> Шифр: ІПА-1/2012/2 Журнал 2012г. N 2 Сухомлинська, Ольга. Психотехніка - втрачений напрям радянської педагогічної науки і практики / О. Сухомлинська. - С.6-12. Побірченко, Наталія. Етнографія дитинства як предмет наукової рефлексії 20-х років / Н. Побірченко. - С.13-17. Троцко, Анна. Зв’язок соціальної педагогіки з іншими науками про людину (20-ті рр. XX століття) / А. Троцко, Л. Штефан. - С.18-21. Кузьміна, Світлана. Рятування у катастрофі: педагогічна діяльність київських філософів-академістів у 1920-х роках / С. Кузьміна. - С.22-26. Петренко, Оксана. Вплив педології на становлення гендерного підходу до освіти й виховання школярів в Україні (20-ті рр. XX ст.) / О. Петренко. - С.27-35. Завгородня, Тетяна. Дослідження персоналій Західнох України 1920-х років та їх внесок у розвиток української педагогіки / Т. Завгородня, І. Стражнікова. - С.36-39. Кочубей, Тетяна. Реформаторський рух в педагогіці Німеччини кінця XIX - початку XX ст. / Т. Кочубей, О. Штик. - С.40-43. Кузь, Володимир. Софія Русова: сторінки життя і творчості у контексті сьогодення / В. Кузь. - С.44-47. Богуславский, Михаил. Педагогическое мировоззрение А. И. Герцена: к 200-летию со дна рождения / М. Богуславский. - С.48-54. Калініченко, Надія. Василь Харцієв: підготовка педагогічних кадрів / Н. Калініченко. - С.55-59. Зайченко, Іван. Про деякі проблеми освіти в Україні в період 1920-х років в оцінці Г. Г. Ващенка (1878-1967) / І. Зайченко. - С.60-64. Фадєєва, Валентина. Проблеми сім’ї і сімейного виховання в працях політичного діяча раннього радянського періоду (1917-1941) О. Колонтай (1872-1952) / В. Фадєєва. - С.65-67. Шоробура, Інна. Видатні постаті української лінгводидактики початкової школи 1920-х років / І. Шоробура, А. Качур. - С.68-70. Бондар, Людмила. Науково-педагогічна спадщина С. Х. Чавдарова (до 120-річчя від дня народження) / Л. Бондар. - С.71-74. Половка, Сергій. Науково-педагогічна творчість професора Юрія Дмитровича Шуйського (до 70-річчя від дня народження) / С. Половка, О. Осадчий. - С.75-79. Дічек, Наталія. Внесок Одеського лікарсько-педагогічного кабінету в реалізацію диференційованого підходу до організації дитинства в Україні у 20-ті роки XX ст. / Н. Дічек. - С.80-86. Радул, Ольга. Виховання малих дітей та догляд за ними у східних слов’ян VI - XIII століть / О. Радул. - С.87-93. Роєнко, Світлана. Розвиток загальної освіти Черкаського повіту Київської губернії (XIX - поч. XX століття) / С. Роєнко. - С.98-102. Місечко, Ольга. Роль інститутів народної освіти у професіоналізації педагогічної освіти в Україні (початок 1920-х рр.) / О. Місечко. - С.104-108. Адаменко, Олена. Часопис "Просвещение Донбасса (Радянська школа)" як дзеркало проблем освіти 20-х років XX століття / О. Адаменко. - С.109-113. Регейло, Ірина. Становлення та розвиток професійної підготовки наукових працівників та викладачів вузів України (перша половина 1920-х рр.) / І. Регейло. - С.114-120. Мельничук, Сергій. Діяльність народного комісаріату освіти України з реалізації завдань естетичної підготовки та естетичного виховання майбутніх вчителів / С. Мельничук, А. Рацул. - С.121-124. Пироженко, Лідія. Становлення предметів загальної середньої освіти у 30-х роках XX ст. / Л. Пироженко. - С.125-128. Бричок, Світлана. Специфіка системи комплесного навчання в початкових школах України у 20-ті роки XX ст. / С. Бричок. - С.129-132. Гавриленко, Тетяна. Тенденції розвитку початкової освіти в УСРР у 1920-х роках / Т. Гавриленко. - С.133-136. Степанович, Андроник. К вопросу о положении частной средней школы / А. Степанович. - С.137-139. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Р 32 Регейло, Ірина. Становлення та розвиток професійної підготовки наукових працівників та викладачів вузів України (перша половина 1920-х рр.) [Текст] / І. Регейло> // Історико-педагогічний альманах : Наукове видання. - 2012. - N 2. - С. 114-120. Рубрики: Історія педагогіки України, 20 ст. 20-30 рр. підготовка науковців Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності фывфывфыв: наукові працівники -- професійна підготовка -- науково-дослідні кафедри -- аспірантура Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 4 / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2013. - 236 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 87.46 грн. Содержание: МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ Артемьєва, Інна Сергіївна. Особливості формування позитивного ставлення до навчання в учнів перших класів у навчально-виховному процесі / І. С. Артемьєва. - С .7-12 Бейгер, Галина. Образ современной школы в ретроспективной оценке студентов / Г. Бейгер. - С .13-23 Вихрущ, Анатолій Володимирович. Філософія освіти як педагогічна проблема / А. В. Вихрущ. - С .24-28 Дубровський, Валерій Леонідович. Роль педагогічної діагностики в контексті особистісно орієнтованої освіти: теоретичний аспект / В. Л. Дубровський. - С .29-31 Калюжна, Тетяна Грнигорівна. Сучасні вимоги до професійної підготовки майбутнього вчителя / Т. Г. Калюжна. - С .32-37 Касаткін, Дмитро Юрійович. Аналіз застосування міжнародного рейтингу Webometrics до університетів України / Д. Ю. Касаткін, О. М. Касаткіна. - С .38-42 Кнодель, Людмила Володимирівна. Инновация, глобализация, интернационализация – основные черты современного университетского образования в развивающихся странах / Л. В. Кнодель. - С .43-50 Кононко, Олена Леонтіївна. Психолого-педагогічні детермінанти світогляду майбутнього фахівця з дошкільної освіти / О. Л. Кононко. - С .51-56 Павлюк, Л. М. Соціально-педагогічне проектування: теоретичні аспекти / Л. М. Павлюк. - С .57-61 Регейло, Ірина Юріївна. Розвиток докторської освіти в інноваційному суспільстві / І. Ю. Регейло. - С .62-68 Яцула, Тетяна Володимирівна. Концептуальні підходи до конструювання змісту підготовки студентів вищих педагогічних навчальних закладів до взаємодії зі школярами у сфері дозвілля / Т. В. Яцула. - С .69-72 МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ Андрійко, Ірина Федорівна. Особистісно орієнтований підхід у навчанні іншомовного творчого / І. Ф. Андрійко. - С .73-77 Баніт, Ольга Василівна. Інноваційні технології навчання співробітників у межах педагогічного вищого навчального закладу / О. В. Баніт. - С .78-83 Бобро, Артур Анатолійович. Формування у молодого покоління здорового способу життя / А. А. Бобро. - С .84-88 Борисенко, Валентина Володимирівна. Місце проблемного навчання в теорії й практиці мовної освіти / В. В. Борисенко, О. Ковальська. - С .89-93 Колейчик, Оксана Олександрівна. Новітні методи навчання іноземних мов у немовних вишах у контексті євроінтеграції / О. О. Колейчик. - С .94-97 Кузьма-Качур, Марія Іванівна. Форми підготовки студентів педагогічних факультетів до краєзнавчої роботи у початковій школі / М. І. Кузьма-Качур. - С .98-102 Пінчук, Ірина Олександрівна. Використання інтерактивних методів у процесі фахової підготовки майбутніх учителів англійської мови початкових класів / І. О. Пінчук. - С .103-107 Рудик, Ярослав Михайлович. Методика формування бази завдань для проведення тестового контролю успішності майбутніх бухгалтерів / Я. М. Рудик. - С .108-112 Тукач, Ірина Іванівна. Організація самостійної роботи студентів спеціальності “Дошкільна освіта” у вивченні навчальної дисципліни “Основи сценічної майстерності” / І. І. Тукач. - С .113-117 ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА Гордієнко, Тетяна Володимирівна. Розвиток професійно-педагогічної спрямованості у майбутніх учителів / Т. В. Гордієнко. - С .118-122 Кожем’яко, Наталія Володимирівна. Аналіз сформованості комунікативної компетентності майбутніх фахівців юридичної галузі / Н. В. Кожем’яко. - С .123-128 Кочерга, Ольга Миколаївна. Сучасні підходи до використання музейної педагогіки у професійній освіті вчителя початкової школи / О. М. Кочерга. - С .129-133 Полозенко, Оксана Василівна. Синергетичний підхід до психологічної підготовки майбутніх фахівців аграрної галузі / О. В. Полозенко. - С .134-138 Таран, Олена Миколаївна. Рефлексивна модель підготовки вчителів іноземної мови як шлях удосконалення процесу професійного становлення / О. М. Таран. - С .139-142 Ткаченко, Людмила Іванівна. Формування морально-ціннісного компоненту критичного мислення майбутнього вчителя початкової школи / Л. І. Ткаченко. - С .143-147 Шевчук, Марина Олександрівна. Механізми проектних технологій в управлінні процесом формування професійної компетентності майбутніх учителів / М. О. Шевчук. - С .148-152 ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД Давиденко, Олена Василівна. Діяльність педагогічної секції Вільного Польського університету в роки окупації (1940–1944 рр.) / О. В. Давиденко. - С .153-158 Демешкант, Наталія Андріївна. Інтердисциплінарна екологічна підготовка в системі вищої освіти Польщі / Н. А. Демешкант. - С .159-162 Зброєва, Наталія Борисівна. Особливості системи вищої освіти у сучасній Японії / Н. Б. Зброєва. - С .163-166 Євтушик, Лариса Петрівна. Проблема формування ключових кваліфікацій і компетентностей системі професійної підготовки Німеччини / Л. П. Євтушик. - С .167-171 Коваленко, Євгенія Іванівна. Підходи до формування творчої особистості в українській педагогіці ХХ століття / Є. І. Коваленко. - С .172-177 Красуля, Алла Вікторівна. Філантропічні традиції у США: суб’єкти благодійництва у сфері вищої освіти / А. В. Красуля. - С .178-181 Лещенко, Марина Євгенівна. Морально-етичне виховання молодших школярів у педагогіці України в другій половині ХХ ст. / М. Є. Лещенко. - С .182-185 Логвиненко, Тетяна Олександрівна. Ересундський університет як інноваційна форма інтеграції у вищій освіті скандинавських країн / Т. О. Логвиненко. - С .186-190 Малько, Наталія Миколаївна. Внесок О. Я. Герда у розвиток вищої освіти жінок / Н. М. Малько. - С .191-195 Орел, Ольга Володимирівна. Внесок І. Ф. Тесленка у розроблення методики шкільної математики для вчителів та студентів вишів / О. В. Орел. - С .196-201 Федорчук, Ірина Володимирівна. Нормативно-правові засади розвитку вищої педагогічної освіти в Азербайджані, Вірменії та Грузії / І. В. Федорчук. - С .202-206 Шапаренко, Марина Вадимівна. Історія розвитку соціальної роботи у Сполучених Штатах Америки / М. В. Шапаренко. - С .207-210 Шарошкіна, Наталія Геннадіївна. Сірополко С. про народні бібліотеки в освітньому просторі / Н. Г. Шарошкіна. - С .211-215 Шацька, Оксана Петрівна. Місце англійської мови у вищій освіті Китаю, Японії, Сінгапуру / О. П. Шацька. - С .216-221 Шеверун, Надія Володимирівна. / Н. В. Шеверун ; Функції оцінювання у забезпеченні якості навчання у вищих навчальних закладах Польщі. - С .222-225 Ярмак, Наталія Олександрівна. Ніжинський період у педагогічній діяльності Олександра Музиченка (1908–1910-ті) / Н. О. Ярмак. - С .226-228 Самойленко, Олена Володимирівна. Освітні реформи ХІХ ст. в педагогічній спадщині М. Є. Скворцова / О. В. Самойленко. - С .229-233
РУБ 15 Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності навчання в початковій школі Філософія освіти педагогічна діагностика Підготовка майбутніх вчителів Проблемне навчання Вчитель початкової школи--культура Викладання іноземної мови Підготовка вчителів іноземної мови Професійна компетентність педагога Педагогіка України--історія освіти Освіта в зарубіжних країнах--історія освіти Польща--освіта Японія--освіта Німеччина--освіта США--освіта Азербайджан--освіта Вірменія--освіта Грузія--освіта Китай--освіта Сінгапур--освіта Доп.точки доступа: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Герд, Олександр Якович (рос. педагог ; 1841-1888) \о нем\; Тесленко, Іван Федорович (український педагог, фахівець з математичної освіти, науковець ; 1908-1994) \о нем\; Музиченко, Олександр Федорович (український вчений-педагог ; 1875-1940) \о нем\; Скворцов, Микола Єфремович (видатний філософ і педагог ; 1836-1902) \о нем\; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Экземпляры всего: 5 фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) |
О-72 Освіта впродовж життя: вимоги часу [Текст] : Збірник матеріалів IV Всеукраїнських педагогічних читань пам’яті видатного вченого-педагога Олени Степанівни Дубинчук (м. Київ, 19 квітня 2012 р.) / НАПН України, Ін-т пед. освіти і освіти дорослих, Відділ андрагогіки ; у редакції колективу авторів. - К. : Едельвейс, 2012. - 306 с. : фот. - ISBN 978-966-2748-21-6 : 24.00 грн. Содержание: Авшенюк, Наталія. Провідні тенденції становлення й розвитку транснаціональної вищої освіти за умов глобалізації / Н. Авшенюк. - С .19-22 Аніщенко, Олена. Складові гендерної культури педагога / О. Аніщенко. - С .26-27 Багач, Ірина. Герагогіка як структурний елемент андрагогіки і системі освіти дорослих / І. Багач. - С .27-31 Вінник, Ніна. Особливості використання сучасних інформаційних технологій в організації професійної підготовки вчителя економічного профілю / Н. Вінник. - С .45-47 Вознюк, Олександр. Концептуальні засади розвитку особистості педагога в умовах цивілізаційних змін / О. Вознюк. - С .47-51 Гончарук, Тетяна. Інформаційно-телекомунікаційна діяльність майбутніх учителів як фактор розвитку професійної освітньої активності / Т. Гончарук. - С .60-63 Данькевич, Віта. Підготовка педагога професійного навчання в контексті педагогічної теїнології А. С. Макаренка / В. Данькевич. - С .69-72 Єгорова, Єлизавета. Психологічна готовність учнівської молоді до професійного навчання за педагогічним фахом / Є. Єгорова. - С .78-81 Жукевич, Ірина. Проблема мотивації самоосвіти майбутніх фахівців / І. Жукевич. - С .84-87 Коваленко, Наталія. Особливості організації та здійснення навчальних проектів / Н. Коваленко. - С .105-108 Куртась, Олена. Інформаційна компетенція як складова професійної компетентності сучасного вчителя / О. Куртась. - С .139-142 Кутова, Ольга. Технології естетичного виховання студентів у вищих педагогічних навчальних закладах / О. Кутова. - С .142-145 Лабудько, Степан. Інноваційний підхід до удосконалення професійної компетентності вчителів у системі післядипломної педагогічної освіти / С. Лабудько. - С .145-150 Литвинова, Наліна. Особливості мотиваційної готовності майбутніх педагогів до творчої діяльності / Н. Литвинова, В. Гармаш, І. Заєць. - С .156-160 Радзімовська, Оксана. Психологічні умови розвитку духовної культури учасників педагогічної взаємодії / О. Радзімовська. - С .212-215 Радченко, Юлія. Використання методу проекту для контролю знань майбутніх учителів іноземної мови / Ю. Радченко. - С .215-217 Регейло, Ірина. Сучасний аспірант: реальність і перспективи / І. Регейло. - С .217-221 Рибалка, Валентин. Теоретичні визначення особистості вітчизняними вченими як зразок продуктивності персонологічного мислення / В. Рибалка. - С .221-226 Сбруєва, Наталія. Управління інноваційними розвитком вищої освіти: досвід міжнародних досліджень / Н. Сбруєва. - С .228-232 Сидоренко, Наталія. Сучасні підходи до інноваційної діяльності в управлінні навчальним закладом / Н. Сидоренко. - С .232-235 Становських, Зінаїда . Ціннісно-смислова складова духовної культури педагога як основа його професійної діяльності / З. Становських. - С .247-251 Тринус, Олена. Сутність педагогічних технологій у творчості О. Музиченка / О. Тринус. - С .260-263 Федорчук, Вікторія. Використання тестових завдань на заняттях з педагогічних дисциплін / В. Федорчук. - С .274-276 Чхайло, Людмила. Інноваційні підходи у роботі вчителя словесника / Л. Чхайло. - С .289-293 Щербак, Ольга. Інноваційна підготовка педагога професійної школи / О. Щербак. - С .296-298 Якса, Наталія. Толерантність- наріжний чинник міжкультрної взаємодії / Н. Якса. - С .298-303 РУБ 373.6 Рубрики: Освіта дорослих андрагогіка Неперервна освіта Підготовка майбутніх вчителів Кафедра педагогіки фывфывфыв: герагогіка Доп.точки доступа: Дубинчук, Олена Степанівна (1919-1994) \о ней\; Національна академія педагогічних наук України (Київ)Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих (Київ); Відділ андрагогіки Экземпляры всего: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
> Шифр: РШ/2016/5/6 Журнал 2016г. N 5/6 Дем’яненко, Наталія. Принцип автономії в обгрунтуванні ідеї та світовому досвіді університету / Н. Дем’яненко. - С.3-11. - Бібліогр.: 33 назв. Сисоєва, Світлана. Підготовка докторів філософії у галузі освіти: досвід провідних університетів світу / С. Сисоєва, І. Регейло. - С.12-18. - Бібліогр.: 30 назв. Красняков, Євген. Реформування національної освіти в контексті гарантованого організаційно-фінансового забезпечення / Є. Красняков. - С.19-24. - Бібліогр.: 6 назв. Митник, Олександр. Профорієнтаційна робота у ЗНЗ як засіб забезпечення успіху в подальшій професійній кар’єрі випускника / О. Митник, І. Томаржевська. - С.25-29. - Бібліогр.: 5 назв. : фотогр. Ушмарова, Вікторія. Формування готовності вчителів початкової школи в системі неперервної педагогічної освіти до роботи з обдарованими учнями: обгрунтування закономірностей і принципів / В. Ушмарова. - С.30-33. - Бібліогр.: 8 назв. : табл. Доценко, Світлана. Розвиток творчої уяви учнів початкових класів під час вивчення природничо-математичних дисциплін / С. Доценко. - С.34-39. - Бібліогр.: 10 назв. Сазоненко, Ганна. Розвиток та саморозвиток особистості ліцеїста в акмепросторі ліцею / Г. Сазоненко, Н. Нестеренко. - С.40-45. - Бібліогр.: 9 назв. : фотогр. Іванюк, Ганна. Діяльність Софії Русової в царині педагогіки: служіння народу й Україні / Г. Іванюк. - С.46-50. - Бібліогр.: 16 назв. Венгловська, Олена. Організаційно-педагогічна діяльність Софії Русової - громадського діяча, просвітителя, педагога / О. Венгловська. - С.51-55. - Бібліогр.: 23 назв. : мал. Січкар, Алла. Діяльнісний підхід до навчання і виховання дітей дошкільного віку в теоретико-практичній спадщині Софії Русової / А. Січкар. - С.56-60. - Бібліогр.: 15 назв. Антипін, Євген. Софія Русова про наступність у трудовому вихованні дітей дошкільного і молодшого шкільного віку / Є. Антипін. - С.61-65. - Бібліогр.: 16 назв. Калініченко, Людмила. Ідеї Олександра Скрипченка про формування творчого мислення молодших школярів : (друга половина 1950-х - 1980-ті рр.) / Л. Калініченко. - С.66-71. - Бібліогр.: 18 назв. Нінель Калениченко: "Дякую долі за те, що поєднала з педагогікою". - С.72-73. : фотогр. Пугач, Анжеліна. Ідеї профільного навчання у дослідженнях науковців та узагальненнях педагогів-практиків: за підсумками семінару / А. Пугач, П. Замаскіна. - С.74-77. : фотогр. Пугач, Анжеліна. Проект "Інтелект України": у пошуках концептів освіти XXI століття : репортаж учасника освітянського форуму / А. Пугач. - С.78-80. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
С 40 Сисоєва, Світлана. Підготовка докторів філософії у галузі освіти: досвід провідних університетів світу [Текст] / С. Сисоєва, І. Регейло> // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2016. - № 5/6. - С. 12-18. - Бібліогр.: 30 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: освіта в зарубіжних країнах США--освіта вища Великобританія--освіта вища фывфывфыв: підготовка докторів філософії -- доктори філософії -- університети США -- університети Великобританії Аннотация: Автори статті висвітлюють організацію підготовки докторів філософії в галузі освіти в провідних університетах США і Великобританії тощо. Доп.точки доступа: Регейло, Ірина Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |