> Шифр: П2/2006/9(березень) Газета 2006г. N 9(березень) Скребець, В. Екологічна психологія / В. Скребець. - С.5-7 Пересунчак, О. "Важкі" діти та їхня поведінка: Психологічний аналіз / О. Пересунчак. - С.8 - 11 Дозорець, Л. Корекція агресивності у дошкільників: Програма психокорекційної роботи / Л. Дозорець. - С.Вкладка Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1) Свободны: Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1) |
Скребець, В. Екологічна психологія [Текстььь] / В. Скребець> // Психолог. - 2006. - N9(березень). - С. 5-7
Рубрики: екологічна психологія фывфывфыв: психологія оточення -- ПЕРЕЖИВАННЯ -- СТАН Аннотация: Екологічна психологія - наука, що вивчає характер і особливості психологічних впливів на людину з боку природного, соціального й антропогенного оточення, пов"язаних з цим психічних переживань, внутрішніх станів людини і суспільства Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1) Свободны: Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1) |
В 53 Вісник Чернігівського державного педагогічного університету [Текст] : збірник. Вип. 49. Психологічні науки / Чернігівський державний педагогічний університет ім. Т. Г. Шевченка ; за ред.: М. О. Носко, В. О. Дятлова. - Чернігів : ЧДПУ імені Т. Г. Шевченка, 2007. - 180 с. - 13.00 грн. Присвячується 100-річчю від дня народження Бориса Герасимовича Ананьева та 150-річчю Володимира Михайловича Бехтерева - видатних вчених, засновників Петербургської-Ленінградської психологічної школи Есть рецензия / реферат Содержание: Скок, М. А. Б. Г. Ананьев - видатний психолог ХХ століття / М. А. Скок. - С .6-11 Антипець, В. П. Розвиток творчої особистості на основі концептуальної моделі "вільний клас" / В. П. Антипець. - С .17-18 Білоусова, Н. М. Розвиток почуття власної гідності у молодших школярів (Концепція авторської програми "Я в світі") / Н. М. Білоусова. - С .19-22 Биховець, В. Ю. Проблема психологічної залежності від азартних ігор / В. Ю. Биховець. - С .23-27 Дроздов, О. Ю. "GAM": методологічний аналіз нової концепції агресивної поведінки / О. Ю. Дроздов. - С .53-57 Лісневська, А. О. Суспільно-психологічний аспект дослідження економічної соціалізації дітей старшого дошкільного віку / А. О. Лісневська. - С .73-78 Позняк, Т. М. Увага до здібностей дитини / Т. М. Позняк. - С .96-98 Половець, В. М. Особистість: історико-психологічна характеристика / В. М. Половець. - С .99-101 П’ятанчук, Ю. С. Психологічні особливості емоційно-стресових станів особистості / Ю. С. П’ятанчук. - С .112-114 Скребець, В. О. Екологічна свідомість: сутність, властивості, ознаки та форми прояву / В. О. Скребець. - С .130-136 Третяк, О. С. Активні методи та форми психологічної підготовки учителів до саморегуляції діяльності / О. С. Третяк. - С .137-141 Чистенко, І. Г. Стиль сімейного виховання як фактор мотивації досягнення у підлітків / І. Г. Чистенко. - С .151-155 Шушунова, О. І. Значення стигми і методи її подолання за допомогою когнітивних психотерапевтичних занять у хворих на шизофренію / О. І. Шушунова. - С .165-169 Ющенко, І. М. Фактори особистісної адаптації до соціальних змін / І. М. Ющенко. - С .170-175 РУБ 15 Рубрики: Кафедра психології Азартні ігри--Психологічна залежність Психологічна залежність--азартні ігри здібності дитини Психологія особистості--історія Свідомість екологічна Екологічна свідомість Сімейне виховання--стилі Шизофренія--Психотерапевтична допомога фывфывфыв: Я У СВІТІ (ПРОГРАМА РОЗВИТКУ) -- гідність школярів -- довіра (почуття) -- фемінінність (психол.) -- маскулінність (психол.) -- жестова експресія (тренінг) Доп.точки доступа: Носко, М. О. \ред.\; Дятлов, В. О. \ред.\; Ананьєв, Борис Герасимович \о нем\; Чернігівський державний педагогічний університет ім. Т. Г. Шевченка Экземпляры всего: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
В 53 Вісник Чернігівського національного педагогічного університету [Текст] : [збірник наукових праць]. Вип. 103. Т. 2 / Чернігівський нац. пед. ун-т ім. Т. Г. Шевченка ; [голов. ред. М. О. Носко ; відп. ред. В. О. Дятлов]. - Чернігів : ЧНПУ імені Т. Г. Шевченка, 2012. - 228 с. ; 29 см. - (Психологічні науки). - (в м. обкл.) : 35.00 грн. Фахове видання з психологічних наук Содержание: Мейтарчан, С. Ю. Стратегії мотивування у діяльності менеджерів організації / С. Ю. Мейтарчан. - С .3-5 Меньшин, О. Е. Психофізіологічні функції у хлопців 13-16 років з різним рівнем фізичного розвитку / О. Е. Меньшин, А. Д. Ведмедюк. - С .6-9 Миронюк, Є. В. Афірмації як метод спрямованості та розвитку особистості / Є. В. Миронюк, Д. С. Симонок. - С .10-12 Мисюра, О. О. Психолого-політичний вибір українців - 2012 / О. О. Мисюра. - С .13-15 Москальов, М. В. Психологія входження: сутність та особливості успішного здійснення / М. В. Москальов. - С .16-19 Мунасипова-Мотяш, І. А. Вікові особливості ставлення людини до власного здоров’я в контексті екологічної свідомості / І. А. Мунасипова-Мотяш. - С .20-23 Нагула, О. Л. Концептуальна модель формування батьківської компетентності у молодого подружжя / О. Л. Нагула. - С .24-26 Низовець, О. А. Особистісні властивості як фактор професійної адаптації психолога / О. А. Низовець. - С .27-29 Ніколенко, О. С. Емоційна насиченість стосунків у проблемних і непроблемних сім’ях / О. С. Ніколенко. - С .30-34 Оліфіра, С. О. Теоретичні проблеми подолання адаптаційної кризи засобами фасилітаційного впливу / С. О. Оліфіра. - С .35-39 Олефір, В. О. Концептуалізація і операціоналізація поняття "інтелектуально-особистісний потенціал" / В. О. Олефір. - С .40-43 Опрошанська, Л. В. Причини виникнення міжособистісних конфліктів у військовому середовищі / Л. В. Опрошанська. - С .44-47 Павлова, О. В. Соціально-психологічні особливості спотворення інформації для здобуття соціального схвалення в юнацькому віці / О. В. Павлова. - С .48-51 Панченко, Т. С. До проблеми визначення соціально-психологічних чинників правосвідомості / Т. С. Панченко. - С .52-54 Пасічник, Н. О. Особливості впливу понятійного мислення на процес образного узагальнення в учнів молодшого шкільного віку / Н. О. Пасічник. - С .55-62 Пінчук, Н. І. Зміст і чинники формування позитивного іміджу керівників освітніх організацій / Н. І. Пінчук. - С .63-66 Плющ, А. Н. Синергетическая модель организации вербальной информации / А. Н. Плющ. - С .67-71 Позняк, Т. М. Сім’я у розвитку обдарованої дитини / Т. М. Позняк. - С .72-74 Полієнко, Г. О. Мотивація корпоративізму і соціалізації праці в соціологічних дослідженнях / Г. О. Полієнко. - С .75-78 Помиткіна, Л. В. Особливості ціннісно-мотиваційної структури студентів у процесі прийняття стратегічних життєвих рішень / Л. В. Помиткіна. - С .79-81 Прокопів, Л. Я. Психокорекція гіперактивності в майбутніх школярів: з досвіду психологічної практики / Л. Я. Прокопів. - С .82-85 Проскурка, Н. М. Проблеми розвитку автопсихологічної компетентності майбутніх фахівців з інформаційних технологій у процесі їхньої професійної підготовки / Н. М. Проскурка. - С .86-89 Рапацький, Б. І. Музика як чинник соціалізації підлітків / Б. І. Рапацький. - С .90-93 Рековець, В. М. Психосоматичні взаємодії та роль значущих переживань у збереженні і відновленні здоров’я / В. М. Рековець. - С .94-98 Рудюк, О. В. Способи переживання професійних криз у безробітних / О. В. Рудюк. - С .99-102 Саєнко, Л. О. Теоретико-методологічні підходи до подолання комунікативних бар’єрів у працівників організацій / Л. О. Саєнко. - С .103-107 Сайко, Х. Я. Толерантність до дітей з особливими освітніми проблемами в інклюзивній школі / Х. Я. Сайко, К. О. Островська. - С .108-112 Селезньова, О. В. Просторово-ситуативна сутність екопсихологічної взаємодії / О. В. Селезньова. - С .113-116 Синецька, Л. Р. Вияви конформності у ситуації ухвалення групових політичних рішень: психологічні механізми / Л. Р. Синецька. - С .117-121 Скок, А. Г. Проблеми методики викладання психології / А. Г. Скок. - С .122-125 Скок, Н. А. Психология поведения руководителя в ситуациях принятия решения / Н. А. Скок. - С .126-128 Скребець, В. О. Еколого-економічні й морально-правові виміри здорового глузду у повсякденні та методика їх діагностики / В. О. Скребець. - С .129-137 Співак, Л. М. Психологічні механізми розвитку національної самосвідомості особистості в юності / Л. М. Співак. - С .138-142 Титаренко, Т. М. Соціально-психологічні практики особистості: варіанти життєконструювання / Т. М. Титаренко. - С .143-146 Угрин, О. Г. Сучасний стан сімейної ідентифікації студентської молоді / О. Г. Угрин. - С .147-151 Федоренко, Р. П. Аналіз проблеми шлюбних орієнтацій молоді як засобу запобігання сімейної дисгармонії / Р. П. Федоренко. - С .152-154 Фера, С. В. Соціально-психологічні засоби економічної соціалізації дітей старшого дошкільного віку / С. В. Фера. - С .155-158 Фурман, В. В. Проблеми розвитку особистісної рефлексії студентів технічного університету в процесі професійної підготовки / В. В. Фурман. - С .159-161 Царькова, О. В. Почуття провини та її візуалізація в архетипній символіці / О. В. Царькова. - С .162-164 Чепурна, Г. Л. Шляхи та засоби розвитку адаптивної форми перфекціонізму молоді / Г. Л. Чепурна. - С .165-170 Черняк, О. В. Особливості самоактуалізації творчої молоді / О. В. Черняк. - С .171-173 Чистенко, І. Г. Аналіз феномена освітньої мобільності особистості / І. Г. Чистенко. - С .174-177 Шевцова, О. М. Особливості валеонастанов як детермінант психологічного здоров’я особистості у дорослому віці / О. М. Шевцова. - С .178-181 Шибрук, О. В. Теоретичний аналіз джерел проблеми емоційної стійкості / О. В. Шибрук. - С .182-184 Шлімакова, І. І. Внутрішня гармонія як адаптивний механізм та показник психічного здоров’я / І. І. Шлімакова. - С .185-188 Шпак, М. М. Структурно-феноменологічні характеристики емоційного інтелекту / М. М. Шпак. - С .189-192 Шушунова, О. І. Визначення емоційних бар’єрів в міжособистісному спілкуванні та рівні асертивності в учнів професійно-технічних навчальних закладів / О. І. Шушунова. - С .193-198 Юдєєва, Т. В. Аналіз результатів емпіричного дослідження сугестивності соціально дезадаптованих неповнолітніх / Т. В. Юдєєва. - С .199-203 Юрченко, О. В. Взаємозв’язок рівня довіри та локусу контролю студентів технічного ВНЗ / О. В. Юрченко. - С .204-207 Ющенко, І. М. Особливості психологічного благополуччя вчителів загальноосвітніх навчальних закладів / І. М. Ющенко. - С .208-211 Ярова, В. Г. Обгрунтування змістового навантаження поняття "справедливість" у філософсько-психологічній зарубіжній науці / В. Г. Ярова. - С .212-216 Яцина, О. Ф. Батьківство в умовах трансформації сім’ї / О. Ф. Яцина. - С .217-220
РУБ 15 Рубрики: Психологія--збірники наукових праць Дитяча психологія Психологія молоді Психологія підлітка Психологія сім’ї Психологія студента Інтелект Кафедра психології Доп.точки доступа: Носко, Микола Олексійович \ред.\; Дятлов, Володимир Олександрович \ред.\; Скок М. А. \ред.\; Чернігівський національний педагогічний університет імені Т. Г. Шевченка Экземпляры всего: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
В 53 Вісник Чернігівського національного педагогічного університету [Текст] : [збірник наукових праць]. Вип. 105. Т. 2 / Чернігівський нац. пед. ун-т ім. Т. Г. Шевченка ; [голов. ред. М. О. Носко ; відп. ред. В. О. Дятлов; наук. ред вип. М. А. Скок]. - Чернігів : ЧНПУ імені Т. Г. Шевченка, 2012. - 221 с. ; 29 см. - (Психологічні науки). - (в м. обкл.) : 35.00 грн. Фахове видання з психологічних наук Содержание: Миронець, С. М. Застосування методу аналізу ієрархій в системі заходів психологічного забезпечення фахівців ризиконебезпечних професій / С. М. Миронець. - С .3-8 Мисюра, О. О. Типологія політичних конфліктів / О. О. Мисюра. - С .8-12 Москальова, А. С. Дослідження особистісного потенціалу майбутніх керівників загальноосвітніх навчальних закладів щодо здійснення управлінської діяльності за умов соціально-економічних трансформацій / А. С. Москальова. - С .13-16 Мунасипова-Мотяш, І. А. Особливості психічних станів студентської молоді в умовах навчального процесу / І. А. Мунасипова-Мотяш. - С .17-20 Мушкевич, М. І. Типи батьківського ставлення у сім’ях, які виховують проблемних дітей / М. І. Мушкевич. - С .21-24 Нагірна, О. О. Роль стратегії життя у прояві лояльності працівників комерційних організацій / О. О. Нагірна. - С .25-29 Нежинська, О. О. Проблеми психологічної підготовки керівників освітніх організацій до запровадження гендерного підходу в навчально-виховний процес / О. О. Нежинська. - С .30-34 Никончук, Н. О. Особливості рефлексії молодшими школярами вмінь та їх складових / Н. О. Никончук. - С .35-39 Олефір, В. П. Розвиток індивідуального стилю музично-творчої діяльності у молодшому шкільному віці / В. П. Олефір. - С .40-44 Омельяненко, В. В. Комунікативні основи смислотворчості в контексті розвитку життєздатності особистості / В. В. Омельяненко. - С .45-48 Отич, Д. Д. Динаміка змін змісту Я-концепція майбутніх психологів у процесі професійної підготовки / Д. Д. Отич. - С .49-52 Павлік, Ю. Г. Тілесність як цілісна характеристика людини / Ю. Г. Павлік. - С .53-55 Паламарчук, О. М. До проблеми соціального та професійного самовизначення особистості підприємця / О. М. Паламарчук. - С .56-60 Папакиця, О. К. Програма формування інформаційної готовності майбутніх інженерів до професійної діяльності / О. К. Папакиця. - С .61-65 Печерська, Г. О. Професійні ціннісні орієнтації вчителя: досвід вивчення / Г. О. Печерська. - С .66-70 Подорван, А. Пізнавальні процеси в державній політиці і громадянському суспільстві (загальноукраїнський та регіональний виміри) / А. Подорван. - С .71-74 Поклад, С. В. Сприймання проблеми насильства учнівською молоддю / С. В. Поклад. - С .75-78 Половець, В. М. Особистість політичного лідера / В. М. Половець. - С .79-83 Примак, Ю. В. Соціально-психологічна варіантність механізмів ідентифікації і сепарації у формуванні особистісної ідентичності / Ю. В. Примак. - С .84-87 Прокопчук, І. В. Основні типи відношення до хвороби у пацієнтів з псоріазом, як фактор, що впливає на соціалізацію та соціальну адаптацію особистості / І. В. Прокопчук. - С .88-90 Радчук, В. М. Шлюб у предметному просторі психологічного дослідження / В. М. Радчук. - С .91-95 Рахубовська, Х. Г. Соціально-психологічні особливості осіб з розладами прийому їжі / Х. Г. Рахубовська. - С .96-99 Руда, Г. В. Дослідження особливостей взаємодії практичного психолога і педагогічного колективу школи / Г. В. Руда. - С .100-104 Савиченко, О. М. Динаміка соціальної регуляції розвитку спортивних здібностей у юнацькому віці / О. М. Савиченко. - С .105-109 Свідерська, Г. М. Вчинкова сутність людської чуйності / Г. М. Свідерська. - С .110-113 Семешко, Г. А. Науково-методичне підгрунтя дослідження сенсорного розвитку дітей з аутизмом / Г. А. Семешко. - С .114-116 Сімак, А. А. Експлікація аксіопсихологічних конструктів - дискримінантних предикторів копінг-поведінки / А. А. Сімак. - С .117-121 Скок, А. Г. Формування толерантності у майбутніх соціальних робітників у процесі навчання / А. Г. Скок. - С .122-124 Скок, Н. А. Принятие решений в управленческой деятельности / Н. А. Скок. - С .125-128 Скорик, М. М. Історіографія як методологія: досвід та практики оцінювання вітчизняної історико-психологічної науки / М. М. Скорик. - С .129-131 Скребець, В. О. Поняття норми в інваріантності концептуальних дискурсів психічного здоров’я'я / В. О. Скребець. - С .134-140 Сторож, О. В. Фрустрація як складова творчої соціалізації особистості / О. В. Сторож. - С .141-144 Тичина, І. М. Факторно-семантичне дослідження стратегій особистісного самоздійснення у процесі зміни професії: стратегія "асертивність" / І. М. Тичина. - С .145-148 Фалько, Н. М. Проектування життєвого простору особистості: пошуки та рецепції / Н. М. Фалько. - С .149-151 Федорченко, Н. В. Дискурсивні преформації естетичних переживань особистості / Н. В. Федорченко. - С .152-155 Фролов, П. Д. Соціальні очікування як суб’єктивний бік векторності соціально-економічного середовища / П. Д. Фролов. - С .156-159 Халепа, К. Ф. Особливості переживання наслідків психологічної травми дітьми та підлітками / К. Ф. Халепа. - С .160-163 Цумарєва, Н. В. Методологічні аспекти проведення психодіагностичного дослідження особливостей емоційної сфери дітей молодшого шкільного віку з ознаками емоційної депривації / Н. В. Цумарєва. - С .164-167 Черемних, К. О. Конфігурування текстуальної конструкції життя в комунікативних практиках / К. О. Черемних. - С .168-170 Чижиченко, Н. М. Теоретико-методичне обгрунтування психокорекційного впливу на рівень оптимізму в ранньому юнацькому віці / Н. М. Чижиченко. - С .171-174 Чхаідзе, А. О. Своєрідність духовних цінностей у шлюбній мотивації / А. О. Чхаідзе. - С .175-177 Шелег, Т. В. Вплив захисних механізмів психіки на життєтворчість особистості / Т. В. Шелег. - С .178-182 Шкарлатюк, К. І. Особливості формування професійних прогнозів студентів з особливими потребами / К. І. Шкарлатюк. - С .183-185 Шолох, О. А. До проблеми визначення ціннісних орієнтацій особистості у науковій літературі / О. А. Шолох. - С .186-189 Штепа, О. С. Особливості та переваги ресурсного підходу до психологічного аналізу кризи середини життя / О. С. Штепа. - С .190-194 Щербакова, І. М. Трансформаційні зміни духовності в умовах сьогодення / І. М. Щербакова. - С .195-198 Юрченко, З. В. Детермінанти підліткової адикції за умов домашнього насильства / З. В. Юрченко. - С .199-202 Ющенко, І. М. Психологічне благополуччя як критерій адаптації вчителів загальноосвітніх навчальних закладів до соціальних змін / І. М. Ющенко. - С .203-206 Яковенко, Л. Б. Психологічні особливості сприйняття часу людиною / Л. Б. Яковенко. - С .207-209 Ярощук, Н. П. Жінка як жертва сімейного насилля в подружніх стосунках / Н. П. Ярощук. - С .210-212
РУБ 15 Рубрики: Психологія--збірники наукових праць Конфліктологія Психологія студента психологія молодшого школяра "Я-концепція" Аутизм дитячий фывфывфыв: ризиконебезпечні професії -- насильство -- лідерство -- чуйність -- копінг-поведінка -- психічне здоров’я Доп.точки доступа: Носко, Микола Олексійович \ред.\; Дятлов, Володимир Олександрович \ред.\; Скок М. А. \ред.\; Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка Экземпляры всего: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
> Шифр: ПШ-2/2018/7 Журнал 2018г. N 7 Майданенко, С. Розвиток духовного потенціалу обдарованої дитини / С. Майданенко. - С.1–2. - Бібліогр.: 3 назви. Ханзель, Ж. STEM-освіта у науково-педагогічному проекті "Інтелект України" / Ж. Ханзель. - С.3–5. - Бібліогр.: 7 назв. Каракоз, Сусанна. Марія Чумарна / Сусанна Каракоз. - С.6–9. Ілляшенко, Т. Програма психолого-педагогічного супроводу дітей з гіперактивним розладом / Т. Ілляшенко. - С.10–13. - Бібліогр.: 3 назви. Лагодюк, В. Шляхи вдосконалення математичної початкової освіти у проектних класах "Інтелект України" / В. Лагодюк, І. Федорчук. - С.14–19. Балютіна, К. Причини графічних відхилень у молодших школярів / К. Балютіна. - С.20–23. - Бібліогр.: 8 назв. Ростикус, Н. Система вправ із розвитку зв’язного діалогічного мовлення молодших школярів / Н. Ростикус. - С.23–28. Євтушик, Н. Бінарний урок (позакласне читання та музичне мистецтво) у 3 класі / Н. Євтушик, Н. Ставілова. - С.28–32. - Бібліогр.: 4 назви. Радченко, А. Урок літературного читання у 2 класі / А. Радченко. - С.32–33. Губарєва, С. "Материнська мова – мова колискова" : роль рідної мови в збереженні та передачі культурних надбань роду і народу (Виховна година) / С. Губарєва. - С.34–35. - Бібліогр.: 5 назв. Кравченко, Л. Урок-квест / Л. Кравченко. - С.36–38. - Бібліогр.: 1 назва. Кучер, Т. Формування ключових компетентностей учнів засобами інтерактивних та інформаційно-комунікаційних технологій навчання на уроках основ здоров’я у 2 класі / Т. Кучер. - С.38–43. Кіщук, Н. Системний підхід до ознайомлення учнів із арифметичними діями / Н. Кіщук. - С.43–48. Ступак, Г. Письмове ділення в початковій школі / Г. Ступак. - С.48–50. - Бібліогр.: 4 назви. Цимбалару, А. Дидактичні засади розвитку початкової освіти: варіативність програмового забезпечення / А. Цимбалару. - С.51–54. - Бібліогр.: 2 назви. Калмикова, Л. Що потрібно знати вчителю про знання у дітей мови та метамови / Л. Калмикова. - С.54–58. - Бібліогр.: 7 назв. Голибарт, Є. Міркування про впровадження норм християнської моралі у свідомість учасників освітньо-виховного процесу в початковій школі / Є. Голибарт. - С.59. Скребець, В. Моя Батьківщина – Україна / В. Скребець. - С.60. Азарова, Н. Зародження і розвиток кобзарського мистецтва в Україні. Кобзарські традиції Сумщини / Н. Азарова. - С.61–62. Уварова, Ю. "Найдорожча рідна мова джерельцем радісно дзвенить..." / Ю. Уварова. - С.63. Якимець, Л. Я люблю своє місто Житомир / Л. Якимець. - С.64. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
С 45 Скребець, В. Моя Батьківщина – Україна / Валентина Скребець> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 7. - С. 60. . - ISSN 0131-5358
фывфывфыв: патріотичне виховання -- проектна діяльність -- творчий проект -- Батьківщина -- патріотизм -- патріотичні почуття -- національна свідомість -- початкова школа Аннотация: У статті представлено творчо-інформаційний проект на тему: "Моя Батьківщина – Україна" для учнів початкової школи. Мета: виховувати патріотичні почуття, гідність, гордість за свою Батьківщину. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |