С 76 Стаєнна, Олена Олександрівна. Виховання громадянських якостей у дітей старшого дошкільного віку на традиціях рідного краю [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня канд.пед.наук. Спец.13.00.08 - дошкільна педагогіка / О. О. Стаєнна ; Інститут проблем виховання НАПН України. - К. : ІПВ АПН України, 2013. - 19 с. -
РУБ 74 Рубрики: Дошкільне виховання--громадянське Кафедра дошкільної освіти фывфывфыв: традиції у вихованні Доп.точки доступа: Інститут проблем виховання НАПН України Экземпляры всего: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2014/5 Журнал 2014г. N 5 Стаєнна, Олена. Освітня й мистецька цінність української народної іграшки / О. Стаєнна. - С.4-6. Гурковська, Тетяна. Конструктор як засіб атрибутивного забезпечення гри / Т. Гурковська. - С.7-9 : фотогр. Никончук, Валентина. Конструктор LEGO як допоміжний інструмент у процесі адаптації / В. Никончук, А. Деговець. - С.10-13 : фотогр. Рома, Оксана. Логіко-математичний розвиток дошкільників засобами конструктора LEGO: тренінг для педагогів / О. Рома. - С.14-19 : фотогр. Безпала, Світлана. Інтеграція LEGO-конструювання в освітній процес / С. Безпала. - С.20-26 : фотогр. Макарова, Євгенія. Поєднання казки з LEGO-конструюванням у роботі практичного психолога / Є. Макарова. - С.27-32 : фотогр. Геращенко, Тетяна. Розвиваємо мовлення з LEGO: дидактичні ігри / Т. Геращенко. - С.33-35. Геращенко, Тетяна. Розвиваємо мовлення з LEGO: дидактичні ігри / Т. Геращенко. - С.33-35. У світі космічних LEGO-фантазій та винаходів. - С.36 : фотогр. Герасименко, Катерина. Використання LEGO у здоров’язбережувальній технології / К. Герасименко, М. Онищук. - С.37-41. Сосенкова, Віра. Навчаємо презентувати LEGO-моделі / В. Сосенкова. - С.42-48. Овдій, Людмила. На порозі школи: співпраця з батьками / Л. Овдій, Т. Д’яченко, Л. Каган. - С.49-52 : фотогр. Кушнерук, Тетяна. Виховуємо креативну особистість / Т. Кушнерук. - С.53-58 : фотогр. Пасічник, Ніна. Екологічна освіта дошкільників засобами театральної діяльності : застосування методу проектів для підвищення екологічної обізнаності дітей / Н. Пасічник, М. Дода, Г. Гедз. - С.59-64 : фотогр. Фастовець, Тамара. Подорож до планети Легкоокеанії : розвага з плавання для дітей старшого дошкільного віку / Т. Фастовець. - С.68-71 : фотогр. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
С 76 Стаєнна, Олена. Освітня й мистецька цінність української народної іграшки / О. Стаєнна> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 5. - С. 4-6. Рубрики: Іграшки--народні іграшки--виготовлення Дошкільна освіта--іграшки дитячі фывфывфыв: українські народні іграшки -- історія народних іграшок -- виготовлення народних іграшок -- різновиди народних іграшок -- керамічні іграшки -- дерев’яні іграшки -- сирні іграшки -- ляльки-мотанки -- дошкільники Аннотация: У статті розкрито виховну та мистецьку цінність іграшок, виготовлених власноруч. Розглянуто різновиди українських народних іграшок та технологію їх виготовлення. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Стаєнна, Олена Квест-технологія: гра, пошук, дослідження [Текст] / Олена Стаєнна> // Дошкільне виховання. - 2019. - № 7. - С. 3-6 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--ігри фывфывфыв: якість освіти -- ігрова діяльність -- квест Аннотация: "Наполегливо йти до мети, долати перешкоди, діяти в команді та використовувати набуті знання в реальних ситуаціях - уміння, які ми закладаємо в дитини змалку, прагнучи виховувати успішну особистість. Формувати ці вміння допомагає квест-технологія, увага до якої посилилася у зв'язку з упровадженням діяльнісного, компетентнісного та ігрового підходів до освіти. З поданої статті ви дізнаєтесь про методичні особливості організації квестів у закладі дошкільної освіти". Нет сведений об экземплярах |
> Шифр: ВМДЗ/2019/10 Журнал 2019г. N 10 Скрипка, Ганна. Педрада у формі дебатів: як підготуватися і провести / Г. Скрипка. - С.4-10. Як бути переконливим. Поради для спікерів дебатів. - С.[11]. Що має знати ведучий педагогічних дебатів. - С.[12-13]. Глядачі педагогічних дебатів: що робити. - С.[14]. Скрипка, Ганна. Організуйте в дитячому садку печу-кучу / Г. Скрипка. - С.15-18. Плануємо без помилок. - С.19-20. Чебаненко, Ірина. Трикутник психолог-педагогічного супроводу дітей з ООП / І. Чебаненко, Л. Громико. - С.21-23. Чекер, Яна. Зрозумій мене, або Альтернативні комунікації для особливих дітей / Я. Чекер. - С.24-26. Порядок підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників : документ за 5 хв. - С.[27-31]. Як вести сторінку в соцмережі : поради для педагога. - С.[32-33]. Стаєнна, Олена. Віртуальний методичний кабінет: доступ 24/7 / О. Стаєнна. - С.34-40. Яремчук, Ірина. Онлайн-конкурс у ЗДО – просто і прозоро / І. Яремчук. - С.41-44. Кротова, Тетяна. Які заходи з батьками провести в різних вікових групах / Т. Кротова. - С.45-49. Що не можна забороняти дитині: д’ять акцентів для батьків. - С.[50-51]. Правила для батьків майбутніх вихованців. - С.[52-53]. Радченко, Інна. Налагодити взаємодію з батькам? Легко! / Інна Радченко, С. Данильченко. - С.54-58. Васильченко, Лідія. Прийоми мнемотехніки: розвиваємо пам’ять і зв’язне мовлення дітей / Л. Васильченко. - С.59-62. Кисіль, Альбіна. Як пригадати, про що розповідати / А. Кисіль. - С.63-65. Усім треба гол! До Всесвітнього дня футболу. - С.66-67. Лебедєва, Наталія. Як козаки вчили у футбол грати : сценарій фізкультурної розваги для старших дошкільників / Н. Лебедєва, О. Бобровська. - С.68-71. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Стаєнна, Олена. Віртуальний методичний кабінет: доступ 24/7 [Текст] / О. Стаєнна> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2019. - N 10. - С. 34-40. Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота--застосування ІКТ фывфывфыв: заклади дошкільної освіти -- методичний кабінет -- мережеві ресурси -- методичний супровід -- неформальна освіта педагогів Аннотация: У статті вміщено поради щодо створення віртуального методичного кабінета та організації методичного супроводу педагогів закладів дошкільної освіти за допомогою мережевих ресурсів. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2020/1 Журнал 2020г. N 1 Кононко, Олена. Дитяча агресія – насильство чи самозахист / О. Кононко. - С.1-13 Кесьян, Тетяна. Педагогічна магія: навчаємо тих, хто навчає / Т. Кесьян. - С.14-17 Кіндрат, Інна. Онлайн-освіта: переваги та користь / І. Кіндрат. - С.23-26 Савченко, Анна. Професійний календар як інструмент тайм-менеджменту / А. Савченко. - С.32-34 Стаєнна, Олена. Методичні шпаргалки на кожен день / О. Стаєнна. - С.35-39 Щодо освітніх програм у закладах дошкільної освіти : лист № 1/9-750 від 09 грудня 2019 року / Міністерство освіти і науки України. - С.40-41 Щодо організації медико-педагогічного контролю на заняттях з фізкультури в закладах дошкільної освіти : лист № 1/9-765 від 12 грудня 2019 року / Міністерство освіти і науки України. - С.43-48 Безсонова, Ольга. Що спочатку – знання чи діяльність? або Діємо практично / О. Безсонова, С. Алексюк. - С.49-53 Джемула, Галина. На свято до батарейок : сценарій розваги для дітей старшої групи до Дня батарейки / Г. Джемула. - С.64-68 Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
С 76 Стаєнна, Олена. Методичні шпаргалки на кожен день / О. Стаєнна> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2020. - № 1. - С. 35-39
фывфывфыв: методичні картотеки -- організація роботи -- планування Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
С 76 Стаєнна, Олена. Організовуємо та проводимо тематичний контроль / Олена Стаєнна> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2020. - № 2. - С. 38-44.
Заклади дошкільної освіти--освітній процес--моніторинг фывфывфыв: тематичний контроль -- логіко-математичний розвиток -- планування Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
> Шифр: ВМДЗ/2020/3 Журнал 2020г. N 3 Іванчук, Сабіна. Виклики сталого розвитку для дорослих / С. Іванчук. - С.4-8. Правила про правила: як навчати дитину справедливості. - С.9-11. Безсонова, Ольга. Соціальне щеплення, або Стимульні ситуації для сталої поведінки / О. Безсонова, Л. Дудинська. - С.12-16. Стоп істерика - діємо у конфліктній ситуації. - С.17. Орієнтовна циклограма роботи вихователя-методиста на квітень. - С.18-20. Стаєнна, Олена. Узагальнюйте педагогічний досвід без помилок / О. Стаєнна. - С.21-24. Стаєнна, Олена. Професійна рефлексія: як аналізувати власну діяльність / О. Стаєнна. - С.25-27. Левицька, Марина. Бачити, чути, говорити, або Розвиток мовлення дітей з порушенням зору / М. Левицька. - С.28-31. Клименко, Людмила. Інтегрований підхід до корекційної роботи / Л. Клименко. - С.32-35. Кляпець, Ольга. Формуємо батьківську команду в інклюзівній групі / О. Кляпець. - С.36-39. 5 типів висловлювань для підтримки дітей. - С.40-41. Комунікація з дітьми з родин учасників ООС/АТО та внутрішньо переміщених осіб. - С.42-44. Кондратець, Інна. Рефлексуємо, щоб поліпшити взаємодію з батьками / І. Кондратець. - С.45-49. Техніки та прийоми згоди під час розмови з батьками : [пам’ятка для педагогів]. - С.50-51. Як спілкуватися з батьками, щоб уникнути конфліктів. - С.52. Стягунова, Ольга. Ігрове ранкове коло в дитячому садку / О. Стягунова, І. Шаманова, Л. Зеркаль. - С.53-57. Щоб ранкове коло було успішним : поради ігромайстра. - С.58. Рагуля, Вікторія. Стала гра – сталий розвиток / В. Рагуля. - С.59-61. Чайка, Зоя. Впевнений старт, або Як нам вдалося оновити освітній процес / З. Чайка, Т. Олійник, Д. Ковальчук. - С.62-65. Що відзначити у квітні. - С.66-67. Джемула, Галина. Хай здійснюються бажання : сценарій розваги для дітей старшої групи до Всесвітнього дня бажань / Г. Джемула. - С.68-71. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2020/4 Журнал 2020г. N 4 Савінова, Наталія. Що зробити зараз, щоб легко скласти план роботи на 2020/2021 навчальний рік / Н. Савінова. - С.4-10. Стаєнна, Олена. Аналізуй, рибко, або Як використовувати фішбоун у методичній роботі / О. Стаєнна. - С.11-12. Стаєнна, Олена. Картка оцінки професійної діяльності вихователя / О. Стаєнна. - С.13-15. Пропозиції до річного плану роботи : анкета для педагогів. - С.16. Орієнтовна циклограма роботи вихователя-методиста на травень. - С.17-19. Мийте руки правильно! : поради гігієніста. - С.20. Як діяти, щоб не захворіти на коронавірус. - С.21. Порядок проведення моніторингу якості освіти: документ за 5 хвилин. - С.22-24. Вишинська, Наталія. Цифровий лікбез: як створити відеоролик / Н. Вишинська. - С.25-31. Щербик, Вікторія. Мовчун у дитячому садку, або Навчіть дитину комунікувати / В. Щербик. - С.32-34. Петренко, Лариса. "Зарядка мозку” для майбутнього першокласника / Л. Петренко. - С.35-37. Як розвивати у шестирічок обидві півкулі головного мозку / підгот. Л. Петренко. - С.38-40. Савченко, Юрій. Функціональна готовність дитини до шкільного навчання: чому це важливо / Ю. Савченко. - С.41-45. "Прокачай" нейрони, або 7 цікавих вправ для дорослих і дітей / підгот. Л. Петренко. - С.46-47. Гуменчук, Валентина. Природа очима маленьких інженерів / В. Гуменчук, О. Маричева. - С.48-52. Афанасбєва, Наталія. Французький город в українському дитячому садку / Н. Афанасбєва. - С.53-56. Джемула, Галина. Потяги - друзі та помічники : сценарій розваги для дітей старшої групи / Г. Джемула. - С.57-61. Що відзначити у травні : свята й цікаві події. - С.62-63. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2020/5 Журнал 2020г. N 5 Стаєнна, Олена. Карантин - не перешкода! або Як налагодити методичну роботу віддалено / О. Стаєнна. - С.4-8. Як перевірити правдивість джерела інформації. - С.9. Віддалена робота педагога: 9 порад для самоорганізації. - С.12-13. Мій рівень паніки : експрес-тест. - С.14-15. Сергєєва, Світлана. Експрес-курс проти паніки. Як залишатись урівноваженим під час пандемії / С. Сергєєва. - С.16-20. Карабаева, Ірина. Що таке справедливість і як її сформувати в дошкільників / І. Карабаева. - С.21-23. Бернацька, Олена. Діти і батьки на карантині - як вижити в режимі 24/7 / О. Бернацька. - С.24-27. Безсонова, Ольга. Чим зайняти чомучку вдома / О. Безсонова, Т. Горох. - С.28-30. Леус, Ірина. Дистанційна робота дитячого садка: перевірено практиками / І. Леус, О. Смаль. - С.31-36. Терновецька, Христина. Методична картотека по-новому: бліцпошук з Microsoft Access / Х. Терновецька. - С.37-40. Орієнтовна циклограма роботи вихователя-методиста на червень. - С.41-43. Лиса, Любов. Без зайвих рухів, або Східна фізкультура в дитячому садку / Л. Лиса, Л. Проводнюк. - С.44-49. Хатха-йога з дітьми : рекомендації педагогам. - С.50. Що потрібно для успішного старту першокласника : рекомендації батькам. - С.51-53. Біла, Ірина. Підготовка дитини до шкільного життя у запитаннях і відповідях / І. Біла. - С.54-57. Що відзначити у червні. - С.58-59. Джемула, Галина. Подякуймо молоку! : сценарій розваги для дітей старшої групи до Всесвітнього дня молока / Г. Джемула. - С.60-63. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Стаєнна, Олена. Узагальнюйте педагогічний досвід без помилок [Текст] / О. Стаєнна> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2020. - N 3. - С. 21-24. Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота фывфывфыв: педагогічний досвід -- методична робота в ЗДО Аннотация: Пропонується кілька порад, які допоможуть описати і представити перспективний педагогічний досвід. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Стаєнна, Олена. Професійна рефлексія: як аналізувати власну діяльність [Текст] / О. Стаєнна> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2020. - N 3. - С. 25-27. Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота--вихователь-методист фывфывфыв: самоаналіз професійної діяльності -- методична робота в ЗДО -- аналіз методичної роботи Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Стаєнна, Олена. Аналізуй, рибко, або Як використовувати фішбоун у методичній роботі [Текст] / О. Стаєнна> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2020. - N 4. - С. 11-12. Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота фывфывфыв: методична робота -- річний план роботи ЗДО Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Стаєнна, Олена. Картка оцінки професійної діяльності вихователя [Текст] / О. Стаєнна> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2020. - N 4. - С. 13-15. Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота фывфывфыв: методична робота -- вихователі ЗДО -- професійна діяльність Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Стаєнна, Олена. Карантин - не перешкода! або Як налагодити методичну роботу віддалено [Текст] / О. Стаєнна> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2020. - N 5. - С. 4-8. Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота фывфывфыв: методична робота в ЗДО -- методична робота в умовах карантину -- віртуальний методичний кабінет Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2020/8 Журнал 2020г. N 8 Савінова, Наталія. Генеральне прибирання в методичному кабінеті / Н. Савінова. - С.4-8. Пропозиції до організації методичного кабінету. - С.8-10. Як готувати стендову інформацію. - С.10-12. Упорядковуємо методичний кабінет: чек-ліст. - С.12-14. Орієнтовна циклограма роботи вихователя-методиста на вересень. - С.14-17. Бровінська, Юлія. Конфліктна ситуація? Захистіть себе / Ю. Бровінська. - С.17-22. Фокіна, Олександра. Хто насправді не вміє грати: діти чи педагог? / О. Фокіна. - С.22-27. Якою має бути дитяча іграшка. - С.27-30. Святенко, Олена. Діагностика професійної компетентності педагогів: готовий інструментарій / О. Святенко. - С.30-34. Приклад діагностичної картки. - С.34-35. Швайгерт, Наталія. Як це було, або Підбиваємо підсумки літнього оздоровчого періоду / Н. Швайгерт. - С.35-38. Приклади оформлення графіків оперативного контролю. - С.38-40. Кравчишина, Олена. Як організувати систему контролю в новому навчальному році / О. Кравчишина. - С.40-43. Гурковська, Тетяна. Навчайте через гру, або Дидактичні ігри з дітьми раннього віку / Т. Гурковська. - С.43-47. Перший день дитини в дитячому садку : поради для вихователя. - С.47-48. Дитина йде в дитячий садок: як уникнути проблем. - С.48-50. Шаповал, Наталія. Педагоги + батьки = партнерська взаємодія / Н. Шаповал. - С.50-54. Панченко, Олена. Літня школа - навчаємось і відпочиваємо / О. Панченко. - С.54-57. Стаєнна, Олена. Досліджуємо дитячий садок: 4 нові гри для традиційної екскурсії / О. Стаєнна. - С.57-60. Що відзначити у вересні. - С.60-62. Вітаємо мптодистів-новаторів. - С.62-63. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Стаєнна, Олена. Досліджуємо дитячий садок: 4 нові гри для традиційної екскурсії [Текст] / О. Стаєнна> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2020. - N 8. - С. 57-60. Рубрики: Дошкільна освіта--свята, розваги, сценарії фывфывфыв: дійство для дітей -- екскурсії для дітей Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2021/2 Журнал 2021г. N 2 Нерянова, Світлана. Державний стандарт: аналізуємо зміни / С. Нерянова. - С.4-8. Оновлений Базовий компонент дошкільної освіти: що взяти до уваги. - С.14-15. Кіндрат, Інна. Математичний диктант - метод моніторингу компетентності дітей / І. Кіндрат. - С.22-25. Шкарупа, Єлизавета. LEGO-конструктор в освітньому процесі: граємо і навчаємось / Є. Шкарупа. - С.26-29. Лисенко, Галина. Сім раз відмір, або Як навчити дітей вимірювати / Г. Лисенко, О. Цетковська. - С.30-33. Середенко, Олена. Крок до школи, або Як ми налагоджуємо наступність між ланками освіти / О. Середенко. - С.34-37. Черкес, Сніжана. Квест як засіб підготовки майбутніх першокласників / С. Черкес. - С.38-41. Дроб’язко, Олександр. Інтерактивна підлога для розвитку дитини / О. Дроб’язко. - С.42-44. Терещенко, Ірина. Дошка вибору: розвиваємо самостійність дитини / І. Терещенко. - С.45-47. Бадер, Світлана. Тест-драйв для педагогів, або Як розробити професійний тест / С. Бадер. - С.48-51. Види тестових завдань. - С.52-53. Як сформулювати коректне тестове завдання. - С.54. Стаєнна, Олена. Майстер-Тест та інші онлайн-сервіси для роботи з педагогами / О. Стаєнна. - С.55-58. Філоненко, Олена. Як створити ілюстровані матеріали в сервісі Canva / О. Філоненко. - С.59-61. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |