> Шифр: ІШУ-1/2007/5 Журнал 2007г. N 5 Терно, С. Історичне мислення : як його розвивати? / С. Терно. - С.8-12 Бакка, Т. Шкільне суспільствознавство: традиції та методичні новації / Т. Бакка. - С.13-17 Десятов, Д. Використання картин історичної тематики на уроці: створення образів чи міфів? / Д. Десятов. - С.17-23 Левдер, А. До проблеми технологізації навчальної діяльності школярів на уроках історії / А. Левдер. - С.24-28 Рапаєва, М. Формування теоретичних засад методів навчання історії в кінці ХIX - на початку ХХ ст. / М. Рапаєва. - С.28-31 Смагіна, Т. Формування громадянської компетентності учнів на уроках правознавства / Т. Смагіна. - С.32-34 Малієнко, Ю. Методичні рекомендації до викладання курсу історії середніх віків (Народження середньовічного світу, особливості його розвитку: Франкська держава Меровінгів. Держава Каролінгів. Людина в середньовіччі) / Ю. Малієнко. - С.34-39 Александрович, В. Історія крізь призму історії культури: нові аспекти мистецтва Галицько-Волинського князівства ХIII століття / В. Александрович. - С.47-50 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Терно, С. Історичне мислення : як його розвивати? [Текстььь] / С. Терно> // Історія в школах України. - 2007. - N5. - С. 8-12 Рубрики: мислення на уроках з різних шкільних дисциплін Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ІШУ-1/2007/7 Журнал 2007г. N 7 Євтушенко, Раїса Іванівна. Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення шкільних дисциплін у 2007/2008 році . Історія. Етика та курси духовно-морального спрямування / Р. Євтушенко. - С.3-11 Основні інтернет-ресурси з історії стародавнього світу, історичні, педагогічні, загального характеру. Сайти музеїв світу, інформаційні вузли з політології. - С.8 Про проведення Всеукраїнського конкурсу науково-пошукових робіт школярів, студентів, учителів та педагогічних працівників "Голодомор 1932-1933 рр. Україна пам’ятає": наказ Міністра освіти та науки України. - С.11 Положення про Всеукраїнський конкурс науково-пошукових робіт школярів, студентів, учителів та педагогічних працівників "Голодомор 1932-1933 рр. Україна пам’ятає". - С.12-13 Положення про щорічну Всеукраїнську краєзнавчу акцію учнівської та студентської молоді "Колосок пам’яті". - С.13-14 Удод, О. Про актуальні проблеми інтеграції історичної науки і освіти / О. Удод. - С.14-18 Терно, С. Чи навчені наші учні мислити критично? / С. Терно. - С.18-23 Мисан, В. До проблеми змісту курсів історії / В. Мисан. - С.23-28 Сотниченко, В. Корекція результатів навчально-пізнавальної діяльності учнів як педагогічна проблема / В. Сотниченко. - С.29-31 Малієнко, Ю. Методичні рекомендації до викладання курсу історії середніх віків. Релігійно-церковне життя середньовічної Європи. Католицька церква у V-ХІІІ ст. Вершина могутності й занепад папства / Ю. Малієнко. - С.32-35 Єрмоленко, А. Як працювати з джерелами інформації на уроках історії / А. Єрмоленко. - С.35-38 (далі буде) Єрмоленко, А. Греція в ІІ-на початку І тисячоліть до н.е. Конспект уроку-узагальнення та систематизації знань, умінь і навичок. Історія стародовнього світу. 6 клас / А. Єрмоленко. - С.38-41 Поляков, В. Історія партизанського руху в Криму. Конспект уроку-лекції з теми "Наш край у роки Другої світової війни". Історія України. 11 клас / В. Поляков. - С.42-46 Дьомін, О. Християнські реалії Візантії середини ІХ століття та виникнення слов’янської писемності / О. Дьомін. - С.47-49 Верменич, Я. Адміністративно-територіальний устрій українських земель в історичній ретроспективі / Я. Верменич. - С.50-55 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Терно, С. Чи навчені наші учні мислити критично? [Текстььь] / С. Терно> // Історія в школах України. - 2007. - N7. - С. 18-23 Рубрики: Викладання історії Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ІШУ-1/2007/9/10а Журнал 2007г. N 9/10а Терно, С. Методика розвитку критичного мислення: досвід експериментального дослідження / С. Терно. - С.3-11 Кулишева, О. Основні чинники виникнення й подальшої розбудови ідеалу православного виховання в Україні (Х-XI ст.) / О. Кулишева. - С.12-15 Костюк, І. Історія культури і українські школярі: чи є точки дотику? (До проблеми зовнішнього оцінювання з історії) / І. Костюк. - С.16-19 Малієнко, Ю. Методичні рекомендації до викладання курсу історії середніх віків з теми "Європейські держави в добу середньовіччя: Франція та Англія" / Ю. Малієнко. - С.20-27 Єрмоленко, А. Конспект уроку "Київська Русь за часів правління князя Ярослава Мудрого". Історія України. 7 клас / А. Єрмоленко. - С.32-34 Кульчицький, С. "Великий перелом": Україна в період 1923-весни 1930 рр. Стаття третя "Курс на колективізацію" / С. Кульчицький. - С.41-46 Сич, О. Жовтень 1917-го: революція чи переворот? / О. Сич. - С.47-54 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Терно, С. Методика розвитку критичного мислення: досвід експериментального дослідження [Текстььь] / С. Терно> // Історія в школах України : Науково-методичний журнал. - 2007. - N9/10а. - С. 3-11 Рубрики: мислення критичне мислення логічне викладання історії в школі фывфывфыв: розв’язування задач з історії -- аргументація -- судження -- умовивід -- дедукція -- індукція -- доказ -- софізм -- методи історичного пізнання -- ретроальтернативістика Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ІШУ-1/2009/7/8 Журнал 2009г. N 7/8 Терно, С. Методика розвитку критичного мислення учнів 6-7 класів на уроках історії / С. Терно. - С.12-16 Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. Історія України. 5-12 класи. Рівень стандарту. - С.17-24 Власов, В. Історія української культури кінця 17-18 століть (матеріали до уроків) / В. Власов. - С.26-35 Гузенков, С. Вивчаємо історію школи / С. Гузенков. - С.37-38 Томаш, Ю. 20 спільних ознак правових термінів із різних галузей права / Ю. Томаш. - С.39-41 Сенько. 12 правових задач підвищеного ступеня складності / Сенько. - С.41-44 Чубукова, Т. Матеріали до курсу за вибором "Визначні постаті України" : Сергій Єфремов / Т. Чубукова. - С.44-47 Бєлошицький, О. Історія народження олівця / О. Бєлошицький. - С.49 Мицик, Ю. Гетьман Іван Виговський / Ю. Мицик. - С.50-53 (далі буде) Павленко, С. Гетьман Іван Мазепа. Стаття сьома "Другий Кримський похід" / С. Павленко. - С.54-56 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Т 35 Терно, С. Методика розвитку критичного мислення учнів 6-7 класів на уроках історії [Текст] / С. Терно> // Історія в школах України. - 2009. - N 7/8. - С. 12-16 Рубрики: уроки історії України мислення критичне Кафедра права та методики викладання історико-правознавчих дисциплін Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ІШУ-1/2009/9 Журнал 2009г. N 9 Мисан, В. Багатореспективність як засіб та методу у навчанні шкільного курсу історії України / В. Мисан. - С.3-7 Терно, С. Методика розвитку критичного мислення учнів 8-9 класів на уроках історії / С. Терно. - С.7-13 Ковбасюк, Т. Методичні прийоми використання писемних джерел у навчанні історії / Т. Ковбасюк. - С.14-17 Турченко, Ф. Формування модерної української нації. Теорія та суспільні виклики першої половини XIX ст. "Історія України". 9 клас (Матеріали до уроків) / Ф. Турченко, В. Мороко. - С.22-28 Бердичевський, Я. Велика французька революція кінця XVIII ст. Європа в період наполеонівських війн. "Всесвітня історія". 9 клас (Матеріали до уроків) / Я. Бердичевський, І. Щупак, Л. Морозова. - С.29-35 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Т 35 Терно, С. Методика розвитку критичного мислення учнів 8-9 класів на уроках історії [Текст] / С. Терно> // Історія в школах України. - 2009. - N 9. - С. 7-13 Рубрики: Викладання історії в школі Кафедра права та методики викладання історико-правознавчих дисциплін фывфывфыв: мислення критичне Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ІШУ-1/2011/10 Журнал 2011г. N 10 Зовнішнє незалежне оцінювання з історії України : Офіційний звіт. - С.2-14 Терно, С. Чому важливо розвивати критичне мислення учнів? / С. Терно. - С.30-34 Мокрогуз, О. До питання про використання мультимедійної презентації на уроках історії: методичний аспект / О. Мокрогуз. - С.35-39 Бойко, Н. Букринська епопея, або "Наша помилка" / Н. Бойко. - С.40-47 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Т 35 Терно, С. Чому важливо розвивати критичне мислення учнів? [Текст] / С. Терно> // Історія в школах України : науково-методичний журнал. - 2011. - N 10. - С. 30-34. - Библиогр. в конце ст. РУБ 74.202 Рубрики: мислення--критичне Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ІВСШ-1/2012/3 Журнал 2012г. N 3 Теремецька, Т. Методичні аспекти формування міжетнічної толерантності в учнів загальноосвітніх навчальних закладів на уроках історії / Т. Теремецька. - С.34-37 Терно, С. Природовідповідне навчання історії на основі розвитку критичного мислення / С. Терно. - С.38-42 Мокрогуз, О. Використання зображень пам’яток архітектури та репродукцій творів образотворчого мистецтва на уроках історії України / О. Мокрогуз. - С.43-47 Подольський, А. Українське суспільство і пам’ять про Голокост: наукові та освітні аспекти / А. Подольський. - С.10-11 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Т 35 Терно, С. Природовідповідне навчання історії на основі розвитку критичного мислення [Текст] / С. Терно> // Історія в сучасній школі : науково-методичний журнал. - 2012. - N 3. - С. 38-42 Рубрики: Викладання історії в школі Кафедра історії України та політології фывфывфыв: критичне мислення учнів Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |