> Шифр: Умлш-1/2011/1 Журнал 2011г. N 1 Донченко, Тамара. Мета навчання української мови як системне утворення та шляхи її реалізації / Т. Донченко. - С.2-6. Дубовик, Світлана. Мовчати - уміння, слухати - мистецтво / С. Дубовик. - С.6-9. Яремчук, Наталія. Говоріння як наукове поняття / Н. Яремчук. - С.10-15. Нищета, Володимир. Принципи вивчення риторики в загальноосвітній школі / В. Нищета. - С.16-20. Лісовський, Антон. Література в системі сучасної шкільної освіти / А. Лісовський. - С.21-23. Яценко, Таміла. Імпресіонізм як стильова течія модернізму оглядова лекція у структурі літературного спецкурсу "Художня література в контексті світової культури" / Т. Яценко. - С.24-27. Шевченко, Зоя. Художній світ Шевченка Т. : матеріали до вивчення біографії / З. Шевченко. - С.28-30. Сміліченко, Яніна. Розвиток аудіативних умінь учнів у школах з російською мовою навчання / Я. Сміліченко. - С.37-40. Хорошковська, Ольга. Про підходи до визначення змісту мовної освіти у проекті нової редакції державного стандарту / О. Хорошковська. - С.41-44. Романишина, Наталка. Осмислення християнських легенд Костянтини Малицької в аспеті жанрової поетики / Н. Романишина. - С.45-49. Левків, Ксенія. "Самійло з Немирова, прекрасний розбишака" : іронія як стильова домінанта письма Юрія Андруховича / К. Левків. - С.50-53. Міхно, Олександр. Освітня діяльність і педагогічні погляди Лесі Українки : до 140-річчя від дня народження поетики / О. Міхно. - С.54-57. Технологічний аспект орієнтовного планування програми навчальної практики з української мови і літератури для загальноосвітніх середніх навчальних закладів 5-8, 10 класи / уклад. Л. І. Піскорська, Л. В. Гуріна, Т. М. Любчич. - С.58-62. Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№3 (2) Свободны: Ч.З.№3 (2) |
Р 69 Романишина, Наталка. Осмислення християнських легенд Костянтини Малицької в аспеті жанрової поетики [Текст] / Н. Романишина> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 1. - С. 45-49. Рубрики: Українська література, 20 ст. жанр легенди фывфывфыв: християнська легенда -- апокриф -- святкове оповідання Доп.точки доступа: Малицька, Костянтина Іванівна (укр. письменниця, педагог ; 1872-1947) \о ней\ Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№3 (2) Свободны: Ч.З.№3 (2) |
> Шифр: УЛЗО/2011/9 Журнал 2011г. N 9 Ситченко, Анатолій. Естетичне виховання у контексті технологізованого навчання літератури / А. Ситченко. - С.2-4 Мартиненко, Валентина. Формування змісту літературного читання молодших школярів: сучасний вимір / В. Мартиненко. - С.5-8 Романишина, Наталка. Жанр літературного фейлетону в творчості Олега Чорногуза (за "Книгою веселих порад") / Н. Романишина. - С.8-12 Малецька, Анастасія. Молитва в поезії Василя Стуса / А. Малецька. - С.13-17 Гриневич, Володимир. "Я народився і жив для добра і любові" : матеріали до вивчення "Щоденника" О. П. Довженка / В. Гриневич. - С.17-22 Сидоренко, Т. М. Жанр листа в епістолярній спадщині Олександра Довженка / Т. М. Сидоренко, В. І. Хомич. - С.22-24 Корнух, Галина. "Отакі на світі письменники, отакі українці!" : Світ І. П. Котляревського / Г. Корнух. - С.25-27 Рябовол, Наталія. Перлини давньоруської культури : 9 клас / Н. Рябовол. - С.28-30 Набок, Марина. Лицарство і національна своєрідність вишуканості та благородства духовного світу в українських народних думах / М. Набок. - С.30-35 Овдійчук, Лілія. Леся українка як науковець / Л. Овдійчук. - С.36-38 Яценко, Таміла. Неоромантизм як стильова течія модернізму : Методичні рекомендації щодо викладання спецкурсу "Художня література в контексті світової культури" / Т. Яценко. - С.39-42 Логвіненко, Наталія. Факультативи як форма організації диференціації та індивідуалізації навчання старшокласників / Н. Логвіненко. - С.43-48 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
Р 69 Романишина, Наталка. Жанр літературного фейлетону в творчості Олега Чорногуза (за "Книгою веселих порад") [Текст] / Н. Романишина> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 9. - С. 8-12 Рубрики: жанр фейлетона Викладання української літератури в школі фывфывфыв: мала проза -- іронія -- адресат Доп.точки доступа: Чорногуз, Олег Федорович (укр.письменник) \о нем\ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: УЛЗО/2012/1 Журнал 2012г. N 1 Небеленчук, Ірина. Емоційний діалог як засіб розкриття внутрішнього світу героя у новелі М. Коцюбинського "INTERMEZZO" / І. Небеленчук. - С.6-10 Попович, Наталія. Леся Українка. Неоромантизм як основа естетичної позиції поетеси : вірші "Contra spem spero", "І все-таки до тебе думка лине...", "І ти колись боролась, мов Ізраїль..." / Н. Попович. - С.11-13 Беценко, Тетяна. Філологічний аналіз художнього тексту : (на прикладі поезії В. Стуса "На колимськім морозі калина") / Т. Беценко. - С.14-19 Шуляр, Василь . Сучасний урок літератури і проблеми рецепції свідомості / пам’яті в методиці середньої школи / В. Шуляр. - С.19-21 Ситченко, Анатолій. Система уроків за повістю Ярослава Стельмаха "Митькозавр із Юрківки, або Химера лісового озера" (фрагмент). 6 клас / А. Ситченко. - С.22-25 Якобчук, Ірина. "Хто сказав, що жити з головою і серцем легко?" : урок за повістю А. Дімарова "Блакитна дитина" / І. Якобчук. - С.25-27 Трусова, Вікторія. Вивчаємо казку Василя Симоненка "Подорож у країну Навпаки". 5 клас / В. Трусова. - С.28-30 Голобородько, Ярослав. Жадан Сергій: критична маса естетичних альтернатив / Я. Голобородько. - С.31-34 Багрій-Миськів, Марія. Сюрреалістичні елементи в сюжетно-композиційній структурі творів Ігоря Костецького / М. Багрій-Миськів. - С.35-38 Гордієнко, Олеся. Феномен творчості у рубаях Дмитра Павличка / О. Гордієнко. - С.38-40 Романишина, Наталка. Засадничі принципи організації процесу вивчення "автобіографічного оповідання" у вищому навчальному закладі / Н. Романишина. - С.41-44 Стефурак, Роксолана. Навчальний потенціал тестових завдань із лексикології та фразеології в загальноосвітній школі / Р. Стефурак, Н. Іванишин, І. Бабій. - С.45-48 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: УЛЗО/2012/4 Журнал 2012г. N 4 Голобородько, Ярослав. Рефлексії та медитації біля "сейфу часу" : про збірку Людмили Тарнашинської / Я. Голобородько. - С.2-3 Єременко, Оксана. Трагедія землі - часу - людини : синівський гріх і материнська покута (за романом "Єрусалим на горах" Р. Федоріва) / О. Єременко, А. Сафонова. - С.4-5 Євтушенко, Світлана. Образ народного вчителя у творчості Б. Грінченка / С. Євтушенко. - С.6-8 Гінкевич, Оксана. Психолого-педагогічні передумови формування в учнів 5-6 класів аналітико-синтетичних умінь / О. Гінкевич. - С.9-12 Назаренко, Людмила. Перші кроки в проектній діяльності зі створення мультфільму за літературною казкою / Л. Назаренко. - С.13-15 Романишина, Наталка. Теорія і методика вивчення автобіографічного оповідання / Н. Романишина. - С.16-20 Слотницька, Ірина. Відтворення історичних подій у повісті А. Чайковського "За сестрою" / І. Слотницька. - С.21-24 Ситченко, Анатолій. Вивчаємо оповідання С. Васильченка "Свекор" / А. Ситченко. - С.25-27 Гончаренко, Ольга. Формування літературно-аналітичних умінь учнів: матеріали до аналізу повісті Г. Квітки-Основ’яненка "Конотопська відьма" / О. Гончаренко. - С.28-31 Логвіненко, Наталія. Новий період розвитку української фантастичної прози (1960-1990) / Н. Логвіненко. - С.32-34 Коробко, Марія. "Лісова пісня" : міф чи реальність? / М. Коробко. - С.35-38 Васьківська, Галина. Міф як першоджерело пізнання світу і людини / Г. Васьківська. - С.39-41 Свиридюк, Ілона. Літературний вечір "Ні, я жива, я буду вічно жити!" / І. Свиридюк. - С.42-46 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
Р 69 Романишина, Наталка. Теорія і методика вивчення автобіографічного оповідання [Текст] / Н. Романишина> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 4. - С. 16-20 Рубрики: Викладання української літератури в школі--види навчання Мистецька освіта--уроки літератури фывфывфыв: автобіографічне оповідання -- автобіографізм -- аналіз тексту Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
Р 69 Романишина, Наталка. Засадничі принципи організації процесу вивчення "автобіографічного оповідання" у вищому навчальному закладі [Текст] / Н. Романишина> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 1. - С. 41-44 Рубрики: Викладання української літератури в ВНЗ Кафедра методики викладання української мови та літератури фывфывфыв: автобіографічне оповідання -- концептуальні основи аналізу -- системне вивчення Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: УЛЗО/2012/6/7 Журнал 2012г. N 6/7 Дига, Надія. Творча діяльність професора Ніли Йосипівни Волошиної з проекцією на сьогодення : круглий стіл на вшанування пам’яті провідного науковця, вченого, людини доброї і щирої душі / Н. Дига. - С.2-5. Іванишин, Петро. Заручники нігілізму та творці буття: роздуми про постмодерн і літературу / П. Іванишин. - С.6-11. Голобородько, Ярослав. Стильовий гербаріум Мар’ни Савки / Я. Голобородько. - С.12-15. Шуляр, Василь Іванович. Методика організації рефлексії на уроці літератури / В. І. Шуляр. - С.16-20. Фасоля, Анатолій. Літературна освіта: компетенції, компетентності, знання, уміння і навички / А. Фасоля. - С.26-31. Ревчук, Софія. Розробка компетентнісних завдань з української літератури / С. Ревчук. - С.32-36. Романишина, Наталка. Методика вивчення малої прози О. Довженка на основі теоретико-літературознавчої рефлексії / Н. Романишина. - С.58-61. Вертій, Олексій. За законами Роду / О. Вертій. - С.62-64. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
Р 69 Романишина, Наталка. Методика вивчення малої прози О. Довженка на основі теоретико-літературознавчої рефлексії [Текст] / Н. Романишина> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 6/7. - С. 58-61. Рубрики: Викладання української літератури в ВНЗ Доп.точки доступа: Довженко, Олександр Петрович (український письменник ; 1894-1956) \о нем\ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: УЛЗО/2013/2 Журнал 2013г. N 2 Голобородько, Ярослав. Літературознавець психоаналітичного напрямку : до 160-річчя від дня народження Дмитра Овсянико-Куликовського / Я. Голобородько. - С.2-6. Невмеруще Шевченкове слово : до дня народження Великого Кобзаря [добірка статей]. - С.8-18. Ткаченко, Роман. Роман В. Владка "Нащадки скіфів" як науково-фантастичний експеримент / Р. Ткаченко. - С.25-27. Грабовська, Світлана. Твори фантастичного спрямування в українській літературі XIX ст. / С. Грабовська. - С.28-30. Міщенко, Оксана. Робота над портретом на уроках української літератури / О. Міщенко. - С.31-35. Скоморовська, Наталія. Розвиток критичного мислення на уроці-конференції / Н. Скоморовська. - С.36-39. Глеб, Оксана. Формування навиків інтерпретації під час вивчення ліричних та ліро-епічних творів у старшій школі / О. Глеб. - С.39-41. Романишина, Наталка. Методичні моделі аналізу окремих типів художньої структури історичного оповідання / Н. Романишина. - С.42-46. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
Р 69 Романишина, Наталка. Методичні моделі аналізу окремих типів художньої структури історичного оповідання [Текст] / Н. Романишина> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 2. - С. 42-46. Рубрики: Викладання української літератури в ВНЗ Кафедра методики викладання української мови та літератури українська література--жанри Підготовка майбутніх вчителів української мови та літератури фывфывфыв: історичний жанр -- історична мала проза -- типи історичного жанру -- стиль історизму -- майбутній вчитель-словесник Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: УЛЗО/2013/4 Журнал 2013г. N 4 Єременко, Оксана. Не відболить: чорнобильська нота української поезії / О. Єременко, І. Гавриленко. - С.2-3 Тодорюк, Світлана. Західноукраїнський літературний дискурс національної ідентичності : (на прикладі життя і творчості Костянтини Малицької) / С. Тодорюк. - С.4-9 Дятленко, Тетяна. Майстер-клас як ефективна форма підвищення педагогічної майстерності вчителя / Т. Дятленко. - С.10-12 Зінченко, Наталія. Фольклорно-етнографічний нарис Анатолія Свидницького "Великдень у подолян": методичний аспект / Н. зінченко, А. Шкарупа. - С.12-14 Неживий, Олексій. Луганець Микола Руденко - Герой України : (до уроку позакласного читання "Українські письменники - лауреати Національної премії України імені Тараса Шевченка") / О. Неживий. - С.21-24 Бабійчук, Тамара. Літературна вітальня з героями драматичних творів Лесі Українки / Т. Бабійчук. - С.32-36 Коваленко, Лідія. Підготовка до написання твору за картиною художниці Катерини білокур "Рідне поле" : урок розвитку зв’язного мовлення / Л. Коваленко, Л. Щербина. - С.37-38 Романишина, Наталка. Формування професійно-творчих здібностей студентів як методична проблема / Н. Романишина. - С.45-47 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
Р 69 Романишина, Наталка. Формування професійно-творчих здібностей студентів як методична проблема [Текст] / Н. Романишина> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 4. - С. 45-47 Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів української мови та літератури фывфывфыв: художня мала проза -- фантастичне оповідання -- мистецька реалізація -- письменницька компетентність Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |