> Шифр: РШ/2015/11/12 Журнал 2015г. N 11/12 Коцур, Віктор. Духовна велич Переяславсько-в'юнищанської Шевченкіани / В. Коцур. - С.3-9. - Бібліогр.: 11 назв. Рик, Сергій. Екологічна освіта: досвід міжнародного проекту "EcoBRU" / С. Рик. - С.10-14. Чернов, Борис. Концепція розвитку теоретичних знань і методичних компетенцій педагогів з екології: зміст і основні положення / Б. Чернов [и др.]. - С.15-20. - Бібліогр.: 4 назв. : мал. Другие авторы: Коцур Н., Ковальська К., Дзюбенко О. Калмикова, Лариса. Психолінгвістика на службі у лінгводидактики: наукова школа нового інтегративного типу / Л. Калмикова. - С.21-25. : фотогр. Куйбіда, Віктор. Відображення антропогенних факторів у народній природничій термінології / В. Куйбіда. - С.26-30. - Бібліогр.: 26 назв. : фотогр. Малинка, Юлія. Становлення толерантної особистості в українському соціумі / Ю. Малинка. - С.31-34. - Бібліогр.: 6 назв. Василькевич, Ярослава. Освіта обдарованих дітей: тенденції та виклики сьогодення / Я. Василькевич. - С.35-39. - Бібліогр.: 7 назв. : фотогр. Овсієнко, Людмила. Реалізація ідеї текстоцентризму в навчанні лінгвістики тексту студентів-філологів / Л. Овсієнко. - С.40-43. - Бібліогр.: 8 назв. Шевчук, Лариса. Професійна підготовка майбутнього вчителя математики під час навчання у ВНЗ / Л. Шевчук. - С.44-47. - Бібліогр.: 13 назв. Янц, Наталія. Активізація творчої діяльності майбутніх соціальних педагогів під час підготовки до сценарної та режисерської роботи / Н. Янц. - С.48-52. - Бібліогр.: 12 назв. Різник, Любов. Соціально-педагогічна практика студентів як значуща складова професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів / Л. Різник. - С.53-56. - Бібліогр.: 6 назв. Горденко, Світлана. Організація навчання населення діям в умовах надзвичайних ситуацій / С. Горденко. - С.57-60. - Бібліогр.: 3 назв. Лохвицька, Любов. Реформування національної вищої освіти на європейських засадах: опанування польського досвіду / Л. Лохвицька. - С.61-64. - Бібліогр.: 5 назв. Борисова, Олена. П’ять років проекту з міжнародної співпраці / О. Борисова. - С.65-67. Бова, Віта. Позачасовість та позапросторовість ідеї "сродності" Григорія Сковороди у соціоосвітньому просторі / В. Бова. - С.68-71. - Бібліогр.: 3 назв. Розсоха, Антоніна. Проблеми освіти епохи античності в епіграмах Марка Марціала / А. Розсоха. - С.72-75. - Бібліогр.: 10 назв. Шкира, Ольга. Соціально-комунікаційний простір бібліотечного середовища: нові підходи в змісті і основних завданнях / О. Шкира. - С.76-78. - Бібліогр.: 6 назв. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Р 11 Різник, Любов. Соціально-педагогічна практика студентів як значуща складова професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів [Текст] / Л. Різник> // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2015. - № 11/12. - С. 53-56. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Підготовка майбутніх соціальних педагогів--соціально-педагогічна практика Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи фывфывфыв: професійна підготовка -- студенти -- майбутні фахівці -- соціальні педагоги -- організація практики -- соціально-педагогічна практика -- завдання практики Аннотация: У статті розглянуто сутність соціально-педагогічної практики студентів як значущої складової професійної підготовки. Визначено мету і завдання практичної підготовки майбутніх соціальних педагогів. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: РШ/2018/3/4 Журнал 2018г. N 3/4 Коцур, Віктор. Інтернаціоналізація освіти: шлях України до себе в європейському цивілізаційному просторі / В. Коцур. - С.3-7. Ляшенко, Олександр. На шляху до Нової української школи / О. Ляшенко. - С.8-10. Рик, Сергій. Педагогічні аспекти екологічної етики: європейські традиції та український досвід "EcoBRU" / С. Рик. - С.11-17. Шапран, Ольга. Поняття "стратегії навчання" і "технології навчання": спільне та відмінне у сутнісних ознаках / О. Шапран, Ю. Шапран. - С.18-22. Носаченко, Тетяна. Мистецька діяльність у контексті профорієнтаційної роботи педагогічного факультету / Т. Носаченко. - С.23-26. Коцур, Надія. Психосоматичне здоров’я учнів в умовах упровадження інформаційно-комунікаційних технологій / Н. Коцур, С. Горденко, К. Варивода. - С.27-35. Троценко, Валерій. Вплив фізичних вправ на емоційний стан дітей старшого дошкільного віку / В. Троценко. - С.36-40. Різник, Любов. Організація здоров’яспрямованої діяльності закладу освіти / Л. Різник. - С.41-44. Васенко, Валентина. Проблема наступності графічної підготовки учнів / В. Васенко, В. Васенко. - С.45-49. Свириденко, Оксана. Епістолярні джерела вивчення творчості Олекси Стороженка / О. Свириденко. - С.50-54. Лохвицька, Любов. Науково-методичне забезпечення системи дошкільної освіти: історична ретроспектива і напрями модернізації на сучасному етапі / Л. Лохвицька. - С.55-59. Шимченко, Людмила. Розвиток творчої особистості майбутнього вчителя в контексті ідей педагогічної майстерності / Л. Шимченко. - С.60-63. Андреєва, Тамара. Виховання ціннісного ставлення до предметного довкілля у дітей дошкільного віку / Т. Андреєва. - С.64-66. Хомич, Валерій. Реформування української школи: уроки вітчизняного досвіду (1917-1930) / В. Хомич. - С.67-71. Коцур, Сабіна. Особливості системи вищої освіти Австрії / С. Коцур. - С.72-75. Учений, дидакт, практик : до ювілею Бориса Чернова. - С.76-78. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Різник, Любов. Організація здоров’яспрямованої діяльності закладу освіти [Текст] / Л. Різник> // Рідна школа. - 2018. - N 3/4. - С. 41-44. Рубрики: Освіта--заклади освіти--здоров’яспрямована діяльність фывфывфыв: формування здорового способу життя -- ціннісне ставлення до здоров’я -- заклади освіти Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |