> Шифр: ПП1/2007/1 Журнал 2007г. N 1 Пархоменко, О. М. До питання оновлення парадигми виховання гуманістично-спрямованої особистості підлітка / О. М. Пархоменко. - С.28-34. Совріга, С. В. Організація проблемного навчання в курсі екології / С. В. Совріга. - С.35-46. Рудишин, С. Д. Професійна підготовка студентів-екологів як педагогічна проблема вищої школи / С. Д. Рудишин. - С.55-63. Бабенко, К. П. Методика проведення семінару в групах магістрів на тему "Сучасні технології навчання у ВНЗ" / К. П. Бабенко. - С.64-69. Бачинська, Є. М. Механізм формування інноваційного освітнього простору в регіоні / Є. М. Бачинська. - С.80-88. М’ясоїд, П. А. До функціонально-генетичного визначення вчинку / П. А. М’ясоїд. - С.89-101. Дідук, І. А. Психологічні чинники формування правових уявлень / І. А. Дідук. - С.102-113. Тарасова, Т. В. Досвід трудового самоствердження школярів у роки Великої Вітчизняної війни / Т. В. Тарасова. - С.143-148. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Рудишин, С. Д. Професійна підготовка студентів-екологів як педагогічна проблема вищої школи [Текстььь] / С. Д. Рудишин> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук. - 2007. - N1. - С. 55-63. Рубрики: Вища освіта в Україні Екологія Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПП1/2007/2 Журнал 2007г. N 2 Кремень, В. Г. Якісна освіта в контексті загальноцивілізаційних змін / В. Г. Кремень. - С.5-17. Зайчук, В. О. Управління якістю освіти як складова державної освітньої політики / В. О. Зайчук. - С.18-25 Савченко, О. Я. Теоретичні підходи до визначення якості шкільної освіти / О. Я. Савченко. - С.26-33 Ляшенко, О. І. Організаційно-методичні засади моніторингу якості освіти / О. І. Ляшенко. - С.40-51 Локшина, О. І. Міжнародні порівняльні дослідження якості знань учнів як інструмент діагностики якості освітніх систем / О. І. Локшина. - С.60-70 Совгіра, С. В. Актуальність екологічної освіти в сільській школі / С. В. Совгіра. - С.71-78 Голобородько, О. А. Виховне значення діалогу в навчання підлітків іншомовного спілкування / О. А. Голобородько. - С.79-88 Драченко, В. В. Виховання морально-ціннісних орієнтацій підлітків на творах світової художньої культури / В. В. Драченко. - С.89-97 Тернопільська. Виховання соціально-комунікативної культури в школярів: стратегія пошуку / Тернопільська. - С.98-105 Кокарева, А. М. Навчання природничих дисциплін із застосуванням інформаційних технологій у моделюванні навчального процесу / А. М. Кокарева. - С.106-110 Рудишин, С. Д. Про формування професійних знань студентів-екологів на засадах біологічної складової / С. Д. Рудишин. - С.111-118 Щербань, І. Ю. Американська сільська школа як культурно-освітній центр місцевої громади / І. Ю. Щербань. - С.133-138 Добровольська, В. А. Деякі питання історії розвитку жіночої освіти Півдня України на початку ХХ ст. / В. А. Добровольська. - С.139-150 Кривонос, І. В До джерел української етнопсихології / І. В Кривонос. - С.119-125 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Рудишин, С. Д. Про формування професійних знань студентів-екологів на засадах біологічної складової [Текстььь] / С. Д. Рудишин> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук. - 2007. - N2. - С. 111-118 Рубрики: студенти екологічна освіта Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПП1/2009/3 Журнал 2009г. N 3 Сяо, Су. В.О. Сухомлинський у Китаї / Су Сяо. - С.5-13 Лобова, О. В. Культуротворчі тенденції в сучасній системі загальної музичної освіти школярів / О. В. Лобова. - С.22-31 Кравченко, Т. В. Сім’я та її вплив на соціалізацію дитини / Т. В. Кравченко. - С.32-42 Силко, Є. М. Ідея єдності людини і природи як основа екологічного виховання школярів / Є. М. Силко. - С.42-46 Рудишин, С. Д. Методологічна основа формування змісту професійного навчання й виховання студентів-екологів у вищій школі / С. Д. Рудишин. - С.47-55 Носенко, Е. Л. "Позитивна психологія" й перспективи досліджень оптимального функціонування людини як суб’єкта життєдіяльності / Е. Л. Носенко, І. Ф. Аршава. - С.56-66 Демченко, Н. І. Психолого-педагогічні аспекти формування професійної культури сучасних фвхівців технічного профілю / Н. І. Демченко. - С.66-74 М’ясоїд, П. А. С.Л. Рубінштейн і В.А. Роменець : теоретизування і теми творчого діалогу / П. А. М’ясоїд ; П. А. М’ясоїд. - С.75-89 Таланова, Ж. В. Реалізація компетентнісного підходу в докторській підготовці : європейський досвід / Ж. В. Таланова. - С.90-98 Полонська, Т. К. Портфоліо як складова системи моніторингу освітніх досягнень учнів основної школи / Т. К. Полонська. - С.99-110 Курбатов, С. Про формування рейтингів університетів в Україні / С. Курбатов. - С.111-120 Безлюдний, О. І. Насильство над дитиною в сім’ї : теоретичні розвідки американських дослідників / О. І. Безлюдний. - С.121-131 Сапожников, С. В. Тенденції розвитку педагогічної освіти в Румунській республіці / С. В. Сапожников. - С.131-141 Бондар, Л. С. З досвіду роботи Липецької школи ім. П.В. Щепкіна / Л. С. Бондар. - С.142-150 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Р 83 Рудишин, С. Д. Методологічна основа формування змісту професійного навчання й виховання студентів-екологів у вищій школі [Текст] / С. Д. Рудишин> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - N 3. - С. 47-55 Рубрики: освіта екологічна Підготовка майбутніх екологів Кафедра географії Кафедра біології Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПП1/2011/1 Журнал 2011г. N 1 М’ясоїд, П. А. В. А. Роменець : від історичної до канонічної психології / П. А. М’ясоїд. - С.5-16. - Бібліогр.: 11 назв. Іванко, А. Б. Убитий диктатурою партійного авторитаризму : [про видатного українського педагога В. О. Сухомлинського] / А. Б. Іванко. - С.17-31. - Бібліогр.: 19 назв. Пам’ятка авторові. - С.32 Бех, І. Д. Категорія совісті в посткласичному психологічному осмисленні / І. Д. Бех. - С.33-42. - Бібліогр.: 13 назв. Зайцева, Л. І. Принципи опанування природних об’єктів дітьми шестирічного віку / Л. І. Зайцева. - С.43-53. - Библиогр.: 7 назв. Рудишин, С. Д. Концепція біологічної підготовки еколога у вищій школі / С. Д. Рудишин. - С.54-59. - Бібліогр.: 4 назв. Лукашова, Н. І. Історичний підхід до вивчення навчання хімії - важлива умова формування професійно-педагогічної компетентності майбутніх учителів хімії / Н. І. Лукашова. - С.60-73. - Бібліогр.: 20 назв. Пляка, Л. В. Структура професійної комунікативної компетентності в майбутніх провізорів / Л. В. Пляка. - С.74-78. - Бібліогр.: 8 назв. Волинський, В. П. Проектування і створення аудіовізуальних електронних засобів (проблеми, завдання, шляхи розв’язання) / В. П. Волинський [и др.]. - С.79-86. - Бібліогр.: 5 назв. Другие авторы: Красовський О. С., Чорноус О. В., Якушина Т. В. Бідюк, Н. М. Концептуальні засади прогностичного розвитку системи професійного навчання безробітних в Україні / Н. М. Бідюк. - С.87-95. - Бібліогр.: 4 назв. Авшенюк, Н. М. Міжкультурний вимір розвитку навчального плану педагогічної освіти в Європі / Н. М. Авшенюк. - С.96-104. - Бібліогр.: 6 назв. Бордакова, О. Шкільний профконсультант в освітній системі Польщі / О. Бордакова. - С.105-114. - Бібліогр.: 9 назв. Рогова, П. І. Інноваційна діяльність освітянських бібліотек в епоху цивілізаційних змін / П. І. Рогова. - С.115-124. - Бібліогр.: 6 назв. Карпенко, О. В. Перспективи розвитку освітньої галузі Республіки Казахстан : нормативно-правові акти та державно-управлінські рішення / О. В. Карпенко. - С.125-142. - Бібліогр.: 18 назв. Місяць, Н. Завжди вгору / Н. Місяць. - С.143-147 Жижко, Олена. Поборник людської гідності, свободи і миру / О. Жижко. - С.148-150 Автори номера. - С.150-151 Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Р 83 Рудишин, С. Д. Концепція біологічної підготовки еколога у вищій школі / С. Д. Рудишин> // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2011. - № 1. - С. 54-59. - Бібліогр.: 4 назв. Рубрики: Екологи--підготовка Екологічна освіта Професійна освіта Кафедра біології фывфывфыв: екологи -- підготовка екологів -- біологічна підготовка -- освіта -- вища освіта -- екологи -- підготовка екологів -- біологічна підготовка Аннотация: Викладені основні концептуальні положення біологічної підготовки спеціалістів у галузі 0401 "Природничі науки", напрями підготовки "Екологія, охорона оточуючого середовища" і збалансоване природовикористання". Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
> Шифр: ПП1/2013/3 Журнал 2013г. N 3 Березівська, Л. Д. Антропоцентризм - провідна ідея творчості основоположника наукової вітчизняної педагогіки К. Д. Ушинського / Л. Д. Березівська. - С.5-9. - Бібліогр.: 9 назв. Носко, М. О. Розвиток педагогічної науки на Чернігівщині в руслі ідей К. Д. Ушинського / М. О. Носко. - С.10-14. - Бібліогр.: 3 назви. Заліський, А. А. Модернізація системи середньої освіти на Чернігівщині / А. А. Заліський. - С.14-16. Бех, І. Д. Рефлексивно-експліцитний метод у вихованні особистості / І. Д. Бех. - С.17-23. - Бібліогр.: 8 назв. Гуржій, А. М. Дизайн-проектування статичних аудіовізуальних електронних засобів умовнографічної наочності / А. М. Гуржій, В. П. Волинський, Л. П. Ткачова. - С.24-31. - Бібліогр.: 4 назви. Кузь, В. Г. Плекаймо сучасну інтелектуальну еліту / В. Г. Кузь. - С.31-36. - Бібліогр.: 11 назв. Ватковська, М. Г. Особливості впровадження медіаосвіти в навчальних закладах Дніпропетровщини: досягнення, проблеми та перспективи / М. Г. Ватковська. - С.37-43. - Бібліогр.: 5 назв. Савчин, М. М. Творчість як педагогічна проблема: тренінг творчості / М. М. Савчин, О. І. Гірний. - С.43-51. - Бібліогр.: 23 назви. Яценко, Т. О. Культурологічний контекст розвитку методики навчання літератури / Т. О. Яценко. - С.51-56. - Бібліогр.: 8 назв. Малюга, В. М. Шляхи оновлення просвітницької діяльності Педагогічного музею України / В. М. Малюга. - С.57-62. - Бібліогр.: 12 назв. Сметанський, М. І. Вплив чи сприяння? / М. І. Сметанський. - С.63-68. - Бібліогр.: 6 назв. Рудишин, С. Д. Системний підхід до вищої освіти в Україні: освіченість, компетентність, національні цінності / С. Д. Рудишин. - С.69-75. - Бібліогр.: 15 назв. Бондар, Л. С. Відображення ідей про диференційований підхід до навчання у змісті початкової освіти (40 - 80-ті рр. ХХ ст.) / Л. С. Бондар. - С.76-84. - Бібліогр.: 19 назв. Шарошкіна, Н. Г. Культурно-освітня роботи бібліотеки як соціального інституту / Н. Г. Шарошкіна. - С.85-90. - Бібліогр.: 5 назв. Карпенко, О. В. Упровадження Болонських принципів у контексті реформування системи освітніх послуг країн Балтії - Латвії, Литви та Естонії / О. В. Карпенко, Л. І. Самчук, О. В. Кривоносова. - С.91-98. - Бібліогр.: 16 назв. Зозуля, С. М. Вихід у світ термінологічного словника / С. М. Зозуля. - С.99-100. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Р 83 Рудишин, С. Д. Системний підхід до вищої освіти в Україні: освіченість, компетентність, національні цінності / С. Д. Рудишин> // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2013. - № 3. - С. 69-75. - Бібліогр.: 15 назв. . - ISSN 2304-0629 Рубрики: Вища освіта в Україні--компетентнісний підхід фывфывфыв: синергетика -- система освіти України -- системний підхід -- Болонський процес -- життєві навички -- національні цінності Аннотация: Орієнтована на компетентність освіта в Україні - неодмінна, але не достатня умова для забезпечення освіченості населення, збереження й розвитку культурного фундаменту народу. Болонський процес не слід розуміти як створення повністю ідентичних систем освіти в різних країнах: він призначений для зміцнення взаємозв'язків і поліпшення взаєморозуміння між різними освітніми системами. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |