Л 64 Літературознавчий словник-довідник [Текст] : словарь / За ред. Р. Т. Гром'яка, Ю. І. Коваліва, В. І. Теремка. - 2-е вид., випр., доп. - К. : Академія, 2006. - 752 с. - (Nota bene). - ISBN 966-580-204-6 : 33.00 грн.
РУБ 8(03) Рубрики: Літературознавство Доп.точки доступа: Гром'як, Роман Теодорович \ред.\; Ковалів, Юрій Іванович \ред.\; Теремко, Василь Іванович \ред.\ Экземпляры всего: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
Л 64 б-ка Тимошика М. / Л 64-фб Літературознавчий словник-довідник [Текст] / ред. кол.: Р. Т. Гром'як, Ю. І. Ковалів, В. І. Теремко. - К. : Академія, 1997. - 750 с. - (Nota bene). - ISBN 966-580-003-5 : 10.50 грн., 10.00 грн. РУБ 8(03) Доп.точки доступа: Гром'як, Роман Теодорович \ред.\; Ковалів, Ю. І. \ред.\; Теремко, Василь Іванович \ред.\ Экземпляры всего: 17 Ч.З.№3 (5), ІБв (2), ав (2), фб (2), аб (6) Свободны: Ч.З.№3 (5), ІБв (2), ав (2), фб (2), аб (6) |
Т 35 б-ка Бойка О. Д. / Т 35-фб (б-ка Бойка О. Д.) Теремко, Василь Іванович. Основні засади видавничого бізнесу [Текст] : Навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів / В. І. Теремко. - К. : Академвидав, 2009. - 136 с. ; 20 см. - (Альма-матер). - ISBN 978-966-8226-76-2 (в м. обкл.) : 27.00 грн., 3.00 грн.
РУБ 002.4 Рубрики: Видавнича справа--видавничий бізнес Видавнича справа--підручники для ВНЗ--видавничий бізнес Видавнича справа в Україні--видавництва Видавнича справа--книговидання фывфывфыв: конкуренція у бізнесі -- ризик у бізнесі -- бізнес-план -- видавнича діяльність -- видавничій бізнес -- українські видавництва Экземпляры всего: 2 фб (1), фб (б-ка Бойка О. Д.) (1) Свободны: фб (1), фб (б-ка Бойка О. Д.) (1) |
Т 35 Теремко, Василь Іванович. Видавничий маркетинг [Текст] : навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів / В. І. Теремко. - К. : Академвидав, 2009. - 272 с. ; 20 см. - (Альма-матер). - ISBN 978-966-8226-84-7 (в тв. опр.) : 37.00 грн., 35.00 грн., 37.00 грн.
РУБ 002.4 Рубрики: Видавнича справа--підручники для ВНЗ--видавничий маркетинг Видавнича справа--видавництво--управління видавництвом Видавнича справа--видавничий маркетинг Видавнича справа--книговидання Видавнича справа--видавничий бізнес фывфывфыв: видавничий маркетинг -- маркетивгові дослідження -- управління видавництвом -- видавнича продукція -- книговидання -- реклама видавничої продукції Экземпляры всего: 4 фб (1), Ч.З.№2 (3) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (3) |
Т 35 б-ка Бойка О. Д. / Т 35-фб Теремко, Василь Іванович. Видавництво - XXI. Виклики і стратегії [Текст] : монографія / В. І. Теремко. - К. : Академвидав, 2012. - 328 с. - (Монограф). - ISBN 978-617-572-045-5 (в тв. опр.). - ISBN 978-966-8226-92-2 (серія) : 65.00 грн.
РУБ 002.4 Рубрики: Видавнича справа--підручники для ВНЗ--видавничий маркетинг Видавнича справа--видавництво--управління видавництвом Видавнича справа--видавничий маркетинг Видавнича справа--книговидання Видавнича справа--видавничий бізнес фывфывфыв: видавничий маркетинг -- маркетивгові дослідження -- управління видавництвом -- видавнича продукція -- книговидання -- реклама видавничої продукції Экземпляры всего: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |