> Шифр: ВМДЗ/2013/12 Журнал 2013г. N 12 Попова, Юлія. Плекаємо особистість, або розвиток дошкільної освіти в Дніпродзержинську / Ю. Попова. - С.4-8. Левченко, Лідія. Телеміст як інтерактивна форма методичної роботи з педагогами / Л. Левченко. - С.9-12. Кирманова, Наталія. Творчий вихователь - скульптор самодостатньої особистості / Н. Кирманова. - С.13-16. Кульчиковська, Тамара. Формування духовності дошкільників засобами мистецтва / Т. Кульчиковська. - С.17-20 : фотогр. Фортунатова, Марина. Театр етичних мініатюр, або Інноваційна технологія розвитку особистості дітей / М. Фортунатова. - С.21-28. Плотниченко, Юлія. Ляльковий театр руками дітей / Ю. Плотниченко. - С.29-32. Путіліна, Альона. Сенсорна кімната як багатомодульний простір корекційно-розвивального впливу на дітей / А. Путіліна, С. Постнікова. - С.33-38 : фотогр. Швайгерт, Наталія. Піскова анімація в дошкільному навчальному закладі / Н. Швайгерт. - С.39-43 : фотогр. Сахно, Світлана. Професійна складова образу Я дошкільника / С. Сахно, І. Єршова. - С.44-48 : фотогр. Мінченко, Тетяна. Значення ляльки-мотанки для формування духовних пріоритетів дітей з особливими потребами / Т. Мінченко. - С.49-51 : фотогр. Варфоломєєва, Тетяна. Формування морально-етичних категорій у дітей з вадами мовлення / Т. Варфоломєєва, К. Шрамко. - С.52-56 : фотогр. Білоус, Світлана. Дитячий садок і сім’я - єдиний простір дитинства / С. Білоус. - С.57-60 : фотогр. Заповіді для мами й тата. - С.61. Донська, Галина. Весняна казка : музична казка для дітей старшого дошкільного віку / Г. Донська. - С.64-68. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
П 90 Путіліна, Альона. Сенсорна кімната як багатомодульний простір корекційно-розвивального впливу на дітей / А. Путіліна, С. Постнікова> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 12. - С. 33-38 : фотогр. Рубрики: Дошкільна освіта--корекційна робота Корекційна робота--методи--дошкільники фывфывфыв: сенсорна кімната -- модулі сенсорної кімнати -- здоров’язбережувальне середовище -- корекційний вплив -- ігри з піском -- казкотерапія -- кінезорефлексотерапія Аннотация: У статті розглянуто методи розвивально-корекційної роботи з дітьми, що проводять фахівці дошкільного закладу в сенсорній кімнаті. Зокрема, висвітлено функціональну спрямованість сенсорної кімнати, структуру освітнього процесу. Подано тематичний план проведення ігор з піском та вправи для арт-терапії з використанням нетрадиційних технік малювання. Доп.точки доступа: Постнікова, Світлана Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |