> Шифр: П3/2007/2 Журнал 2007г. N 2 Бригадир, М. Особливості створення наукових соціально-психологічних проектів / М. Бригадир. - С.5-15 Бамбурак, Н. Позитивне збагачення Я-концепції особистості у контексті інноваційного освітнього довкілля / Н. Бамбурак. - С.16-24 Ребуха, Л. Соціально-психологічна експертиза ефективності фундаментального експерименту з модульно-розвивального навчання / Л. Ребуха. - С.25-36 Мединська, Ю. Глибинно-психологічні особливості етнічного менталітету в форматі експериментально-психологічного дослідження / Ю. Мединська. - С.37-44 Ситнікова, Н. Система соціально-психологічного моніторингу розвитку особливості (на прикладі виконання наукової програми "Школа самоствердження") / Н. Ситнікова. - С.45-56 Костін, Я. Умови модульно-розвивальної взаємодії вчителя і учнів засобами інноваційного забезпечення / Я. Костін. - С.57-60 Чухно, В. Експеримент з модульно-розвивальної системи навчання - це крок у майбутнє української школи / В. Чухно, Л. Олійник. - С.85-90 Список наукових праць Фурмана Анатолія Васильовича ( станом на 1 березня 2007 року). - С.116-126 До 60-річчя Татенка Віталія Олександровича . - С.127-128 Бурлачук, Л. Ф. До 60-річчя Бурлачука Леоніда Фокича / Л. Ф. Бурлачук. - С.128 До 60-річчя Рибалки Валентина Васильовича. - С.129-130 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободных экз. нет |
Ситнікова, Н. Система соціально-психологічного моніторингу розвитку особливості (на прикладі виконання наукової програми "Школа самоствердження") [Текстььь] / Н. Ситнікова> // Психологія і суспільство : Науково-економічний та соціально-психологічний часопис. - 2007. - N2. - С. 45-56 . - ISSN 966-654-0 Рубрики: розвиток особистості фывфывфыв: самоствердження Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободных экз. нет |
> Шифр: П3/2008/2 Журнал 2008г. N 2 Глузман, О. Методологічні засади дослідження університетської педагогічної освіти / О. Глузман. - С.8-44 Фішман, І. Постання методософії / І. Фішман. - С.45-51 Фурман, А. Категоріогенез як напрям професійного методологування / А. Фурман. - С.53-58 Кубаєвський, М. Контекстна буттєвість етносу в глобалізованому просторі / М. Кубаєвський. - С.59-64 Гуменюк, О. Громадянська відповідальність у контексті політичного сьогодення / О. Гуменюк. - С.65-74 Ситнікова, Н. Психологія самоствердження особистості старшокласника / Н. Ситнікова. - С.75-104 Гірняк, А. Систематика навчальних завдань модульно-розвивального підручника / А. Гірняк. - С.116-138 Туз, Л. Інтерпретація в психоаналізі як категорія і процедура / Л. Туз. - С.140-147 Педченко, О. Проблема релігійної віри у глибинній психології / О. Педченко. - С.151-153 Наукова школа Тамари Яценко: Добірка статей. - С.139-188 Усатенко, О. Супервізія як метод підвищення професіоналізму психолога-практика / О. Усатенко. - С.168-172 Євтушенко, І. Символічне вираження агресивних тенденцій у казках і міфах / І. Євтушенко. - С.176-179 Святка, О. Професійне вигорання в контексті психологічного опору / О. Святка. - С.179-182 Калашник, І. Проблема психологічної смерті у контексті профілактики психічного вигорання психолога-практика / І. Калашник. - С.183-185 Бондаревська, Л. Вплив травмуючих переживань на виникнення психічного вигорання / Л. Бондаревська. - С.185-188 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Ситнікова, Н. Психологія самоствердження особистості старшокласника [Текстььь] / Н. Ситнікова> // Психологія і суспільство : Український теоретико-методологічний соціогуманітарний часопис. - 2008. - N2. - С. 75-104 . - ISSN 1810-2131 Рубрики: психологія педагогічна психологія старшокласника психологія самопізнання фывфывфыв: самоствердження особистості -- я-концепція Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |