> Шифр: УПШ/2018/3 Журнал 2018г. N 3 Приходько, Юлія. Іван Олексійович Сікорський: актуальність ідей ученого для сучасної школи / Ю. Приходько. - С.6-9. Філінюк, Валентина. Кожна частинка значення має: зміниш - і слово нове виникає! : розвиток словотвірних умінь учнів початкової школи / В. Філінюк, Н. Білозір. - С.10-14. Євенко, Олена. Аудіали, візуали, кінестетики: диференційований підхід на уроках іноземної мови / О. Євенко. - С.15-17. Митник, Олександр. Величини: особливості розкриття змісту поняття молодшим школярам / О. Митник, В. Сарієнко. - С.18-22. Андрющенко, Тетяна. Щоби дужими зростати, про здоров’я треба дбати : формування здоров’язбережувальної компетентності молодших школярів засобами навчально-дослідницької діяльності / Т. Андрющенко. - С.23-27. Ягупа, Ірина. Адаптаційно-ігровий цикл початкової освіти: особливості організації діяльності учнів / І. Ягупа. - С.28-31. Пинка, Надія. У царстві квітів : конспект занять інтегрованого навчального дня у 1-му класі / Н. Пинка, А. Кулик. - С.32-37. Данько, Антоніна. Легко й цікаво завжди дітворі різні знання здобувати у грі : підвищення ефективності освітнього процесу засобами гри "Поле чудес" / А. Данько. - С.38-42. Данько, Антоніна. Машу і Ведмедя відвідали малята. Як же цікаво - і вчитися, і грати! : фрагмент інтегрованого уроку з навчання грамоти, математики і природознавства в 1-му класі / А. Данько. - С.42-43. Сай, Степанія. Мелодія лине, і знову лунає Шевченкове слово : інтегровані уроки літературного читання та музичного мистецтва у 4-му класі / С. Сай, З. Губач. - С.44-47. Верніковська, Євгенія. Щоб мати бездоганні результати, вчимося числа двоцифрові додавати / Є. Верніковська. - С.48-50. Вдовиченко, Тетяна. Мислить той, кому ставлять розумні запитання : тренінг для батьків / Т. Вдовиченко, Н. Опалко. - С.51-52. Кільдій, Тетяна. Усі таємниці вербові в цікавій відкриєм розмові : екологічне виховання за допомогою авторських казок / Т. Кільдій. - С.53-56. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Філінюк, Валентина. Кожна частинка значення має: зміниш - і слово нове виникає! [Текст] : розвиток словотвірних умінь учнів початкової школи / В. Філінюк, Н. Білозір> // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2018. - N 3. - С. 10-14. Рубрики: Початкова школа--навчання рідної мови фывфывфыв: розвиток словотвірних умінь -- морфеміка -- словотвір Доп.точки доступа: Білозір, Наталія Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: УПШ/2019/4 Журнал 2019г. N 4 Барабашова, Ірина. Сенсорний розвиток: формуємо еталонні уявлення про властивості звуків музики / І. Барабашова. - С.4-7. Шупер, Тетяна. Дії з багатоцифровими числами. Площа: різнорівневі домашні роботи : диференційовані завдання з математики для 4-го класу / Т. Шупер. - С.8-15. Зілінська, Наталія. Від написання до письма : методика проведення каліграфічної хвилинки у 2-4-х класах / Н. Зілінська. - С.16-19. Філінюк, Валентина. Готуємо учнів до написання есе : формування вміння чути, бачити, переживати й передавати словами / В. Філінюк. - С.20-24. Олійник, Алла. Фізичні тіла і речовини: формування наукового світогляду молодших школярів / А. Олійник, Н. Коваль. - С.25-29. Самойленко, Лілія . Щоби міцне здоров’я мати, над ним потрібно працювати : комплекси вправ для проведення нестандартних фізкультхвилинок / Л. Самойленко. - С.44-47. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Філінюк, Валентина. Готуємо учнів до написання есе [Текст] : формування вміння чути, бачити, переживати й передавати словами / В. Філінюк> // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 4. - С. 20-24. Рубрики: Початкова школа--навчання письма фывфывфыв: жанр есе -- складання есе -- написання творів -- тематика есе в початковій школі Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: УПШ/2020/11/12 Журнал 2020г. N 11/12 Приходько, Юлія. Темперамент учня: які особливості треба враховувати / Ю. Приходько. - С.4-9. Філінюк, Валентина. Soft skills — готуємо учнів до успішної життєдіяльності : формування наскрізних умінь на уроках української мови та літературного читання / В. Філінюк, Н. Білозір. - С.9-14. Кривошея, Тетяна. Математика: складно чи красиво? : ознайомлення учнів з оригінальними прийомами виконання обчислень і розв’язування задач / Т. Кривошея. - С.14-20. Деркач, Оксана. Як навчитися бути здоровим : арт-педагогіка у системі методів валеологічного виховання молодших школярів / О. Деркач. - С.20-25. Гуркіна, Тетяна. Як отримать енергію? Як зберігати? Як заощадить? Дослідим завзято! : методичні рекомендації до проведення тематичного місяця “Енергія” у 3-му класі / Т. Гуркіна. - С.25-32. Кисельова, Тетяна. Дружний і згуртований наш клас - тут комфортно кожному із нас : добірка ранкових зустрічей для 2-го класу / Т. Кисельова. - С.32-37. Смірнова, Ірина. Щоб інтелект дитини розвивати, завдання креативні час давати : добірка завдань з теми “Рух і час” для учнів з різними типами інтелекту / І. Смірнова. - С.37-42. Осадченко, Інна. Банк запитань : збагачення словникового запасу учнів / І. Осадченко. - С.42-44. Кисла, Наталія. Сім’я і школа. Як потрібно нині допомагати вчитися дитині : батьківські збори / Н. Кисла. - С.44-47. Стенченко, Олена. Нас надихає Лесине слово - на образи ніжні і кольоров : інтегрований урок у 2-му класі / О. Стенченко. - С.47-48. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Філінюк, Валентина. Soft skills — готуємо учнів до успішної життєдіяльності [Текст] : формування наскрізних умінь на уроках української мови та літературного читання / В. Філінюк, Н. Білозір> // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2020. - N 11/12. - С. 9-14. Рубрики: Початкова школа--уроки літературного читання Початкова школа--уроки української мови фывфывфыв: базові наскрізні вміння -- добірка вправ та ігор -- розв’язання проблем -- урок української мови -- урок літературного читання Доп.точки доступа: Білозір, Наталія Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |