> Шифр: РШ/2006/1 Журнал 2006г. N 1 Пустовіт, Г. Формування особистісного ставлення учнів до природи у психолого-педагогічному контексті / Г. Пустовіт. - С.3-6 Галів, М. Характер особистості: педагогічний контекст / М. Галів. - С.6-9 Скрябіна, Т. Сутність поняття "інноваційний стиль діяльності" / Т. Скрябіна. - С.10-12 Ананьян, Е. Генезис становлення і розвитку ідей полікультурної освіти / Е. Ананьян. - С.12-14 Лебідь, І. Цінності як категорія педагогічного дослідження / І. Лебідь. - С.15-17 Бейзеров, В. Педагогічні умови художньо-творчого виховання дітей молодшого шкільного віку засобами традиційних форм українського музикування у позашкільний час / В. Бейзеров. - С.18-20 Шелестова, Л. Дитяче об’єднання: можливості впливу на особистісне становлення / Л. Шелестова. - С.20-21 Бут, А. Вплив системи проблемних завдань на розвиток пізнавального інтересу школярів до географії / А. Бут. - С.23-24 Ястребова, Г. Європейське бачення викладання історії для формування критичного мислення і толерантності / Г. Ястребова, Л. Ляшенко. - С.24-26 Шепотько, В. П. Організація навчання обдарованих і талановитих школярів: Навчально-методичний посібник / В. П. Шепотько, І. С. Волощук. - С.27-54 Долбенко, Т. Формування пізнавального інтересу учнів засобами науково-пізнавальної літератури / Т. Долбенко. - С.55-57 Гусак, Т. Методологія викладання іноземних мов / Т. Гусак. - С.58-59 Бродський, Я. Про прикладну спрямованість навчання математики / Я. Бродський, С. Великодний, О. Павлов Теплицький, І. Інформаційна безпека як нова складова інформаційної культури / І. Теплицький, С. Семеріков. - С.63-64 Уфімцева, С. Особливості творчого розвитку дошкільника і молодшого школяра / С. Уфімцева. - С.65-67 Корсак, К. "Ринковізація" освіти - хибний шлях у майбутнє / К. Корсак. - С.68-70 Пугач, А. Проблема вчителя - важливий аспект науково-педагогічних досліджень / А. Пугач. - С.71-73 Шевченко, С. Я.Б.Рєзнік про використання лекційного методу викладання в школі / С. Шевченко. - С.74 Лаврова, О. Проблема розумового розвитку дошкільників засобами гри у педагогічній спадщині І.О.Сікорського / О. Лаврова. - С.75-77 Сбруєва, А. Уроки сучасних освітніх реформ розвинутих англомовних країн: визначення цілей та розробка стратегій / А. Сбруєва. - С.78-80 Имеются экземпляры в отделах: всего 4 : Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1) Свободны: Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1) |
Сбруєва, А. Уроки сучасних освітніх реформ розвинутих англомовних країн: визначення цілей та розробка стратегій [Текстььь] / А. Сбруєва> // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2006. - N1. - С. 78-80 . - ISSN 0131-6788 Рубрики: освіта в зарубіжних країнах Имеются экземпляры в отделах: всего 4 : Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1) Свободны: Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1) |
> Шифр: РШ/2006/3 Журнал 2006г. N 3 Красняков, Є. Державна політика в освітянській сфері в період українського державотворення / Є. Красняков. - С.3-8. Дем’яненко, Н. Співвідношення модернізаційних тенденцій та національних традицій у змісті діяльності вищої школи: авторський курс "Історія освітньо-виховних систем / Н. Дем’яненко ; Н. Дем’яненко. - С.11-17. Калініна, Л. Естетичне виховання молодших школярів як соціально-педагогічна проблема / Л. Калініна. - С.24-26. Мерлянова, О. Вплив фуекцій народного танцю на виховання особистості / О. Мерлянова. - С.27-29. Донець, З. Архітектурна культурна спадщина у навчанні й вихованні / З. Донець. - С.29-31. Олексін, Ю. Навчання у співпраці - ефективний шлях формування рис громадянськості старшокласників на уроках історії / Ю. Олексін. - С.32-35. Сащак, Н. Культура мови та мовлення людини / Н. Сащак. - С.43-45. Орлова, Н. Формування патріотичних та громадських почуттів учнів (на матеріалі педагогічної спадщини О. Захаренка) / Н. Орлова. - С.39-41. Журавльова, С. Соціоорієнтована модель виховання особистості Георга Кершенштейнера в освітніх / С. Журавльова. - С.71-80. Сбруєва, А. Уроки запровадження сучасних освітніх реформ у розвинутих англомовних країнах / А. Сбруєва. - С.74-76. Вачевський, М. Сучасна економічна освіта у країнах Західної Європи: формування професійних компетенцій / М. Вачевський. - С.71-74. Березівська, л. Нові підходи П. М. Ігнатьєва до реформи шкільної освіти (1915-1916 роки XX ст.) / л. Березівська. - С.64-67. Рейзенкінд, Т. Мистество кіно як фактор організації модульно-рейтингового підходу до навчання в поліхудожньому вихованні молоді / Т. Рейзенкінд. - С.58-61. Юник, Д. Оволодіння музичним матеріалом в процесі інструментальної підготовки школярів / Д. Юник. - С.55-57. Совгіра, С. Нетрадиційні форми екологічної освіти учнів / С. Совгіра. - С.51-54. Дмитрук, С. Груподинамічні вправи як засіб формування корпоративної культури / С. Дмитрук; О. Вєтохов. - С.48-51. Вєтохов, О. Психолого-педагогічні умови для успішного навчання іноземного читання / О. Вєтохов. - С.46-47. Имеются экземпляры в отделах: всего 4 : Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1) Свободны: Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1) |
Сбруєва, А. Уроки запровадження сучасних освітніх реформ у розвинутих англомовних країнах [Текстььь] / А. Сбруєва> // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2006. - N3. - С. 74-76. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: освіта в зарубіжних країнах фывфывфыв: освітні реформи за рубежем Имеются экземпляры в отделах: всего 4 : Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1) Свободны: Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1) |
> Шифр: ШО1/2007/2 Журнал 2007г. N 2 Гончаренко, С. Методологічні засади побудови педагогічної теорії / С. Гончаренко. - С.2-10. Саух, П. Освіта як підсистема культури / П. Саух. - С.10-13. Сбруєва, А. Лісабонська стратегія розвитку єдиного європейського простору неперервної освіти / А. Сбруєва. - С.14-18. Овчарук, О. Тенденції інформатизації освіти й використання ІКТ для поліпшення якості освіти / О. Овчарук. - С.19-22. Білецька, С. Педагогіка дитиноцентризму в суспільному вихованні США та Японії / С. Білецька. - С.23-28. Островерхова, Н. Діалектичні засади аналізу уроку як педагогічної системи / Н. Островерхова. - С.29-33. Хайруліна, В. Відповідальність як умова вільного вибору особистості / В. Хайруліна. - С.33-37. Охрімчук, Р. Погляд на піонерську організацію: допоки наше минуле з нами / Р. Охрімчук. - С.37-41. Ничкало, Н. Іван Огієнко про рідномовні обов’язки / Н. Ничкало. - С.40-52. Федяєва, В. Сім’я в науковому доробку Філіпа Ар’єса / В. Федяєва. - С.53-55. Сухомлинська, О. Історико-педагогічний процес в Україні: регіональний вимір / О. Сухомлинська. - С.42-49. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Сбруєва, А. Лісабонська стратегія розвитку єдиного європейського простору неперервної освіти [Текстььь] / А. Сбруєва> // Шлях освіти : Науково-методичний журнал. - 2007. - N2. - С. 14-18. Рубрики: освіта в Україні--міжнародні зв’язки освіта неперервна фывфывфыв: неперервна освіта Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
С 23 Сбруєва, А. А. Історія педагогіки у схемах, картах, діаграмах [Текст] : навч. посібник / А. А. Сбруєва, М. Ю. Рисіна. - Суми : [б. и.], 2000. - 208 с. - 19.00 грн. РУБ 37(075.3) Доп.точки доступа: Рисіна, М. Ю. Экземпляры всего: 16 аб (8), Ч.З.№2 (6), ав (1), фб (1) Свободны: аб (8), Ч.З.№2 (6), ав (1), фб (1) |
С 23 Сбруєва, А. А. Порівняльна педагогіка [Текст] : навч. посібник / А. А. Сбруєва. - Суми : СДПУ ім. А. С. Макаренка, 1999. - 300 с. - 13.80 грн. РУБ 371 Экземпляры всего: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |