> Шифр: ДС1/2006/4 Журнал 2006г. N 4 Шишко, О. Ім'я і його носій : Матеріали до інтеграційного вивчення драми Миколи Куліша " Мина Мазайло" / О. Шишко. - С.5-10 Фурсова, Л. Створення проблемних ситуацій під час вивчення творчості О. Довженка / Л. Фурсова. - С.11-14 Гаврилюк, О. Тема духовного розкріпачення жінки у творчості О. Кобилянської : На матеріалі повістей " Людина" і " Царівна" / О. Гаврилюк. - С.15-18 Свердан, Т. "Суржикізація" сучасних видань для дітей / Т. Свердан, Л. Радик. - С.37-40 Яремкович, М. Орнаменталізм прози Гната Михайличенка / М. Яремкович. - С.46-49 Голод, Р. Позитивізм у творчості Івана Франка / Р. Голод. - С.50-53 Донцов, Д. Два антагоністи (П. Куліш і Т.Шевченко) / Д. Донцов. - С.54-59 Имеются экземпляры в отделах: всего 3 : Ч.З.№3 (3) Свободны: Ч.З.№3 (3) |
Фурсова, Л. Створення проблемних ситуацій під час вивчення творчості О. Довженка [Текстььь] / Л. Фурсова> // Дивослово : Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнапл Міністерства освіти і науки України. - 2006. - N4. - С. 11-14 Доп.точки доступа: Довженко, Олександр Петрович \о нем\ Имеются экземпляры в отделах: всего 3 : Ч.З.№3 (3) Свободны: Ч.З.№3 (3) |
> Шифр: ВЛСНЗУ1/2006/6 Журнал 2006г. N 6 Нев'ярович, Н. Ю. Основні риси поетики "магічного реалізму": На матеріалі оповідання Г.Гарсіа Маркеса "Стариган із крилами" / Н. Ю. Нев'ярович. - С.4-7 Фурсова, Л. О. Проблемні ситуації під час аналізу художнього твору: їх значення у підвищенні ефективності уроку літератури, деякі способи створення / Л. О. Фурсова. - С.16-19 Гаврилюк, М. В. Розвивальне навчання як засіб активізації пізнавальних інтересів учнів / М. В. Гаврилюк. - С.26-28 Гузь, О. О. Урок за методикою навчального діалогу: його особливості, структура та деякі прийоми / О. О. Гузь. - С.32-36 Гузь, О. О. Шляхом діалогу розвивати аналітико-інтерпретаційні уміння та навички учнів, створювати власні смисли: Урок-осягнення художнього світу оповідання Г.Веллса "Чарівна крамниця" / О. О. Гузь. - С.37-41 Лисак, Л. Ф. "Золотий вік" у міфології, художній літературі, езотериці: порівняльний аналіз. Наукова розвідка. До методологічних основ методики гармонізації світосприйняття засобами зарубіжної літератури / Л. Ф. Лисак. - С.47-57 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
Фурсова, Л. О. Проблемні ситуації під час аналізу художнього твору: їх значення у підвищенні ефективності уроку літератури, деякі способи створення [Текстььь] / Л. О. Фурсова> // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України : Науково-методичний журнал. - 2006. - N6. - С. 16-19 . - ISSN 0205-47IX Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: ВЛСНЗУ1/2006/8 Журнал 2006г. N 8 Рада, І. М. Спілкуючись з близькою мовою (Про переклад "Зів’ялого листя" Івана Франка Анною Ахїматовою" / І. М. Рада. - С.2-4. Бицько, О. К. Вивчення прислів’їв і приказок - підготовка до серйозного діалогу з творами літератури / О. К. Бицько. - С.31-36. Зарудня, І. О. Щоб кожен учень міг висловити особисте ставлення до героя: Два уроки за "Міфом про Прометея" / І. О. Зарудня. - С.37-41. Фурсова, Л. О. Знайомство з Книгою Книг ма має бути цікавим: Два уроки за темою "З біблійних переказів" / Л. О. Фурсова. - С.43-46. Фурсова, Л. О. Вступний урок: слово про Книгу як найвищий духовний набуток людства / Л. О. Фурсова. - С.41-43. Ленська, С. В. Образ Прометея у світовій літературі: Матеріали до уроку з вивчення міжлітературних зв’язків / С. В. Ленська. - С.47-51. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
Фурсова, Л. О. Знайомство з Книгою Книг ма має бути цікавим: Два уроки за темою "З біблійних переказів" [Текстььь] / Л. О. Фурсова> // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України : Науково-методичний журнал. - 2006. - N8. - С. 43-46. . - ISSN 0205-47IX Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
Фурсова, Л. О. Вступний урок: слово про Книгу як найвищий духовний набуток людства [Текстььь] / Л. О. Фурсова> // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України : Науково-методичний журнал. - 2006. - N8. - С. 41-43. . - ISSN 0205-47IX Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: ЗЛШУ-1/2006/7/8 Журнал 2006г. N 7/8 Фурсова, Л. О. Проблемне викладання літератури : старе питання чи новий погляд? / Л. О. Фурсова. - С.4-7. Матюшкіна, Т. П. IV Чернігівські педагогічні зустрічі переможців і лауреатів Всеукраїнського конкурсу "Учитель року" в номінаціях "Українська мова і література". 6-8 липня 2006 року / Т. П. Матюшкіна. - С.16-17. Ружевич, Т. М. У погоню за щастям: За романом Стендаля "Червоне і чорне" / Т.М. Ружевич. - С.22-24. Меншій, А. М. Проблема самотності в японській літературі (на матеріалі творчості Харукі Муракамі) / А. М. Меншій. - С.27-29 Глотов, О. Л. Джон Стейнбек в оцінці російського пострадянського літературознавства / О. Л. Глотов, Н. П. Колесникова. - С.30-32. Головач, Н. І. Байка у світовій літературі: Узагальнюючий урок-гра. 6 клас / Н. І. Головач. - С.58-59. Пшенишна, В. М. Так ось вона, Січ!: Урок компаративного аналізу повісті М. Гоголя "Тарас Бульба" та творів українського епосу. 7 клас / В. М. Пшенишна. - С.60-62. Чечетіна, Л. А. "Тепер це легке дихання знову розсіялося в світі...": Урок бесіда за новелою І.Буніна "Легке дихання". 11 клас / Л. А. Чечетіна. - С.75-77. Гузь, О. А. О чём кричит "молчание" в рассказе Харуки Мураками? / О.А. Гузь. - С.77-84. Шкаруба, Л. М. Середньовіччя: століття темряви чи світла? / Л. М. Шкаруба, С. М. Шошура. - С.85-88. Далі буде. Гузь, О. О. До розуміння специфіки предмета "Зарубіжна література" та ролі вчителя в освітньо-виховному процесі / О. О. Гузь. - С.89-96. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
Фурсова, Л. О. Проблемне викладання літератури : старе питання чи новий погляд? [Текстььь] / Л. О. Фурсова> // Зарубіжна література в школах України. - 2006. - N7/8. - С. 4-7. Рубрики: Викладання літератури Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: УЛЗО/2006/8 Журнал 2006г. N 8 Голобородько, Я. Професор-державотворець: До 140-річчя від дня народження М. Грушевського / Я. Голобородько. - С.2-6 Міхно, О. Психолого-педагогічні засади дослідницької діяльності старшокласників у процесі вивчення української літератури / О. Міхно. - С.12-16 Горячок, І. "Хай не повернеться засуджене повік, хай не відновиться закопане, зарите"...:До вивчення памфлета І. Багряного " Чому я не хочу вертатись до СРСР?" 11 клас. / І. Горячок. - С.20-21 Соловйова, Н. Трагічна доля емігрантів :За новелою В. Стефаника " Камінний хрест" 10 клас / Н. Соловйова. - С.22-24 Кріль, Н. Давня література-яскрава сторінка в українському красному письменстві Вступна тема . 9 клас. / Н. Кріль. - С.24-29 Морозюк, Н. Філософія добра і зла в оповіданнях Євгена Гуцала / Н. Морозюк. - С.29-31 Фурсова, Л. Один день серед козаків : Урок за оповіданням А. Кащенка " Над Кодацьким порогом" 7 клас. / Л. Фурсова. - С.32-34 Лавринчук, В. Крізь призму однієї душі : Психологізм оповідання О. Катренка " Омелько Цуциня" / В. Лавринчук. - С.36-40 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
Фурсова, Л. Один день серед козаків : Урок за оповіданням А. Кащенка " Над Кодацьким порогом" 7 клас. [Текстььь] / Л. Фурсова> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2006. - N8. - С. 32-34 Доп.точки доступа: Кащенко, А. \о нем\ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: УЛЗО/2007/2 Журнал 2007г. N 2 Волошина, Н. "Потуга слова полонила світ" Яр Славутич (Григорій Михайлович Жученко) Народився 1918 року / Н. Волошина. - С.2-4 Козачок, Я. Вітчизняні традиції сучасного українського фемінізму / Я. Козачок. - С.5-10 Родіонова, І. Митець і антиномія "свобода - неволя" у поезії М. Драй-Хмари / І. Родіонова. - С.11-14 Привалова, С. Шкільний аналіз мови художнього твору / С. Привалова. - С.15-18 Дига, Н. Самостійна робота як шлях розвитку пізнавальної активності учнів на уроках літератури / Н. Дига. - С.18-21 Жила, С. "Як ластівки перед відлетом..." Вивчення новели Василя Стефаника "Камінний хрест" у взаємозв’язку з кіномистецтвом. 10 клас / С. Жила. - С.22-24 Охріменко, Т. Іван Франко і його сонети / Т. Охріменко. - С.25-27 Фурсова, Л. "Воля - це право бути людиною". Урок за романом Гаррієт Бічер-Стоу "Хатина дядька Тома" та повістю Марка Вовчка "Інститутка". 9 клас / Л. Фурсова. - С.27-32 Медведєва, О. Романтична балада в російській, українській та польській літературах / О. Медведєва. - С.37-42 Масловська, М. К. Д. Ушинський як літератор / М. Масловська, Ю. Дубовик. - С.47 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
Фурсова, Л. "Воля - це право бути людиною". Урок за романом Гаррієт Бічер-Стоу "Хатина дядька Тома" та повістю Марка Вовчка "Інститутка". 9 клас [Текстььь] / Л. Фурсова> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2007. - N2. - С. 27-32 Рубрики: викладання зарубіжної літератури Викладання української літератури в школі Доп.точки доступа: Вовчок, Марко \о ней\; Бічер-Стоу, Гаррієт \о ней\ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: ГН/2006/2 Журнал 2006г. N 2 Яценко, Т. С. Особливості внутрішньої динаміки психіки та врахування її у психокорекційній роботі / Т. С. Яценко. - С.8-13 Дічек, Н. П. Герменевтика та діалогізм як засади оновлення методологічної бази історико-педагогічних досліджень / Н. П. Дічек. - С.14-19 Андреев, А. С. Реформа образования с точки зрения психолога / А. С. Андреев. - С.20-26 Солодка, А. К. Виховання вторинної мовної особливості: етнопсихологічний компонент / А. К. Солодка. - С.27-33 Антонюк, Р. І. Коли кожний поважає всіх, а всі - кожного:Проблеми національних меншин в умовах українського полікультурного контексту / Р. І. Антонюк. - С.34-38 Усатенко, О. М. Взаємодіяти - професійно: Перенесення та контрперенесення в контексті дослідження феномену супервізійної практики / О. М. Усатенко. - С.40-45 Богдан, Т. В. Жити в теперешньому часі: Глибинно-психологічне пізнання психіки методом психодрами (на матеріалі активного соціально-психологічного навчання) / Т. В. Богдан. - С.46-50 Сульниченко, В. Н. Нужен ли человечеству единый язык?: Культурологический подход в процессе использования активных методик изучения лингвистических дисциплин в вузе / В. Н. Сульниченко. - С.51-55 Фурсова, Л. О. Ключ до розуміння та виховання: Вплив проблемного вивчення оповідання О.Довженка "Воля до життя" на розвиток почуттів підлітка / Л. О. Фурсова. - С.56-61 Святка, О. О. Проблема класифікації психологічних опорів у психоаналізі / О. О. Святка. - С.62-66 Лобач, О. М. Содержательные аспекты подготовки специалистов к психологической помощи постсоветской семье / О. М. Лобач. - С.67-71 Шевченко, В. М. Перший освітній заклад для глухонімих в поліетнічному середовищі Криму / В. М. Шевченко. - С.72-75 Березівська, Л. Д. Реформування шкільної освіти Міністерством народної освіти в контексті громадсько-педагогічного руху в Україні (1904-1907 рр.) / Л. Д. Березівська. - С.76-82 Матвєєва, Г. В. Перші екскурсоводи - вчителі: Зміст та особливості підготовки фахівців екскурсівної справи в історії вітчизняної освіти / Г. В. Матвєєва. - С.83-90 Варфоломеева, О. В. Закономерности формирования психической устойчивсти личности: экзистенциальные противоречия / О. В. Варфоломеева. - С.92-100 Дударенко, І. С. Динаміка суджень суб’єкта як показник результативності психокорекційного впливу / І. С. Дударенко. - С.101-106 Пономарьов, О. С. Логічне дерево, на якому виростає безпека: Активізація навчальної діяльності студентів при моделюванні виробничої ситуації / О. С. Пономарьов, М. М. Латишева, Т. С. Павленко. - С.107-114 Шавальова, В. І. Скласти єдину наукову картину світу: Формування уявлень школярів щодо застосування математичних понять і методів у вивченні мов і літератур / В. І. Шавальова, Н. С. Вагіна. - С.116-121 Грищенко, Г. В. Захистимо "планету людей": Деякі напрямки екопсихологічного виховання у школі / Г. В. Грищенко. - С.122-126 Кожевников, В. М. Інноваційна модель наступності профільної школи і вищого навчального закладу в організації педагогічної діяльності учителів та викладачів / В. М. Кожевников. - С.127-132 Каленская, В. П. Применение метода планомерно-поэтапного формирования в развитии навыков ненасильственного общения студентов / В. П. Каленская. - С.133-137 Литвинчук, И. Н. Эмоционально-экзистенциальный аспект современных психотерапевтических и коммуникативных технологий / И. Н. Литвинчук. - С.138-142 Чёрный, Е. В. Тренинг в системе поликультурного образования / Е. В. Чёрный. - С.143-148 Шевчук, О. І. Академик: До 100-річчя видатного авіаконструктора Олега Антонова / О. І. Шевчук. - С.150-159 Кудусов, Д. А. Казанский период творческо-исполнительской и педагогической деятельности Натана Рахлина (за матеріалами науково-практичної конференції проведеної під егидою Міністерства культури і науки України та Національної музичної академії України імені П.І.Чайковського з нагоди 100-річчя від дня народження видатного диригента 30 березня 2006 року) / Д. А. Кудусов. - С.160-165 : портр Ковалерист, Л. А. Педагогіка вищої школи: Анотований список літератури / Л. А. Ковалерист, Л. В. Коваленко. - С.166-178 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Фурсова, Л. О. Ключ до розуміння та виховання: Вплив проблемного вивчення оповідання О. Довженка "Воля до життя" на розвиток почуттів підлітка [Текстььь] / Л. О. Фурсова> // Гуманітарні науки : Науково-практичний журнал. - 2006. - N2. - С. 56-61 Рубрики: Викладання української літератури в школі Доп.точки доступа: Довженко, Олександр Петрович \о нем\ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ЗЛШУ-1/2007/7 Журнал 2007г. N 7 Ткач, А. В. Аналіз ліричного твору: Програма факультативного курсу для 8-х (9-х) класів загальноосвітніх навчальних закладів / А. В. Ткач. - С.2-6. Ковбасенко, Ю. І. Інноваційні педагогічні технології в процесі поглибленого вивчення літератури: "за" і "проти" / Ю. І. Ковбасенко. - С.7-14. Братко, В. О. Компаративний аналіз творів українського фольклору і повісті М.Гоголя "Тарас Бульба" / В. О. Братко. - С.15-17. Фурсова, Л. О. Проблемні ситуації у компаративному аналізі літературних творів: На прикладі прози О. Гончара і В.Бикова / Л. О. Фурсова. - С.18-24. Хроменко, І. А. Система уроків з вивчення роману Жуля Верна "П’ятнадцятирічний капітан" / І. А. Хроменко. - С.25-39. Баліна, К. Н. Аналіз байки Ж. де Лафонтена "Зачумлені звірі": Розробка уроку. 6 клас / К. Н. Баліна. - С.40-41. Чоловська, О. С. Усмішки зірок: Урок-подорож за творами Антуана де Сент-Екзюпері "Маленький потнц" та "Планета людей". 11 клас / О. С. Чоловська. - С.42-51. Фінчук, Г. В. "Гострий і оригінальний письменник...": Творчість Проспера Меріме / Г. В. Фінчук. - С.55-57. Рогозинський, В. Жизнь и судьба гениального Леся Курбаса / В. Рогозинський. - С.60-64. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
Фурсова, Л. О. Проблемні ситуації у компаративному аналізі літературних творів: На прикладі прози О. Гончара і В.Бикова [Текстььь] / Л. О. Фурсова> // Зарубіжна література в школах України. - 2007. - N7. - С. 18-24. Рубрики: компаративістика літературна аналіз художнього твору Доп.точки доступа: Гончар, Олесь \о нем\; Биков, В. \о нем\ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: УЛЗО/2007/10 Журнал 2007г. N 10 Галич, О. "Світитиму я Україні..." : Штрихи до творчого портрета Ярослава Кремінського : До 70-річчя від дня народження письменника / О. Галич. - С.5-8 Голобородько, Я. Таврійський буттєвий ландшафт у творах Миколи Куліша : До 115-річчя від дня народження драматурга / Я. Голобородько. - С.9-13 Волинець, І. Система психолого-педагогічних засад вивчення літературного краєзнавства в курсі літератури / І. Волинець. - С.14-17 Загарук, О. Підготовча робота як особливий структурний елемент організації семінарів у школі / О. Загарук. - С.18-22 Соловйова, Н. Використання комп’ютерних технологій на уроках української мови та літератури / Н. Соловйова. - С.22 Слоньовська, О. "Я не геній, синку милий" : кілька зауваг до проблеми геніального митця / О. Слоньовська. - С.23-27 ( далі буде) Головецька, Н. "Свята чиста ріка моїх дитячих незабутніх літ і мрій" : Конспект уроку за уривками з кіноповісті О.Довженка " Зачарована Десна".6 клас / Н. Головецька. - С.29-30 Подранецька, Н. Вічно живі співомовки Степанп Руданського. 8 клас / Н. Подранецька. - С.31-33 Аврахов, Г. "Ліричні пісні Давнього Єгипту" : переклад чи оригінальна творчість? / Г. Аврахов. - С.55-56 Дрофань, Л. На спомин Григорієві Аврахову / Л. Дрофань; Т. Чумак; Л. Фурсова. - С.54 Чумак, Т. Багатство духовного світу Григорія Коваля / Т. Чумак; Л. Фурсова. - С.43-48 Фурсова, Л. Вивчення драматичного твору І.Кочерги " Ярослав Мудрий" : Проблемні ситупції на уроках літератури.11 клас / Л. Фурсова. - С.34-39 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
Фурсова, Л. Вивчення драматичного твору І.Кочерги " Ярослав Мудрий" : Проблемні ситупції на уроках літератури.11 клас [Текстььь] / Л. Фурсова> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2007. - N10. - С. 34-39 Рубрики: Викладання літератури Доп.точки доступа: Кочерга, Іван Антонович (укр. драматург ; 1881-1952) \о нем\ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: УЛЗО/2008/1 Журнал 2008г. N 1 Новиков, А. Тема духовного здоров’я українського народу в п’єсах драматургів театру корифеїв / А. Новиков. - С.2-5 Лісовський, А. Мистецтво слова і характер його сприймання / А. Лісовський. - С.6-8 Ситчеконко, А. Проблеми розвивального навчання літератури / А. Ситчеконко. - С.9-13 Мхитарян, О. Діагностика літературного розвитку учнів з низьким рівнем навчальних досягнень / О. Мхитарян. - С.14-17 Яценко, Л. Гендерне виховання старшокласників на уроках української мови / Л. Яценко. - С.18-20 Привалова, С. Аналіз мови художнього твору (на прикладі вивчення повісті І.Франка "Перехресні стежки"). 10 клас / С. Привалова, С. Нарожна. - С.21-27 Фурсова, Л. Проблемні ситуації в роботі з поетичим твором. Аналізуємо поезію В.Симоненка "Лебеді материнства". 11 клас / Л. Фурсова. - С.27-32 Ленська, С. Образ Богородиці в українській поезії ХХ століття / С. Ленська. - С.33-38 Лапіна, А. Українська література 10-х років ХХ ст.: Літературний практикум / А. Лапіна. - С.39-42 Заяць, Г. Печальна квітка України в вінку немеркнучих імен: Життя і творчість Климентини Попович. Урок-конференція / Г. Заяць. - С.43-47 Парубець, В. Гурткова робота - неодмінна складова системи освіти і виховання підростаючого покоління / В. Парубець. - С.48-50 Адаменко, С. Програма з культури мовлення / С. Адаменко. - С.54-56 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |