> Шифр: ПП/2007/10 Журнал 2007г. N 10 Дусавицкий, А. К. О мотивационной системе модели урока в системе развивающего обучения / А. К. Дусавицкий. - С.1-4 Варфоломєєва, О. В. Акмеологічний і герменевтичний аспекти вивчення психотерапевтичних напрямів / О. В. Варфоломєєва. - С.5-8 Хомік, В. С. Емпатія та децентрація: досвід теоретичного осмислення та емпіричних досліджень / В. С. Хомік. - С.8-13. Далі буде. Розов, В. І. Психотехнології адаптивної саморегуляції стресу / В. І. Розов. - С.14-19. Далі буде. Рибалка, В. В. Психологічна профілактика суїцидальних тенденцій в учнівської молоді / В. В. Рибалка. - С.42-52 Сорока, А. В. Етапи періодизації історії вітчизняної пенітенціарної психології / А. В. Сорока. - С.52-53 Калошин, В. Ф. Роль позитивного мислення у розвитку творчості особистості / В. Ф. Калошин. - С.67-72 Балл, Г. А. Представляя социальные представления: беседа / Г. А. Балл. - 72-77. Продолжение следует. Ліщинська, О. А. Звіт про результати вивчення громадської думки жителів України з приводу поширення нетрадиційних релігій / О. А. Ліщинська. - С.78-80. Далі Имеются экземпляры в отделах: всего 4 : Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1) Свободны: Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1) |
Рибалка, В. В. Психологічна профілактика суїцидальних тенденцій в учнівської молоді [Текстььь] / В. В. Рибалка> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2007. - N10. - С. 42-52 Рубрики: Профілактика суїцидів--психологічна допомога Имеются экземпляры в отделах: всего 4 : Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1) Свободны: Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1) |
> (Свободных экземпляров нет) Шифр: ПП/2008/2 Журнал 2008г. N 2 Рибалка, В. В. Індивід та особистість у психологічній теорії часу Б. Й. Цуканова / В. В. Рибалка. - С.1-17. Волков, Е. Н. Зависимость от реальности / Е. Н. Волков. - С.18-26 Крупська, О. І. Ретроспективний погляд юнаків на своїх батьків: адаптація методики А. Рое та М. Сігельмана / О. І. Крупська. - С.42-49 Коць, М. О. Психолого-педагогічні засоби оптимізації здатностей майбутнього вчителя до педагогічної взаємодії / М. О. Коць. - С.49-61 Кавчук, П. Н. Цветовые личностные расстановки / П. Н. Кавчук. - С.61-64 Клібайс, Т. В. Методика визначення адаптивних можливостей атрибутивного стилю особистості: експериментальне обгрунтування / Т. В. Клібайс. - С.64-67 Гусева, А. В. Структура психологической готовности к гражданской активности / А. В. Гусева. - С.68-69 Бебик, В. Про деякі особливості масової політичної свідомості України / В. Бебик, О. Василишина, К. Сєнічева. - С.70-72 Сизанов, А. Н. Профилактика курения среди школьников (7-11 классы) / А. Н. Сизанов, Н. Н. Поплавский, В. А. Хриптович. - 73-80. Продолжение следует. Имеются экземпляры в отделах: всего 4 : Ч.З.№2 (4) Свободных экз. нет |
Рибалка, В. В. Індивід та особистість у психологічній теорії часу Б. Й. Цуканова [Текстььь] / В. В. Рибалка> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2008. - N2. - С. 1-17. Рубрики: психологія особистості фывфывфыв: методика визначення темпераменту Доп.точки доступа: Цуканов, Борис Йосипович (1946-2007) \о нем\ Имеются экземпляры в отделах: всего 4 : Ч.З.№2 (4) Свободных экз. нет Издания есть только в отделениях/филиалах |
> (Свободных экземпляров нет) Шифр: ПП/2008/3 Журнал 2008г. N 3 Рибалка, В. В. Особистість у філософії, психології та педагогіці добра і культури І. А. Зязюна: До 70-річчя з дня народження / В. В. Рибалка. - С.1-12 Наталушко, І. Ю. Самотність та усамітнення через призму творчості / І. Ю. Наталушко. - С.13-17 Варфоломеева, О. В. Акмеологические критерии, показатели и уровни профессионального становления психотерапевта / О. В. Варфоломеева. - С.18-22 Бадалова, М. В. Моральные суждения будущих психологов: поиск специфического / М. В. Бадалова, О. А. Кондрашихина. - С.22-28 Старовойтов, А. В. Психологическое пространство телесно-ориентированной психотерапии / А. В. Старовойтов. - С.28-31 Мустафаев, С. М. Изучение особенностей организации сознания у больных инфарктом миокарда и ишемической болезнью сердца / С. М. Мустафаев. - С.31-34 Дьяков, С. І. Техніка застосування репертуарних решіток Дж. Келлі у дослідженні суб’єктності особистості (На матеріалі дослідження респондентів педагогічного фаху) / С. І. Дьяков. - С.39-53 Третяк, Т. М. Методичні рекомендації щодо освоєння культурного саморозвитку особистості / Т. М. Третяк. - С.54-57 Фролова, Е. В. Психометрическая характеристика опросника Б. Уайнхолда для диагностики межличностной зависимости / Е. В. Фролова. - С.58-59 Янковчук, М. М. Психологічна організація індивідуальної освіти та виховання обдарованих дітей / М. М. Янковчук. - С.63-66 Чорна, Л. Г. Творче наставлення особистості: природа, структура, функції / Л. Г. Чорна. - С.66-72 Шулдик, Г. О. Психологічні особливості творчої діяльності студента та педагога / Г. О. Шулдик, Н. В. Шулдик. - С.72-73 Пахомов, І. В. Психологічні особливості засуджених-рецидивістів / І. В. Пахомов. - С.74-77 Имеются экземпляры в отделах: всего 4 : Ч.З.№2 (4) Свободных экз. нет Издания есть только в отделениях/филиалах |
Рибалка, В. В. Особистість у філософії, психології та педагогіці добра і культури І. А. Зязюна: До 70-річчя з дня народження [Текстььь] / В. В. Рибалка> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2008. - N3. - С. 1-12 Рубрики: педагоги України психологія особистості Доп.точки доступа: Зязюн, Іван Андрійович \о нем\ Имеются экземпляры в отделах: всего 4 : Ч.З.№2 (4) Свободных экз. нет Издания есть только в отделениях/филиалах |
> (Свободных экземпляров нет) Шифр: ПП/2008/7 Журнал 2008г. N 7 Рибалка, В. В. О.К.Дусавицький: теорія розвитку особистості школяра в навчальній діяльності: До 80-річчя з дня народження / В. В. Рибалка. - С.1-12 : портр Васьківська, С. В. Засоби особистісної презентації та робота з ними / С. В. Васьківська. - С.13-23 (далі буде) Гройсман, А. Л. Самовнушение и психическая саморегуляция / А. Л. Гройсман. - С.27-37 Локарева, Г. В. Теорія та методика діагностики научуваності / Г. В. Локарева, О. О. Почерніна, О. С. Волярська. - С.37-47 (далі буде) Носков, В. И. Гуманизация учебного процесса / В. И. Носков. - С.47-50 Так учатся дети: Педагогика, ориентированная на ребенка. - 56-69 (прод.след.) Носенко, Е. Л. Психологічні ознаки культури українців на сучасному етапі розвитку суспільства і напрями змін цих ознак у пострадянський період / Е. Л. Носенко ; І. В. Кукуленко-Лук’янець, О. М. Копаєва. - С.69-77 Кукуленко-Лук’янець, І. В. Теоретичний аналіз змісту поняття "професійно важливі якості психолога" / І. В. Кукуленко-Лук’янець ; І. В. Кукуленко-Лук’янець, О. М. Копаєва. - С.77-80 Имеются экземпляры в отделах: всего 4 : Ч.З.№2 (4) Свободных экз. нет Издания есть только в отделениях/филиалах |
> Шифр: ОД1/2008/3 Журнал 2008г. N 3 Рибалка, В. В. Педагогічні роздуми І. А. Зязюна пор культуру та інтелігентність / В. В. Рибалка. - С.5-7 Лещенко, М. П. Європейський вимір і його значення для розвитку національних освітніх систем / М. П. Лещенко. - С.8-14 Павленко, О. П. Інтеграційні зв’язки загальноосвітніх та вищих навчальних закладів м. Києва у роботі з обдарованою молоддю / О. П. Павленко, С. П. Юрченко. - С.15-25 Хоменко, З. І. Психологвчні особливості роботи вчителя з обдарованими дітьми / З. І. Хоменко. - С.26-30 Сівакова, І. В. Пізнавальна діяльність школярів на уроках музики: Методична розробка уроків музики / І. В. Сівакова. - С.30-42 Полякова, А. С. Первые шаги внедрения психологии в школьное обучение / А. С. Полякова. - С.50-53 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Рибалка, В. В. Педагогічні роздуми І. А. Зязюна пор культуру та інтелігентність [Текстььь] / В. В. Рибалка> // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал для педагогів, батьків та дітей. - 2008. - N3. - С. 5-7 Рубрики: педагоги України Доп.точки доступа: Зязюн, Іван Андрійович \о нем\ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Рибалка, В. В. О.К.Дусавицький: теорія розвитку особистості школяра в навчальній діяльності: До 80-річчя з дня народження [Текстььь] / В. В. Рибалка> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2008. - N7. - С. 1-12 : портр Рубрики: Психологія--персоналії українських психологів психологія педагогічна розвиток особистості фывфывфыв: навчальна діяльність Доп.точки доступа: Дусавицький, Олександр Костянтинович (доктор психол.наук, проф.кафедри психології ХНУ ім.В.Н.Казаріна) \о нем\ Имеются экземпляры в отделах: всего 4 : Ч.З.№2 (4) Свободных экз. нет Издания есть только в отделениях/филиалах |
П 86 Психологія [Текст] : Республіканський науково-методичний збірник. Вип.30 / Міністерство освіти УРСР. - К. : Радянська школа, 1988. - 113 с. - ISSN 0131-565Х. - 0.50 руб. Содержание: Проколієнко, Л. М. Проблеми психології формування особистості в педагогічній спадщині А. С. Макаренка / Л. М. Проколієнко, Д. Ф. Ніколенко. - С .3-14 Бех, І. Д. А. С. Макаренко і діяльнісний підхід до виховання особитості / І. Д. Бех, О. О. Нікуленко. - С .14-22 Котирло, В. К. Психологія виховного впливу на дитину у педагогічній системі А. С. Макаренка / В. К. Котирло, С. Е. Кулачківська, С. П. Тищенко. - С .22-31 Король, С. О. Багатомірність розвитку колективу та особистості у спадщині А. С. Макаренка / С. О. Король, В.Ф. Моргун, О.М. Пельтік. - С .31-39 Малкова, Т. М. А. С Макаренко і актуальні проблеми ідейно-виховної роботи з молоддю / Т. М. Малкова. - С .47-54 Моляко, В. О. Макаренко та актуальні проблеми трудової підготовки / В. О. Моляко, В. В. Рибалка. - С .54-59 Боришевський, М. Й. А. С. Макаренко про формування відповідальності як якості особистості / М. Й. Боришевський, М.Т. Дригус. - С .59-66 Злівков, В. Л. Питання педагогічного спілкування в творчій спадщині А. С. Макаренка / В. Л. Злівков, В. Ф. Маценко. - С .81-89 Алексєєва, М. І. Проблема типології сімейного виховання в працях А. С. Макаренка / М. І. Алексєєва. - С .105-113
РУБ 151 Рубрики: формування особистості розвиток колективу сімейне виховання Доп.точки доступа: Макаренко, Антон Семенович \о нем\; Міністерство освіти УРСРНауково-дослідний інститут психології УРСР Экземпляры всего: 3 Ч.З.№2 (2), фб (1) Свободны: Ч.З.№2 (2), фб (1) |
> Шифр: ПП/2013/7 Журнал 2013г. N 7 Ліщинська, О. А. Інформаційно-динамічна модель особистості / О. А. Ліщинська. - С.6-11. Рибалка, В. В. Вітчизняні наукові визначення особистості та інтелект працівників соціально-психологічних служб / В. В. Рибалка. - С.11-16. Коваленко, О. Г. Стандартизація методики КОС-2 В. В. Синявського і Б. О. Федоришина для долсідження осіб похилого віку / О. Г. Коваленко. - С.17-21. Шлімакова, І. І. Програма еколого-психологічного тренінгу для старшокласників "Вісім кроків до природи" / І. І. Шлімакова. - С.21-28. Кобикова, Ю. В. Тренінгова програма з профілактики проституції неповнолітніх / Ю. В. Кобикова. - С.29-33. Давиденко, А. А. Поняття обдарованості дитини / А. А. Давиденко. - С.34-37. Демида, К. Особистісні риси, що впливають на ефективність процесу адаптації : за оцінками студентів та викладачів / К. Демида. - С.43-49. Клещерова, І. М. Основні напрямки роботи психолога з матерями дітей з органічними ураженням ЦНС в умовах дитячих реабілітаційних закладів / І. М. Клещерова. - С.53-55. Калошин, В. Ф. Позитивное мышление - важный инструмент человека на пути к счастью, радости, успеху / В. Ф. Калошин. - С.61-62. Губенко, А. В. Переструктуирование как важный механизм творческого обучения / А. В. Губенко. - С.62-71. Верещак, Є. П. Керівник і команда : до 85-річчя від дня народження доктора психологічних наук, професора Юрія Зіновійовича Гільбуха (1928-2000) / Є. П. Верещак. - С.72-75. Тищенко, С. П. Моя лада. Пам’яті Рими Миколаївни Губенко : до 30-річчя з дня смерті / С. П. Тищенко. - С.76-77. : портр. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПП/2013/8 Журнал 2013г. N 8 Панок, В. Г. Стан і стратегічні напрями розвитку психологічної служби системи освіти / В. Г. Панок. - С.1-7 Забаровська, С. М. Емоційна компетентність як умова підтримання психологічного благополуччя практичного психолога / С. М. Забаровська. - С.8-12 Гапоненко, Л. О. Підготовка до рефлексивного спілкування у професійній взаємодії майбутніх практичних психологів / Л. О. Гапоненко. - С.13-17. - Библиогр. в конце ст. Климчук, В. О. Мотиваційні конфлікти особистості: модель психологічної допомоги / В. О. Климчук. - С.17-21. - Библиогр. в конце ст. Соловйова, О. П. Творчість як стиль життя: креативний підхід до вирішення проблем / О. П. Соловйова. - С.21-24. - Библиогр. в конце ст. Левченко, Ю. В. Формування лідерських якостей у дітей старшого дошкільного віку / Ю. В. Левченко. - С.24-30. - Библиогр. в конце ст. Шлімакова, І. І. Програма еколого-психологічного тренінгу для старшокласників "Вісім кроків до природи" / І. І. Шлімакова. - С.30-36. - Библиогр. в конце ст. Кобикова, Ю. В. Тренінгова програма з профілактики проституції неповнолітніх / Ю. В. Кобикова. - С.36-40. - Библиогр. в конце ст. Рибалка, В. В. Вітчизняні наукові визначення особистості та інтелект працівників соціально-психологічних служб / В. В. Рибалка. - С.40-34. - Библиогр. в конце ст. Барашева, Д. Гендерная и этническая идентификация в условиях гетерогенного социума / Д. Барашева. - С.43-48. - Библиогр. в конце ст. Філіппова, І. Ю. Індивідуальне соціальне здоров’я як важливий соціокультурний компонент щастя та життєвого благополуччя / І. Ю. Філіппова. - С.48-56 Шмаргун, В. М. Зв’язок сенсомоторної уваги зі швидкістю розумових дій / В. М. Шмаргун. - С.57-62 Калошин, В. Ф. Позитивное мышление - важный инструмент человека на пути к счастью, радости, успеху / В. Ф. Калошин. - С.63-65 Акимова, М. К. Коррекционно-развивающие программы для детей / М. К. Акимова, В. Т. Козлова. - С.65-72. - Библиогр. в конце ст. Губенко, А. В. Перформативные и констативные изменения творческой деятельности / А. В. Губенко. - С.72-80 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Р 49 Рибалка, В. В. Вітчизняні наукові визначення особистості та інтелект працівників соціально-психологічних служб [Текст] / В. В. Рибалка> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2013. - N 8. - С. 40-34. - Библиогр. в конце ст. Рубрики: Практичні психологи--інтелект--професійний фывфывфыв: наукові визначення особистості -- робота з особистістю -- персонологічне мислення психолога Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Р 49 Рибалка, В. В. Вітчизняні наукові визначення особистості та інтелект працівників соціально-психологічних служб [Текст] / В. В. Рибалка> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2013. - N 7. - С. 11-16. - Продовж. в наст. номерах журн. Рубрики: Психологія особистості--дослідження--історія досліджень Особистість--визначення особистості Практичні психологи--інтелект--професійний Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності фывфывфыв: психологічні дослідження особистості -- наукові визначення особистості -- ортономічний аналіз -- антиномічний аналіз -- контентно-частотний аналіз -- персонологічний інтелект -- працівники соціально-психологічних служб -- учнівська молодь -- особистість у педагогіці -- дефініції особистості -- визначення особистості -- аналіз дефініцій особистості Аннотация: В статті наводяться наукові визначення особистості, запропоновані в період з 2-ї половини 19-початку 21 століття вітчизняними філософами, психологами, педагогами. Здійснюється ортономічний, контентно-частотний і антиномічний аналіз їх змісту з метою формування персонологічного інтелекту працівників соціально-психологічних служб і покращення роботи з учнівською молоддю. Доп.точки доступа: Грот, Микола Якович (психолог, філософ, письменник ; 1852-1899) \о нем\ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |