> Шифр: УЛЗО/2008/6 Журнал 2008г. N 6 Лавренчук, В. Літературно-естетичні і громадсько-політичні концепти образу І. Мазепи у візії Г. Колісника / В. Лавренчук. - С.2-6 Васьківська, Г. Людина і суспільство крізь призму гумору Степана Олійника: До 100-річчя від дня народження письменника / Г. Васьківська. - С.7-10 Романишина, Н. Поглиблене вивчення літератури в генологічному аспекті (На прикладі думи-казки Степана Васильченка "Ось та Ась") / Н. Романишина. - С.10-13 Прокопова, О. Роль книги у формуванні духовності школяра / О. Прокопова. - С.14-15 Шуляр, В. Компендіум понять у просторі методики викладання літератури на компетентнісній основі / В. Шуляр. - С.15-16 Волошина, Н. Ювілей професора. Свідеру Полікарпу - 85 / Н. Волошина. - С.17-18 Гриневич, В. Іван Багряний - митець і особистість / В. Гриневич. - С.19-23 Рахманова, В. Урок-реквієм за романом Уласа Самчука "Марія" / В. Рахманова. - С.24-27 Лаврусевич, Н. Українська публіцистика: Програма факультативу для учнів 10-11 класів. 34 години / Н. Лаврусевич, І. Горячок. - С.28-31 Парубець, В. Всьому початок є любов: Вечір поезії / В. Парубець, О. Мєщанінова. - С.37-38 Лінкевич, Л. Неповні речення. Система уроків. 8 клас / Л. Лінкевич. - С.42-45 Коваленко, С. Рідна мова в педагогічній лабораторії К. Д. Ушинського: спроба сучасної інтерпретації / С. Коваленко. - С.47-51 Волошина, Н. Житія святих Руси-України / Н. Волошина. - С.53-56 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
Романишина, Н. Поглиблене вивчення літератури в генологічному аспекті (На прикладі думи-казки Степана Васильченка "Ось та Ась") [Текстььь] / Н. Романишина> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2008. - N6. - С. 10-13 Рубрики: Викладання української літератури в школі--вивчення творчості письменників, поетів фывфывфыв: літературна казка -- уроки української літератури Доп.точки доступа: Васильченко, Степан Васильович (укр.письменник, педагог, перекладач ; 1878-1932) \о нем\ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: УЛЗО/2010/3 Журнал 2010г. N 3 Романишина, Н. Використання групових форм роботи у практиці поглибленого аналізу тексту малої художньої форми: На прикладі новели В. Винниченка "Момент" / Н. Романишина. - С.7-11 Овдійчук, Л. Поетеса з легіону безсмертних: Вивчення життєпису Олени Теліги. 11 клас / Л. Овдійчук. - С.15-18 Кислашко, О. Дохристиянські вірування і виховання особистості в народів Руси-України / О. Кислашко. - С.28-31 Слоньовська, О. Античні мотиви у ліриці Ліни Костенко / О. Слоньовська. - С.31-40 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: Умлш-1/2010/2 Журнал 2010г. N 2 Пентилюк, М. Компетентнісний підхід до формування мовної особистості в євроінтеграційному контексті / М. Пентилюк. - С.2-5. Кучерук, О. Метафоризація як засіб творчої спрямованості методів навчання мови / О. Кучерук. - С.12-15. Грона, Н. Використання алгоритмів для формування орфографічної навички / Н. Грона. - С.15-18. Черниш, К. Формування мовленнєвої компетенції учнів на уроках української мови у процесі вивчення розділу "Морфологія" (засобами дистанційного навчання) / К. Черниш. - С.19-22. Цінько, С. Подорож у світ Олександра Довженка (урок української літератури у 6 класі) / С. Цінько, О. Ковальова. - С.23-26. Лісовський, А. Біля витоків людської духовності / А. Лісовський. - С.27-30. Герасименко, В. Узагальнення і систематизація вивченого з теми "Складносурядне речення" (9 клас) миатизауія вивченого з теми "Складносурядне речення" (9 клас) / В. Герасименко. - С.35-36. Дроздова, І. Формування професійного мовлення студентів нефілологічних спеціальностей ВНЗ під час навчання усного мовлення / І. Дроздова. - С.37-42. Романишина, Н. Вивчення малої прози Олександра Довженка на базі теоретико-літературознавчої рефлексії / Н. Романишина. - С.42-45. Домалега, І. Філософські вектори в історичному романі І. Білика "Цар і раб" / І. Домалега. - С.46-50. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: УЛЗО/2010/6 Журнал 2010г. N 6 Голобородько, Я. Епічна географія глибини : поетичні інкрустації Ліни Костенко / Я. Голобородько. - С.2-6 Клейменова, Т. Іван Садовий - народний учитель і письменник Покуття / Т. Клейменова. - С.7-9 Пультер, С. Невтомний трудівник освітянської ниви : до 100-річчя пам’яті Бориса Грінченка / С. Пультер. - С.10-12 Романишина, Н. рОганізація аналітичної роботи над недослідженим текстом репресованого автора : На прикладі оповідання Л. Старицької-Черняхівської "Каїн та Авель" / Н. Романишина. - С.13-18 Логвіненко, Н. У сміливих доля завжди прекрасна : вивчення роману І. Багряного "Тигролови" / Н. Логвіненко. - С.19-21 Жила, С. Українській народній пісні колись Україна повинна поставити пам’ятник і за зміст, - і за музичні мотиви : фольклорні і методичні матеріали до вивчення ліричної пісні в школі / С. Жила. - С.23-27(далі буде) Хвищук, О. "Зорі чесної душі" : урок самостійного читання за поетичною творчістю Миколи Руденка / О. Хвищук. - С.38-40 Кислашко, О. Духовно-моральне виховання особистості в Руси-Україні : (після прийняття християнства і до приєднання Київської митрополії до Московського патріархату (988-1686)) / О. Кислашко. - С.41-44 (далі буде) Коваль, Н. Казки В. Сухомлинського на уроках української мови : однорідні члени речення. Система уроків. 8 клас / Н. Коваль. - С.45-47 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
Р 69 Романишина, Н. Використання групових форм роботи у практиці поглибленого аналізу тексту малої художньої форми: На прикладі новели В. Винниченка "Момент" [Текст] / Н. Романишина> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - N 3. - С. 7-11 Рубрики: Українська література--20 ст. Українська література--образи, теми аналіз худож.твору в школі Викладання української літератури в школі методична допомога вчителям Ніжина Доп.точки доступа: Винниченко, Володимир Кирилович (1880-1951) \о нем\ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: УЛЗО/2010/10 Журнал 2010г. N 10 Єременко, О. Художнє моделювання доби козаччини у поетичному світі романтизму 20-40-х років XIX століття / О. Єременко. - С.3-5 Медведєва, О. "Апостоли" Домонтовича : вияв духовної сутності українського народу / О. Медведєва. - С.6-7 Романишина, Н. Організація аналітичної роботи над недослідженим текстом репресованого автора / Н. Романишина. - С.8-11 Шуляр, В. Теорія і практика сучасної літературної освіти учнів основної школи / В. Шуляр, О. Тебешевська. - С.12-15 (Продовж. Поч. див у № 7-9) Черниш, А. Постать Михайла Слабошпицького на тлі вісімдесятницької реальності : Матеріали до уроку. 9 клас / А. Черниш. - С.22-25 Яценко, Т. Символізм у світовому мистецтві: Оглядова лекція у системі літературного спецкурсу "Художня література в контексті світової культури" / Т. Яценко. - С.26-29 Кислашко, О. Духовно-моральне виховання в Україні в складі арської Росії кінця XVII ст. і до революції 1917 року / О. Кислашко. - С.30-33(далі буде) Грабовська, С. Біблія і українська література : читацька конференція / С. Грабовська. - С.34-38 Семеног, О. Мовнокомунікативна особистість студента-філолога у сучасній освітній парадигмі / О. Семеног. - С.43-45 Голобородько, Я. Україніка : геоментальна студія про геоментальні вектори : (Галина Корбич. Захід, Польща, Росія в літературно-критичному дискурсі раннього українського модернізму: Вибрані аспекти рецепції. - Познань, 2010 . - 334 с.) / Я. Голобородько. - С.46-48 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
Р 69 Романишина, Н. Організація аналітичної роботи над недослідженим текстом репресованого автора [Текст] / Н. Романишина> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - N 10. - С. 8-11 Рубрики: Українська література--20 ст. Кафедра української літератури методична допомога вчителям Ніжина фывфывфыв: репресовані автори Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: Умлш-1/2010/6 Журнал 2010г. N 6 Методичні рекомендації щодо вивчення української мови в загальноосвітніх навчальних закладах у 2010-2011 навчальному році ( лист МОН від 21.08.2010 р. № 1/9-580). - С.2-11 Методичні рекомендації щодо вивчення української літератури в загальноосвітніх навчальних закладах у 2010-2011 навчальному році (лист МОН від 21.08.2010 р. № 1/9-580). - С.12-24 Горошкіна, О. Дидактичні засади підручників " Українська мова" для 10-11 класів (рівень стандарту) / О. Горошкіна, М. Пентилюк. - С.25-32 Ярмолюк, А. Реалізація соціокультурної змістової лінії в контексті міжпредметної інтеграції / А. Ярмолюк. - С.32-36 Овдійчук, Л. Душа тисячоліть знайшла себе у слові (інтертекстуальний аналіз драматичної поеми Ліни Костенко " Дума про братів неазовських") / Л. Овдійчук. - С.37-38 Міхно, О. Літературні бесіди Миколи Пирогова як метод вивчення літератури (до 200-річчя від дня народження М. І. Пирогова) / О. Міхно. - С.39-41 Романишина, Н. Вивчення оповідань Данила Мордовця з погляду жанрових можливостей / Н. Романишина. - С.45-49 Шевченко, З. Творчість М. Кропивницького в контексті художньої культури / З. Шевченко. - С.50-51 Новосьолова, В. Узагальнення й систематизація найважливіших відомостей з орфографії ( завдання в тестовій формі для контролю навчальних досягнень старшокласників ) / В. Новосьолова. - С.57-64 (далі буде) Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
Р 69 Романишина, Н. Організація аналітичної роботи над недослідженим текстом репресованого автора [Текст] : на прикладі оповідання Л. Старицької-Черняхівської "Каїн та Авель" / Н. Романишина> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - N 6. - С. 13-18 Рубрики: Українська література, 20 ст. 20-30-ті рр. Кафедра української літератури методична допомога вчителям Ніжина Доп.точки доступа: Старицька-Черняхівська, Людмила Михайлівна (1863-1941) \о ней\ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: Умлш-1/2010/7 Журнал 2010г. N 7 Новиков, А. Марко Кропивницький - фундатор нового українського театру / А. Новиков. - С.4-7. Домчук, М. Драматичні аспекти генеалогії Марка Кропивницького в мемуарній спадщині митця / М. Домчук. - С.8-10. Гіптерс, З. Марко Кропивницький і західноукраїнська інтелігенція у справі економічної освіти дітей і дорослих другої половини XIX - початку XX ст. / З. Гіптерс. - С.11-16. Ковпік, С. Кропивницький як спадкоємець поетики української драматургії першої половини XIX століття / С. Ковпік. - С.17-19. Козлов, А. Психопоетика "Автобіографії (за 65 років)" М. Л. Кропивницького / А. Козлов. - С.20-22. Макарова, Т. Чи може злочин стати запорукою добробуту родини? (за п'сою М. Еропивницького "Страчена сила") / Т. Макарова. - С.23-25. Пустовіт, В. Мемуаристика Марка Кропивницького в колі націєтворчих проблем / В. Пустовіт. - С.26-28. Горболіс, Л. М. Вивчення творчості М. Кропивницького в університеті / Л. М. Горболіс. - С.29-30. Романишина, Н. Методичний аспект вивчення творчості письменника, відомого одночасно як драматур і прозаїк / Н. Романишина. - С.31-35. Клочек, Г. Про "Стратегію і тактику" актуалізаціїв сучасній українській суспільній свідомості феномена театру корифеїв як важливого націєтворчого чинника / Г. Клочек. - С.36-38. Оладько, Т. Жанрово-стильові особливості комедії І. Тобілевича (Карпенка-Карого) "Чумаки" / Т. Оладько. - С.39-41. Лучкіна, Л. Формування майбутнього вчителя-словесника / Л. Лучкіна. - С.46-47. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
Р 69 Романишина, Н. Вивчення оповідань Данила Мордовця з погляду жанрових можливостей [Текст] / Н. Романишина> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - N 6. - С. 45-49 Рубрики: Викладання української літератури в школі Кафедра методики викладання української мови та літератури Доп.точки доступа: Мордовець, Данило \о нем\ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
Р 69 Романишина, Н. Методичний аспект вивчення творчості письменника, відомого одночасно як драматур і прозаїк [Текст] / Н. Романишина> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - N 7. - С. 31-35. Рубрики: Викладання української літератури в школі--вивчення творчості письменників, поетів Кафедра української літератури Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: УЛЗО/2011/5 Журнал 2011г. N 5 Сипливець, С. Рецепція діяльності українського міста, села та хутора в драматургії В. Самійленка / С. Сипливець. - С.5-8 Романишина, Н. Баладні оповідання "Максим Гримач" М. Вовчка та "Гордовита пара" П. Куліша: аналіз в аспекті компаративної генології / Н. Романишина Фасоля, А. Уроки літератури рідного краю в системі особистісно зорієнтованого навчання / А. Фасоля. - С.24-28 Лінкевич, Л. На зорі української фантастичної прози: "Господарство доктора Гальванеску" Юрія Смолича - зразок гостросюжетної фантастично-пригодницької літератури / Л. Лінкевич. - С.33-36 Безкоровайна, О. Жанрова своєрідність малої прози Григора Тютюнника / О. Безкоровайна. - С.37-39 Полякова, О. Основні підходи до аналізу ліро-епічних творів у старшій школі / О. Полякова. - С.40-42 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
Р 69 Романишина, Н. Баладні оповідання "Максим Гримач" М. Вовчка та "Гордовита пара" П. Куліша: аналіз в аспекті компаративної генології [Текст] / Н. Романишина> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 5 Рубрики: Українська література, 19 ст. компаративістика літературна українська література--жанри жанр оповідання жанр балади Українська література--образи, теми Кафедра української літератури фывфывфыв: баладні оповідання -- оповідання-балади -- контамінація жанровиї структур -- дифузія -- жанрова "троїстість" Доп.точки доступа: Куліш, Пантелеймон Олександрович (1819-1897) \о нем\; Вовчок, Марко (укр. письменниця ; 1833-1907) \о нем\ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 5 / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2011. - 210 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 55.75 грн. Содержание: МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ Василюк, А. Теоретико-методологічні підходи до аналізу освітніх реформ / А. Василюк. - С .7-9 Руденко, Л. С. Шляхи удосконалення іміджевої підготовки магістрів освіти / Л. С. Руденко. - С .10-13 Аніщук, А. Концептуальні засади створення розвивального середовища для становлення мовленевої особистості в дошкільному дитинстві / А. Аніщук. - С .14-22 Груша, Л. О. Уявлення дитини про світ емоцій та почуттів людини в контексті формування її світобачення / Л. О. Груша. - С .23-26 Стадник, Д. О. Діагностика педагогічної занедбаності дітей дошкільного віку / Д. О. Стадник. - С .23-26 Падун, Н. О. Особливості соціально-педагогічних умов менеджменту в розвитку дошкільної освіти / Н. О. Падун. - С .27-30 ІІ БУГАЇВСЬКІ ЧИТАННЯ Бондаренко, Ю. І. Літературний канон і проблема програмотворення / Ю. І. Бондаренко. - С .31-34 Бурко, О. В. Психолого-педагогічні засади навчання барокової романтичної поезії в основній школі / О. В. Бурко. - С .38-41 Бутурлим, Т. І. Структурно-функціональна модель формування гендерної культури старшокласників у процесі вивчення української літератури / Т. І. Бутурлим. - С .42-46 Вітченко, А. О. Проблеми аналізу та інтерпретації художніх творів у науковій спадщині Т. Бугайко / А. О. Вітченко. - С .47-51 Гаценко, І. О. Напрямки розвитку мовної особистості / І. О. Гаценко. - С .52-55 Голуб, Н. Б. Риторичні вміння як базовий компонент риторичної компетенції старшокласників / Н. Б. Голуб. - С .56-59 Голуб, Н. М. Розвиток емоційної сфери учнів як один із засобів активізації сприймання мовного матеріалу / Н. М. Голуб, Л. І. ПРоценко. - С .60-62 Донченко, Т. К. Операційна діяльність учнів на уроках української мови / Т. К. Донченко. - С .63-66 Жаркевич, Н. М. Инновационніе технологии в процессе изучения литературы / Н. М. Жаркевич, Л. І. Драчук. - С .67-71 Жук, О. А. Формування комунікативної культури студентів як основи професійної підготовки майбутніх учителів / О. А. Жук. - С .72-74 Забарнний, О. В. Організація дослідницької діяльності старшокласників на уроках української літератури / О. В. Забарнний. - С .75-78 Коткова, Л. І. Формування лексикографічної компетенції як показника мовної культури учня / Л. І. Коткова. - С .79-82 Лілік, О. О. Засвоєння знань про художню систему екзистенціалізму під час вивчення оглядових тем в 11 класі / О. О. Лілік. - С .83-85 Логвіненко, Н. М. Організація пізнавальної діяльності учнів для з’ясування національних особливостей літературного твору в науково-методичній спадщині Т. Ф. та Ф. Ф. Бугайків / Н. М. Логвіненко. - С .86-89 Міхно, О. П. Особистий фонд Т. Ф. Бугайко у педагогічному музеї НАПН України як джерело дослідження її науково-методичної спадщини / О. П. Міхно. - С .90-93 Моціяка, Олена Миколаївна. Проблема вивчення творчої Т. Шевченка у школі / О. М. Моціяка. - С .94-98 Новосьолова, В. І. Засвоєння стилістичних понять і формування стилісичних умінь на уроках української мови в старшій школі (академічний рівень) / В. І. Новосьолова. - С .99-101 Пащенко, В. М. Стратегія читання у навчальнні фонетики української мови / В. М. Пащенко. - С .102-105 Романишина, Н. В. Вивчення поетики прозового опису портрета на методологічних засадах Т. Ф. Бугайка та Ф. Ф. Бугайка / Н. В. Романишина. - С .110-113 Симоненкова, Т. П. Інноваційні технології навчання на уроках української мови / Т. П. Симоненкова. - С .110-113 Слижук, О. А. Формуванння майстерності майбутніх учителів-словесників під час педагогічної практики / О. А. Слижук. - С .114-116 Стеценко, В. П. На шляху методичних шукань / В. П. Стеценко. - С .117-120 Чумак, Т. М. Формування духовних якостей старшокласників у процесі вивчення літератури в умовах профільного навчання / Т. М. Чумак. - С .126-129 Шелехова, Г. Т. Оволодіння старшокласниками життєво необхідними жанрами мовлення на уроках української мови / Г. Т. Шелехова. - С .130-133 Ярмолюк, А. В. Формування соціокультурної компетенції старшоклассників на уроках= української мови / А. В. Ярмолюк. - С .134-136 Яценко, Т. О. Вивчення модернізму як мистецького явища на заняттях літературного спецкурсу / Т. О. Яценко. - С .137-139 МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ Іщенко, Л. В. Наступність у логіко-математичному розвитку старших дошкільників та першокласників / Л. В. Іщенко. - С .140-142 Михайленко, О. В. Аналіз освітньо-професійних програм юридичних коледжів США / О. В. Михайленко. - С .143-146 Варуха, О. В. Особливості органнізації рухової активності дітей дошкільного віку / О. В. Варуха. - С .151-155 Дубровський, В. Л. Спільна робота дошкільного навчального закладу з сім’єю з формування морально-духовних якостей у дітей / В. Л. Дубровський. - С .160-163 Дубровська, Л. О. Гра як засіб розумового розвитку дітей молодшого дошкільного віку / Л. О. Дубровська. - С .160-163 Заплішний, І. І. Рухова активність у формуванні культури здоров’я дітей дошкільного віку / І. І. Заплішний, К. М. Заплішна, С. О. Оленченко. - С .164-169 Марчук, Г. В. Формування компонентів соціального досвіду дітей старшого дошкільного віку у педагогічному процесі дошкільного навчального закладу / Г. В. Марчук. - С .169-172 Метелюк, В. І. Психолого-педагогічний супровід дітей дошкільного віку в кризові періоди їх розвитку / В. І. Метелюк. - С .173-176 Завацька, Л. М. Формування позитивного ставлення до здорового способу життя у майбутніх соціальних педагогів / Л. М. Завацька. - С .177-179 Борисюк, С. О. Розвиток здатності до фасиліативної взаємодії майбутніх соціальних педагогів засобами соціально-педагогічного тренінгу / С. О. Борисюк. - С .180-182 Тукач, І. І. Роль сім’ї у формуванні в дітей дошкільного віку ціннісного ставлення до своїх базових обов’язків (емпіричний аспект) / І. І. Тукач. - С .183-187 ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА Осаволюк, О. А. Підготовка сучасних учителів в умовах особистісно орієнтованого навчання... / О. А. Осаволюк. - С .188-191 Підлипняк, І. Ю. Професійна підготовка майбутніх вихователів до роботи з дітьми в умовах різновікової групи: історія та сучасність / І. Ю. Підлипняк. - С .192-195 Платонова, О. Г. Підготовка студентів до застосування технологій соціального виховання у процесі вивчення курсу "Психолого-педагогічні засади міжособистісного спілкування" / О. Г. Платонова. - С .196-199 ВІТЧИЗНЯНИЙ ТА ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД Боровик, В. В. Фізичне виховання у дітей у педагогічній думці вітчизняних педагогів кін. ХІХ - поч. ХХ ст. / В. В. Боровик. - С .200-201 Ярмак, Н. О. О. Ф. Музиченко про фактор впливу на гармонійний розвиток дитини / Н. О. Ярмак. - С .202-206
РУБ 15 Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності професійна підготовка вчителів--дошкільна освіта професійна підготовка вчителів Дошкільна освіта--наступність у навчанні Діти дошкільного віку Дошкільна освіта Заклади дошкільної освіти підготовка педагогів дошкільної освіти здоровий спосіб життя--Студенти Фізичне виховання дітей фывфывфыв: педагогічна занедбаність -- наступність в навчанні Доп.точки доступа: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Бугайко, Тетяна Федорівна \о ней\; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Экземпляры всего: 5 фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (2), аб (1) Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (2), аб (1) |
> Шифр: УЛЗО/2012/11 Журнал 2012г. N 11 Голобородько, Я. Ірраціональні модуси Галини Пагутяк : Літературознавчий есей / Я. Голобородько. - С.2-6. Сулятицький, М. Художні особливості лірики Ольги Слоньовської / М. Сулятицький. - С.6-8. Єременко, О. З відстані болю: до пломінця Чорнобильської свічі / О. Єременко. - С.8-12. Петровська, Т. Робота над поняттям "художній образ", "метафора" на уроках літературного читання / Т. Петровська. - С.16-18. Косянчук, С. Особливості формування ціннісно-смислових орієнтацій старшокласників з огляду на компетентнісний підхід в літературній освіті / С. Косянчук. - С.18-22. Бойко, І. Духовний кодекс людства - Біблія / І. Бойко. - С.27-30. Корнійко, В. Гра як один із методів активного навчання на уроках української мови та літератури / В. Корнійко. - С.32-35. Романишина, Н. Засадничі принципи організації процесу вивчення студентами малої художньої прози історичної тематики / Н. Романишина. - С.42-46. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
Р 69 Романишина, Н. Засадничі принципи організації процесу вивчення студентами малої художньої прози історичної тематики [Текст] / Н. Романишина> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 11. - С. 42-46. Рубрики: українська література--жанри фывфывфыв: художня мала проза -- жанровий аналіз -- історизм -- історична проза Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
> (Свободных экземпляров нет) Шифр: Умлш-1/2013/5 Журнал 2013г. N 5 Романчук, С. Переказ як форма розвитку зв’язного мовлення учнів / С. Романчук. - С.2-4 Маркотенко, Т. Особливості навчання української мови учнів шкіл з російською мовою викладання / Т. Маркотенко. - С.5-6 Цінько, С. Основні труднощі у сприйманні учнями усних висловлювань / С. Цінько. - С.6-11 Бондаренко, Ю. Моделювання уроку літератури як навчальний етап у підготовці вчителів-словесників / Ю. Бондаренко. - С.12-15 Куцевол, О. Сучасний урок літератури в координатах методичної творчості / О. Куцевол. - С.15-20 Базиль, Л. Літературознавча діяльність учителя у системі шкільної літературної освіти / Л. Базиль. - С.20-25 Лілік, О. Особливості шкільного аналізу інтелектуальної прози (на матеріалі роману М. Могилянського "Честь") / О. Лілік. - С.25-29 Нежива, Л. Стильові явища мистецтва у створенні уроків літератури / Л. Нежива. - С.29-32 Компаній, О. Формування читацьких інтересів молодших школярів в інформаційно-навчальному середовищі / О. Компаній. - С.32-34 Семеног, О. Ціннісні пріоритети фахової практики у вищій школі / О. Семеног. - С.35-38 Хом’як, І. Лінгвістично-педагогічні задачі як засіб навчання студентів-філологів / І. Хом’як. - С.38-41 Кузнецова, Г. Наукові основи професійної вправності вчителя-словесника від ретроспекції до сьогодення / Г. Кузнецова. - С.42-50 Романишина, Н. Методична специфіка уроку й практичного заняття з вивчення художньої малої прози історичної тематики / Н. Романишина. - С.51-55 Дейниченко, Н. Роль діалектологічної практики у формуванні компетентнісних якостей майбутнього вчителя-словесника / Н. Дейниченко. - С.55-57 Бабійчук, Т. Мікросцена на заняттях української мови і літератури як засіб формування професійної компетентності студентів педагогічного коледжу / Т. Бабійчук. - С.57-60 Кухарчук, І. Порушення лексичних норм української мови у мовленні майбутніх практичних психологів / І. Кухарчук. - С.60-64 Корчова, О. Формування лексико-семантичної компетенції майбутнього вчителя-словесника на засадах комунікативно-діяльнісного підходу / О. Корчова. - С.64-67 Самофал, А. "Ми поспішаєм на урок і знову йдемо в світ пізнання..." (відкрите засідання шкільної літературно-мистецької студії) / А. Самофал. - С.68-70 Шелехова, Г. Т. "Піти на дно з Атлантидою" не доведеться - бракує аргументів (роздуми на тему пунктуаційної фобії, авторських сумнівних знаків і професійної етики) / Г. Т. Шелехова, В. І. Новосьолова, А. В. Ярмолюк. - С.71-72 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободных экз. нет Экз.1 (Ч.З.№3) занят |
Романишина, Н. Методична специфіка уроку й практичного заняття з вивчення художньої малої прози історичної тематики [Текст] / Наталія Романишина> // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 5. - С. 51-55. - Бібліогр.: 13 назв. Рубрики: Викладання української літератури в школі--уроки--інноваційні технології фывфывфыв: історична тема -- художня мала проза -- жанрові модифікації -- тип структури Аннотация: Автор порушує проблему впливу на спосіб організації уроку предмета вивчення (художня мала проза історичної тематики); обгрунтовує систему літературознавчої роботи як варіант підняти рівень художнього аналізу до вимог вищої школи. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободных экз. нет Экз.1 (Ч.З.№3) занят |