Л93 Людина. Суб’єкт. Вчинок: Філософсько-психологічні студії [Текст] / За ред. О. В. Татенка. - К. : Либідь, 2006. - 360 с. - (До 80-річчя від дня народження академіка В. А. Роменця). - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 966-06-0425-4 : 33.60 грн., 20.00 грн.
РУБ 156 Рубрики: Психологія особистості Психологія вчинку Гендерна психологія Психологія рефлексів Герменевтика--психологія Психологія навчальної діяльності Учбова діяльність--суб’єкти Канонічна психологія Кафедра загальної та практичної психології Доп.точки доступа: Татенко, В. О. \ред.\ Экземпляры всего: 3 фб (1), Ч.З.№2 (2) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: ПП/2004/6 Журнал 2004г. N 6 Татенко, В. О. Ще раз про предмет психологічної науки / В.О. Татенко. - С.6-8 Донченко, О. А. Психофрактал як частковість і універсальність людини: методи розпізнавання / О.А. Донченко. - С.9-12 Васютинський, В. О. Психогенетичні рівні ідеологічного залучення особи як суб’єкта взаємодії / В.О. Васютинський. - С.13-15 Позняк, Д. В. Психологічний зміст рефлексивних механізмів свідомості виборців / Д.В. Позняк. - С.16-18 Найдьонова, Л. А. Соціально-психологічні феномени створення територіальних спільнот / Л.А. Найдьонова. - С.19-22 Петрунько, О. В. Умови поширення політичних чуток / О.В. Петрунько. - С.22-25 Хаирова, С. И. Этнокультурные особенности формирования адаптивного поведения детей / С.И. Хаирова. - С.26-29 Слюсаревський, М. Деякі особливості сучасних уявлень молоді про шлюб (аналіз символічної репрезентації) / М. Слюсаревський. - С.30-32 Жадан, І. В. Методика дослідження політичної толерантності: показники, критерії, інструментарій / І.В. Жадан. - С.33-35 Горностай, П. П. Психодіагностична методика "Локус рольового конфлікту" / П.П. Горностай. - С.36-38 Фролов, П. Д. Техніка експертного оцінювання потенційного впливу інформації з елементами відверто сексуального змісту, жахів та насильства на дитячу, підліткову та юнацьку психіку / П.Д. Фролов. - С.39-42 Булка, Н. І. Ресурси соціального інтелекту: адаптивність, комунікативність, креативність / Н.І. Булка. - С.43-53 Титаренко, Т. м. Специфіка настанов молоді на здоровий спосіб життя / Т.м. Титаренко. - С.65-68 Шаповаленко, И. В. Тяжелое заболевание ребенка: горестные переживания / И.В. Шаповаленко, Т.Б. Миронова. - С.68-75 Казміренко, В. П. Програма дослідження психо-соціальних чинників адаптації молодої людини до навчання у ВНЗ та майбутньої професії / В.П. Казміренко. - С.76-78 Моляко, Р. В. Психокорекційні стратегії деформацій Я-образу зовнішності в юнацькому віці / Р.В. Моляко. - С.78-80 Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (2) Свободны: Ч.З.№2 (2) |
Татенко, В. О. Ще раз про предмет психологічної науки [Текстььь] / В.О. Татенко> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2004. - N6. - С. 6-8
Рубрики: Психологія--історія психології Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (2) Свободны: Ч.З.№2 (2) |
> (Нет сведений об экземплярах) Шифр: ПП1/2004/2 Журнал 2004г. N 2 Татенко, В. О. Суб’єктна парадигма у психології освіти / В.О. Татенко. - С.11-23 фывфыв: життєдіяльність Іванчук, М. Г. Інтеграція як наукова категорія / М.Г. Іванчук. - С.23-31 фывфыв: синтез Демиденко, В. К. Самореалізація : сутність, становлення, розвиток / В.К. Демиденко. - С.31-36 Мартинова, Р. Ю. Дидактичне обгрунтування змісту навчання іноземних мов / Р.Ю. Мартинова. - С.36-50 Заболотна, О. А. Культурно-історичні відмінності американського і українського стилів соціалізації / О.А. Заболотна. - С.51-61. Вєтохов, О. М. Основні етапи, напрями і способи подання психологічної допомоги учням ( на матеріалі навчання іноземної мови ) / О.М. Вєтохов. - С.62-70 Долматова, М. П. Художній текст як чинник мовно-естетичного впливу / М.П. Долматова. - С.79-86 Пархоменко, О. М. Виховання гуманістичної спрямованої особистості підлітка в позаурочний час / О.М. Пархоменко. - С.86-97 Власко, М. П. Про переваги модульно-рейтингової технології навчання / М.П. Власко, О.В. Устименко. - С.98-106 Бовть, О. Б. Проблеми психологічного дослідження особливостей віктимної поведінки у разі агресивної взаємодії / О.Б. Бовть. - С.113-119 |
Татенко, В. О. Суб’єктна парадигма у психології освіти [Текстььь] / В.О. Татенко> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук. - 2004. - N2. - С. 11-23
Рубрики: Психологія освіти фывфывфыв: життєдіяльність |
> Шифр: П2/2005/36(вересень) Газета 2005г. N 36(вересень) Психологічні ознаки професіоналізму / В. Татенко. - С.3-6. фывфыв: покликання і мотивація, компетентність і креативність, відповідальність Афанасьева, Л. Психологічна модель особистісно орієнтованої освіти / Л. Афанасьева. - С.7-10. Марінушкіна, О. Труднощі навчання і виховання першокласників та шляхи їх подолання / О. Марінушкіна, Г. Шубіна. - С.11-16. фывфыв: неуважність, агресивна поведінка дитини Баранова, Н. Психокорекція агресивності та конфліктності у підлітків / Н. Баранова. - С.17-24. фывфыв: тренінг Рухайло, М. Формуємо майбутніх керівників : Юнацький вік / М. Рухайло, І. Лисицький. - С.25-27. Васьковська, С. Психологічні проблеми клієнта й теми консультативної роботи : Практикум з психологічного консультування / С. Васьковська. - С.28-29. Кучеренко, О. Сторінки з особистого щоденника психолога СНІД-центру / О. Кучеренко. - С.30-31. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Татенко, В. Психологічні ознаки професіоналізму [Текстььь] / В. Татенко> // Психолог. - 2005. - N36(вересень). - С. 3-6.
Рубрики: професійне самоствердження професіоналізм компетентність Креативність фывфывфыв: покликання і мотивація -- компетентність і креативність -- відповідальність, послідовність і надійність;рефлексія та рівень домагань; професійне зростання і наставництво, моральність і сумлінність Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: П2/2006/5(лютий) Газета 2006г. N 5(лютий) Жебровський, Б. М. Про освітній та кваліфікаційний рівень практичних психологів і соціальних педагогів навчальних закладів : Лист Міністерства освіти і науки України від 08.12.2005р. / Б. М. Жебровський. - С.3-4. Маценко, Ж. Найлюдяніше в людині : Психологія гуманістичної складової духовності / Ж. Маценко. - С.5-8. фывфыв: гуманність, добро, емпатія, співчуття, готовність прийти на допомогу Батищева, Г. Б. Діяльність психолога в період атестації : Програма діагностики педагогів, що проходять атестацію (методики діагностики) / Г. Б. Батищева. - С.9-16. фывфыв: методики, анкети Пашнев, Б. Вивчення пізнавальної діяльності учнів у школі : Опитувальник / Б. Пашнев. - С.18-22. фывфыв: психодіагностика, пізнавальна активність, пізнавальний інтерес Мороз, Р. Запобігання і подолання наслідків насильства : Психокорекція / Р. Мороз. - С.23-27 фывфыв: діти і насильство Носков, В. Психолого-педагогічний консиліум у профорієнтаційній роботі : професійні наміри й можливості учнів класу / В. Носков. - С.28-29. фывфыв: профорієнтація, профконсультація Шаповал, Т. Гра "Права дитини" / Т. Шаповал. - С.29-30. фывфыв: психологічні ігри Татенко, В. Про парадокси лідерства / В. Татенко. - С.31-32. фывфыв: лідер Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1) Свободны: Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1) |
Татенко, В. Про парадокси лідерства [Текстььь] / В. Татенко> // Психолог. - 2006. - N5(лютий). - С. 31-32.
Рубрики: лідерство фывфывфыв: лідер Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1) Свободны: Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1) |
> Шифр: П2/2006/12 Газета 2006г. N 13( квітень) Меєрович, М. Система освіти як основний фактор економіки : Можливості ТРВЗ-педагогіки / М. Меєрович. - С.3-5 Гриценок, Л. Як нараховується педстаж психологу / Л. Гриценок. - С.6-7 Ліщинська, О. Професійна деформація особистості психолога / О. Ліщинська. - С.8-9 Полякова, Г. Розвиток творчого потенціалу учнів засобами групової роботи на уроці / Г. Полякова. - С.10-12 Колесник, Т. Оздоровлення стосунків у системі " педагог- учень : Курс-тренінг / Т. Колесник. - С.13-15 Качаєв, А. Шкільна тривожність : її вплив на розвиток учня / А. Качаєв. - С.16-17 Піддубна, Н. Корекція соціальної адаптації дитини в суспільстві : Формування соціальної компетенції дитини / Н. Піддубна. - С.18-19 Северіна, Л. Розвиток уваги молодших школярів: Метод авторської казки / Л. Северіна. - С.20 Татенко, В. Володимир Роменець: психологія у вчинковому вимірі / В. Татенко, Т. Титаренко. - С.25-28 Антощук, Є. Запам’ятовування людей та їхніх імен:Використання методів української школи ейдетики / Є. Антощук. - С.21-24 Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1) Свободны: Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1) |
> Шифр: П2/2006/14(квітень) Газета 2006г. N 14(квітень) Слободчиков, В. Формування христиансько орієнтованої психології / В. Слободчиков. - С.4-8. Тулупова, Т. Формування сприятливого психологічного клімату / Т. Тулупова. - С.9-13. Мушинський, В. Психологічне консультування дітей молодшого шкільного віку і підлітків / В. Мушинський. - С.14-15. Шібірін, В. Корекційний комплекс для дошкільнят: Розвиток сенсомоторної сфери і довільності дитини / В. Шібірін, В. Журов. - С.16-19. Дмитренко, Г. Розвиток творчого потенціалу: Практикум / Г. Дмитренко. - С.20-23. Білинська, Р. Проблеми девіантного батьківства:Рання соціалізація у формуванні батьківської сфери / Р. Білинська, Р. Тур. - С.24-27 Антощак, О. Сценарій проведення "Свята психолога": 23 квітня 2005 року Деснянський центр практичної психології / О. Антощак. - С.28-30. Татенко, В. Навіщо лідеру авторитет, якщо є сила та влада? / В. Татенко, . - С.31-32. Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1) Свободны: Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1) |
Татенко, В. Навіщо лідеру авторитет, якщо є сила та влада? [Текстььь] / В. Татенко> // Психолог. - 2006. - N14(квітень). - С. 31-32.
Рубрики: лідерство фывфывфыв: авторитетність Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1) Свободны: Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1) |
Татенко, В. Володимир Роменець: психологія у вчинковому вимірі [Текстььь] / В. Татенко, Т. Титаренко> // Психолог. - 2006. - N13( квітень). - С. 25-28
Рубрики: Психологія--історія психології Доп.точки доступа: Титаренко, Т. Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1) Свободны: Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1) |
> Шифр: П2/2006/17 Газета 2006г. N 17 (травень) Жеребньова, Л. Проблема важковиховуваності : Групові форми роботи з учителями / Л. Жеребньова. - С.4-7 Медреш, Е. Основи гештальттерапії , або хто мені ця людина ? / Е. Медреш. - С.8-9 Рухайло, М. Психологічний клімат колективу : Формування колективістських взаємин / М. Рухайло. - С.11-15 Дуркалевич, І. Сім’я як репрезентант психічног здоров’я дитини / І. Дуркалевич. - С.16-18 Татенко, В. Лідер і група у психологічному вимірі / В. Татенко. - С.19-20 Щоб хотілося вчитися : Профорієнтаційний посібник для молодших школярів. - С.1-24 ( Вкладка) Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1) Свободны: Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1) |
Татенко, В. Лідер і група у психологічному вимірі [Текстььь] / В. Татенко> // Психолог. - 2006. - N17. - С. 19-20
Рубрики: Соціальна психологія Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1) Свободны: Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1) |
> Шифр: П2/2006/20 (травень) Газета 2006г. N 20 (травень) Кончиц, І. Як визначити лідера в дитячому колективі / І. Кончиц. - С.8-12 Татенко, В. Пам’ятка лідеру щоб прожити щасливе повноцінне життя... / В. Татенко. - С.13 Латиш, Н. Розв’язування творчих конструктивних завдань для учнів молодшого шкільного віку / Н. Латиш. - С.14-15 Ваганова, Н. Розвиток творчого потенціалу в дошкільному віці / Н. Ваганова. - С.16-17 Мочаліна, Н. Соціально-психологічна адаптація дітей із ЗПР: Звіт про проведення семінару / Н. Мочаліна. - С.18-20 Олійник, І. Школа в експерименті: [Профілактика наркоманії] / І. Олійник. - С.21-23 Ліщинська, О. Аналіз причин тотальної психічної залежності / О. Ліщинська. - С.26-28 Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1) Свободны: Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1) |
Татенко, В. Пам’ятка лідеру щоб прожити щасливе повноцінне життя... [Текстььь] / В. Татенко> // Психолог. - 2006. - N20 (травень). - С. 13
Рубрики: лідерство Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1) Свободны: Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1) |
> Шифр: П2/2006/34 (вересень) Газета 2006г. N 34 (вересень) Собкова, С. Допоможу іншим людям: становлення психолога-фахівця / С. Собкова. - С.3-7 Гуріна, О. Карта-профіль "Готовність до профільного навчання" / О. Гуріна. - С.8-11 Профілактика конфліктів у підлітковому середовищі. - С.вкладка Татенко, В. Типологія лідерства / В. Татенко. - С.12-13 Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1) Свободны: Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1) |
Татенко, В. Типологія лідерства [Текстььь] / В. Татенко> // Психолог. - 2006. - N34 (вересень). - С. 12-13 Рубрики: лідерство Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1) Свободны: Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1) |