> Шифр: ВШ-3/2007/2 Журнал 2007г. N 2 Москаленко, В. Шляхи інтеграції Національного медичного університету імені О.О.Богомольця у загальноєвропейський простір вищої освіти / В. Москаленко. - С.3-14 Степаненко, С. Про трансформацію системи заочної освіти в умовах інтеграції в європейський освітній простір / С. Степаненко. - С.31-37 Голубенко, О. Європейські мета-структури кваліфікацій для сфери освіти / О. Голубенко, Т. Морозова. - С.37-45 Про перелік напрямів, за якими здійснюється підготовка фахівців у вищих навчальних закладах за освітньо-кваліфікаційним рівнем бакалавра : Постанова Кабінету Міністрів України № 1719 від 13 грудня 2006р. - С.60-66 Про порядок введення в дію переліку напрямів, за якими здійснюється підготовка фахівців у вищих навчальних закладах за освітньо-кваліфікаційним рівнем бакалавра : Наказ Міністерства освіти і науки України № 58 від 27 січня 2007 р. - С.67-120 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Степаненко, С. Про трансформацію системи заочної освіти в умовах інтеграції в європейський освітній простір [Текстььь] / С. Степаненко> // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2007. - N2. - С. 31-37 . - ISSN 1682-2366 Рубрики: освіта заочна Болонський процес Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВШ-3/2009/5 Журнал 2009г. N 5 Левківський, К. Освіта для сталого розвитку / К. Левківський, С. Степаненко, Н. Тимошенко. - С.28-39 Семенець, В. Впровадження технологій дистанційного навчання у навчальний процес / В. Семенець, В. Каук, О. Аврунін. - С.40-57 Васильченко, І. Удосконалення та реформування освітньої системи у провідних країнах світу / І. Васильченко, З. Васильченко. - С.77-89 Кривуля, Г. Контроль залишкових знань / Г. Кривуля, О. Шкіль, В. Каук. - С.97-110 Дудар, З. Проблеми і перспективи післядипломної освіти в Україні / З. Дудар, І. Ревенчук. - С.111-118 Вища освіта і наука : анотований огляд періодичних видань. - С.119-124 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Левківський, К. Освіта для сталого розвитку [Текстььь] / К. Левківський, С. Степаненко, Н. Тимошенко> // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2009. - N5. - С. 28-39 . - ISSN 1682-2366 Рубрики: освіта неперервна Вища освіта фывфывфыв: освіта для сталого розвитку Доп.точки доступа: Степаненко, С.; Тимошенко, Н. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ЕТ-1/2009/2 Журнал 2009г. N 2 Чухно, А. А. Предмет економічної теорії / А. А. Чухно. - С.5-15. Тарасевич, В. М. Про цивілізаційне вимірювання світовоїї кризи / В. М. Тарасевич. - С.16-22. Сугоняко, О. А. Проблема субстанції вартості / О. А. Сугоняко. - С.23-35. Єщенко, Петро Степанович. Соціальне житло: і моделі забезпечення ним / П. С. Єщенко, Л. П. Чубук. - С.36-46. Буковинський, С. А. Шляхи подолання фінансової кризи в Україні / С. А. Буковинський, Т. Є. Унковський, О. Л. Яременко. - С.47-60. Федоренко, А. В. Діяльність банків та страхових організацій з недержавного пенсійного забезпечення / А. В. Федоренко. - С.61-72. Герасимчук, З. В. Роль фінансової безпеки у реалізації цілей сталого розвитку регіону / З. В. Герасимчук, І. М. Вахович. - С.73-84. Петрушенко, Ю. М. Вплив дистанції культур на розвиток міжнародних економічних відносин / Ю. М. Петрушенко. - С.85-95. Степаненко, С. В. Предмет і метод історії економіки й економічної думки. Методологічна матриця історико-економічної науки / С. В. Степаненко. - С.96-111. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Степаненко, С. В. Предмет і метод історії економіки й економічної думки. Методологічна матриця історико-економічної науки [Текстььь] / С. В. Степаненко> // Економічна теорія : Науковий журнал. - 2009. - N2. - С. 96-111. . - ISSN 1811-3141 Рубрики: освіта економічна викладання економіки у ВНЗ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПШ-2/2017/6 Журнал 2017г. N 6 Цимбалару, А. Всеукраїнський експеримент як невід’ємний складник прогресивних змін в системі початкової освіти / Анжеліка Цимбалару. - С.1–4. - Бібліогр.: 4 назви. Ростикус, Н. Ситуативні вправи на основі спостережень серед природи / Надія Ростикус. - С.5–9. - Бібліогр.: 4 назви. Вітковська, Л. Розвиток дослідницьких навичок молодших школярів під час засвоєння словникових слів / Лідія Вітковська. - С.10–12. Карнаухова, Т. Урок української мови в 2 класі / Тетяна Карнаухова. - С.12–14. Зінченко, Н. Вчимося писати есе / Наталія Зінченко. - С.14–15. Ялоза, О. Урок розвитку зв’язного мовлення, 4 клас / Ольга Ялоза. - С.16–17. - Бібліогр.: 4 назви. Гладченко, О. Інтегрований урок у 1 класі (читання, математика) / Олена Гладченко. - С.18–19. Мочульська, Л. Використання дидактичних ігор на уроках української мови і математики / Любов Мочульська. - С.20–22. Васютіна, Т. Методичні особливості проведення екскурсій з природознавства у початковій школі / Тетяна Васютіна. - С.23–26. - Бібліогр.: 5 назв. Саган, О. Методика вивчення алгоритмів у початкових класах / Олена Саган. - С.26–32. - Бібліогр.: 7 назв. Кулик, Л. Інтерактивний урок з основ здоров’я у 3 класі / Ліна Кулик. - С.33–35. Бех, М. Особистісно орієнтовані технології навчання в початковій школі / Максим Бех. - С.35–40. - Бібліогр.: 11 назв. Охрімчук, Р. З американського зошита / Раїса Охрімчук. - С.41–44. Калініченко, Л. О. Савченко про роль методу порівняння у формуванні творчого мислення в учнів початкової школи (1960–1970-ті роки) / Людмила Калініченко. - С.45–46. - Бібліогр.: 10 назв. Мелешко, В. Реалізація ідей партнерської взаємодії в освітньому процесі сільської початкової школи / Віра Мелешко. - С.47–50. Жулковський, Б. Актуальність релігійно-дидактичної концепції єпископа Володимир-Волинського Фадея (Успенського) для сучасної української та європейської педагогіки / Богдан Жулковський. - С.51–54. - Бібліогр.: 10 назв. Лісовець, О. Сценарій відкриття табірної зміни у пришкільному таборі / Олена Лісовець. - С.55–56. Шкльода, С. Робота над формуванням поняття "задача" в 1 класі / Світлана Шкльода. - С.57. Дармопук, Н. В. Підвищення продуктивності навчально-виховного процесу шляхом формування культури здоров’я молодших школярів : (з досвіду роботи) / Н. В. Дармопук. - С.59–60. Кропивка, В. Гуманна педагогіка – майбутнє суспільства / Віра Кропивка. - С.61. Степаненко, С. Через родину пізнай дитину / Софія Степаненко. - С.62. Сторожук, Л. Світ живої природи / Людмила Сторожук. - С.63. Скороход, Н. Архітектура м. Суми. Дитячий парк "Казка" / Наталія Скороход. - С.64. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
С 79 Степаненко, С. Через родину пізнай дитину / Софія Степаненко> // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 6. - С. 62. . - ISSN 0131-5358
фывфывфыв: сімейне виховання -- освітній проект -- взаємовідносини у родині -- гармонізація відносин -- учнівський колектив -- педагогічний колектив Аннотация: У статті представлено освітній проект з родинного виховання дітей молодшого шкільного віку. Мета: сприяти гармонізації відносин членів учнівського, батьківського та педагогічного колективів, орієнтованих на розвиток творчих особливостей і реалізації їх у суспільстві. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |