> Шифр: ВМДЗ/2016/12 Журнал 2016г. N 12 Гавриш, Наталія. Матриця професійних можливостей: перезавантаження / Н. Гавриш. - С.4-9. Грицак, Тамара. Зберігаєм гостроту зору дітей / Т. Грицак, І. Гринчук. - С.9-15. Сварковська, Ліна. Дихальна гімнастика - найкращі ліки для дітей зі ”слабкими" легенями / Л. Сварковська. - С.15-23. Нерянова, Дар’я. Перший раз до вчителя-логопеда: як підготуватися / Д. Нерянова. - С.23-27. Калмикова, Лариса. Діагностика мовленнєвого розвитку / Л. Калмикова, Н. Харченко, Т. Бондаренко. - С.27-36. Савінова, Наталія. Сюжетно-ігрові заняття з фізкультури як засіб діагностики рухової підготовленості дошкільників / Н. Савінова, В. Карачун, Т. Лощиліна. - С.36-47. Бур’яновська, Тетяна. Ставаймо на лижі, сідаймо в санчата, або Особливості проведення зимових прогулянок / Т. Бур’яновська. - С.47-55. Стрітення Господнє. - С.55-57. Терещенко, Катерина. Весна-полонянка : сценарій свята для дітей середнього та старшого дошкільного віку / К. Терещенко. - С.57-62. Орієнтовна циклограма діяльності вихователя-методиста на січень. - С.62-64. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
С 12 Савінова, Наталія. Сюжетно-ігрові заняття з фізкультури як засіб діагностики рухової підготовленості дошкільників [Текст] / Н. Савінова, В. Карачун, Т. Лощиліна> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2016. - N 12. - С. 36-47. Рубрики: Дошкільне виховання--фізичне виховання--ігрові вправи фывфывфыв: сюжетно-ігрові заняття -- педагогічний мориторинг Доп.точки доступа: Карачун, Віра; Лощиліна, Тетяна Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2017/1 Журнал 2017г. N 1 Романюк, І. Перспективний педагогічний досвід: як презентувати / Ірина Романюк. - С.4–9. Холод, Марина. 10 секретів успіху методичної роботи / М. Холод. - С.10–12. Формуємо каталог електронних освітніх ресурсів. - С.13–14. Савінова, Наталія. Щоб педагогічна рада була дієвою / Наталія Савінова, Марія Галяпа. - С.15–19. Структура діяльності педагогічної ради. - С.20. Підготовка та проведення засідання педагогічної ради: чек-ліст. - С.21–22. Тест "Засідання педагогічної ради". - С.23–24. Шаблон оформлення протоколу засідання педагогічної ради. - С.25–26. Нікітіна, Наталія. Оголошуємо тендер... педагогічних ідей / Наталія Нікітіна. - С.27–30. Попель, Світлана. Як створити завданя для педагогів у хмарному сервісі OneNote: крок за кроком / Світлана Попель. - С.31–35. Створюємо завдання у хмарному сервісі OneNote. - С.36. Грицан, Світлана. Як стишити галоп часу, або Тайм-менеджмент для професійного зростання / Світлана Грицан. - С.37–43. Старинцева, Олена. Здоровий вихователь виховує, навчає, здоровим бути надихає / Олена Старинцева, Марія Панфілова. - С.44–50. Баластрік, Ганна. Творчий педагог – творчі діти / Ганна Баластрік. - С.51–55. Морєва, Олена. Стільки коштує педагогічний стаж, або Яку заробітну плату отримає за грудень вихователь-методист / Олена Морєва. - С.56–59. Моніторинг нормативно-правової бази. - С.60–61. Усесвітній день поезії. - С.62–63. Коваленко, Алла. Мріємо з Лесею Українкою : літ. розвага для дітей ст. групи / Алла Коваленко. - С.64–66. Лесик, Вікторія. Подарунок : сценарій весн. свята для дітей мол. групи / Вікторія Лесик, Олена Тесленко, Лілія Тищенко. - С.67–69. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Г 74 Готуємося до літнього оздоровчого періоду: хто що робить / підгот. Наталія Савінова> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 5. - С. [20–23].
фывфывфыв: заклади дошкільної освіти -- літні табори -- літнє оздоровлення -- організація -- директор -- вихователь-методист -- вихователь -- музичний керівник -- інструктор з фізкультури -- медична сестра -- пам’ятки Аннотация: Пам’ятка. Доп.точки доступа: Савінова, Наталія \підгот.\ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Д 49 Дитина погано поводиться: як про це повідомити батькам, щоб заручитися їхньою підтримкою : [поради вихователю] / підгот. Наталія Савінова> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 2. - С. [32–33]. - Зміст: Які кроки допоможуть емоційно налаштуватися на співпрацю ; Як найліпше розпочати і вести проблемну розмову ; Чому варто застосовувати спеціальні техніки спілкування.
Дошкільне виховання фывфывфыв: взаємодія з батьками -- робота з батьками -- погана поведінка дошкільників -- співпраця дошкільних навчальних закладів і батьків -- спеціальні техніки спілкування -- спілкування -- вихователі -- батьки -- поради -- культура поведінки Доп.точки доступа: Савінова, Наталія \підгот.\ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Я 44 Як перетворити колектив на команду однодумців: 12 лайфхаків [Текст] : [пам’ятка] / розробила Наталія Савінова> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 9. - С. [27–30].
фывфывфыв: заклади дошкільної освіти -- методична робота -- методичні поради Аннотация: У статті подано низку порад щодо організації методичної роботи в закладах дошкільної освіти. Доп.точки доступа: Савінова, Наталія \розробила.\ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2020/4 Журнал 2020г. N 4 Савінова, Наталія. Що зробити зараз, щоб легко скласти план роботи на 2020/2021 навчальний рік / Н. Савінова. - С.4-10. Стаєнна, Олена. Аналізуй, рибко, або Як використовувати фішбоун у методичній роботі / О. Стаєнна. - С.11-12. Стаєнна, Олена. Картка оцінки професійної діяльності вихователя / О. Стаєнна. - С.13-15. Пропозиції до річного плану роботи : анкета для педагогів. - С.16. Орієнтовна циклограма роботи вихователя-методиста на травень. - С.17-19. Мийте руки правильно! : поради гігієніста. - С.20. Як діяти, щоб не захворіти на коронавірус. - С.21. Порядок проведення моніторингу якості освіти: документ за 5 хвилин. - С.22-24. Вишинська, Наталія. Цифровий лікбез: як створити відеоролик / Н. Вишинська. - С.25-31. Щербик, Вікторія. Мовчун у дитячому садку, або Навчіть дитину комунікувати / В. Щербик. - С.32-34. Петренко, Лариса. "Зарядка мозку” для майбутнього першокласника / Л. Петренко. - С.35-37. Як розвивати у шестирічок обидві півкулі головного мозку / підгот. Л. Петренко. - С.38-40. Савченко, Юрій. Функціональна готовність дитини до шкільного навчання: чому це важливо / Ю. Савченко. - С.41-45. "Прокачай" нейрони, або 7 цікавих вправ для дорослих і дітей / підгот. Л. Петренко. - С.46-47. Гуменчук, Валентина. Природа очима маленьких інженерів / В. Гуменчук, О. Маричева. - С.48-52. Афанасбєва, Наталія. Французький город в українському дитячому садку / Н. Афанасбєва. - С.53-56. Джемула, Галина. Потяги - друзі та помічники : сценарій розваги для дітей старшої групи / Г. Джемула. - С.57-61. Що відзначити у травні : свята й цікаві події. - С.62-63. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2020/7 Журнал 2020г. N 7 Савінова, Наталія. Як працювати в реаліях коронавірусу: хто що робить / Н. Савінова. - С.4-11. Орієнтовний розпорядок дня на період карантину. - С.11-12. Організація освітнього процесу влітку під час адаптивного карантину. - С.12-13. Шість правил літніх прогулянок. - С.13-14. Орієнтовна циклограма роботи вихователя-методиста на серпень. - С.14-17. Відновлення діяльності закладів дошкільної освіти: документ за 5 хвилин. - С.17-20. Бондар, Лариса. Як підготувати дитячий садок до нового навчального року / Л. Бондар, Н. Савінова. - С.20-24. Савченко, Анна. Методичний кейс для організації розвивального середовища дитячого садка / А. Савченко. - С.24-26. Гурковська, Тетяна. Дитина раннього віку: що потрібно знати педагогу / Т. Гурковська. - С.26-32. Фортунатова, Марина. Увага, малюки: як оптимізувати розвиток / М. Фортунатова. - С.32-37. Лахненко, Ірина. No_stress вправи для збереження працездатності в посткарантинній напрузі / І. Лахненко. - С.37-40. Мій рівень стресостійкості : експрес-тест. - С.40-42. Як щоденно підвищують рівень стресостійкості. - С.42-43. Околович, Олена. Відновлюємо діяльність дитячого садка: досвід практика / О. Околович. - С.43-46. Шинкар, Ірина. Сходинки до здоров’я, або Стоп-аеробіка у дитячому садку / І. Шинкар. - С.46-52. Гагаріна, Наталія. Навпроти чи поряд? або Як співпрацювати з батьками вихованців / Н. Гагаріна, Л. Сорока. - С.52-57. Повертаємось у дитячий садок!. - С.57-58. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Савінова, Наталія. Що зробити зараз, щоб легко скласти план роботи на 2020/2021 навчальний рік [Текст] / Н. Савінова> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2020. - N 4. - С. 4-10. Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота фывфывфыв: методична робота -- річний план роботи ЗДО Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Савінова, Наталія. Як працювати в реаліях коронавірусу: хто що робить [Текст] / Н. Савінова> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2020. - N 7. - С. 4-11. Рубрики: Дошкільна освіта--безпека життєдіяльності дітей фывфывфыв: робота дитсадка в умовах карантину -- карантин Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Бондар, Лариса. Як підготувати дитячий садок до нового навчального року [Текст] / Л. Бондар, Н. Савінова> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2020. - N 7. - С. 20-24. Рубрики: Дошкільна освіта--розвивальне середовище фывфывфыв: предметно-ігрове середовище -- розвивальне середовище Доп.точки доступа: Савінова, Наталія Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2020/9 Журнал 2020г. N 9 Савінова, Наталія. Методист-початківець у новому колективі: як стати успішним / Н. Савінова. - С.4-9. Як методисту-початківцю завоювати довіру педагогів. - С.10-12. Скрипка, Ганна. EduScrum у методичній роботі / Г. Скрипка. - С.13-17. Алгоритм роботи над проєктом за методикою EduScrum. - С.18-19. Термінологічне поле EduScrum. - С.20. Що робити, якщо в дитячому садку виявили підозру на COVID-19. - С.24-25. Чинні освітні програми на 2020/2021 навчальний рік. - С.26-27. Бадер, Світлана. Три кроки до зразкового плану освітньої діяльності / С. Бадер. - С.28-31 Волинчук, Алла. Педагогічні комітети як форма методичної роботи / А. Волинчук. - С.32-35. Маленкова, Наталія. Компетентнісний підхід у роботі з педагогами / Н. Маленкова. - С.36-39. Філомошкіна, Наталія. Життя за розкладом, або Навіщо дитині розпорядок дня / Н. Філомошкіна. - С.40-43. Гурковська, Тетяна. Міфи та реальність адаптаційного періоду / Т. Гурковська. - С.44-47. Про переліки навчальної літератури, рекомендованої Міністерством освіти і науки України для використання у закладах освіти у 2020/2021 навчальному році : лист... від 22 лип. 2020 р. № 1/9-394. - С.52-53. Як організувати діяльність закладів дошкільної освіти у 2020/2021 навчальному році. - С.54-58. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Савінова, Наталія. Методист-початківець у новому колективі: як стати успішним [Текст] / Н. Савінова> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2020. - N 9. - С. 4-9. Рубрики: Заклади дошкільної освіти--вихователь-методист фывфывфыв: методист-початківець -- вихователь-методист -- початок кар’єри -- новий колектив -- взаємодія з керівником Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2020/8 Журнал 2020г. N 8 Савінова, Наталія. Генеральне прибирання в методичному кабінеті / Н. Савінова. - С.4-8. Пропозиції до організації методичного кабінету. - С.8-10. Як готувати стендову інформацію. - С.10-12. Упорядковуємо методичний кабінет: чек-ліст. - С.12-14. Орієнтовна циклограма роботи вихователя-методиста на вересень. - С.14-17. Бровінська, Юлія. Конфліктна ситуація? Захистіть себе / Ю. Бровінська. - С.17-22. Фокіна, Олександра. Хто насправді не вміє грати: діти чи педагог? / О. Фокіна. - С.22-27. Якою має бути дитяча іграшка. - С.27-30. Святенко, Олена. Діагностика професійної компетентності педагогів: готовий інструментарій / О. Святенко. - С.30-34. Приклад діагностичної картки. - С.34-35. Швайгерт, Наталія. Як це було, або Підбиваємо підсумки літнього оздоровчого періоду / Н. Швайгерт. - С.35-38. Приклади оформлення графіків оперативного контролю. - С.38-40. Кравчишина, Олена. Як організувати систему контролю в новому навчальному році / О. Кравчишина. - С.40-43. Гурковська, Тетяна. Навчайте через гру, або Дидактичні ігри з дітьми раннього віку / Т. Гурковська. - С.43-47. Перший день дитини в дитячому садку : поради для вихователя. - С.47-48. Дитина йде в дитячий садок: як уникнути проблем. - С.48-50. Шаповал, Наталія. Педагоги + батьки = партнерська взаємодія / Н. Шаповал. - С.50-54. Панченко, Олена. Літня школа - навчаємось і відпочиваємо / О. Панченко. - С.54-57. Стаєнна, Олена. Досліджуємо дитячий садок: 4 нові гри для традиційної екскурсії / О. Стаєнна. - С.57-60. Що відзначити у вересні. - С.60-62. Вітаємо мптодистів-новаторів. - С.62-63. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Савінова, Наталія. Генеральне прибирання в методичному кабінеті [Текст] / Н. Савінова> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2020. - N 8. - С. 4-8. Рубрики: Дошкільна освіта--методична робота фывфывфыв: методичний кабінет -- оформлення методичного кабінету Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2021/1 Журнал 2021г. N 1 Гавриш, Наталія. Як зробити діалоги з дошкільниками пізнавальними / Н. Гавриш. - С.4-7. Гавриш, Наталія. Різновиди мовленнєвої комунікації з дітьми / Н. Гавриш. - С.8-11. Гречишкіна, Ірина. Як розвивати зв’язне мовлення молодших дошкільників: авторська методика / І. Гречишкіна. - С.13-15. Савінова, Наталія. Слухати, щоб почути дитину / Н. Савінова. - С.16-17. Савінова, Наталія. Щоб не горіли запобіжники, або Як утримувати енергетичний баланс / Н. Савінова. - С.20-23. Дудинська, Лариса. Літературний проєкт у дитячому садку: як спланувати та провести / Л. Дудинська, Л. Мацкевич. - С.24-27. Бондар, Лариса. Розвиваємо комунікативну компетентність педагогів / Л. Бондар. - С.28-30. Літіченко, Олена. Спілкуємося з батьками вихованців онлайн: шість корисних сервісів / О. Літіченко. - С.34-36. Омельяненко, Ніна. Посадова інструкція: що варто знати вихователю-методисту / Н. Омельяненко. - С.37-40. План реалізації річного завдання за мовленнєвим напрямом освітнього процесу. - С.41-43. Дубовик, Світлана. Навіщо "контейнерувати" емоції дитини та як це робити / С. Дубовик. - С.46-48. Григор’єва, Інна. Перевіряємо готовність педагога до роботи в інклюзивній групі / І. Григор’єва. - С.54-56. Внутрішня система забезпечення якості освіти: на що звернути увагу вихователю-методисту. - С.57-59. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2021/3 Журнал 2021г. N 3 Омельяненко, Ніна. Державний нагляд: що треба знати вихователю-методисту / Н. Омельяненко. - С.4-7. Орієнтовна циклограма діяльності вихователя-методиста на квітень. - С.8-9. План реалізації річного завдання з розвитку пізнавального інтересу дошкільників. - С.10-11. Шелестова, Людмила. Грамота для дошкільників - потреба розвитку чи запит батьків? / Л. Шелестова. - С.12-13. Гавриш, Наталія. Грамота в дитячому садку: що взяти до уваги педагогам / Н. Гавриш. - С.14-17. Шелестова, Людмила. Літера, склад, слово, або Як навчати дошкільників грамоти / Л. Шелестова. - С.18-22. Як організувати заняття з основ грамоти / підгот. Л. Шелестова. - С.23. Гордієнко, Світлана. Граємо і читаємо: інтерактивна наочність на заняттях із грамоти / С. Гордієнко, К. Трофименко, Л. Шершень. - С.24-26. Швайгерт, Наталія. Організовуємо колективні перегляди в дитячому садку / Н. Швайгерт. - С.27-30. Гавриш, Наталія. Майстер-клас як форма підвищення кваліфікації педагогів / Н. Гавриш. - С.32-35. Як підготувати та провести тренінг. - С.36-37. Скрипка, Ганна. Тренувати, а не розповідати / Г. Скрипка. - С.38-41. Савінова, Наталія. Як стати приємним співрозмовником, або Спілкуйтеся професійно / Н. Савінова. - С.42-45. Гурковська, Тетяна. Руйнуємо педагогічні стереотипи дошкільної освіти / Т. Гурковська. - С.46-49. Бернацька, Олена. Професійне вигорання: про допомогу собі й колегам / О. Бернацька. - С.50-54. Як відпочити за один день. - С.55. Бишова, Ксенія. Конструктор методичних заходів - новий помічник вихователя-методиста / Ксенія Бишова. - С.56-58. Терновецька, Христина. Googl Календар - органайзер методичних заходів / Х. Терновецька, С. Жолоб. - С.59-61. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Савінова, Наталія. Слухати, щоб почути дитину [Текст] / Н. Савінова> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2021. - N 1. - С. 16-17. Рубрики: Заклади дошкільної освіти--вихователь і дошкільник фывфывфыв: слухання -- ефективне слухання дитини -- показне слухання -- вибіркове слухання -- уважне слухання -- емпатійне слухання -- ігнорування дитини Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Савінова, Наталія. Щоб не горіли запобіжники, або Як утримувати енергетичний баланс [Текст] / Н. Савінова> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2021. - N 1. - С. 20-23. Рубрики: Заклади дошкільної освіти--вихователі--здоров’я вихователя фывфывфыв: енергетичний баланс -- втрата енергії -- поповнення життєвих сил -- відновлення енергії -- коефіцієнт життєвої сили Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Савінова, Наталія. Як стати приємним співрозмовником, або Спілкуйтеся професійно [Текст] / Н. Савінова> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2021. - N 3. - С. 42-45. Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота--робота з педагогами фывфывфыв: педагоги ЗДО -- професійне спілкування Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |