> Шифр: УМЛ:ШГЛК-1/2011/3 Журнал 2011г. N 3 Використайте на уроці. - 2-а с. обкл. Йовенко, Світлана. [Жінко, завжди маленька] : [текст вірша] / С. Йовенко. - С.4 Гаврилюк, Оксана. Як тобі, жінко, у цьому світі? : урок поглибленого опрацювання тексту твору / О. Гаврилюк. - С.6-8 Чумак, Тетяна. "Моя любове, я перед тобою..." : літературно-мистецька вітальня, присвячена вивченню лірики Ліни Костенко / Т. Чумак. - С.9-16. - Бібліогр.: 9 назв. Сорокіна, Лариса. "Нехудожнє" зображення чи художнє викриття? : проблемний урок у 9 класі / Л. Сорокіна. - С.17-22 Бондаренко, Євдокія. Її талант - то найщиріший Україні дарунок Бога : конспект інтегрованого уроку одієї геніально-трагічної долі (10 клас; академічний рівень) / Є. Бондаренко, С. Коваленко, Л. Маліченко. - С.24-43. - Бібліогр.: 16 назв. Лукаш, Ганна. Ми ті, що світяться... : урок-огляд за творчістю Атени Пашко в 11 класі / Г. Лукаш. - С.44-47. - Бібліогр.: 6 назв. Антипова, Людмила. Треба жити! : уроки подолання гендерних стереотипів / Л. Антипова. - С.48-52 Шалагінов, Борис. Вище і далі... : мотив "excelsior" у ранній поетичній творчості Лесі Українки / Б. Шалагінов. - С.54-60 Назаренко, Олена. До Лесі за наукою любові : урок-диспут за інтимною лірикою Лесі Українки / О. Назаренко. - С.61-64 Тихолоз, Сергій. Моя любове, смутку мій пречистий..." : музично-поетично композиція за листами й віршами Лесі Українки / С. Тихолоз, Л. Тихолоз. - С.65-80 Уліщенко, Віолетта. Вчимо самореалізовуватися через дію : діалогічне вивчення ліро-епосу / В. Уліщенко. - С.82-90. - Бібліогр.: 6 назв. Адаменко, Вікторія. Український Всесвіт Квітки Цісик : сценарій музично-культурологічного вечора для старшокласників / В. Адаменко. - С.91-94 Марчук, Галина. Запах холодної м’яти : оповідання / Г. Марчук. - С.96-112 Вихованець, Іван. Про культуру української мови / І. Вихованець. - С.114-116 Омельчук, Сергій. Йогурт чи йогурт? : до питання про нормативність наголошення запозичення сліва українській мові / С. Омельчук. - С.117-119. - Бібліогр.: 9 назв. Степаненко, Микола. Прекрасні миті спілкування Олеся Гончара з Павлом Тичиною / М. Степаненко. - С.120-123. - Бібліогр.: 1 назв. Костенко, Людмила. Сприймаючи серцем... : із учительських роздумів / Л. Костенко. - С.124-126 Відкритий всесвіт Олександри Глазової. - С.127 Пам’ятні дати : до 140 річчя Лесі Українки. - 3-а с. обкл. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№3 Экз. 1 (свободен) |
У 47 Уліщенко, Віолетта. Вчимо самореалізовуватися через дію : діалогічне вивчення ліро-епосу / В. Уліщенко> // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах : наук.-метод. та літ.-мистец. журн. . - 2011. - № 3. - С. 82-90. - Бібліогр.: 6 назв. Рубрики: Викладання української літератури в школі фывфывфыв: ліро-епос -- вивчення ліро-епосу -- діалогічне вивчення ліро-епосу -- змістовна комунікація -- багатовекторна комунікація Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№3 Экз. 1 (свободен) |
> Шифр: УЛЗО/2011/7/8 Журнал 2011г. N 7/8 Логвіненко, Наталія. Пам’яті Людини, Ученого-методиста, Колеги, Наставника [Волошиної Ніли Йосипівни] / Н. Логвіненко. - С.2-6. Яценко, Таміла. Методичні орієнтири сучасної шкільної літературної освіти / Т. Яценко. - С.15-17. Шуляр, Василь. Сучасний урок і проблеми викладання актуальної літератури в старшій школі / В. Шуляр. - С.17-25. Уліщенко, Віолетта. Інтерсуб’єктність художнього тексту / В. Уліщенко. - С.26-29. Глеб, Оксана. Роль пейзажів у історичному романі у віршах Ліни Костенко "Маруся Чурай" та інтерпретація їх учнями під час роботи над текстом / О. Глеб. - С.30-32. Логвіненко, Наталія. Повоєнний період (1945-1960 рр.) розвитку української фантастичної прози / Н. Логвіненко. - С.39-43. Лук’яненко, Олександр. Повернення фенікса: родоцентрична педагогіка / О. Лук’яненко. - С.44-46. Кислашко, Олександр. Шевченко Тарас про виховання в дусі християнських ідеалів / О. Кислашко. - С.49-50. Горболіс, Лариса. Портрети і профілі поетів української діаспори в художньо-літературному колажуванні Михайла Слабошпицького (за книгою М. Слабошпицького "25 поетів української діаспори") / Л. Горболіс. - С.51-56. Слоньовська, Ольга. Міфема і художній текст: особливості, роль, функції найменшого уламку міфу / О. Слоньовська. - С.57-62. Новиков, Анатолій. Лінгвопростір Олександра Олеся: концепти і концептуалізація / А. Новиков. - С.63. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: РШ/2011/7 Журнал 2011г. N 7 Освітні програми Globe в Україні. - 2-а с. обкл. Кравченко, Тамара. Педагогічна підготовка батьків до професійного самовизначення старшокласників / Т. Кравченко. - С.3-6. - Бібліогр.: 3 назв. Столяренко, Олена. Оптимізація процесу виховання у школярів ціннісного ставлення до людини : пошук підходів / О. Столяренко. - С.7-13. - Бібліогр.: 14 назв. Іванова, Юлія. Формування ціннісних орієнтацій студентів - майбутніх соціальних педагогів / Ю. Іванова. - С.14-17. - Бібліогр.: 9 назв. Сологуб, Анатолій. Дослідництво - вісь неперервної професійної освіти / А. Сологуб. - С.18-22. - Бібліогр.: 7 назв. Відкриття комп’ютерного класу в київському ліцеї-інтернаті - приклад успішного розвитку українсько-китайських відносин. - С.22 Рева, Юрій. Педагогічна технологія розвитку гетерогенного мислення людини в освітньому процесі / Ю. Рева. - С.23-27. - Бібліогр.: 12 назв. Макаренко, Ірина. Моніторинг якості процесу навчання як засіб поліпшення підготовки старшокласників до зовнішнього незалежного оцінювання / І. Макаренко. - С.28-32. - Бібліогр.: 2 назв. Уліщенко, Віолетта. Метод ейдетики в інтерсуб’єктивному навчанні української літератури (практико-орієнтований аспект) / В. Уліщенко. - С.33-38. - Бібліогр.: 10 назв. Сучасні освітні технології у вищих педагогічних навчальних закладах. - С.38 Матяш, Надія. Психодіагностичні можливості педагогічного програмного засобу "Віртуальна лабораторія. Біологія людини 8-9 класи" / Н. Матяш. - С.39-42. - Бібліогр.: 8 назв. Скиба, Марія. Формування в учнів екологічних понять у процесі вивчення природознавства (5-й клас) / М. Скиба. - С.43-47. - Бібліогр.: 10 назв. Науково-практична конференція "Молодь і політика реформ". - С.47 Петров, Олександр. Педагогічне забезпечення формування лінгвосоціокультурної компетентності майбутніх учителів іноземних мов / О. Петров. - С.48-51. - Бібліогр.: 8 назв. Завідонова, Наталія. Оцінювання знань студентів в умовах кредитно-модульної системи навчання (на прикладі КНЕУ імені Вадима Гетьмана) / Н. Завідонова, Л. Червінська. - С.52-54. - Бібліогр.: 5 назв. Зорочкіна, Тетяна. Концептуальні засади підготовки майбутніх учителів до роботи з обдарованими дітьми / Т. Зорочкіна. - С.55-62. - Бібліогр.: 8 назв. Євдокимова, Емілія. Веселкові кольори та казкові візерунки творчості Тамари Затинченко / Е. Євдокимова. - С.62-63 Турчин, Тамара. Застосування осучаснених форм музичного навчання молодших школярів як передумова їх творчого розвитку / Т. Турчин. - С.64-68. - Бібліогр.: 4 назв. Ковмір, Олена. Організаційно-методична система формування музичного мислення підлітків у позашкільних навчальних закладах / О. Ковмір. - С.69-73. - Бібліогр.: 5 назв. Малюга, Володимир. Педагогічний музей України: шлях становлення і розвитку : (ХХ - початок ХХІ ст.) / В. Малюга. - С.74-78. - Бібліогр.: 17 назв. Розвиток програми GLOBE в Україні : VII Міжнародна конференція-зустріч національних координаторів програми GLOBE Європи та Азії. - С.79 Отич, Олена. Педагогіка мистецтва і мистецтво педагогічної дії / О. Отич. - С.80 ІХ Міжнародні педагогічно-мистецькі читання пам’яті Оксани Рудницької. - 3-а с. обкл. Педагоги-митці: ними пишається Україна : майстерня Тамари Затинченко. - 4-а с. обкл. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) Ч.З.№2 Экз. 2 (свободен) |
У 47 Уліщенко, Віолетта. Метод ейдетики в інтерсуб’єктивному навчанні української літератури (практико-орієнтований аспект) / В. Уліщенко> // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 7. - С. 33-38. - Бібліогр.: 10 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Викладання української літератури в школі--методи та форми навчання Ейдетика фывфывфыв: презентації -- візуально-смислова презентація -- візуальна частина -- текстуальна частина -- смислова частина -- презентаційні частини -- концепти-образи -- українська література -- методика викладання -- метод ейдетики -- інтерсуб’єктивне навчання Аннотация: У статті зосереджено увагу на висвітленні практико-орієнтованого аспекту методу ейдетики, що впливає на формування вмінь сприймати художній текст у його поліфонічній сутності. Обгрунтовано доцільність використання таких прийомів у методиці інтерсуб'єктивного навчання української літератури, які візуально-смислова презентація та концепт-образ. Нет сведений об экземплярах (Источник в БД не найден) |
У 47 Уліщенко, Віолетта. Інтерсуб’єктність художнього тексту [Текст] / В. Уліщенко> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 7/8. - С. 26-29. Рубрики: Викладання української літератури в школі Аналіз художнього твору фывфывфыв: діалог між автором і читачем -- автокомунікації -- діалогічна природа художнього тексту Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
У 47 Уліщенко, Віолетта Валентинівна. Методика інтерсуб’єктивного навчання української літератури в загальноосвітній основній школі [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня доктора пед.наук. Спец.13.00.02 - теорія і методика навчання (українська література) / В. В. Уліщенко ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - Київ : НПУ ім. М.Драгоманова, 2012. - 41 с. -
РУБ 83.3(4Укр) Рубрики: методика навчання української літератури--середня школа Кафедра української літератури фывфывфыв: інтерсуб’єктивне навчання Доп.точки доступа: Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ) Экземпляры всего: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |