Сафарян, Світлана Іванівна. Підручник з літератури: яким йому бути?: Роздуми щодо створення навчальної книги нового типу [Текстььь] / С.І. Сафарян> // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України : Науково-методичний журнал. - 2004. - N1. - С. 6-8 . - ISSN 0205-47IX
Рубрики: Підручники |
Сафарян, Світлана Іванівна. Учителю - про лінгвопоетичний аналіз тексту: на матеріалі повісті Миколи Гоголя "Невський проспект" [Текстььь] / С. Сафарян> // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України : Щомісячний науково -методичний журнал. - 2009. - N6. - С. 55-58 Рубрики: аналіз худож.твору в школі викладання російської літератури Доп.точки доступа: Гоголь, Микола Васильович (рос. та укр. прозаїк, драматург ; 1809-1852) \о нем\ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
С 21 Сафарян, Світлана Іванівна. Зарубіжна література. 7 клас [Текст] : підручник-хрестоматія для 7 кл.загальноосвіт. школи / С. Сафарян, Л. Тіунова. - 2-е вид., змінен. і доп. - К. : Вежа, 2000. - 510 с. - 10.50 грн., 12.00 грн. РУБ 8И(075.2) Доп.точки доступа: Тіунова, Л. Экземпляры всего: 17 Ч.З.№3 (12), Ч.З.№2 (2), ав (1), аб (1), фб (1) Свободны: Ч.З.№3 (12), Ч.З.№2 (2), ав (1), аб (1), фб (1) |
С 21 Сафарян, Світлана Іванівна. Зарубіжна література. 7 клас [Текст] : пробний підручник-хрестоматія для 7 кл. загальноосвітньої школи / С. Сафарян, Л. Тіунова. - К. : Вежа, 1998. - 510 с. - 7.00 грн. РУБ 8И(075.2) Доп.точки доступа: Тіунова, Л. Экземпляры всего: 1 Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
С 21 Сафарян, Світлана Іванівна. Зарубіжна література. 8 клас [Текст] : підручник-хрестоматія для 8 кл. загальноосвітньої школи / С. Сафарян, Ю. И. Султанов. - 2-е вид., доп. - К. : Вежа, 2000. - 416 с. : ил. - 12.00 грн., 10.80 грн. РУБ 8И(075.2) Доп.точки доступа: Султанов, Ю. И. Экземпляры всего: 15 ав (1), фб (1), Ч.З.№3 (10), аб (1), Ч.З.№2 (2) Свободны: ав (1), фб (1), Ч.З.№3 (10), аб (1), Ч.З.№2 (2) |
С 21 Сафарян, Світлана Іванівна. Зарубіжна література. 8 клас [Текст] : Пробний підручник-хрестоматія для 8 кл. загальноосвітньої школи / С. Сафарян, Ю. И. Султанов. - К. : Вежа, 1995. - 398 с. - 1.39 грн. РУБ 8И(075.2) Доп.точки доступа: Султанов, Ю. И. Экземпляры всего: 2 Ч.З.№2, Ч.З.№3 (1), ав (1) Свободны: Ч.З.№3 (1), ав (1) |
> Шифр: ВЛСНЗУ1/2011/7/8 Журнал 2011г. N 7/8 Методичні рекомендації щодо вивчення світової літератури в загальноосвітніх навчальних закладах у 2011 - 2012 навчальному році. - С.2-12 Ніколенко, Ольга. Стратегічні напрями нових стандартів з літератури / О. Ніколенко. - С.13-16 Таранік-Ткачук, Катерина. Складові майстерності вчителя та фактор створення сучасного і успішного уроку літератури / К. Таранік-Ткачук. - С.17-19 Невмержицька, Ольга. Метод проекту як засіб формування читацької компетенції учнів / О. Невмержицька. - С.31-33 Невмержицька, Ольга. Від світлини - до фотографічності художнього твору (Золя Е. - теоретик натуралізму) / О. Невмержицька. - С.33-37 Ісаєва, Олена. Концептуальні роздуми щодо мети та завдань сучасного підручника з літератури для старшої школи / О. Ісаєва. - С.41-45 Ковбасенко, Юрій. Штрихи до історико-літературного портрета. Франц Кафка. Джеймс Джойс (розділи з підручника "Світова література" 11 клас / Ю. Ковбасенко. - С.46-68 Сутула, Ольга. Орієнтовне планування уроків світової літератури / О. Сутула, І. Тригуб. - С.83-92 Сафарян, Світлана. Київська палітра творчості Михайла Булгакова / С. Сафарян. - С.93-95 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
С 21 Сафарян, Світлана. Київська палітра творчості Михайла Булгакова [Текст] / С. Сафарян> // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 7/8. - С. 93-95 . - ISSN 0205-47IX Рубрики: Російська література--історія, 20 ст. Кафедра світової літератури та історії культури Доп.точки доступа: Булгаков, Михаил Афанасьевич (русский писатель ; 1891-1940) \о нем\ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: ВЛВСШ/2012/1 Журнал 2012г. N 1 Сафарян, Світлана. Формування активної читацької діяльності - складова інформаційно-методичного середовища вчителів світової літератури / С. Сафарян. - С.2-5. Ушко, Раїса. Опуститися до рівня слабких учнів, щоб підняти їх до рівня серйозних і глибоких книжок / Р. Ушко. - С.5-9. Григор’єва, Ірина. Компетентнісний підхід до вивчення світової літератури в загальноосвітній школі / І. Григор’єва ; І. Григор’єва. - С.11-14. Степаненко, Людмила. У борінні досягається мета. Урок із застосування елементів лінгвістичного аналізу за оповіданням Джека Лондона "Любов до життя" / Л. Степаненко. - С.26-31. Сутула, Ольга. орієнтовне планування уроків світової літератури / О. Сутула, І. Тригуб. - С.35-49. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
С 21 Сафарян, Світлана. Формування активної читацької діяльності - складова інформаційно-методичного середовища вчителів світової літератури [Текст] / С. Сафарян> // Всесвітня література в сучасній школі : науково-методичний журнал. - 2012. - N 1. - С. 2-5. Рубрики: Читацька компетентність Вчитель світової літератури Інформаційно-навчальне середовище Професійна компетентність педагога Уроки світової літератури фывфывфыв: компетентнісний підхід -- навчання літератури -- інформаційно-методичне середовище Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: ІМВСШ-1/2012/4 Журнал 2012г. N 4 Методичні рекомендації щодо вивчення іноземних мов у 2012/2013 навчальному році : лист ... від 01.06.2012 № 1/9-426. - С.2-8. Навчальні програми для 1-4 класів загальноосвітніх навчальних закладів та спеціалізованих шкіл : за новим державним стандартом початкової загальної освіти: іноземні мови (наказ ... від 12.09.2011) № 1050. - С.9-15. Змагання державного значення : Результати ХХХІ Всеукраїнської олімпіади з німецької та французької, англійської та іспанської мов. - С.16-18. ІV етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з англійської мови : (завдання): 11 клас. - С.19-27. Буренко, Валентина. Стратегічні напрями розвитку сучасної шкільної іншомовної освіти / В. Буренко, В. Редько. - С.28-33. - Бібліогр.: 20 назв. Сафарян, Світлана. Теорія та практика особистісно орієнтованого навчання / С. Сафарян. - С.34-36. Ромашкіна, Ганна. Розвиток творчої компетентності особистості шляхом застосування інноваційних технологій / Г. Ромашкіна, А. Васильченко. - С.37-40. - Бібліогр.: 7 назв. Власюк, Олена. Ток-шоу "You are what you eat" : 9-11 класи / О. Власюк, Я. Корницька, Є. Константинова. - С.41-47. Постол, Ольга. The Internet / О. Постол. - С.48-50. Гарькавець, Ірина. Geographical Outlook. English-speaking Countries : 8 клас / І. Гарькавець. - С.51-54. Торутько, Ольга. Our Leisure Time: Visiting Museums : 7 клас / О. Торутько. - С.55-62. Мотрук, Віктор. La crise de la societe contemporaine a travers la chanson engagee / В. Мотрук. - С.63-65. Штевіна, Тетяна. Reading the Variety of Life : 9-11 класи / Т. Штевіна. - С.66-69. - Бібліогр.: с. 69. Левченко, Лариса. Poetry as a Creative Process of comprehending English / Л. Левченко. - С.70-71. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : НМК іноз. мов (1) Свободны: НМК іноз. мов (1) |
С 21 Сафарян, Світлана. Теорія та практика особистісно орієнтованого навчання [Текст] / С. Сафарян> // Інозем. мови в сучас. шк. : наук.-метод. журн. - 2012. - № 4. - С. 34-36. - Продовження. Початок: 2012. - № 2, 3. Рубрики: Особистісно орієнтоване навчання--педагогіка--особистісний підхід Кафедра іноземних мов фывфывфыв: особистісно орієнтоване навчання -- образи людини -- система особистості -- катарсис -- розвиток особистості -- особистісний підхід -- індивідуальний підхід Аннотация: У статті розповідається про впровадження в навчальний процес особистісно орієнтованого навчання. Розкривається сутність особистісного підходу в педагогіці. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : НМК іноз. мов (1) Свободны: НМК іноз. мов (1) |
> Шифр: ІМВСШ-1/2012/2 Журнал 2012г. N 2 Сафарян, Світлана. Теорія та практика особистісно орієнтованого навчання / С. Сафарян. - С.2-6. Буренко, Валентина. Особливості навчання англійської мови учнів 1 класу / В. Буренко. - С.7-9. - Бібліогр.: 5 назв. Куриш, Світлана. Методологічні передумови ефективності навчальної роботи з іноземних мов в умовах профілізації освіти / С. Куриш. - С.10-13. - Бібліогр.: 12 назв. Константинова, Єлена. Exam Preparation Tips / Є. Константинова. - С.14-27. Заводськова, Руслана. "Pretty Halcyon Days". Переклад вірша учнями 10 класу / Р. Заводськова. - С.27, 40. ІІІ етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з англійської мови, 2011/2012 н. р. (Київ). - С.28-30. ІІІ етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з німецької мови, 2011/2012 н. р. (Київ). - С.31-37. Константинова, Єлена. Конкурс на кращого знавця англійської мови : (6 клас) / Є. Константинова. - С.38-40. Забєліна, Ольга. Fairy - tale World / О. Забєліна. - С.41-43. Ізбаш, Світлана. Travelling and Money / С. Ізбаш. - С.44-46. Корницька, Яна. Pets and other Animals : (the "Beginner" Level Learners) / Я. Корницька. - С.47-49. Зайченко, Наталія. Master-class on Concept Checking / Н. Зайченко. - С.50-51. Ланова, Алла. Phraseological Units with the Elements of Colour Naming / А. Ланова, Г. Чучмай. - С.52-56. - Бібліогр.: 7 назв. Авдєєнко, Мар'яна. Канадський варіант англійської мови та його діалекти / М. Авдєєнко. - С.57. - Бібліогр.: 2 назви. Водоп’янова, Вікторія. Молодший школярик: навчаймо бережно / В. Водоп’янова. - С.58-59. - Бібліогр.: 3 назви. Шалєєва, Світлана. Театральна студія "Smiley": чарівний світ маленьких акторів / С. Шалєєва. - С.60-64. Слєпухіна, Маргарита. Super Pop-art Musical "Eternal Love Story" : Розробка святкового заходу для старшокласників / М. Слєпухіна. - С.65-67. - Бібліогр.: 5 назв. Боднарчук, Ольга. Співробітництво з Корпусом Миру: як це відбувається / О. Боднарчук. - С.58-71. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : НМК іноз. мов (1) Свободны: НМК іноз. мов (1) |
С 21 Сафарян, Світлана. Теорія та практика особистісно орієнтованого навчання [Текст] / С. Сафарян> // Інозем. мови в сучас. шк. : наук.-метод. журн. - 2012. - № 2. - С. 2-6. Рубрики: Особистісно орієнтоване навчання--процес навчання--парадигми Кафедра іноземних мов фывфывфыв: особистісно орієнтоване навчання -- процес навчання -- парадигми -- дислексія -- педагогічний процес -- гуманістична парадигма -- розуміння дитини -- культороцентрична парадигма -- антропоцентрична парадигма Аннотация: У статті розповідається про впровадження в навчальний процес особистісно орієнтованого навчання. Розкриваються витоки гуманістичної парадигми та її відображення у сучасному процесі навчання. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : НМК іноз. мов (1) Свободны: НМК іноз. мов (1) |
> Шифр: ІМВСШ-1/2012/3 Журнал 2012г. N 3 IV етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з англійської мови : (завдання) 9 клас. - С.2-8. IV етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з англійської мови (завдання) : 10 клас. - С.9-16. Fordyce, Jess. Learning How to Teach / J. Fordyce. - С.16. Волонтери Корпусу Миру про олімпіаду. - С.17-18. Константинова, Єлена. Exam Preparation Tips / Є. Константинова. - С.19-27. Сафарян, Світлана. Теорія та практика особистісно орієнтованого навчання / С. Сафарян. - С.28-33. Ланова, Алла. Міжпредметні зв’язки на уроках англійської мови : країнознавство в схемах / А. Ланова. - С.34-45. - Бібліогр.: 5 назв. Нестеренко, Наталія. Брейн-ринг "The Magic World of Literature" / Н. Нестеренко. - С.46-49. Нестеренко, Наталія. Shop Till You Drop : 3 клас / Н. Нестеренко. - С.50-53. Смілян, Наталія. Їжа та напої : 5 клас / Н. Смілян. - С.54-56. Кардаш, Тетяна. Types of Intelligence: Aren't We Amazing? : 9 - 10 класи / Т. Кардаш. - С.57-63. Єрмоленко, Тамара. The Reason to Read : читанка для 5-7 класів / Т. Єрмоленко. - С.64-68. Костюк, Любов. L'amour Toujours L'amour... / Л. Костюк, С. Лимич. - С.69-71. - Бібліогр.: 4 назви. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : НМК іноз. мов (1) Свободны: НМК іноз. мов (1) |
Сафарян, Світлана. Теорія та практика особистісно орієнтованого навчання [Текст] / С. Сафарян> // Інозем. мови в сучас. шк. : наук.-метод. журн. - 2012. - № 3. - С. 28-33. - Продовження. Початок: 2012. - № 2. Рубрики: навчання особистісно орієнтоване фывфывфыв: особистісно орієнтоване навчання -- педагогічна практика -- види навчання -- когнітивна практика -- емоційно-ціннісна практика -- практика самовизначення -- практика самореалізації особистості -- суб’єктна практика -- валеологічна практика -- виховна практика -- практика індивідуального вибору -- креативна практика -- особистісна модель -- розвивальна модель -- активувальна модель -- формувальна модель -- вільна модель Аннотация: У статті розповідається про впровадження в навчальний процес особистісно орієнтованого навчання. Розкриваються сучасні моделі педагогічної практики та види навчання. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : НМК іноз. мов (1) Свободны: НМК іноз. мов (1) |
> Шифр: ІМВСШ-1/2012/5 Журнал 2012г. N 5 Навчальні програми для 2-4 класів загальноосвітніх навчальних закладів та спеціалізованих шкіл. - С.2-18. Сафарян, Світлана. Теорія та практика особистісно орієнтованого навчання / С. Сафарян. - С.19-23. Константинова, Єлена. Exam Preparation Tips / Є. Константинова. - С.24-34. Чмир, Валерія. Sergio Lifar / В. Чмир. - С.35-36. Онищук, Світлана. Моделювання ситуацій міжкультурного спілкування з урахуванням переваг плюрилінгвістичного досвіду учнів / С. Онищук. - С.37-40. Жечков, Микола. Розвиток міжкультурної компетенції учнів на уроках країнознавства / М. Жечков. - С.41-43. - Бібліогр.: 14 назв. Варфоломєєва, Олена. Music - the Universal language : англійська мова, 9 клас / О. Варфоломєєва. - С.44-47. - Бібліогр.: 6 назв. Максименко, Поліна. Reise : німецька мова, 10 клас / П. Максименко. - С.48-49. Максименко, Поліна. Die kleinen freuden des lebens : німецька мова, 8 клас / П. Максименко. - С.50-51. Дудар, Аліна. Я, моя сім’я та друзі : англійська мова, 9 клас / А. Дудар. - С.52-58. Забєліна, Ольга. Romantic Story / О. Забєліна. - С.59-61. Мотрук, Віктор. La crise de la societe contemporaine a travers la chanson engagee / В. Мотрук. - С.62-66. - Бібліогр.: с. 65. Левченко, Лариса. Роль поезії в розвитку творчих здібностей учнів на уроках англійської мови / Л. Левченко. - С.67-71. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : НМК іноз. мов (1) Свободны: НМК іноз. мов (1) |
С 21 Сафарян, Світлана. Теорія та практика особистісно орієнтованого навчання [Текст] / С. Сафарян> // Інозем. мови в сучас. шк. : наук.-метод. журн. - 2012. - № 5. - С. 19-23. - Продовження. Початок: 2012. - № 2, 3, 4. Рубрики: навчання особистісно-орієнтоване фывфывфыв: особистісно орієнтоване навчання -- теоретико-методичні основи -- особистісне зростання -- принципи -- педагогічні завдання -- сутність особистісно орієнтованого навчання -- індивідуальне зростання Аннотация: У статті розповідається про впровадження в навчальний процес та теоретико-методичні основи особистісно орієнтованого навчання. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : НМК іноз. мов (1) Свободны: НМК іноз. мов (1) |
> Шифр: ІМВСШ-1/2013/1 Журнал 2013г. N 1 Коваленко, Оксана. Методичні рекомендації щодо проведення державної підсумкової атестації з іноземної мови в 11 класі загальноосвітніх навчальних закладів у 2013 році / О. Коваленко. - С.2-6. Сафарян, Світлана. Теорія та практика особистісно орієнтованого навчання / С. Сафарян. - С.7-11. Кочерга, Олександр. Психофізіологічні особливості діяльності учениць початкової школи : 12-17. / О. Кочерга Буренко, Валентина. Навчання граматики учнів молодшого шкільного віку / В. Буренко. - С.18-24. Кукла, Ольга. Нові інформаційні технології у навчанні англійської мови / О. Кукла. - С.25-27. Начкебія, Ніна. Бінарні уроки та компаративістичний підхід у вивченні французької мови / Н. Начкебія. - С.28-35. Клюніна, Наталія. Behave yourself! : the essential guide to international etiquette / Н. Клюніна, Л. Ковальова. - С.36-40. Чесановська, Наталія. Тема "Сучасні технології" як приклад формування соціолінгвістичної компетенції учнів : англійська мова, 8 клас / Н. Чесановська. - С.41-44. Довгань, Олександра. Засоби масової інформації у Великій Британії : англійська мова, 9 клас / О. Довгань. - С.45-47. Матвієвська, Тамара. Tricky Jobs : англійська мова, 6 клас / Т. Матвієвська. - С.48-50. Конончук, Лариса. Landschaften Deutschlands : німецька мова, 8 клас / Л. Конончук. - С.51-52. Добронравова, Лариса. Healthy Way of Life / Л. Добронравова, Т. Колоша. - С.53-59. Позднишева, Наталія. Die zauberhafte Welt der Marchen von Brudern Grimm : (5-9 класи) / Н. Позднишева. - С.60-63. Константинова, Єлена. Holiday Inspirations : the world of special celebrations / Є. Константинова. - С.64-71. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : НМК іноз. мов (1) Свободны: НМК іноз. мов (1) |
Сафарян, Світлана. Теорія та практика особистісно орієнтованого навчання [Текст] / С. Сафарян> // Інозем. мови в сучас. шк. : наук.-метод. журн. - 2013. - № 1. - С. 7-11. - Продовження. Початок.: 2012. - № 2, 3, 4, 5. Рубрики: Особистісно орієнтоване навчання--принципи навчання навчання особистісно-орієнтоване фывфывфыв: особистісно орієнтоване навчання -- принципи навчання -- пускові механізми -- процес навчання -- навіювання -- переконання -- принцип гуманізму -- принцип креативності -- принцип діяльнісного підходу -- принцип інтегративності -- принцип варіативності Аннотация: У статті розповідається про впровадження в навчальний процес особистісно орієнтованого навчання. Розкриваються пускові механізми педагогічної взаємодії та принципи навчання. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : НМК іноз. мов (1) Свободны: НМК іноз. мов (1) |