Шифр: С-3/2006/1
   Журнал

Соціологія: теорія, методи, маркетинг [Текстььь] : Науково-теоретичний часопис/ НАН України; Інститут соціології. - К. : Інститут соціології НАН України, 1997 - . - ISSN 1563-3713. - Выходит ежеквартально
2006г. N 1
Содержание:
Бурлачук, В. Ще раз стосовно питання : " Що таке суспільство?" / В. Бурлачук. - С.5-20
Рязанова, Л. Феномен "зірки" в сучасній масовій культурі ( функціональний аналіз) / Л. Рязанова. - С.54-70
Хмелько, В. Ставлення громадян України до її вступу до Євросоюзу і НАТО та їхні оцінки своєї обізнаності стосовно цих організацій / В. Хмелько. - С.71-88
Пилипенко, В. Людина за ринкових умов: вербальна поведінка та оцінка реформ / В. Пилипенко. - С.153-165
Тарапатова, Н. Про європейський вектор розвитку університетських організацій : на шляху до впровадження "європейської" моделі? / Н. Тарапатова. - С.203-207
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)




    Тарапатова, Н.
    Про європейський вектор розвитку університетських організацій : на шляху до впровадження "європейської" моделі? [Текстььь] / Н. Тарапатова // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : Науково-теоретичний часопис. - 2006. - N1. - С. 203-207 . - ISSN 1563-3713


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)