> Шифр: УШ/2019/31/33 Журнал 2019г. N 31/33 Підласий, А. І. Штучний інтелект допомогає педагогам / А. І. Підласий. - С.2-15. Організація управління сучасними закладами загальної середньої освіти в умовах децентралізації та розбудови Нової української школи / уклад. Н. П. Баришовець. - С.16-35. Драганчук, А. В. Управління закладом освіти та можливості розширення його фінансової автономії / А. В. Драганчук. - С.36-49. Козлюк, О. І. Управління освітою та академічна автономія / О. І. Козлюк. - С.50-51. Минюк, С. В. Розвиток кадрового потенціалу в умовах автономного закладу освіти / С. В. Минюк. - С.52. Огородник, М. І. Організаційна автономія як імператив управлінської діяльності / М. І. Огородник. - С.53-54. Морозов, Д. О. Організація освітньої діяльності учнів на засадах балансу прав, обов’язків і відповідальності в умовах Нової української школи / Д. О. Морозов. - С.55-58. Григораш, В. В. Внутрішній аудит як вид аудиторської діяльності / В. В. Григораш. - С.90-94. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Підласий, А. І. Штучний інтелект допомогає педагогам [Текст] / А. І. Підласий> // Управління школою : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 31/33. - С. 2-15. Рубрики: Вчителі--інноваційна діяльність Вчителі--інформаційна компетентність фывфывфыв: педагогічні експертні системи -- експертне супроводження -- оцінювання знань учнів -- програмні засоби -- ЖУР2, експертна система -- Живий урок-2, експертна система -- оцифрований урок -- мотивування педагогів Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |