> Шифр: ПШ-2/2017/11 Журнал 2017г. N 11 Бондарчук, Є. Інтерактивні технології – шлях до створення ситуації успіху у навчальній діяльності молодшого школяра : (за науково-педагогічним проектом "Інтелект України") / Є. Бондарчук. - С.1–3. Чабайовська, М. Зісторії українського книгодрукування / М. Чабайовська. - С.4–7. - Бібліогр.: 12 назв. Поліщук, В. Вікова динаміка уваги в молодшому шкільному віці / В. Поліщук. - С.8–11. Балютіна, К. Перспективний план виховної роботи вчителя початкових класів / К. Балютіна, С. Гончарова, О. Жихарєва. - С.12–16. Прищепа, О. Диференційоване сприймання форми букви першокласниками під час письма / О. Прищепа. - С.17–19. - Бібліогр.: 2 назви. Гнатишина, С. Розвиток літературних компетентностей на уроках-проектах з використанням методу кольорових капелюхів Едварда де Боно (4 клас) / С. Гнатишина. - С.20–21. Онопрієнко, О. Інтеграція у навчанні молодших школярів математики / О. Онопрієнко, С. Скворцова. - С.22–25. - Бібліогр.: 4 назви. Березанська, К. Бінарний інтегрований урок природознавства та трудового навчання (1 клас) / К. Березанська. - С.25–27. - Бібліогр.: 9 назв. Рак, Л. Виховна година: "Хочу і можу бути здоровим!" / Л. Рак. - С.28–31. - Бібліогр.: 3 назви. Дяченко, Л. Прес-конференція з охорони природи / Л. Дяченко. - С.31–34. Ковальова, В. Екологічний урок-казка з природознавства зі здоров’язбережувальними технологіями у 1 класі / В. Ковальова. - С.34–37. Садова, Р. Урок-подорож "Осіння казка" / Р. Садова. - С.37–39. Луговська, І. Презентація творчого проекту "Цікаво про гривню" / І. Луговська. - С.39–41. Тараканова, А. Хореографічний репертуар – складова формування національно-патріотичної культури особистості / А. Тараканова. - С.41–43. Святенко, Ю. Діагностика емоційного стану дитини молодшого шкільноговіку за допомогою проективної методики "Картки з емоціями" / Ю. Святенко. - С.44–47. - Бібліогр.: 7 назв. Колесник, Л. Пошуково-апробаційна гра "Реформа" як засіб розвитку управлінської компетентності вчителів початкових класів / Л. Колесник, А. Шапошнікова. - С.48–52. - Бібліогр.: 3 назви. Бондаренко, Г. Змістове забезпечення підготовки вчителя до мовленнєво-риторичної діяльності в США та європейських країнах (Болгарія, Франція, Польща) / Г. Бондаренко. - С.53–56. - Бібліогр.: 10 назв. Баранова, Н. Майстер-клас "Ранкові зустрічі" / Н. Баранова, Н. Коцур. - С.57–58. Мазурець, Л. Рідна мова чиста, як роса / Л. Мазурець. - С.59–60. Норенко, Л. Цікавий урок у початковій школі / Л. Норенко. - С.61. - Бібліогр.: 4 назви. Пістоляк, Н. Бджілка-трудівниця / Н. Пістоляк. - С.64. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
С 25 Святенко, Ю. Діагностика емоційного стану дитини молодшого шкільного віку за допомогою проективної методики "Картки з емоціями" / Юлія Святенко> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 11. - С. 44–47. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 0131-5358
фывфывфыв: дитяча психологія -- емоції -- емоційний стан -- діагностика емоційного стану -- авторська проективна методика -- проективний підхід -- проективна діагностика -- емоційний інтелект -- розвиток особистості -- молодші школярі Аннотация: Стаття присвячена презентації у теоретичному обгрунтуванню авторської проективної методики "Картки з емоціями", що виявилась ефективною у психологічній роботі з дітьми молодшого шкільного віку. Запропонована процедура застосування розробленої методики. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
С 25 Святенко, Ю. О. Тренінг особистісного зростання [Текст] : навчально- методичний посібник для студентів / Ю. О. Святенко. - К. : СЛОВО, 2017. - 107, [5] с. : рис., табл. - Літ.: с. 106-108. - ISBN 978-966-194-265-2 : 50.00 грн.
РУБ 156(075.3) Рубрики: Індивідуальна психологія--Особистісь--Навчальні видання для вищої школи Психологія особистості--підручники та посібники для ВНЗ Психологія особистості--тренінг Тренінги--психологічні тренінги Кафедра загальної та практичної психології фывфывфыв: тренінги -- розвиток мовлення -- конфлікти -- самовдосконалення -- роль керівника тренінгу -- робота тренінгової групи -- конкурентоспроможність фахівця -- мій я-образ -- особистісні цілі Аннотация: Матеріал посібника представлений у вигляді системи занять, які структуровано у відповідності з ключовими аспектами особистісного та професійного становленя практичного психолога. У змісті кожного заняття є набір різноманітних вправ, які істотно розширюють репертуар прийомів ведення тренінгових груп і підвищують ефективність групової роботи. У змісті деяких занять окрім розвивальних вправ є базові знання з теми. Экземпляры всего: 1 Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |