> Шифр: РШ/2007/1 Журнал 2007г. N 1 Сухомлинська, О. Художня спадщина В.Сухомлинського в культурологічному вимірі / О. Сухомлинська. - С.3-7 Бех, І. Життя як цінність у культурно-виховній інтерпретації В.О.Сухомлинського / І. Бех. - С.7-8 Наумов, Б. Стратегія і тактика цілісного підходу в освіті України (науково-методичне забезпечення) / Б. Наумов. - С.9-13 Липова, Л. Спецкурси як важлива складова змісту профільного навчання (теоретичний аспект) / Л. Липова, В. Малишева, П. Замаскіна. - С.13-15 Пустовіт, Г. Теорія пізнання як методологічна основа побудови змісту позашкільної освіти і виховання / Г. Пустовіт. - С.15-18 Матюшина, Л. Менеджмент у системі виховної роботи ліцею / Л. Матюшина. - С.19-21 Крутогорська, Н. Ліцейське товариство, батьки і науковці - запорука успіху виховання в педагогічному ліцеї / Н. Крутогорська. - С.21-22 Новікова, Н. Формування класного колективу як компонент особистісно орієнтованого виховання / Н. Новікова. - С.23-25 Зяблюк, Н. Масниця в Україні / Н. Зяблюк. - С.26-33 Крижко, В. Народні педагогічні традиції зимового календарно-обрядового циклу в генезі українців / В. Крижко, А. Малихін, В. Ткач. - С.34-37 Сивачук, Н. Дитячий фольклор у контексті зимової календарної обрядовості українців / Н. Сивачук. - С.38-41 Кучеренко, І. Дидактичні засади вивчення стилістики у старшій школі / І. Кучеренко. - С.42-45 Симоненко, Т. Професійно-комунікативна підготовка студентів філологічних факультетів та її методичне забезпечення / Т. Симоненко. - С.45-48 Колодько, Т. Методологічний аспект професійно-педагогічної підготовки майбутнього вчителя іноземної мови / Т. Колодько. - С.48-50 Шкваріна, Т. Навчання дошкільників аудіювання і говоріння англійською мовою / Т. Шкваріна. - С.51-53 Матяш, Н. Групова навчальна діяльність учнів на уроках біології / Н. Матяш. - С.53-56 Лукашова, Н. Розвиток методів навчання хімії та їх класифікація: історичний аспект і завдання на сучасному етапі / Н. Лукашова. - С.56-59 : портр Топузов, О. Розвиток розумових здібностей школяра на уроках географії / О. Топузов. - С.60-63 Ковальчук, Н. Розвиток соціальної зрілості особистості молодого викладача / Н. Ковальчук. - С.63-64 Совгіра, С. Надзвичайні ситуації та їх аналіз при вивченні екології / С. Совгіра. - С.67-69 Красняков, Є. Роль Колегії МОН України у формуванні та реалізації державної політики в галузі освіти (аналіз рішень колегіального органу з 1991-го по 2002-й роки) / Є. Красняков. - С.70-72 Бірюкова, Т. Культура та освіта крізь історичну призму: взаємодія бібліотек і освітніх закладів / Т. Бірюкова. - С.72-75 Радул, О. Шляхи залучення дитини в суспільні відносини у давніх слов’ян (VI-XII ст.) / О. Радул. - С.76-78 Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (2) Свободны: Ч.З.№2 (2) |
Радул, О. Шляхи залучення дитини в суспільні відносини у давніх слов’ян (VI-XII ст.) [Текстььь] / О. Радул> // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2007. - N1. - С. 76-78 . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Етнопедагогіка історія педагогіки України до 1917 р. Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (2) Свободны: Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: РШ/2007/4 Журнал 2007г. N 4 Радул, В. Соціальна зрілість особистості / В. Радул. - С.3-6 Завіна, В. Формування пізнавально-інтелектуальної компетентності майбутніх учителів початкових класів / В. Завіна. - С.6-9 Краснощок, І. Професійно-особистісний саморозвиток майбутнього вчителя як складова педагогічної освіти / І. Краснощок. - С.9-11 Мазур, Н. Зміст професійної культури викладача вищої школи / Н. Мазур. - С.12-14 Монарьов, Р. Особливості вивчення категорії "соціально-професійна активність особистості майбутнього вчителя" / Р. Монарьов. - С.14-17 Лебедик, І. Соціально-професійна комунікація як фактор розвитку професійної самореалізації студента / І. Лебедик. - С.17-20 Квас, В. Самодостатність вузівських дисциплін для професійної підготовки студентів / В. Квас. - С.20-23 Бабенко, Т. Зміст інформаційної культури майбутнього вчителя історії / Т. Бабенко. - С.23-26 Кушнір, В. Особливості гуманістичного аспекту педагогічного процесу / В. Кушнір. - С.27-30 Наумець, О. Шляхи вдосконалення оцінки праці вчителів / О. Наумець. - С.30-32 Дубінка, М. Психолого-педагогічні умови забезпечення ефективності міжособистісного спілкування / М. Дубінка. - С.33-36 Ткаченко, О. Зміст етнопедагогічної компетентності вчителя-вихователя / О. Ткаченко. - С.36-38 Кравцов, В. Теоретичні засади визначення сутності методологічної культури вчителя / В. Кравцов. - С.39-41 Галета, Я. Особливості становлення особистості в умовах інформаційного суспільства / Я. Галета. - С.47-50 Рацул, А. Порівняльна характеристика технологій навчання іноземних мов у другій половині ХХ століття / А. Рацул. - С.50-52 Рацул, А. Педагогічні умови родинно-сімейного виховання дітей / А. Рацул. - С.53-56 Савченко, Н. Українське мистецтво в полікультурному просторі / Н. Савченко. - С.56-58 Таран, І. Вплив та християнських цінностей на становлення особистості молодшого школяра / І. Таран. - С.59-61 Ликов, В. Ідея раннього залучення дітей до продуктивної праці в народнопедагогічній спадщині В. О. Сухомлинського / В. Ликов. - С.62-64 Філоненко, О. РОль позакласної роботи в системі трудового виховання І. Г. Ткаченка / О. Філоненко. - С.64-67 Радул, О. Залучення дітей підліткового віку до праці у давніх слов’ян VI-XIII ст. / О. Радул. - С.68-71 Кравцова, Т. Теоретичні основи вивчення дитини представниками реформаторської педагогіки кінця XIX - початку XX ст. / Т. Кравцова. - С.74-75 Дяченко, Т. Історія становлення та розвитку професії педагога вищої школи / Т. Дяченко. - С.76-78 Гур’янова, О. У пошуках школи майбутнього / О. Гур’янова. - С.79-80 Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (2) Свободны: Ч.З.№2 (2) |
Радул, О. Залучення дітей підліткового віку до праці у давніх слов’ян VI-XIII ст. [Текстььь] / О. Радул> // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2007. - N4. - С. 68-71 . - ISSN 0131-6788 Рубрики: історія педагогіки України до 1917 р. Історія слов’ян Підлітки фывфывфыв: історія виховання Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (2) Свободны: Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: РШ/2009/2/3 Журнал 2009г. N 2/3 Пустовіт, Г. Теоретичні засади позашкільної освіти і виховання : ідеї та пошуки / Г. Пустовіт. - С.9-14 Добрянський, І. Феномен приватної вищої освіти / І. Добрянський. - С.15-20 Теплицький, І. Комп’ютерне моделювання як інтеграційна основа навчання інформатичних дисциплін / І. Теплицький. - С.26-27 Дивак, В. Підвищення економічної компетентності директорів шкіл як передумова ефективної діяльності сучасних ЗНЗ / В. Дивак. - С.28-30 Топузов, О. Методика формування економічних знань учнів під час вивчення курсу " Економічна і соціальна географія України" / О. Топузов, А. Шуканова. - С.33-40 Завідова, Н. Фразеологізми як один із шляхів збагачення словникового складу англійської мови / Н. Завідова, З. Циганок. - С.40-41 Чайковська, О. Результати експерименту з формування музичних знань молодших школярів засобами мультимедійних технологій навчання / О. Чайковська. - С.51-53 Кундеревич, О. Етика і освіта : виховання особистості / О. Кундеревич. - С.53-55 Радул, О. До витоків формування сімейного виховання у давніх слов’ян та їхніх пращурів / О. Радул. - С.69-72 Гончаренко, О. Етнонаціональне розмаїття як суспільна і педагогічна проблема у США / О. Гончаренко. - С.77-80 Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (2) Свободны: Ч.З.№2 (2) |
Радул, О. До витоків формування сімейного виховання у давніх слов’ян та їхніх пращурів [Текстььь] / О. Радул> // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2009. - N2/3. - С. 69-72 . - ISSN 0131-6788 Рубрики: виховання сімейне історія педагогіки України до 1917 р. фывфывфыв: педагогика Древней Руси Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (2) Свободны: Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: РШ/2009/12 Журнал 2009г. N 12 Лавриченко, Н. Формування світогляду особистості як педагогічна проблема / Н. Лавриченко. - С.3-7 Рева, Ю. Педагогічна майстерність учителя в контексті його професійного розвитку / Ю. Рева. - С.13-17 Афанасьєв, А. Проблеми формування ідеалів патріотичного виховання та ціннісних орієнтацій студентів на сучасному етапі / А. Афанасьєв, Н. Іщук. - С.18-20 Бутурлим, Т. До проблеми формування гендерної культури старшокласників / Т. Бутурлим. - С.22-25 Бойко, А. науково-методичний супровід професійно-педагогічної підготовки вчителя / А. Бойко. - С.28-33 Романовський, О. Вища освіта за міжнародними стандартами: досвід Українсько-американського гуманітарного інституту (До 175-річчя НПУ імені М.П. Драгоманова) / О. Романовський, Ю. Романовська. - С.33-37 Загороднюк, Т. Методика виховання почуття корисності для інших в учнів підліткового віку / Т. Загороднюк. - С.43-45 Радул, О. Ігри дітей давніх східних слов’ян / О. Радул. - С.48-51 Шевченко, С. Роль Н.К. Патканової-Кранковської у функціонуванні школи-притулку для глухонімих дітей у м. Києві (1902-1925 рр.) / С. Шевченко. - С.51-55 Тригубенко, В. Формування гуманістичних цінностей особистості : від Київської Русі до сучасності / В. Тригубенко. - С.56-59 Горбатюк, О. Подвижницька діяльність М. Лисенка у створенні науково-методичного комплексу з історії України (До 95-річчя від дня народження) / О. Горбатюк. - С.60-64 Романко, І. Механізми діалогічної взаємодії вчителя та учнів у загальноосвітніх навчальних закладах Великої Британії / І. Романко. - С.65-68 Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (2) Свободны: Ч.З.№2 (2) |
Р 15 Радул, О. Ігри дітей давніх східних слов’ян [Текст] / О. Радул> // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2009. - N 12. - С. 48-51 . - ISSN 0131-6788 Рубрики: історія педагогіки України до 1917 р. Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (2) Свободны: Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: ШО1/2012/4 Журнал 2012г. N 4 Хриков, Є. М. До питання про створення науково-педагогічних шкіл в Україні / Є. М. Хриков. - С.2-6. - Бібліогр.: 26 назв. Кушнір, В. А. Структура навчальної ситуації з позиції діяльності та інноваційність навчання / В. А. Кушнір. - С.7-13. - Бібліогр.: 15 назв. Овчарук, О. В. Розвиток освіти для демократичного громадянства: міжнародний контекст / О. В. Овчарук. - С.14-17. - Бібліогр.: 16 назв. Набок, М. В. Про ефективність моніторингу управлінської діяльності органів управління освітою регіону / М. В. Набок. - С.18-23. - Бібліогр.: 14 назв. Волик, Л. В. Українська освіта та інноваційний режим діяльності педагога: ризики, пошуки, стратегії / Л. В. Волик. - С.24-28. - Бібліогр.: 7 назв. Паламар, С. П. Креативний підхід до навчання гуманітарних предметів учнів основної школи / С. П. Паламар. - С.29-31. - Бібліогр.: 13 назв. Тесленко, В. В. Проблеми розвитку обдарованості в історії та теорії педагогіки / В. В. Тесленко. - С.32-35. Радул, О. С. Елементи гігієнічного виховання дітей у східних слов’ян VI-XIII століття / О. С. Радул. - С.36-40. - Бібліогр.: 20 назв. Міхно, О. П. Створення в Києві Педагогічного музею імені цесаревича Олексія / О. П. Міхно, В. П. Малюга. - С.41-46. - Бібліогр.: 23 назв. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Р 15 Радул, О. С. Елементи гігієнічного виховання дітей у східних слов’ян VI-XIII століття / О. С. Радул> // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2012. - № 4. - С. 36-40. - Бібліогр.: 20 назв. Рубрики: Виховання гігієнічне фывфывфыв: виховання -- гігієна -- давні східні слов’яни Аннотация: У статті на підставі археологічних, писемних пам’яток та етнографічних, історичних досліджень розглядаються засоби та предмети особистої гігієни східних слов’ян VI-XIII століття та їх використання у вихованні дітей. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |