Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 2 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2006. - 108 с. - Літ. в кінці кожної статті. - 8.50 грн. Содержание: Мірошниченко, Е. В. Електронний підручник з англійської мови для студентів-економістів: проблеми і перспективи / Е. В. Мірошниченко. - С .5-8 Мордовченков, Е. В. Обучение студентов распознаванию и переводу / Е. В. Мордовченков, В. М. Поляков. - С .8-11 Мороз, В. Підготовка студентів до професійної діяльності у ВНЗ / В. Мороз. - С .11-14 Морська, Л. Дидактичні вимоги до конструювання електронного підручника з іноземних мов / Л. Морська. - С .14-17 Москалець, О. О. Навчання майбутніх учителів приватного пнгломовного листування з використанням комп’ютерних вправ / О. О. Москалець. - С .17-21 М’ясоїд, Г. Методичні та психолого-педагогічні аспекти формування у студентів стратегії опрацювання іншомовних автентичних текстів у мережі інтернет / Г. М’ясоїд. - С .21-25 Новак, С. Використання студентами вищих навчальних закладів I - II рівнів акредетації інформаційних комп’ютерних технологій у процесі позааудиторної роботи з іноземної мови / С. Новак. - С .25-29 Новоселов, Є. Комунікативне навчання студентів іноземній мові / Є. Новоселов. - С .29-32 Pavlova, T. Computer-based instruction in foreign language education: stage of implementation / T. Pavlova, O. Pavlova. - С .32-35 Палій, О. А. / О. А. Палій, М. Сидоренко; Особливості викладання німецької иови за НМК Viel SpaB, 5 у контексті Концепції навчання другої іноземної в ЗОШ : 35-38 Панов, С. Інноваційні методи навчання коеспектуванню перекладачів-філологів / С. Панов. - С .38-41 Плотніков, Є. О. Використання мережі Інтернет у навчанні іншомовного читання / Є. О. Плотніков. - С .41-44 Поляков, В. М. Создание компьютерних программ с помощью инструментальной программы "Compositor" / В. М. Поляков. - С .44-48 Полякова, А. А. Перекодування іншомовного матеріалу як теоретико-практична проблема / А. А. Полякова. - С .51-54 Редько, В. Концепція навчання іноземних мов учнів початкової школи / В. Редько, Н. Басай. - С .54-59 Реутов, Н. Об активизации профессионально направаленного обучения аудированию студентов факультета немецкого языка (на материале радиопередачи "Deutsche im Aiitag" / Н. Реутов. - С .59-62 Ролік, А. Перекладацькі вправи як засіб інтенсифікації навчання перекладу / А. Ролік. - С .62-65 Рудакова, М. В. Использование креативного (творческого) письма в обучении английскому языку как специальности / М. В. Рудакова. - С .65-68 Скляренко, Н. К. Навчально-методичний комплекс "English through Communication" для основної і старшої школи / Н. К. Скляренко. - С .68-71 Стойко, С. В. Проблема використання відеофільмів на уроках іноземної мови / С. В. Стойко. - С .71-74 Сторожук, С. Д. Експериментальна перевірка методики навчання ділового листування / С. Д. Сторожук. - С .74-76 Стрілець, В. Методичні аспекти застосування інформаційних технологій у навчанні англійської мови для професійного спілкування за проектною методикою / В. Стрілець. - С .76-79 Танана, С. Мовленнєва взаємодія майбутніх організаторів туристської роботи у процесі навчання іноземної мови / С. Танана. - С .79-83 Трибуханчик, А. М. Мовленнєві помилки на заняттях з англійської мови та шляхи її подолання / А. М. Трибуханчик. - С .83-86 Фоканова, Л. Использование ведеоуроков для обучения английскому языку сткдентов экономических специальностей на базе компьютерных классов / Л. Фоканова. - С .88-89 Халимон, Ірина Йосипівна. Особливості підготовки вчителя іноземної мови на факультетах з подвійною спеціальністю / И. Халимон. - С .89-93 Хоменко, Т. Шляхи розвитку пізнавальної активності студентів у процесі навчання іноземної мови / Т. Хоменко. - С .93-97 Чувакова, Т. Г. До питання про педагогічне наставництво для вчителів-початківців / Т. Г. Чувакова. - С .97-100 Широких, О. Методика формування граматичної компетенції та комп’ютерне навчання англійської мови на початковому етапі / О. Широких. - С .100-104 Ягельська, Н. В. Прийоми використання "Європейського Мовного Портфеля для економістів" у ресурсно-інформаційному центрі / Н. В. Ягельська. - С .104-107
РУБ 15 Рубрики: Викладання іноземної мови Майбутні вчителі іноземних мов Доп.точки доступа: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя Экземпляры всего: 6 фб (1), Ч.З.№2 (4), нмк іноз. мов (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (4), нмк іноз. мов (1) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 5 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2007. - 182 с. - Літ. в кінці кожної статті. - 24.00 грн. Содержание: Андрійко, І. Ф. Соціальний рівень методичної підготовки майбутніх учителів іноземної мови / І. Ф. Андрійко. - С .6-9 Асоянц, П. Г. Навчання англійської мови спеціального вжитку з використанням комп’ютерних технологій / П. Г. Асоянц, О. С. Синекоп. - С .10-12 Байда, Ю. М. Тестовий контроль рівня сформованості іншомовної аудитивної компетенції студентів першого курсу мовного вищого навчального закладу / Ю. М. Байда. - С .13-17 Бігич, О. Б. Система навігації в електронному навчальному посібнику "Планування уроку англійської мови в початковій школі" / О. Б. Бігич. - С .18-20 Богушевич, Н. В. Інтегровано-диференційний підхід до навчання діагностичного мовлення учнів загальноосвітньої школи / Н. В. Богушевич. - С .21-25 Волик, В. В. Методика подолання мовних труднощів у процесі навчання читання газетних текстів / В. В. Волик. - С .26-28 Гільчук, Ю. В. Особливості використання комп’ютерних технологій для реалізації комунікативного підходу до вивчення іноземних мов / Ю. В. Гільчук. - С .29-31 Гордєєва, А. Й. Організація аудиторної та самостійної роботи з метою формування граматичної компетенції в майбутніх учителів іноземної мови / А. Й. Гордєєва. - С .32-34 Грицай, А. М. Організація читання оригінальних художніх творів студентами мовних вищих навчальних закладів / А. М. Грицай, І. В. Колесник. - С .35-37 Гулецька, Я. Г. Полікультурна освіта в системі професійної підготовки учителів в університетах США / Я. Г. Гулецька. - С .38-41 Гулідова, А. О. Актуалізація професійної компетенції майбутнього вчителя іноземних мов у полікультурному вихованні учнів / А. О. Гулідова. - С .42-44 Дацків, О. П. Драматизація поезій на заняттях з іноземної мови / О. П. Дацків. - С .45-47 Дауменко, Л. Г. Науково-дослідна робота вчителів іноземної мови як засіб професійного розвитку на післядипломному етапі / Л. Г. Дауменко. - С .48-50 Заіка, Д. В. Державна політика США у галузі професійної іншомовної освіти на немовних факультетах університетів / Д. В. Заіка. - С .51-53 Іванишина, В. П. Використання інформаційних технологій як складова частина професійної підготовки майбутнього вчителя іноземної мови / В. П. Іванишина, І. М. Білогура. - С .54-55 Івашньова, Світлана Володимирівна. Підготовка вчителя іноземних мов до використання інформаційних технологій / С. В. Івашньова. - С .56-59 Івашньова, Світлана Володимирівна. Використання комп’ютерного тестування в навчальному процесі / С. В. Івашньова, О. І. Мірошниченко. - С .60-63 Кіш, Н. В. Психолого-педагогічні особливості формування мовленнєвої компетентності вчителя німецької мови / Н. В. Кіш. - С .64-67 Ковальова, І. Б. Using video in foreign language lerning / І. Б. Ковальова, В. А. Сердюков. - С .68-70 Колесникова, Н. О. Інтеркультурна концепція викладання іноземних мов / Н. О. Колесникова. - С .71-73 Коломінова, О. О. Можливості комп’ютерної підтримки навчально-методичного комплексу з англійської мови для початкової школи / О. О. Коломінова. - С .74-79 Корнієнко, В. В. Інформаційний стандарт учителя: досвід США / В. В. Корнієнко. - С .80-82 Кресан, Т. Д. Зарубіжний досвід упровадження компетентнісного підходу в педагогічній освіті / Т. Д. Кресан. - С .83-85 Ларіна, Т. В. Рефлексія як засіб професійного вдосконалення вчителів у США / Т. В. Ларіна. - С .86-89 Литвиненко, С. П. Відбір комунікативних ситуацій для навчання іншомовного діалогічного спілкування / С. П. Литвиненко. - С .90-92 Малишкевич, Л. М. Електронне портфоліо майбутнього перекладача з дисципліни "Інформаційні технології у перекладі" / Л. М. Малишкевич. - С .93-95 Мацнєва, О. А. Вивчення національних та регіональних типів вимови англоійської мови як компонент соціокультурної компетенції майбутніх учителів іноземної мови / О. А. Мацнєва. - С .96-98 Мовчан, Л. Г. Особливості підготовки вчителів іноземних мов для обов’язкової школи Королівства Швеція / Л. Г. Мовчан. - С .99-100 Мормуль, А. М. Опорні технології як засіб формування іншомовної лінгвокраїнознавчої компетенції на початковому етапі мовного ВНЗ / А. М. Мормуль. - С .101-103 Мосьпан, Н. В. Ефективність використання фонограми та відеофонограми для навчання емоціно-модальної інтонації / Н. В. Мосьпан. - С .104-106 Нагорна, О. О. Застосування навчальних диференційованих завдань як компонент професійної компетентності вчителя іноземної мови / О. О. Нагорна. - С .107-109 Олійник, Т. О. Експериментальна перевірка методики формування стратегічної компетенції в оволодінні німецькою мовою учнів загальноосвітньої школи / Т. О. Олійник. - С .110-114 Орловська, Л. К. Етапи навчання майбутніх учителів англомовного граматичного матеріалу в усному мовленні / Л. К. Орловська. - С .115-117 Палій, О. А. Використання авторських програм у курсі "Комп’ютерні технології навчання іноземних мов" / О. А. Палій. - С .118-120 Петрова, М. Б. О роли преподавателя в создании програмных средств, предназначенных для обучения иностранному языку / М. Б. Петрова. - С .121-123 Полякова, А. А. Формування вчителя іноземної мови на заняттях з англійської дитячої літератури / А. А. Полякова. - С .124-125 Попсуй, А. В. Міжкультурний підхід до навчання іноземних мов як засіб навчання та формування особистості учнів середніх шкіл / А. В. Попсуй. - С .126-128 Редько, В. Г. Чинники впливу на формування цілісної терії шкільного підручника з іноземної мови / В. Г. Редько. - С .129-133 Рекун, Н. М. Проектування спецкурсів як функція вчителів ділової англійської мови / Н. М. Рекун. - С .134-136 Реутов, Н. И. Профессиональная речь учителя немецкого языка как важная часть методической подготовки учителя иностранного языка / Н. И. Реутов. - С .137-139 Ржевська, А. В. Управление классом на уроках английского языка в средней школе / А. В. Ржевська, Т. С. Гаркавенко. - С .140-142 Serdyukov, P. Knowledge Construction and Skill Development in Online Learning / P. Serdyukov, R. A. Hill. - С .143-147 Сливка, В. П. Акредитація навчальних закладів як засіб підвищення якості педагогічної освіти (американський досвід) / В. П. Сливка. - С .148-150 Смелянська, В. В. Моделі фахової підготовки вчителів до викладання іноземних мов у початковій школі США / В. В. Смелянська. - С .151-154 Сопілко, Н. В. Психолого-педагогічні особливості взаємодії викладача та студентів ВНЗ під час вивчення іноземної мови / Н. В. Сопілко. - С .155-157 Тезікова, С. В. Підготовка вчителя іноземної мови у контексті реформ, орієнтованих на стандарти: вітчизняний та зарубіжний досвід / С. В. Тезікова. - С .158-163 Халимон, Ірина Йосипівна. Теоретичне обгрунтування критеріїв та показників сформованості професійної компетентності майбутнього вчителя з другої спеціальності "іноземна мова" / І. Й. Халимон. - С .164-167 Чекаль, Г. С. Проект як залікове завдання курсу "Комп’ютерні технології навчання іноземних мов" / Г. С. Чекаль, Н. М. Жилко, Є. О. Плотніков. - С .168-169 Чекаль, Г. С. До проблеми формування професійних умінь майбутнього вчителя англійської мови / Г. С. Чекаль, Л. С. Панова. - С .170-171 Черниш, В. В. Зарубіжний досвід тестування професійних умінь учителя англійської мови / В. В. Черниш. - С .172-175 Чувакова, Т. Г. Особливості професійного розвитку вчителів у США і Японії: порівняльний аналіз / Т. Г. Чувакова, Л. Б. Андрущенко. - С .176-178
РУБ 15 Рубрики: Підготовка вчителів іноземної мови Майбутні вчителі іноземних мов Доп.точки доступа: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя Экземпляры всего: 5 фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: Ук/2005/3 Ук/2005/3 Журнал 2005г. N 3 Кононенко, П. Національна ідея, нація, націоналізм / П. Кононенко. - С.6-50 Сніжко, В. Повітря із синього скла / В. Сніжко. - С.52-54 Погрібний, А. Образ, увиразнений листами (штрихи до сильветки Докії Гуменної) / А. Погрібний. - С.54-59 Мінченко, Т. Іван Бажанський - українознавець / Т. Мінченко. - С.60-64 Калакура, О. Поляки - сусіди українців і давні жителі на їх етнічних землях / О. Калакура. - С.80-87 Васильчук, В. Інтеграція етнічних німців в український соціум. Історіографія проблеми / В. Васильчук. - С.88-94 Васильчук, Г. Діяльність органів по українізації вищих ланок державного апарату УРСР (20-ті роки ХХ ст.) / Г. Васильчук. - С.95-99 Доценко, В. Загальносоюзні кампанії щодо українського єврейства у 20-30 роках ХХ ст. та участь у них товариства по землеоблаштуванню єврейських трудящих УРСР / В. Доценко. - С.99-102 Хоменко, І. Радіомистецтво як відповідь нації на виклики часу: лінгвістичний аспект феномена / І. Хоменко. - С.103-105 Шервашидзе, Г. К некоторым вопросам эстетики Жана Поля Сартра / Г. Шервашидзе. - С.106-107 Крижанівська, В. Українознавство в загальноосвітніх навчальних закладах (на допомогу вчителю українознавства) / В. Крижанівська. - С.114-115 Федоренко, О. Геополітичні дослідження в українознавстві / О. Федоренко. - С.116-119 Гомотюк, О. Університети як осередки українознавчих досліджень / О. Гомотюк. - С.119-128 Пеньковець, О. Національна освіта і державна політика в українознавчо-філософському вченні С.Русової / О. Пеньковець. - С.128-132 Пригоровська, Л. До питання про співпрацю О.П.Довженка з подвижниками дефектології / Л. Пригоровська. - С.133-136 Несторяк, М. Відображення лексичних особливостей гуцульських говірок у повісті М.Коцюбинського "Тіні забутих предків" / М. Несторяк. - С.136-144 Філіпчук, Г. Мовна освітня політика - проблема України / Г. Філіпчук. - С.149-151 Зіневич, Л. Мовна ситуація Чернігова (за результатами соціолінгвістичного дослідження) / Л. Зіневич, В. Демченко. - С.155-157 Яременко, С. Українська мова в сучасному інформаційному просторі / С. Яременко. - С.158-160 Костянтинова, С. Аргентинські українці або українські аргентинці: про дві батьківщини / С. Костянтинова. - С.161-164 Недюха, М. Українське суспільство у пошуках шляхів національної єдності (з історії української духовної культури ХVІІ ст.) / М. Недюха, Н. Петрук. - С.170-173 Карпенко, В. Інформаційний простір як чинник національної безпеки України / В. Карпенко. - С.182-192 Полякова, А. Українська аристократія ХІХ ст. (за мемуарами П.Ламсдорфа-Галагана) / А. Полякова. - С.219-224 Ярошинський, О. Українська національна революція середини ХVІІ ст. - історичний феномен / О. Ярошинський. - С.240-242 Ятченко, В. Філософські аспекти вивчення духовної спадщини українського Полісся / В. Ятченко. - С.244-247 Завадська, В. Ложка як відповідник людської душі у фольклорі та матеріальній культурі українців / В. Завадська. - С.247-252 Донченко, Є. Історична спадщина українсько-французьких відносин / Є. Донченко. - С.265-270 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Полякова, А. Українська аристократія ХІХ ст. (за мемуарами П.Ламсдорфа-Галагана) [Текстььь] / А. Полякова> // Українознавство : Науковий громадсько-політичний культурно-мистецький релігійно-філософський педагогічний журнал. - 2005. - N3. - С. 219-224 Рубрики: аристократія України Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: НО-1/2007/7 Журнал 2007г. N 7 Тараданова, И. Приоритеты государственной политики в дошкольном образовании / И. Тараданова. - С.14-17 Мясников, В. Национальное тестирование: [О тестировании в бывших республиках СССР] / В. Мясников, Н. Найденова. - С.35-46 Образование на Украине. - С.44-45 Васильченкова, Т. Контроль и оценка качества префессионального дополнительного образования педагогических работников / Т. Васильченкова. - С.98-100 Крылова, Н. Репродуктивность обучения и продуктивность учения / Н. Крылова. - С.152-159 Лернер, П. Социальное партнерство учителей и родителей при освоении ресурсов педагогического сопровождения самоопределения учащихся основной и старшей школы / П. Лернер. - С.167-170 Максимова, Е. Федеральная экспериментальная площадка: компетентность в области логистики / Е. Максимова. - С.171-175 Богомолова, И. Система образования во Франции / И. Богомолова. - С.193-196 Цирульников, А. Александр Тубельский и его школа самоопределения / А. Цирульников. - С.197-202 Решетников, О. Идея общественно полезного служения в детском движении / О. Решетников. - С.203-206 Куприянов, Б. Детские общественные организации: инвариант и вариативность / Б. Куприянов. - С.207-214 Горбунова, Е. Профессиональная замещающая семья: поиск и находки, проблемы и достижения / Е. Горбунова. - С.230-233 Шувалов, А. Синдром безродности / А. Шувалов. - С.234-236 Шабанова, С. Состояться человеком: О детском доме / С. Шабанова. - С.237-240 Максимов, В. Кризисные "точки Маугли" / В. Максимов. - С.241-244 Полякова, А. Мобильный телефон как средство индивидуализации воспитания / А. Полякова. - С.245-249 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Полякова, А. Мобильный телефон как средство индивидуализации воспитания [Текстььь] / А. Полякова> // Народное образование : Российский общественно-педагогический журнал. - 2007. - N7. - С. 245-249 Рубрики: виховання--методика Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ОД1/2008/3 Журнал 2008г. N 3 Рибалка, В. В. Педагогічні роздуми І. А. Зязюна пор культуру та інтелігентність / В. В. Рибалка. - С.5-7 Лещенко, М. П. Європейський вимір і його значення для розвитку національних освітніх систем / М. П. Лещенко. - С.8-14 Павленко, О. П. Інтеграційні зв’язки загальноосвітніх та вищих навчальних закладів м. Києва у роботі з обдарованою молоддю / О. П. Павленко, С. П. Юрченко. - С.15-25 Хоменко, З. І. Психологвчні особливості роботи вчителя з обдарованими дітьми / З. І. Хоменко. - С.26-30 Сівакова, І. В. Пізнавальна діяльність школярів на уроках музики: Методична розробка уроків музики / І. В. Сівакова. - С.30-42 Полякова, А. С. Первые шаги внедрения психологии в школьное обучение / А. С. Полякова. - С.50-53 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Полякова, А. С. Первые шаги внедрения психологии в школьное обучение [Текстььь] / А. С. Полякова> // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал для педагогів, батьків та дітей. - 2008. - N3. - С. 50-53 Рубрики: психологи зарубіжних країн психологія педагогічна Росія--психологія Доп.точки доступа: Нечаева, Александр Петрович \о нем\ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Філологічні науки [Текст] : науковий журнал. Кн. 2 / Відп. ред. Г. В. Самойленко ; Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2009. - 116 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - 42.20 грн. Содержание: Хархун, В. П. Автентичний текст і його тоталітарна корекція "Жива вода"/"Мир" Ю. Яновського / В. П. Хархун. - С .5-12 Бахтаров, А. В. Теоретико-методологічний аспект порівняльно-історичного літературознавства / А. В. Бахтаров. - С .13-16 Тесля, В. І. Предметний світ у казці Джоан Роулінг "Гаррі Поттер і філософський камінь" / В. І. Тесля. - С .17-19 Сборик, С. П. Роль метафори та образного порівняня у розкритті особливостей концептуальної картини світу М. Дребл / С. П. Сборик. - С .20-25 Механікова, О. О. Іронія як форма розкриття ідейного змісту в творах С. Беллоу "Лови мить" і "Герцог" / О. О. Механікова. - С .26-30 Лось, О. В. Американський жіночій роман ХVIII - ХІХ ст.: традиція виховання почуттів / О. В. Лось. - С .31-35 Дашко, Н. Т. Концепт "природа" в романі Йозефа Рота "Марш Радецького" / Н. Т. Дашко. - С .36-38 Полякова, А. А. Есхатологія як засадчий елемент поетики Толкіна / А. А. Полякова. - С .39-41 Бондаренко, А. І. Текстове асоціативно-смислове поле й концепт у світлі проблеми інтерпретації текту / А. І. Бондаренко. - С .42-46 Рудюк, Т. В. Сементико-граматичні класи гендерно маркованих фразеологічних одинць із загальними назвами / Т. В. Рудюк. - С .47-50 Хомич, Т. Л. Категорії інтенсивності й параметричності в об’єкті наукових досліджень / Т. Л. Хомич. - С .51-54 Шевченко, С. П. Дієприкметник у працях українських мовознавців 20-30-х років ХХ ст. / С. П. Шевченко. - С .55-57 Сидоренко, Т. М. Приватне листування електронною поштою як засіб формування епістолярію у віртуальному середовищи / Т. М. Сидоренко, Н. С. Хоменко. - С .62-65 Радецька, С. В. Юридична термінологія, труднощі та особливості її перекладу в текстах із різних галузей правознавства / С. В. Радецька. - С .66-69 Трибуханчик, А. М. Вплив суспільної свідомості на розвиток фразеосемантичного поля / А. М. Трибуханчик. - С .70-73 Волощук, І. І. Номінація невербальних засобів на позначення іронії в англомовному художньому дискурсі / І. І. Волощук. - С .74-78 Подвойська, О. В. Структурно-семантичні особливості термінологічних словосполучень (на матеріалі термінології соціальної ринкової економіки в сучасній німецькій мові) / О. В. Подвойська. - С .79-83 Якуба, В. В. Лінгвокогнітивні особливості лексичних засобів відображення одруження в англійській мові / В. В. Якуба. - С .84-88 Цапро, Г. Ю. Генеза гендерних досліджень / Г. Ю. Цапро. - С .89-93 Лалаян, Н. С. Семантична структура німецьких фразеологічних одиниць з антропонімічним компонентом і його фразеотворча активність / Н. С. Лалаян. - С .94-97 Сергиенко, Е. П. Структурно мотивированные позиции элементов простого предложения в германских славянских языках / Е. П. Сергиенко. - С .98-101 Куликовська, Н. І. Семантична деривація антропонімів та її роль у формуванні міфологізованої реальності (на матеріалі фразеологічних одиниць) / Н. І. Куликовська. - С .102-105 Дмитренко, О. П. Реалія як компонент фразеологічних одиниць на позначення соціально-економічної сфери у сучасній німецькій мові / О. П. Дмитренко. - С .106-109 Лєпухова, Н. І. Про деякі тенденції розвитку сучасної німецької мови / Н. І. Лєпухова. - С .110-112
РУБ 40 Рубрики: Кафедра світової літератури та історії культури Кафедра української літератури Кафедра української мови Кафедра німецької мови Німецька мова--фразеологія Доп.точки доступа: Самойленко, Григорій Васильович; Яновський, Юрій Іванович \о нем\; Роулінг, Джоан \о ней\; Дребл, М. \о нем\; Беллоу, Сол \о нем\; Рот, Йозеф \о нем\; Толкін, Дж.Р.Р. \о нем\; Синявський, Олекса Наумович (укр.мовознавець ; 1887-1937) \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Экземпляры всего: 5 фб (1), ав (1), Ч.З.№3 (2), Ч.З.№2 (1) Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№3 (2), Ч.З.№2 (1) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Філологічні науки [Текст] : Науковий журнал. Кн. 1 / Відп. ред. Г. В. Самойленко ; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2012. - 125 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - 67.67 грн. Содержание: ЛІТЕРАТУРОЗНАВСТВО Ковальчук, Олександр Герасимович. Текст як засіб виховання: візуальне в системі народницького наративу (оповідання М. Коцюбинського "Андрій Соловійко", або Вченіє світ, а невченіє тьма") / О. Г. Ковальчук. - С .7-11 Ісаєнко, Катерина Петрівна. Стилістичні особливості прози О. Забужко та М. Матіос (спроба порівняльного аналізу) / К. П. Ісаєнко. - С .12-14 Пасекова, Наталия Васильевна. "Флоберовский след" в творческом наследии В. В. Набокова (на материалах "Лекций по зарубежной литературе" и художественных произведений) / Н. В. Пасекова. - С .15-17 Жаркевич, Наталия Михайловна. Юмор "Вечеров на хуторе близ Диканьки" Н. В. Гоголя как литературоведческая категория / Н. М. Жаркевич. - С .18-22 Полякова, А. А. Особливості художнього хронотопу в "Різдвяних повістях" Ч. Діккенса / А. А. Полякова. - С .23-26 Михед, О. П. "Новий журналізм" як генологічний фактор формування автобіографічного реаліті роману / О. П. Михед. - С .27-31 Бочкар, О. В. Творчість М. Фуллер у контексті американського трансценденталізму / О. В. Бочкар. - С .32-34 МОВОЗНАВСТВО Нещерет, Олена Іванівна. Гоголь М. В. у сприйнятті ніжинських студентів (за матеріалами асоціативного експерименту) / О. І. Нещерет. - С .35-38 Зевако, В. І. Диференціація східнополіських говірок Новгород-Сіверщини за фонетичними ознаками / В. І. Зевако. - С .39-42 Хомич, Валентина Іванівна. Каузальні синтаксеми як вихідні моделі для похідних атрибутивних / В. І. Хомич. - С .43-47 Дергун, Тетяна Віталіївна. Семантика фразеологічних одиниць в англомовних журнальних статтях політичного змісту: лінгвокогнітивний аспект / Т. В. Дергун. - С .48-53 Репех, Наталія Валеріївна. Загальнотекстова стратегія втілення семантики початку і кінця в англомовному журнальному дискурсі / Н. В. Репех. - С .54-58 Мельник, Юлія Петрівна. Глибинні структури та механізми їх переходу в поверхневі з урахуванням семантичних ролей / Ю. П. Мельник. - С .59-64 Трибуханчик, Анатолій Миколайович. Етимологічні джерела фразеосемантичного поля матеріального стану людини / А. М. Трибуханчик. - С .65-69 Набок, Анна Іванівна. Номінативні і композиційні засоби створення ефекту об’єктивності в англомовному інтернет-дискурсі новин / А. І. Набок. - С .70-74 Яковенко, Ірина Василівна. Символізм імені у прзі Фленнері О’Коннор / І. В. Яковенко. - С .75-78 Сборик, Світлана Петрівна. Мовні особливості ідіостилю М. Дреббл / С. П. Сборик. - С .79-83 Волощук, Ірина Іванівна. Графічні способи маркування іронії (на матеріалі англомовної художньої прози) / І. І. Волощук. - С .84-87 Mokhyr, V. V. Literary and cinematic dialogues: Lexical differences / V. V. Mokhyr. - С .88-91 Бондаренко, Яна Олександрівна. Вербалізація когнітивної діяльності в кінодіалозі (на матеріалі американського телесеріалу "Мислити як злочинець") / Я. О. Бондаренко. - С .92-95 Karpus', L. B. Intonation of English persuasive discourse / L. B. Karpus'. - С .96-101 Блажко, Марія іванівна. Семантика прикметників і дієприкметників на позначення звучання: екологічний компонент (на матеріалі сучасної німецької мови) / М. І. Блажко. - С .102-105 Лєпухова, Наталія Іванівна. Вплив латини на німецьку фахову мову права / Н. І. Лєпухова. - С .106-108 Дмитренко, О. П. Мотиваційні процеси та їх типи у фразеологічному фонді сучасної німецької мови (на матеріалі фразеологічних одиниць соціально-економічної сфери) / О. П. Дмитренко. - С .109-114 Філатова, О. В. Одномірність і конкретність синтагми як реальної одиниці породження та сприймання мовлення / О. В. Філатова. - С .115-119
РУБ 40 Рубрики: Кафедра світової літератури та історії культури Кафедра української літератури Кафедра української мови Кафедра німецької мови Доп.точки доступа: Самойленко, Григорій Васильович; Гоголь, Микола Васильович (рос. та укр. прозаїк, драматург ; 1809-1852) \о нем\; Коцюбинський, Михайло Михайлович (1864-1913) \о нем\; Забужко, Оксана Стефанівна (українська поетеса, письменниця, літературознавець ; 1960 р. н.) \о ней\; Матіос, Марія Василівна \о ней\; Набоков, Володимир Володимирович (1899-1977) \о нем\; Діккенс, Чарльз (англійський письменник ; 1812-1870) \о нем\; Фуллер, Маргарет (американська письменниця ; 1810-1850) \о ней\; О’Коннор, Фленнері \о ней\; Дребл, Маргарет \о ней\; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Экземпляры всего: 4 Гогол. центр (1), ав (1), Ч.З.№3 (2) Свободны: Гогол. центр (1), ав (1), Ч.З.№3 (2) |
П 54 Полякова, А. А. Молекулярный масс-спектральный анализ органических соединений [Текст] : научное издание / А. А. Полякова. - М. : Химия, 1983. - 248 с. : ил. - 3.00 руб. Экземпляры всего: 2 Ч.З.№2 (1), ав (1) Свободны: Ч.З.№2 (1), ав (1) |
П 54 Полякова, А. Л. Деформация полупроводников и полупроводниковых приборов [Текст] : научно-популярная литература / А. Л. Полякова. - М. : Энергия, 1979. - 168 с. : ил. - 0.50 руб. Экземпляры всего: 1 ав (1) Свободны: ав (1) |