> Шифр: ПП/2005/11 Журнал 2005г. N 11 Смольська, Л. М. Щастя дитини як психолого-педагогічна проблема / Л.М. Смольська. - С.12-14 Мороз, Л. І. Встановлення психологічного контакту працівниками внутрішніх справ при спілкуванні з різними категоріями громадян / Л.І. Мороз, С.І. Яковенко. - С.21-37 Активное обучение: инструментарий и методы. - 42-56.(Продолжение следует) Хомик, В. Д. Навчальна програма з курсу "Психологія морального розвитку особистості" / В. Д. Хомик ; О.П. Колісник; Л.П. Пономаренко; Ж.П. Вірна; І.Ю. Філіппова. - С.63-64 Колісник, О. П. Навчальна програма з курсу "Психологія саморозвитку особистості" / О. П. Колісник ; Л.П. Пономаренко; Ж.П. Вірна; І.Ю. Філіппова. - С.64-66 Пономаренко, Л. П. Роль тренинга родительской эффективности в формировании демократической ментальности / Л. П. Пономаренко ; Ж.П. Вірна; І.Ю. Філіппова. - 66-67. Продолжение следует. Вірна, Ж. П. Освіта як автобіографічний факт особистості / Ж. П. Вірна ; І.Ю. Філіппова. - С.68-71 Філіппова, І. Ю. Стереотип поляка в свідомості українця: чинники йоо еволюції / І.Ю. Філіппова. - С.74-77. Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (2) Свободны: Ч.З.№2 (2) |
Філіппова, І. Ю. Стереотип поляка в свідомості українця: чинники йоо еволюції [Текстььь] / І.Ю. Філіппова> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2005. - N11. - С. 74-77.
Рубрики: стереотип Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (2) Свободны: Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: ПП/2006/2 Журнал 2006г. N 2 Вірна, Ж. П. Прогнозування життєвих перспектив в умовах психолого-педагогічного супроводу розвитку дітей загальноосвітньої школи / Ж. П. Вірна, Т. К. Вінник, В. О. Ольхович. - С.1-4 Рискаль, Н. М. Про психологічну семантику діалогічного тексту / Н. М. Рискаль. - С.4-7 Калошин, В. Ф. Освітні парадокси традиційної системи навчання / В. Ф. Калошин. - С.8-11 Колісник, О. П. Саморозвиток духовності особистості / О. П. Колісник. - С.12-18 Лушин, П. В. Самостоятельная работа студентов или так ли близка европейская перспектива: "голографические тексти" для проблематизации / П. В. Лушин. - С.19-23 Губенко, О. В. Навчальна програма спецкурсу "Психологія інтуїції" / О. В. Губенко. - С.23-27 Лєпіхова, Л. А. Соціально-психологічна компетентність у цілеспрямованій поведінці особистості / Л. А. Лєпіхова. - С.65-69 Гурлєва, Т. С. Психологічне консультування через періодичну пресу: досвід і перспективи / Т. С. Гурлєва. - С.70-73 Філіппова, І. Ю. Мобінг як психолого-педагогічна проблема / І. Ю. Філіппова, О. С. Матвійчук. - С.74-75 Павлюк, Т. М. Психологія обходження з хворими: діагностика професійного типу медичних сестер / Т. М. Павлюк. - С.75-78 Друга Всеукраїнська науково-практична конференція "Теорія і досвід застосування тренінгових технологій у практичній психології". - С.78-80 Имеются экземпляры в отделах: всего 4 : Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1) Свободны: Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1) |
Філіппова, І. Ю. Мобінг як психолого-педагогічна проблема [Текстььь] / І. Ю. Філіппова, О. С. Матвійчук> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2006. - N2. - С. 74-75
Рубрики: соціальна психологія психологія натовпу психологічні впливи фывфывфыв: психічний терор Доп.точки доступа: Матвійчук, О. С. Имеются экземпляры в отделах: всего 4 : Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1) Свободны: Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1) |
> Шифр: ПП/2007/7 Журнал 2007г. N 7 Хомік, В. С. Агресія у різних юнацьких і дитячих когортах : дослідження в українській психології / В.С. Хомік. - С.1-6 Гурлєва, Т. С. Причини виникнення і перспективи попередження підліткової важковиховуваності / Т.С. Гурлєва. - С.6-10 Розов, В. І. Методики оцінки і самооцінки адаптивних індивідуально-психологічних властивостей особистості / В.І. Розов. - С.14-17 Шевченко, Н. Ф. Гіперфункція тривожності у підлітків : превентивна стратегія / Н.Ф. Шевченко, Є.М. Калюжна. - С.17-22 Заброцький, М. М. Технологія розвитку комунікативної компетентності вчителя / М.М. Заброцький. - С.31-34 Вітюк, О. В. Програма занять з корекції агресивності учнів 5-8 класів / О.В. Вітюк. - С.35-46 Філіппова, І. Ю. Літні школи з психології-нова проблемно-евристична форма додаткової освіти студентів / І.Ю. Філіппова. - С.59-62 Имеются экземпляры в отделах: всего 3 : Ч.З.№2 (3) Свободны: Ч.З.№2 (3) Заказаны экз-ры для отделов: НМК ф-т ПСР |
Філіппова, І. Ю. Літні школи з психології-нова проблемно-евристична форма додаткової освіти студентів [Текстььь] / І.Ю. Філіппова> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2007. - N7. - С. 59-62 Рубрики: Студенти-психологи Навчання студентів фывфывфыв: літні школи -- проблемно-евристична освіта Имеются экземпляры в отделах: всего 3 : Ч.З.№2 (3) Свободны: Ч.З.№2 (3) Заказаны экз-ры для отделов: НМК ф-т ПСР |
> Шифр: ПП/2013/8 Журнал 2013г. N 8 Панок, В. Г. Стан і стратегічні напрями розвитку психологічної служби системи освіти / В. Г. Панок. - С.1-7 Забаровська, С. М. Емоційна компетентність як умова підтримання психологічного благополуччя практичного психолога / С. М. Забаровська. - С.8-12 Гапоненко, Л. О. Підготовка до рефлексивного спілкування у професійній взаємодії майбутніх практичних психологів / Л. О. Гапоненко. - С.13-17. - Библиогр. в конце ст. Климчук, В. О. Мотиваційні конфлікти особистості: модель психологічної допомоги / В. О. Климчук. - С.17-21. - Библиогр. в конце ст. Соловйова, О. П. Творчість як стиль життя: креативний підхід до вирішення проблем / О. П. Соловйова. - С.21-24. - Библиогр. в конце ст. Левченко, Ю. В. Формування лідерських якостей у дітей старшого дошкільного віку / Ю. В. Левченко. - С.24-30. - Библиогр. в конце ст. Шлімакова, І. І. Програма еколого-психологічного тренінгу для старшокласників "Вісім кроків до природи" / І. І. Шлімакова. - С.30-36. - Библиогр. в конце ст. Кобикова, Ю. В. Тренінгова програма з профілактики проституції неповнолітніх / Ю. В. Кобикова. - С.36-40. - Библиогр. в конце ст. Рибалка, В. В. Вітчизняні наукові визначення особистості та інтелект працівників соціально-психологічних служб / В. В. Рибалка. - С.40-34. - Библиогр. в конце ст. Барашева, Д. Гендерная и этническая идентификация в условиях гетерогенного социума / Д. Барашева. - С.43-48. - Библиогр. в конце ст. Філіппова, І. Ю. Індивідуальне соціальне здоров’я як важливий соціокультурний компонент щастя та життєвого благополуччя / І. Ю. Філіппова. - С.48-56 Шмаргун, В. М. Зв’язок сенсомоторної уваги зі швидкістю розумових дій / В. М. Шмаргун. - С.57-62 Калошин, В. Ф. Позитивное мышление - важный инструмент человека на пути к счастью, радости, успеху / В. Ф. Калошин. - С.63-65 Акимова, М. К. Коррекционно-развивающие программы для детей / М. К. Акимова, В. Т. Козлова. - С.65-72. - Библиогр. в конце ст. Губенко, А. В. Перформативные и констативные изменения творческой деятельности / А. В. Губенко. - С.72-80 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Ф 11 Філіппова, І. Ю. Індивідуальне соціальне здоров’я як важливий соціокультурний компонент щастя та життєвого благополуччя [Текст] / І. Ю. Філіппова> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2013. - N 8. - С. 48-56 Рубрики: Соціальна психологія--особистість соціальне здоров’я фывфывфыв: індивідуальне соціальне здоров’я -- ресурс особистості -- Я-залежне -- Я-незалежне -- стресові ситуації -- соціокультурний контекст Аннотация: У статті розглядається індивідуальне соціальне здоров’я як важливий компонент гармонійного розвитку особистості та комплексності її потенціалів. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |