> Шифр: ВМДЗ/2012/7 Журнал 2012г. N 7 Дятленко, Наталія. Експеримент продовжується: методологія дослідження / Н. Дятленко. - С.4-8. Піроженко, Тамара. Чому "гальмує" дошкільна освіта / Т. Піроженко, С. Ладивір. - С.9-19. Машковець, Марина. Вплив казки наформування особистості дитини: моральний вспект / М. Машковець, А. Карнаухова. - С.20-24. Науменко, Тетяна. Формування природничо-екологічної компетентності дошкільників засобами авторської казки / Т. Науменко. - С.25-33. Балаюш, О. Брейн-ринг "Підвищення екологічної компетентності педгогів" / О. Балаюш. - С.34-39. Фокіна, Валентина. Діагностика знань дітей дошкільного віку про об’єкти і явища природи / В. Фокіна. - С.40-46. Кондратюк, Олена. Ранкові зустрічі: екологічний аспект / О. Кондратюк. - С.47-58. Терещенко, І. Чим зайняти дітей під час прогулянки на природі: поради батькам / І. Терещенко. - С.59-64. Щецкін, Генадій. Перші дослідження: про деякі властивості повітря / Г. Щецкін. - С.65-68. Орієнтовно-циклограма діяльності вихователя-методиста на серпень. - С.68-69. Свята та цікаві події вересня. - С.70-71. Шаповал, Олена. Свято квітів / О. Шаповал. - С.72-79. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Фокіна, Валентина. Діагностика знань дітей дошкільного віку про об’єкти і явища природи / Валентина Фокіна, Ольга Газіна> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2012. - № 7. - С. 40-46. Рубрики: Дошкільна освіта--заняття з природознавства Дошкільне виховання--ознайомлення з природою фывфывфыв: природничо-екологічна компетентність -- моніторинг знань -- процедура діагностики -- критерії визначення знань -- підготовка до школи Аннотация: Матеріал статті знайомить з прведенням моніторингу знань кожного вихованця і групи дітей у цілому для отримання реального уявлення про позитивні і негативні сторони організації педагогічного процесу. Доп.точки доступа: Газіна О., Ольга Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |