2. - С. 10-13. Рубрики: Психологія дитини--емоції Казкотерапія--дошкільний вік Кафедра дошкільної освіти фывфывфыв: емоційний досвід -- підструктура особистості -- емоційні сфери -- почуття -- емоції -- сприйняття казки Аннотация: Про використання казки, як терапевтичного засобу в ДНЗ. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 6 / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2012. - 244 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 74.33 грн. Содержание: Багрій, Вікторія Неофидівна. Актуалізація рефлексивної здатності студентів як суб’єктів фахової підготовки / В. Н. Багрій. - С .7-10 Бейгер, Галина. Соціальна й професійна активізація підопічних системи соціального забезпечення: парадигми й досягнення / Г. З. Бейгер. - С .11-22 Біла, Олена Олександрівна. Мобілізаційні функції майбутніх фахівців соціономічного профілю у сфері соціально-педагогічного проектування / О. О. Біла. - С .23-29 Гордієнко, Тетяна Володимирівна. Педагогічні моделі багаторівневої підготовки майбутніх учителів / Т. В. Гордієнко. - С .30-34 Заболотна, Оксана Адольфівна. Трансдисциплінарність як стратегія практичної реалізації засад альтернативної освіти / О. А. Заболотна. - С .35-38 Ковальчук, Василь Іванович. Зміст та структура педагогічної майстерності майстра виробничого навчання ПТНЗ / В. І. Ковальчук. - С .39-44 Леонова, Інна Михайлівна. Особливості професійної етики майбутнього соціального педагога в закладах соціального захисту дітей / І. М. Леонова. - С .45-49 Парфанович І. І., Іванна Іванівна. Особливості діяльності та фахового рівня суб’єктів профілактики девіантної поведінки / Іванна Іванівна Парфанович І. І. - С .50-55 Скиба, Марина Миколаївна. Особливості медіаграмотності майбутніх соціальних педагогів / М. М. Скиба. - С .56-60 Спіліоті, Олена Володимирівна. Проблема формування музично-інтонаційного мислення майбутніх учителів музики у процесі фахової підготовки: теоретико-експериментальне дослідження / О. В. Спіліоті. - С .61-68 Стрельнікова, Ніна Михайлівна. Виховні проблеми сучасної неповної сім’ї / Н. М. Стрельнікова. - С .69-72 Хоменко, Олександр Вікторович. Стан та проблеми іншомовної підготовки у вищій школі України / О. В. Хоменко. - С .73-79 Благінін, Валерій Михайлович. Сучасні інформаційні технології навчання віртуального характеру / В. М. Благінін, Я. І. Наріжна. - С .80-83 Бобро, Артур Анатолійович. Формування потреби здорового способу життя в учнів старших класів / А. А. Бобро. - С .84-88 Бондарчук, Алла Ярославівна. Тренінг як важлива форма оптимізації виховної роботи студентів музично-педагогічних факультетів / А. Я. Бондарчук. - С .89-93 Качалова, Тетяна Василівна. Формування мовно-комунікативної компетентності майбутніх соціальних педагогів у процесі вивчення "Основ красномовства" / Т. В. Качалова, Г. М. Вакуленко. - С .94-98 Мацегора, Анастасія Віталіївна. Профорієнтація як напрям діяльності соціального педагога загальноосвітнього навчального закладу / А. В. Мацегора, Л. М. Степченко. - С .99-103 Москалець, Олена Олександрівна. Етапи навчання іншомовного писемного мовлення як засобу спілкування / О. О. Москалець. - С .104-107 Нагач, Марина Володимирівна. Використання методу проектів на семінарських заняттях з країнознавства / М. В. Нагач. - С .108-112 Новак, Тетяна Анатоліївна. Роль соціально-педагогічного комплексу сільської школи у формуванні соціальної компетентності особистості / Т. А. Новак. - С .113-116 Онищенко, Ірина Володимирівна. Сучасні підходи до використання інформаційно-комунікаційних технологій у професійній підготовці майбутніх учителів початкових класів / І. В. Онищенко. - С .117-122 Останіна, Ніна Степанівна. Особливості соціально-педагогічної роботи з учнівською молоддю у сфері дозвілля / Н. С. Останіна. - С .123-126 Пихтіна, Ніна Порфиріївна. Особливості формування негативних проявів у поведінці дошкільників, що зумовлені неправильними типами сімейного виховання / Н. П. Пихтіна. - С .127-132 Пожидаєва, Оксана Володимирівна. Педагогічні умови підготовки майбутніх соціальних педагогів до консультативної діяльності / О. В. Пожидаєва. - С .133-139 Половіна, Олена Анатоліївна. Вплив сім’ї на інтелектуальний розвиток дітей / О. А. Половіна. - С .140-144 Равлюк, Тетяна Анатоліївна. Креативні педагогічні технології у підготовці фахівців соціально-педагогічної сфери / Т. А. Равлюк. - С .145-148 Стадник, Денис Олександрович. Педагогічний зміст реабілітації дезадаптованих дітей в умовах освітнього середовища / Д. О. Стадник. - С .149-153 Шрагіна, Лариса Ісааківна. Методи і прийоми управління творчою уявою / Л. І. Шрагіна. - С .154-157 Борисюк, Світлана Олексіївна. Вивчення стану шкільної дезадаптації підлітків як важливий аспект підготовки фахівців до практики соціально-педагогічного консультування у школі / С. О. Борисюк. - С .158-161 Василевська, Людмила Семенівна. Проектна діяльність методиста як засіб удосконалення професійної майстерності педагогів / Л. С. Василевська. - С .162-168 Кабриль, Катерина Володимирівна. Особливості формування ціннісних компетентностей майбутніх учителів музики в процесі диригентсько-хорової підготовки / К. В. Кабриль. - С .169-173 Клос, Лілія Євгенівна. Підготовка майбутніх соціальних працівників до здоров’язбережувальної діяльності: ціннісний вимір / Л. Є. Клос. - С .174-179 Кобилянський, Олександр Володимирович. Практичні аспекти формування основних професійних компетенцій з охорони праці у майбутніх фахівців у вищих навчальних закладах / О. В. Кобилянський. - С .180-185 Ларіна, Тетяна Валеріївна. Професійний розвиток учителів: перспективні напрями реформування / Т. В. Ларіна. - С .186-190 Остапчук, Олена Леонідівна. Гендерний підхід до професійної підготовки соціальних педагогів / О. Л. Остапчук. - С .191-195 Островська, Наталія Олександрівна. Підготовка фахівців соціально-педагогічної сфери до формування усвідомленого батьківства молоді в територіальній громаді / Н. О. Островська. - С .196-199 Підлипська, Світлана Дмитрівна. Основні аспекти підготовки майбутніх соціальних педагогів до реалізації професійних функцій в умовах ДОЗ / С. Д. Підлипська. - С .200-203 Тукач, Ірина Іванівна. Професійна підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти до ознайомлення дошкільників з їх правами та обов’язками / І. І. Тукач. - С .204-208 Чусова, Ольга Миколаївна. Професійна мобільність майбутніх соціальних педагогів у процесі взаємодії з молодшими школярами девіантної поведінки / О. М. Чусова. - С .209-212 Захарчук, Мар’яна Євгенівна. Аналіз досвіду США в організації інклюзивного навчання дітей загальноосвітньої школи / М. Є. Захарчук. - С .213-220 Конончук, Іван Миколайович. Використання історичного досвіду Ніжинської вищої школи 20-х рр. XX ст. у підготовці фахівців соціально-педагогічної сфери / І. М. Конончук. - С .221-226 Лещенко, Марина Євгенівна. Загальні засади морального виховання школярів в Україні у др. пол. XX ст. / М. Є. Лещенко. - С .227-229 Романенкова, Людмила Олексіївна. Використання зарубіжного досвіду для підвищення якості підготовки спеціалістів соціальної сфери в Україні / Л. О. Романенкова, І. М. Біляєва. - С .230-233 Трофименко, Марина Юріївна. Порівняльно-історичний аналіз досвіду використання анімаційних технологій у процесі навчання іноземним мовам у Франції / М. Ю. Трофименко. - С .234-237 Устименко-Косоріч, Олена Анатоліївна. Передумови формування Сербської баянно-акордеонної школи (кін. XIX - поч. XX ст.) / О. А. Устименко-Косоріч. - С .238-242
РУБ 15 Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Соціально-педагогічна робота Соціальна робота робота з сім’ями професійна підготовка вчителів--дошкільна освіта професійна підготовка вчителів--початкові класи Діти з особливими потребами Соціальні працівники--підготовка--практика Соціальна педагогіка Соціальні педагоги--професійна підготовка Сучасні освітні технології Здоровий спосіб життя--підлітки Тренінг Профорієнтація Діти дошкільного віку Дошкільна освіта--інноваційна діяльність підготовка майбутніх вчителів--зарубіжний досвід Дошкільне виховання--історія дозвіллєва діяльність Педагогічна майстерність Сербія--освіта франція--освіта США--освіта Ніжинщина--освіта Україна--Освіта Доп.точки доступа: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя Экземпляры всего: 5 фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: ВМДЗ/2016/9 Журнал 2016г. N 9 Калинюк, Євгенія. Стимулюємо саморозвиток вихователя-методиста, або Електронний самоосвітній маршрут / Є. Калинюк, Т. Шевеленко, Н. Назарук. - С.4-12. Як сформулювати методичну тему: шпаргалка для вихователя-методиста. - С.12. Нікітіна, Ірина. Педагогічний аналіз: від мети до висновків / І. Нікітіна. - С.13-24. Орієнтовна циклограма діяльності вихователя-методиста на місяць (за днями тижня). - С.24-25. Яремчук, Ірина. ІКТ в методичній роботі сучасного дошкільного навчального закладу / І. Яремчук. - С.28-34. Коваленко, Алла. Звітують архітектори освітнього процесу / А. Коваленко. - С.37-42. Право вихователя-методиста на присвоєння педагогічного звання за результатами позачергової атестації. - С.42. Збереження кваліфікаційної та встановлення тарифного розряду при переході з посади на посаду. - С.43-44. Половіна, Олена. Педагогічний супровід образотворчої діяльності дітей: розширюємо можливості, збагачуємо досвід / О. Половіна. - С.45-50. Коровіна, Людмила. Як намалювати казку за допомогою чарівної кульки / Л. Коровіна. - С.51-57. Цимбал, Віра. Долучаємо до мистецтва: лялька-мотанка власноруч / В. Цимбал. - С.58-60. Усесвітній день вітань. - С.60-61. Кондратенко, Наталія. У Країні привітань / Н. Кондратенко, Р. Вовкотеча. - С.62-65. Шестова, Інна. Бал в Осінньому королівстві / І. Шестова. - С.66-71. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
П 52 Половіна, Олена. Педагогічний супровід образотворчої діяльності дітей: розширюємо можливості, збагачуємо досвід [Текст] / О. Половіна> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2016. - N 9. - С. 45-50. Рубрики: Дошкільна освіта--заняття--малювання фывфывфыв: образотворча діяльність дошкільників -- залучення дошкільників до мистецтва -- педагогічний супровід образотворчої діяльності -- нетрадиційні техніки малювання Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2016/11 Журнал 2016г. N 11 Половіна, Олена. Пейзажний живопис: від милування природою до її усвідомленого поціновування / О. Половіна. - С.4-11. Кіндрат, Інна. Опановуємо технологію конструювання літературних проектів / І. Кіндрат. - С.12-20. Коваленко, Алла. Розвиваємо мовлення вихователів: методичний турнір / А. Коваленко. - С.22-27. Калмикова, Лариса. Діагностика мовленнєвого розвитку / Л. Калмикова, Н. Харченко, Т. Бондаренко. - С.27-33. Мишолов, Наталія. Слово до слова складається мова, або Формуємо мовленнєву компетенцію дошкільників / Н. Мишолов, В. Таран, О. Ряба. - С.33-41. Як навчити дітей розповідати : пам’ятка для батьків. - С.41-42. Бобко, Ольга. Дидактичні ігри на корекційних заняттях / О. Бобко. - С.42-51. Король, Альона. Технологія ”Фідбек" як засіб співпраці вчителя-логопеда з батьками / А. Король. - С.51-59. Соломко, Вікторія. Колядуємо, щедруємо, радіємо, святкуємо / В. Соломко. - С.59-64. Усесвітній день ”дякую". - С.64-66. Ільчук, Галина. День вдячності та добрих справ / Г. Ільчук. - С.66-70. Орієнтовна циклограма діяльності вихователя-методиста на грудень. - С.70-71. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
П 52 Половіна, Олена. Пейзажний живопис: від милування природою до її усвідомленого поціновування [Текст] / О. Половіна> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2016. - N 11. - С. 4-11. Рубрики: Дошкільне виховання--естетичне виховання фывфывфыв: художньо-педагогічне спілкування за картиною -- пейзажний живопис -- естетичний розвиток дитини Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Половіна, Олена Мистецька освіта дошкільнят: свобода, творчість, інтеграція [Текст] / Олена Половіна> // Дошкільне виховання. - 2019. - № 5. - С. 3-8 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--заняття--образотворчість дітей фывфывфыв: інтегрована освіта -- мистецьке заняття -- малювання -- образотворчість Аннотация: "Мистецтво - це насамперед творчість, пізнання й відображення світу через емоції та почуття. Чому ж у традиційній дошкільній освіті перевагу віддають формуванню технічних навичок, наслідуванню зразка, а не вільній творчості й емоційним переживанням? З поданої статті ви дізнаєтесь, як перейти від репродуктивної до креативної мистецької діяльності, яку міру свободи надавати дітям і як мотивувати їх до занять." Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Половіна, Олена Митецька освіта сьогодні: (вибір) синтез підходів [Текст] / Олена Половіна> // Дошкільне виховання. - 2019. - № 12. - С. 3-5 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--мистецька освіта фывфывфыв: творчість -- якість освіти -- мистецька освіта Аннотация: "Як сформувати в малят чуття прекрасного, здатність до глибокого сприйняття творів мистецтва? Це питання завжди було і донині залишається й актуальним, і дискусійним. Короткий огляд проблеми та власне бачення способів її розв'язання пропонує авторка статті." Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2020/6 Журнал 2020г. N 6 Кучерява, Наталія. Дистанційна освіта для найменших - підготуйте відеозаняття / Н. Кучерява. - С.4-7. Бєлєнька, Ганна. Хочу знати все! або Експериментуйте разом із дітьми / Г. Бєлєнька. - С.7-12. Довбня, Софія. Секрети вдалого спостереження з дітьми / С. Довбня. - С.12-16. Орієнтовна циклограма роботи вихователя-методиста на липень. - С.16-19. Оперативний контроль: що перевіряти влітку. - С.19-22. Приклад картки оперативного контролю. - С.22-23. Бондар, Лариса. Перевірте роботу педагогів з екологічного виховання / Л. Бондар. - С.23-27. Як провести спостереження у природі цікаво і корисно : рекомендації педагогам. - С.27-28. Що запропонувати дітям під час літньої прогулянки : орієнтовний перелік виносного обладнання. - С.28-30. Сім правил для педагога про виносне обладнання. - С.30-32. Щодо організації роботи закладів дошкільної освіти під час карантину. - С.32-34. Першина, Олена. Виразний чорно-білий світ, або Графіка в дитячому садку / О. Першина. - С.34-40. Половіна, Олена. Артосвіта дошкільників - емоції + творчість / О. Половіна, Т. Андронова. - С.40-46. ІКТ для художньо-естетичного розвитку дошкільників: 5 ідей педагогам : пам’ятка. - С.46-49. Богомолова, Любов. Нумо до пригод, або Природничі квести для дошкільників / Л. Богомолова, І. Свірщук. - С.49-52. Панченко, Лариса. Готель для комах та інші принади екологічної стежки / Л. Панченко, Н. Афанасьєва. - С.52-56. Як уберегти дитину від алергічного запалення в сезон цвітіння. - С.56-58. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Половіна, Олена. Артосвіта дошкільників - емоції + творчість [Текст] / О. Половіна, Т. Андронова> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2020. - N 6. - С. 40-46. Рубрики: Дошкільна освіта--заняття--образотворчість дітей фывфывфыв: артосвіта дошкільників -- емоційно зорієнтована освіта Доп.точки доступа: Андронова, Тетяна Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: Д199251/2021/1 Журнал 2021г. N 1 Нерянова, Світлана. Досягнення та перспективи розвитку дошкільної освіти / С. Нерянова, О. Швачова. - С.3-6. Софій, Наталія. Якість дошкільної освіти: кадрове питання : про що говорять дослідження / Н. Софій. - С.7-9. Бобир, Валентина. Внутрішня система забезпечення якості освіти в ЗДО / В. Бобир. - С.10-13. Бєлєнька, Ганна. Програма "Дитина”: нові підходи й змістові акценти в дошкільній освіті / Г. Бєлєнька, О. Половіна, І. Кондратець. - С.14-17. Крутій, Катерина. Комплексна освітня програма "Стежинки у Всесвіт” / К. Крутій. - С.18-21. Савченко, Катерина. Теплі ранки у дружньому колі : ранкові зустрічі в лютому для дітей старшої групи / К. Савченко, Л. Пушкаренко. - С.22-26. Парахонько, Ірина. Казка в гості завітала, діток розуму навчала : робота над змістом української народної казки “Кривенька качечка” з дітьми старшої групи / І. Парахонько. - С.27-29. Петрова, Тетяна. Римовані таблиці : дидактичний посібник для автоматизації звуків / Т. Петрова. - С.30-31. Халаім, Оксана. Поспішай у двір гуляти - весело зі снігом грати! : прогулянка для дітей середньої групи / О. Халаім. - С.32-34. Селюк, Ірина. У кожній грані - відкриття й ключ до цікавого життя! : розвивальний посібник - бізікуб для дітей усіх вікових груп / І. Селюк, К. Голосієнко. - С.35. Дерда, Світлана. Назустріч весні : музичне свято для дітей старшої групи / С. Дерда, І. Дубровіна. - С.36-40. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: Д199251/2021/2 Журнал 2021г. N 2 Половіна, Олена. Дитина у світі мистецтва : впроваджуємо Базовий компонент дошкільної освіти (нова редакція) / О. Половіна. - С.3-8. Освітній напрям "Дитина у світі мистецтва” : витяг із Базового компонента дошкільної освіти (Державного стандарту дошкільної освіти) нова редакція. - С.9-10. Гордіюк, Надія. Казкова артмайстерня : майстер-клас для педагогів / Н. Гордіюк, Т. Балабанова. - С.11-15. Мацеплюк, Леся. "Вільні матеріали” на музичному занятті / Л. Мацеплюк, Н. Шутильова. - С.16-19. Книжки, у яких оживають казки : робота з дітьми молодшої групи. - С.20-21. Кирик, Марія. "Шкідливі поради” для батьків, або Як справді допомогти дитині полюбити книжки / М. Кирик. - С.22-25. Пушкаренко, Людмила. Теплі ранки у дружньому колі : ранкові зустрічі в березні для дітей старшої групи / Л. Пушкаренко. - С.26-31. Ганчо, Олена. Комахи зустрічають весну : заняття з фізкультури для дітей середньої групи (за методикою М. Єфименка) / О. Ганчо. - С.32-33. Щербань, Наталія. Рукавички-чарівнички : заняття для дітей молодшої групи / Н. Щербань. - С.34-36. Чернявська, Діана. Розвивальні килимки з паєток / Д. Чернявська. - С.37. Топчій, Світлана. Чарівні мандали: творчість, що заспокоює / С. Топчій. - С.38-40. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Бєлєнька, Ганна. Програма "Дитина”: нові підходи й змістові акценти в дошкільній освіті [Текст] / Г. Бєлєнька, О. Половіна, І. Кондратець> // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2021. - N 1. - С. 14-17. . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--освітні програми і плани фывфывфыв: програма “Дитина -- освітня програма -- якість дошкільної освіти -- взаємодія -- партнерство Доп.точки доступа: Половіна, Олена; Кондратець, Інна Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Половіна, Олена. Дитина у світі мистецтва [Текст] : впроваджуємо Базовий компонент дошкільної освіти (нова редакція) / О. Половіна> // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2021. - N 2. - С. 3-8. . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--мистецька освіта фывфывфыв: мистецька освіта -- Базовий компонент дошкільної освіти Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2021/4 Журнал 2021г. N 4 Половіна, Олена. Як побачити красу, або Ознайомлюємо дітей зі світом мистецтва / О. Половіна. - С.4-9. Шелестова, Людмила. Навчаємо дитину бачити світ у картинах художників / Л. Шелестова. - С.10-14. Шевчук, Антоніна. Нумо, друзі, у танок! або Хореографія в дитячому садку / А. Шевчук. - С.15-18. Ісопенко, Діана. Моніторинг інклюзивної освіти в дитячому садку / Д. Ісопенко. - С.24-26. Бондар, Лариса. Аналіз діяльності дитячого садка за навчальний рік / Л. Бондар, О. Баран. - С.27-30. Савінова, Наталія. Виховуємо приязні взаємини в дитячому колективі: сім дієвих прийомів / Н. Савінова. - С.32-35. Рейпольська, Ольга. Профілактика шкільної дезадаптації шестирічок / О. Рейпольська. - С.36-38. Рівні адаптації дитини до школи. - С.39. Як підготувати дитину до школи: п'ять порад турботливим батькам. - С.40-41. Секрети вдалої взаємодії з малюками. - С.42-44. Пономаренко, Тетяна. Менше критики, більше позитиву: оцінюйте діяльність дітей правильно / Т. Пономаренко. - С.45-48. Артемова, Любов. Любов до дітей - основа педагогічної майстерності : семінар-практикум для вихователів / Л. Артемова. - С.49-51. Барвінок, Олена. Крок до творчості, або Розвиваємо здібності дитини / О. Барвінок. - С.52-54. Вівтаник, Наталія. Проспекти на вулиці шахівниці / Н. Вівтаник. - С.55-58. Макаренко, Лілія. Світле свято Великодня : сценарій вистави для тіньового театру / Л. Макаренко. - С.59-61. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Половіна, Олена. Як побачити красу, або Ознайомлюємо дітей зі світом мистецтва [Текст] / О. Половіна> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2021. - N 4. - С. 4-9. Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота фывфывфыв: ем оційно-ціннісне ставлення -- мистецько-творча компетентність -- естетичний розвиток -- знаннєвий компонент -- естетичний розвиток дитини -- методичні матеріали для вихователів Аннотация: Стаття допоможе вихователям дізнатися, як прищеплювати любов дітей до мистецтва та спонукати їх творити власноруч. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: Д199251/2022/5 Журнал 2022г. N 5 Крутій, Катерина. Ігрова діяльність, дитяче експериментування і STREAM-освіта / К. Крутій, І. Деснова. - С.4-10. Кабанцева, Анастасія. Пам’ятка для батьків у час воєнної небезпеки / А. Кабанцева. - С.10-11. Кирик, Марія. Як зайняти дитину, маючи лише папір та олівці / М. Кирик. - С.11-12. Половіна, Олена. Про що мовчить картина, або Комунікація за творами живопису для дошкільнят / О. Половіна, Л. Бутенко. - С.12-16. Галіцина, Людмила. Налагоджуємо контакт: цікаві ігри для малят / Л. Галіцина. - С.16-18. Дердель, Анжела. Диво-ширма : розвивальний посібник для дітей дошкільних груп / А. Дердель. - С.18-20. Манжульянова, Олена. Відкриваємо піцерію : гра-стратегія для дітей старшої групи за участі дорослих / О. Манжульянова. - С.20-23. Євченко, Яна. Побудуємо ми дім... : сенсорно-пізнавальні ігри для дітей раннього віку / Я. Євченко. - С.23-24. Бороденко, Валентина. Таємниці знайомих предметів : освітня ситуація для дітей середньої групи / В. Бороденко. - С.24-28. Коваленко, Наталія. З Україною в серці : кулінарне заняття для дітей різновікової групи / Н. Коваленко. - С.28-31. Бойко, Наталія. Мандрівка до Країни іграшок : заняття для дітей середньої групи / Н. Бойко. - С.31-34. Германюк, Оксана. Разом з милим слоненятком розважалися малятка : заняття для дітей з розладами аутистичного спектра / О. Германюк. - С.34-36. Горін, Мирослава. Ми веселі діти, дуже любим літо : фізкультурна розвага просто неба для дітей старшої групи / М. Горін. - С.36-39. Кравчук, Яна. Музичні ігри просто неба / Я. Кравчук. - С.39-40. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Половіна, Олена. Про що мовчить картина, або Комунікація за творами живопису для дошкільнят [Текст] / О. Половіна, Л. Бутенко> // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2022. - N 5. - С. 12-16. . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільне виховання--естетичне виховання фывфывфыв: розвиток мовлення -- гра і творчість -- творчість дошкільників -- художньо-педагогічне спілкування Доп.точки доступа: Бутенко, Лариса Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2023/5 Журнал 2023г. N 5 Бех, Іван. Професія вихователя: концептуальні основи / І. Бех. - С.4-6. Які види прогулянок провести з дітьми влітку. - С.10. Золотарьова, Мирослава. Сім одиниць: оцінюємо досягнення дошкільників / М. Золотарьова. - С.11-14. Бадер, Світлана. Експрес-перевірка організації розваг у дитячому садку / С. Бадер. - С.15-17. Половіна, Олена. Як осучаснити свято в дитячому садку: чотири маркери для педагога / О. Половіна. - С.19-24. Скрипка, Ганна. Онлайн-дошка - дієвий помічник під час дистанційних методичних заходів / Г. Скрипка. - С.25-29. Марціновська, Ірина. Дитина з розладами аутизму в дитячому садку : налагоджуємо взаємодію / І. Марціновська. - С.34-39. Формуємо в дитини вміння правильно виражати свій гнів. - С.42-45. Підтримуємо колег, які пережили психотравмівні події. - С.46-49. Свірковська, Ліна. Організовуємо фізкультурно-оздоровчу роботу влітку / Л. Свірковська. - С.51-54. Клименко, Антоніна. Як простій впливає на розрахунок відпускних / А. Клименко. - С.58-61. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |