Шифр: ПЖ/2012/33/3
   Журнал

Психологический журнал [Текстььь]/ Российская академия наук; Институт психологии РАН. - М. : Наука, 1980 - . - ISSN 0205-9592. - Выходит раз в два месяца
2012г. т.33 N 3
Содержание:
Ушакова, Т. Н. Взаимодействие психологического и физиологического в речи человека / Т. Н. Ушакова. - С.5-16. - Бібліогр.: 51 назв.
Барабанщиков, В. А. Коммуникативный подход в исследованиях восприятия / В. А. Барабанщиков. - С.17-32. - Бібліогр.: 64 назв.
Имедадзе, И. В. Интеракционизм и общепсихологическая теория установки / И. В. Имедадзе. - С.33-42. - Бібліогр.: 29 назв.
Журавлев, А. Л. Психологические факторы коррупции в современной России / А. Л. Журавлев, А. В. Юревич. - С.43-52. - Бібліогр.: 17 назв.
Яньшин, П. В. Микрокинетический феномен и избирательное снижение порога опознания маскированных слов / П. В. Яньшин. - С.53-63. - Бібліогр.: 25 назв.
Колесникова, Н. И. Половозрастные различия в понимании ментальных феноменов в разные периоды взрослости / Н. И. Колесникова. - С.64-75. - Бібліогр.: 20 назв.
Таланова, Н. Н. Связь уровня развития модели психического с пониманием телевизионной рекламы детьми 3-6 лет / Н. Н. Таланова, Е. А. Сергиенко. - С.76-87. - Бібліогр.: 38 назв.
Татарко, А. Н. Социальный капитал как фактор отношения к деньгам / А. Н. Татарко. - С.88-97. - Бібліогр.: 28 назв.
Моросанова, В. И. Дифференциальный подход к психической саморегуляции : исследование действий профессионал / В. И. Моросанова. - С.98-110. - Бібліогр.: 30 назв.
Иванников, В. А. Воля как продукт общественно-исторического развития человечества / В. А. Иванников, В. Н. Шляпников. - С.111-121. - Бібліогр.: 42 назв.
Журавлев, А. Л. Роль В. М. Бехтерева в становлении общественно (социальной) психологии в России / А. Л. Журавлев. - С.122-134. - Бібліогр.: 33 назв.
Чернышев, А. С. Всероссийская научная конференция "Малая группа как об’єкт и суб’єкт психологического влияния" / А. С. Чернышев. - С.135-136
Семёнов, В. Е. Рецензия на книгу "Проблемы нравственной и этической психологии в современной России" / отв. ред. М. И. Воловикова. М.: Институту психологии РАН, 2011 / В. Е. Семёнов. - С.137-138
Семёнову Валентину Евгеньевичу - 70 лет. - С.139-140
Хроника. - С.141-142
Бодров Вячеслав Алексеевич. - С.143-144
Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)




    Таланова, Н. Н.
    Связь уровня развития модели психического с пониманием телевизионной рекламы детьми 3-6 лет / Н. Н. Таланова, Е. А. Сергиенко // Психол. журн. - 2012. - Т. 33, № 3. - С. 76-87. - Бібліогр.: 38 назв. . - ISSN 0205-9592
ББК 88.8
Рубрики: Дитяча психологія--розуміння реклами дітьми
   Дитяча психологія--дошкільний вік

   Кафедра дошкільної освіти

   Психологія розвитку--дошкільний вік

фывфывфыв:
реклама -- розуміння реклами -- комерційна реклама -- соціальна реклама -- модель психічного -- обман -- розуміння обману -- розуміння невірних думок -- розуміння емоцій -- наративи -- дитяча психологія
Аннотация: Розуміння реклами дітьми 3-6 років вперше вивчається у взаємозв'язку з розвитком моделі психічного як ментального механізму цього розуміння. Порівнювалось розуміння комерційної (реклама дитячого продукту харчування та іграшок) і соціальної реклами (цінності сім'ї і сімейного виховання) з задачами на модель психічного (розуміння обману, невірних думок, емоцій і наративів, різних соціальних взаємодій дітей: дитина-дитина, дитина-батько, дитина-незнайомий дорослий). Показаний зв'язок розуміння реклами з вирішенням задач на модель психічного і наративів. Діти 5-6 років розуміють комерційну і соціальну рекламу, тоді як молодші діти обмежені у розумінні навіть реклами іграшок. Це вказує на необхідність аналізу таких ментальних механізмів соціальних впливів, як реклама.


Доп.точки доступа:
Сергиенко, Е. А.

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)