П 69 Практикум з курсу "Сучасні педагогічні технології" [Текст] : Навчально-методичний посібник. Ч. 2 / Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; За заг. ред. Н. І. Яковець, Уклад. В. М. Солова, Н. І. Яковець, Т. А. Мушенок. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2007. - 220 с. - Загл. обл. : Сучасні педагогічні технології. - 15.90 грн., 0070214 грн. Содержание: ОСНОВНІ НАВЧАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ Практичні можливості та дидактична доцільність інформаційних технологій . - С .5-8 Проблеми дистанційної освіти . - С .8-9 Адаптивна система навчання . - С .9-12 Інтерактивні технології навчання . - С .13-47 Проблемне навчання - основа розвитку здібностей учнів . - С .48-53 Модульно-розвивальне навчання . - С .54-57 Проектні технології в процесі становлення школи . - С .58-61 Бех, І. Особистісно зорієнтоване виховання: шляхи реалізації / І. Бех. - С .62-65 Хоружа, Л. Гуманізація як системоутворюючий компонент реформування сучасної освіти та виховання / Л. Хоружа. - С .66-69 Столяренко, О. Педагогічна підтримка в особистісно зорінтованій парадигмі виховання / О. Столяренко. - С .70-72 Стеців, Л. Реалізуємо метод проектів / Л. Стеців. - С .73-75 Дичковський, С. Дистанційна освіта: учора, сьогодні, завтра / С. Дичковський. - С .75-81 Програма розвитку системи дистанційного навчання на 2004-2006 роки . - С .82-84 Власко, М. П. Про переваги модульно-рейтингової технології навчання / М. П. Власко, О. В. Устименко. - С .84-86 Паламарчук, В. Від творчої особистості - до нових технологій навчання / В. Паламарчук, С. Рудаківська. - С .86-97 Волобуєва, Л. М. Модульно-розвивальне навчання як педагогічна технологія формування особистості / Л. М. Волобуєва. - С .98-102 Строганов, В. До проблеми модульних технологій навчання / В. Строганов. - С .103-105 Бідюк, І. Учні з проблемами в навчанні: діагностика і допомога / І. Бідюк, Г. Лабузна. - С .106-121 Крамаренко, С. Г. Інтерактивні техніки навчання як засіб розвитку творчого потенціалу учнів / С. Г. Крамаренко. - С .122-124 Ампілогова, Л. Інтерактивність у навчальному процесі / Л. Ампілогова. - С .124-128 Пометун, О. Інтерактивне навчання як сукупність технологій / О. Пометун, Л. Пироженко. - С .126-128 Мартинець, А. М. Нові педагогічні технології: інтерактивне навчання / А. М. Мартинець. - С .129-131 Лівандовська, Л. Використання інтерактивних освітніх технологій у навчально-виховному процесі / Л. Лівандовська. - С .132-135 Волосюк, М. А. Проблемне навчання як провідний метод розвивального навчання в умовах особистісно орієнтованої парадигми освіти / М. А. Волосюк. - С .136-144 Сікорський, П. І. Комп’ютерні технології навчання: сутність та особливості впровадження / П. І. Сікорський. - С .145-147 Дерев’янко, Л. Модульно-тьюторська технологія / Л. Дерев’янко. - С .147-149 Крилова, Н. Індивідуальна освіта: принципи і рішення / Н. Крилова. - С .149-152 Сологуб, А. Технологія креативного навчання / А. Сологуб. - С .153-156 Мірошкіна, Н. Адаптивне навчання: можливість чи необхідність? / Н. Мірошкіна. - С .157-158 Гриньова, М. Організація навчальної діяльності підлітків з низьким рівнем успішності / М. Гриньова, К. Вовк. - С .158-160 ТЕХНОЛОГІЇ РОЗВИВАЛЬНОГО НАВЧАННЯ Общие основы технологий развивающего обучения . - С .162-164 Система развивающего обучения Л. В. Занкова . - С .164-166 Технология развивающего обучения Д. Б. Эльконина - В. В. Давыдова . - С .166-170 Системы разивающего обучения с направленностю на развитие творческих качеств личности . - С .171-174 Личностно ориентированное развивающее обучение . - С .175-176 Технология развивающего обучения (Г. К. Селевко) . - С .176-179 Репкин, В. Что такое ровивающее обучение? / В. Репкин. - С .180-183 Дусавицький, О. Сучасна школа в системі розвивального навчання / О. Дусавицький. - С .183-185 Дусавицький, О. Система розвивального навчання в дзеркалі шкільної практики / О. Дусавицький. - С .185-187 Дусавицький, О. Психолого-педагогічні передумови основної школи в системі розвивального навчання / О. Дусавицький. - С .187-190 Паламарчук, В. Навчаючи, розвивати й виховувати / В. Паламарчук, Л. Данилевська. - С .190-192 Мар’яненко, Л. Розвивальне навчання: психологічне дослідження / Л. Мар’яненко. - С .192-197 Мартинович, М. А. Диагностика и развивающее обучение / М. А. Мартинович. - С .198-203 Репкин, Б. Учитель в системе развивающего обучения / Б. Репкин. - С .203-205 Фурман, А. Розвивальний підручник: підходи до розуміння і створення / А. Фурман. - С .205-210 Мазур, Н. Що радує в дітях? / Н. Мазур. - С .211-212 Максименко, С. Взаємозв’язок навчання і розвитку / С. Максименко. - С .212-215 Вележева, О. Н. Урок в VII классе по системе развивающего обучения / О. Н. Вележева. - С .215-217
РУБ 371(075.35) Рубрики: Дистанційна освіта Модульно-рейтингові технології навчання Інтерактивне навчання Педагогічні технології Розвивальне навчання Доп.точки доступа: Яковець, Наталія Іванівна; Солова, Валентина Миколаївна; Мушенок, Т. А.; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Экземпляры всего: 97 Ч.З.№2 (15), пед. (25), фб (1), ав (2), аб (54) Свободны: Ч.З.№2 (15), пед. (25), фб (1), ав (2), аб (54) |
> Шифр: РШ/2006/4 Журнал 2006г. N 4 Уйсімбаєва, Н. Науково-дослідницька діяльність як чинник зростання професійної компетентності / Н. Уйсімбаєва. - С.3-6 Щекатунова, А. Проблема самореалізації в психолого-педагогічній науці / А. Щекатунова. - С.7-12 Гора, Т. Організація міжособистісної взаємодії учнів загальноосвітніх шкіл як запорука їх самореалізації / Т. Гора. - С.12-13 Столяренко, О. Інтеграція людинознавчих знань у гуманістичному вихованні школярів / О. Столяренко. - С.14-18 Чорна, О. Педагогічні умови формування у молодших школярів шанобливого ставлення до людей / О. Чорна. - С.18-20 Рогова, Т. Реалізація ідей особистісно орієнтованого підходу в управлінні педагогічним колективом школи / Т. Рогова. - С.21-24 Мельник, С. Моделювання діяльності інноваційного навчального закладу - школи сприяння здоров’ю / С. Мельник. - С.25-29 Топузов, О. Підготовка майбутніх учителів географії до реалізації проблемного навчання / О. Топузов. - С.31-33 Покась, Л. Реалізація завдань програмних практичних робіт із фізичної географії у складі навчальних груп учнів / Л. Покась. - С.33-36 Сивачук, Н. Скарбничка фольклорної пам’яті / Н. Сивачук. - С.36-41 Бугайова, І. Словникова робота як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів на уроках літератури / І. Бугайова. - С.41-44 Крижко, В. Народно-педагогічні традиції весняного календарного циклу в етногенезі українців / В. Крижко, А. Малихін, В. Ткач. - С.44-47 Івашньова, С. До проблеми післядипломної освіти вчителів німецької мови початкової школи / С. Івашньова. - С.47-49 Матяш, Н. Біологічна компетентність учня - одна з вимог модернізації природничої освіти / Н. Матяш. - С.50-51 Юник, Д. Збудження як засіб формування інструментально-виконавської надійності у майбутніх учителів музики / Д. Юник. - С.51-54 Локшин, В. Професійна компетентність фахівців з управління в соціокультурній сфері к технології модернізації вищої освіти / В. Локшин. - С.54-56 Березівська, Л. Реформа школи: дискусії щодо проекту П.М.Ігнатьєва / Л. Березівська. - С.57-61 Пироженко, Л. Генеза підходів до побудови навчальних вітчизняної загальноосвітньої школи (30-ті-початок 50-х рр. ХХ ст.) / Л. Пироженко. - С.61-64 Караманов, О. Роль польських жіночих закладів освіти у поширенні реформатської педагогіки в Галичині / О. Караманов. - С.64-66 Ананьян, Е. Розвиток принципу культуровідповідності в історії педагогічної думки / Е. Ананьян. - С.66-69 Іванчук, Г. Проблеми творення людини в історії філософської думки / Г. Іванчук. - С.69-71 Прищак, М. Поняття "духовність" у педагогічній думці України (друга половина XIX століття) / М. Прищак. - С.71-74 Марен, Е. Журналу "Життя школи" - 60! / Е. Марен. - С.74-76 Опенько, М. Методи професійної підготовки з іноземної мови в Німеччині / М. Опенько. - С.76-79 Имеются экземпляры в отделах: всего 4 : Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1) Свободны: Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1) |
Столяренко, О. Інтеграція людинознавчих знань у гуманістичному вихованні школярів [Текстььь] / О. Столяренко> // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2006. - N4. - С. 14-18 . - ISSN 0131-6788 Рубрики: виховання гуманістичне антропологія антропологія філософська фывфывфыв: еволюція наукових ідеалів -- ідеали класичні -- ідеали сучасні Имеются экземпляры в отделах: всего 4 : Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1) Свободны: Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1) |
> Шифр: РШ/2006/5 Журнал 2006г. N 5 Зязюн, І. Освітній простір культури в умовах сучасних інформаційних технологій / І. Зязюн. - С.3-6. Дмитренко, Г. Стратегія розвитку системи освіти в контексті формування громадянського суспільства в Україні / Г. Дмитренко. - С.7-11. Тарутіна, З. Досягнення точних наук і ефективність особистісного навчання / З. Тарутіна. - С.12-14. Клокар, Н. Дистанційне навчання вчителів у вимірі сучасних молелей підвищення кваліфікації / Н. Клокар. - С.14-18. Зякун, Т. Особливості формування національної свідомості молоді на сучасному етапі державотворення / Т. Зякун : 19-23. Євтушевська, Н. Виховний вплив спортивної діяльності на виховання моральності підлітків / Н. Євтушевська. - С.25-27. Шкваріна, Т. Навчання дошкільників граматичного матеріалу з англійської мови / Т. Шкваріна. - С.31-33. Шевченко, А. Зустріч на все життя, або Щастя й злощастя Григора Тютюнника / А. Шевченко. - С.35-46. Никитюк, С. Тенденції розвитку заочної освіти вчителів іноземних мов у Великобританії / С. Никитюк; С. Микитюк. - С.79-80. Муравська, С. О. С. Нілл про підготовку вчителя та його роль у вихованні дитини / С. Муравська. - С.77-79. Пивоварова, О. Вивчення досвіду підготовки фахівців з управління бізнесом у вищих навчальних закладах США / О. Пивоварова. - С.74-77. Демченко, О. Дидактична система організації самостійної роботи студентів / О. Демченко. - С.68-70. Василюк, Т. Методика використання загальнокультурного компонента в процесі естетичного розвитку майбутніх учителів іноземної мови / Т. Василюк. - С.60-63. Комар, О. Навчання школярів за інтерактивними методами / О. Комар. - С.57-60. Слезенко, А. Місце рольових ігор у вивченні англійської мови / А. Слезенко. - С.50-52. Столяренко, О. Використання нетрадиційних методів комунікативного спілкування у навчанні англійської мови / О. Столяренко. - С.47-49. Имеются экземпляры в отделах: всего 4 : Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1) Свободны: Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1) |
Столяренко, О. Використання нетрадиційних методів комунікативного спілкування у навчанні англійської мови [Текстььь] / О. Столяренко> // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2006. - N5. - С. 47-49. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Викладання англійської мови Имеются экземпляры в отделах: всего 4 : Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1) Свободны: Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1) |
> Шифр: РШ/2008/6 Журнал 2008г. N 6 Буринська, Н. Вправа як вид навчального завдання / Н. Буринська, В. Староста. - С.11-12 Буркова, Л. Цільова і змістова складові професійної підготовки фахівців у ВНЗ / Л. Буркова. - С.13-16 Столяренко, О. Методологічні та теоретичні засади розвитку толерантності у міжособистісних взаєминах студентів / О. Столяренко. - С.17-20 Зарівна, О. Толерантність як елемент світогляду і культури / О. Зарівна. - С.21-23 Афанасьєв, А. Виховне середовище в Україні: проблеми та шляхи їх вирішення / А. Афанасьєв, Н. Іщук. - С.23-26 Кучай, Т. Ретроспективний аналіз екологічного виховання як складової екологічної освіти / Т. Кучай. - С.27-29 Пастовенський, О. Структурна модель оптимізації регіональних освітніх мереж / О. Пастовенський. - С.30-33 Заєць, О. Поняття "управління освітою": проблема визначення / О. Заєць. - С.34-36 Костишин, Е. Економічний аспект впливу глобалізації на розвиток освіти / Е. Костишин. - С.36-38 Топузов, О. Розвиток пізнавально-проблемних, самостійних процесів у технології навчання географії / О. Топузов. - С.39-40 Грабовий, А. Розвиток навчального хімічного експерименту в сучасних підручниках з хімії: методичні проблеми / А. Грабовий. - С.41-46 Атаманчук, Ю. Стан організації самостійної роботи студентів ВНЗ / Ю. Атаманчук. - С.46-48 Тадля, О. Формування колективних взаємин у студентській академічній групі / О. Тадля. - С.48-51 Петров, О. Лінгвосоціокультурна компетентність майбутніх учителів іноземних мов як педагогічне поняття / О. Петров. - С.52-54 Надтока, О. Підручник "Географія материків і океанів" - ключовий елемент процесу формування географічних знань / О. Надтока. - С.55-57 Юник, Д. Інноваційні технології запам’ятовування нотного тексту музикантами-інструменталістами / Д. Юник. - С.58-60 Кириченко, І. Науково-педагогічна діяльність В.І.Помагайби (друга половина 40-х - 50-і роки ХХ ст.) / І. Кириченко. - С.61-64 Печенко, І. Сучасний дошкільний заклад як провідна інституція соціалізації особистості в дошкільному дитинстві / І. Печенко. - С.65-67 Чумак, Л. Становлення та розвиток вітчизняної системи соціального виховання дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківськго піклування / Л. Чумак. - С.68-70 Шевченко, С. Дослідний дитячий будинок Я.Б.Рєзніка в м.Києві (1919-1929 рр.) / С. Шевченко. - С.70-73 Дубовий, О. Музика в діяльності Г.С.Сковороди / О. Дубовий. - С.73-75 Зварич, І. Педагогічна майстерність у процесі оцінювання знань студентів США / І. Зварич. - С.76-79 Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (2) Свободны: Ч.З.№2 (2) |
Столяренко, О. Методологічні та теоретичні засади розвитку толерантності у міжособистісних взаєминах студентів [Текстььь] / О. Столяренко> // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2008. - N6. - С. 17-20 . - ISSN 0131-6788 Рубрики: виховання студентів толерантність Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (2) Свободны: Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: РШ/2010/11 Журнал 2010г. N 11 Сисоєва, С. Інтерактивні технології навчання дорослих / С. Сисоєва. - С.3-8 Міщенко, В. Зарубіжний досвід та вітчизняні актуалітети організації неперервної освіти / В. Міщенко. - С.9-16 Кушнір, В. Педагогічні умови формування творчих умінь / В. Кушнір, Г. Кушнір, Н. Рожкова. - С.17-22 Редько, В. Засоби формування іншомовної комунікативної компетенції у змісті шкільних підручників з іноземних мов / В. Редько. - С.23-32 Матяш, Н. Кореляційний підхід до створення методичної системи навчання біології / Н. Матяш. - С.33-36 Назаренко, Т. Формування системи географічних понять у старшокласників / Т. Назаренко, Н. Шиліна. - С.37-39 Муранова, Н. Гарантом якості професійного навчання мають стати державні стандарти / Н. Муранова. - С.41-44 Локшин, В. Формування професійної компетентності майбутніх менеджерів соціокультурної сфери у ВНЗ / В. Локшин. - С.45-49 Кирій, С. Закладено алею пам’яті В. О. Сухомлинського / С. Кирій. - С.49 Смірнова, О. Методичні аспекти підготовки майбутніх учителів історії до інноваційної педагогічної діяльності / О. Смірнова. - С.50-53 Столяренко, О. Проблема формування толерантних міжособистісних стосунків у молодіжному середовищі / О. Столяренко. - С.54-60 Задорожній, А. Моделювання ціннісно-смислової картинисвіту молодшого школяра: пошук підходів / А. Задорожній. - С.60-64 Порох, Л. Система діагностики та моніторингу психологічного розвитку учнів як запорука успішної навчально-виховної роботи гімназії / Л. Порох, М. Наровлянська. - С.65-68 Романовський, О. Корпоративна культура вищого навчального закладу / О. Романовський, Ю. Романовська, О. Романовська. - С.69-73 Її покликання - живопис : майстриня Олени Шварц. - С.74 Шеверун, Н. До проблем змісту іншомовної освіти у загальноосвітніх навчальних закладах Польщі / Н. Шеверун. - С.74 День тижневика "Освіта" : до 70-річчя з часу заснування галузевого видання. - 3 стр. обкл. Ничкало, Н. Педагогіка мистецтва у контексті творчого розвитку суб’єктів освітнього процесу / Н. Ничкало. - С.79-80 Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (2) Свободны: Ч.З.№2 (2) |
С 81 Столяренко, О. Проблема формування толерантних міжособистісних стосунків у молодіжному середовищі [Текст] / О. Столяренко> // Рідна школа : Щомісячний науково-педагогічний жупнал. - 2010. - N 11. - С. 54-60 Рубрики: молодь України Міжособистісні стосунки Толерантність виховання моральне--студентів фывфывфыв: сучасна молодь -- міжособистісна толерантність -- морально-гуманістичні цінності Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (2) Свободны: Ч.З.№2 (2) |
Столяренко, О. Когнітивний та емоційний компоненти розвитку самосвідомості учнів у вихованні ціннісного ставлення до людини / Олена Столяренко> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 6. - С. 37-43 : табл. - Бібліогр.: 11 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Самосвідомість--розвиток--учні Виховання--цінності фывфывфыв: ціннісне ставлення до людини -- емоційний компонент -- когнітивний компонент -- самосвідомість -- трирівнева структура самосвідомості Аннотация: У статті висвітлено психологічні основи виховання в учнів ціннісного ставлення до людини. Обгрунтовано роль у цьому процесі когнітивного та емоційного компонентів розвитку самосвідомості вихованців. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
> Шифр: ПП/2014/4 Журнал 2014г. N 4 Жорнова, О. І. Благополуччя студента: осягти чи ігнорувати? / О. І. Жорнова, О. І. Жорнова. - С.1-6. Сняданко, І. І. Дослідження рівня навчально-професійної самоефективності в студентів технічних університетів / І. І. Сняданко. - С.7-12. Дідик, Н. М. Результати емпіричного дослідження професійно значущих характеристик особистісної зрілості майбутніх психологів / Н. М. Дідик. - С.12-19. Мусина, В. П. Изучение структуры профессиональной активносты молодежи / В. П. Мусина. - С.19-27. Фера, С. В. Соціально-психологічні особливості економічної соціалізації дітей старшого дошкільного віку / С. В. Фера. - С.27-34. Щорс, В. Тренінгова програма: “Негативний вплив засобів масової інформації на сучасну молодь” / В. Щорс, О. В. Столяренко. - С.34-41. Левит, Л. З. Альтруизм и эгоизм: “антагонисты” или “братья” / Л. З. Левит. - С.46-55. Мазилов, В. А. Экопсихологическая парадигма как методологическое основание общей психологии / В. А. Мазилов. - С.55-62. Шевченко, Н. Ф. Практикум з розвитку духовного потенціалу молоді / Н. Ф. Шевченко, З. М. Шевчук. - С.62-71. Розанов, В. А. Психологические особенности лиц, совершивших суицидальную попытку на фоне наркотической зависимости / В. А. Розанов, Ж. В. Емяшева, А. А. Мидько. - С.71-76. Зущик, Ю. Генетика украинской “элиты” / Ю. Зущик. - С.76-78. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Щ 92 Щорс, В. Тренінгова програма: “Негативний вплив засобів масової інформації на сучасну молодь” [Текст] / В. Щорс, О. В. Столяренко> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. - N 4. - С. 34-41. Рубрики: Засоби масової інформації (ЗМІ)--вплив фывфывфыв: негативний вплив ЗМІ -- тренінгова програма “Вплив ЗМІ” -- сучасна молодь -- вплив ЗМІ на свідомість -- вплив телебачення -- анкети “Вплив ЗМІ” -- телевізійне насилля -- форми насилля -- хімічна залежність -- емоційна залежність Доп.точки доступа: Столяренко, О. В. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |