> Шифр: ФД-1/2008/5 Журнал 2008г. N 5 Соболь, О. Становлення медіально-мережевої парадигми / О. Соболь. - С.3-15 Секундант, С. "Paedagogia mathematica" versus "topica universalis" (реформа освіти в контексті філософії XVI-XVII сторіч) / С. Секундант. - С.52-63 Левченко, О. Філософсько-антропологічна рефлексія театру / О. Левченко. - С.64-79 Козловський, В. Кантівська рецепція метафізичних і психологічних концептів "школи Ляйбніца-Вольфа" / В. Козловський. - С.80-102 Паскаль, Б. Думки (Pensees) /Переклад з франц. А.Перепаді, О.Хоми / Б. Паскаль. - С.103-118 (далі буде) Хома, О. Картезіанські мотиви у творчості Паскаля: сучасне паскалезнавство і стереотипи / О. Хома. - С.119-134 Лисий, І. Національно-культурна ідентичність української філософії у баченні Вілена Горського / І. Лисий. - С.135-149 Вдовина, О. Згадуємо Вілена Сергійовича Горського / О. Вдовина. - С.150-151 Сегеда, С. [Рецензія] / С. Сегеда. - С.157-164 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Секундант, С. "Paedagogia mathematica" versus "topica universalis" (реформа освіти в контексті філософії XVI-XVII сторіч) [Текстььь] / С. Секундант> // Філософська думка : Український науково-теоретичний часопис. - 2008. - N5. - С. 52-63 Рубрики: філософія освіти історія педагогіки (загальні питання) Аннотация: Мета цієї статті - простежити зв'язок педагогічних ідей з методологічними концепціями європейських філософів XVI-XVII століть і показати, який вплив педагогічні ідеї справляли на становлення нової наукової порадигми. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |