> Шифр: ВМДЗ/2016/1 Журнал 2016г. N 1 Панченко, А. Використовуємо інтегрований підхід до організації освітнього процесу з дітьми раннього віку / А. Панченко, Р. Корендо. - С.4–11. Педагогіка ніжності : пам’ятка для батьків. - С.12. Гурковська, Т. Предметна діяльність дітей раннього віку: становлення та розвиток / Т. Гурковська. - С.13–17. Погорєлова, Л. Запрошуємо на гостину до казки / Л. Погорєлова, К. Шевцова. - С.18–26. Короленко, Ю. Дидактичний посібник як засіб сенсорного розвитку молодших дошкільників / Ю. Короленко [и др.]. - С.27–31. Другие авторы: Куліш Н., Єлісєєва Г., Романюк Н. Орієнтовна циклограма діяльності вихователя-методиста на лютий. - С.32–33. Гурковська, Т. Формування самоставлення особистості дитини і роль дорослих у цьому процесі / Т. Гурковська. - С.34–37. Хартман, О. Як налагодити продуктивну взаємодію з батьками / О. Хартман, І. Скумен. - С.38–45. Панченко, А. Як навчити дитину ділитися та бути щедрою / А. Панченко, Р. Корендо. - С.46–47. Кіяшко, А. Просвітницький проект "Школа молодих батьків" / А. Кіяшко. - С.48–55. Омелюх, А. Сімейне виховання: допомагаємо батькам / А. Омелюх. - С.56–60. Шестова, І. У пошуках маминого щастя : свято 8-го березня для дітей ст. групи / І. Шестова. - С.61–65. Усесвітній день води. - С.66–67. Волчак, Т. Бережливими будемо з водою – не зустрінемось ми з бідою : сценарій розваги для дітей серед. та ст. дошк. віку / Т. Волчак, Т. Трифонова. - С.68–71. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Хартман, О. Як налагодити продуктивну взаємодію з батьками [Текст] / О. Хартман, І. Скумен> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2016. - № 1. - С. 38–45. - Зміст: Що варто знати й уміти батькам ; Індикатори рівня виховного потенціалу батьків ; Психолого-педагогічна підтримка – основна мета взаємодії педагогів з батьками ; Залучення до виховної роботи ; Обличчям до батьків : майстер-клас для педагогів дошк. навч. закл. Рубрики: Заклади дошкільної освіти--взаємодія з батьками Заклади дошкільної освіти--методична робота фывфывфыв: дошкільні навчальні заклади -- сім’я -- родина -- батьки -- взаємодія з батьками -- виховний потенціал -- психолого-педагогічна підтримка -- методична робота -- майстер-клас -- вихователі Доп.точки доступа: Скумен, І. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
> Шифр: ВМДЗ/2017/9 Журнал 2017г. N 9 Гавриш, Н. Впевнений старт – із нового навчального року / Наталя Гавриш, Тамара Піроженко, Олена Хартман, Оксана Корнєєва. - С.4–12. Другие авторы: Піроженко Т., Хартман О., Корнєєва О. Чинні освітні та комплексні програми на 2017/2018 навчальний рік. - С.[13]. Чинні парціальні програми на 2017/2018 навчальний рік. - С.[14–15]. Організація роботи вихователя-методиста. - С.16–17. Вихователю-методисту до нового навчального року: витяг із нормативних документів : [шпаргалка для вихователя-методиста]. - С.[18–21]. Коваленко, О. Обов’язкова документація вихователя: яка і скільки / Олена Коваленко. - С.22–26. Терещенко, І. Діти покоління Z, або Яка вона – сучасна дитина / Ірина Терещенко. - С.27–32. Метелюк, В. Допомагаємо вихователю зрозуміти дитину / Валентина Метелюк. - С.33–41. Безсонова, О. Що в цифровому кейсі вихователя / Ольга Безсонова. - С.42–46. Аман, І. Колаж за допомогою інтернет-сервісу Loupe: крок за кроком / Ірина Аман. - С.47–51. 10 правил успішної презентації. - С.[52–54]. Як ефективно використовувати гаджети в роботі з дітьми. - С.[55–57]. Усесвітній день дитини. - С.58–59. Бенько, Н. Відкриваємо таланти : вистава за участі дітей ст. дошк. віку / Наталія Бенько, Вікторія Токар. - С.60–63. Косенко, С. Як маленький Гарбузик шукав друзів : осін. розвага для дітей серед. дошк. віку / Світлана Косенко. - С.64–67. Клименко, А. Чи може вихователь-методист виконувати обов’язки діловода : [консультація] / Антоніна Клименко. - С.68–69. Морєва, О. Підвищення посадового окладу вихователя-методиста ДНЗ комбінованого типу / Олена Морєва. - С.70–71. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
В 80 Впевнений старт – із нового навчального року / Наталя Гавриш, Тамара Піроженко, Олена Хартман [та ін.]> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 9. - С. 4–12. - Зміст: Що містить навчально-методичний комплект ; На що звернути увагу у структурі Програми ; Як організувати життєдіяльність дітей.
фывфывфыв: навчальні програми -- навчально-методичні комплекти -- структурні елементи -- старший дошкільний вік -- життєдіяльність Аннотация: У статті розглянуто оновлену редакцію програми для дітей старшого дошкільного віку "Впевнений старт". Доп.точки доступа: Гавриш, Н.; Піроженко, Т.; Хартман, О.; Корнєєва, О. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2018/9 Журнал 2018г. N 9 Гавриш, Н. І знову про наступність... : [бесіда з проф. кафедри психології і педагогіки дошк. освіти Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-ту ім. Г. С. Сковороди, провід. наук співробітником Ін-ту проблем виховання НАПН України Н. Гавриш / Н. Гавриш. - С.4–8. Карабаєва, І. Дитячий садок і Нова українська школа: як прокласти місток / Ірина Карабаєва. - С.9–16. Ключові компетентності НУШ для життя. - С.[17–19]. Хартман, О. Наступність дошкільної і початкової освіти у запитаннях і відповідях / Олена Хартман. - С.20–25. Савінова, Н. Навіщо портфоліо майбутньому першокласнику / Світлана Савінова. - С.26–30. Щоб діти зростали щасливими: 10 порад : [пам’ятка]. - С.[31]. 10 порад: як підготувати дитину до успішного шкільного життя : [пам’ятка]. - С.[32–33]. Забезпечення наступності дошкільної та початкової освіти. - С.34–36. Бойко, В. Веб-квест в освітньому просторі закладу дошкільної освіти / Валентина Бойко. - С.37–44. Кіндрат, І. Інтелектуальні карти в методичній та управлінській діяльності / Інна Кіндрат. - С.45–55. Поспєлова, І. Стрибаємо разом, або Роуп-скіппінг у закладі дошкільної освіти / Ірина Поспєлова. - С.56–63. Словами граємо – мовлення розвиваємо. - С.64–65. Бондаренко, А. Розвивайся, звеселяйся моя рідна мово : сценарій розваги для дітей ст. групи / Анжела Бондаренко, Оксана Сизонова. - С.66–71. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Х 22 Хартман, О. Наступність дошкільної і початкової освіти у запитаннях і відповідях / Олена Хартман> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 9. - С. 20–25. - Зміст: Чому виникла потреба наступності ; У чому багатоплановість поняття "наступність" ; Що визначає наступність: розуміння та хибні думки ; Як забезпечити наступність у час змін.
фывфывфыв: дошкільна освіта -- початкова освіта -- наступність в освіті -- нова українська школа Аннотация: У статті йдеться про сутність поняття "наступність", її орієнтири та забезпечення в закладах дошкільної освіти. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2019/3 Журнал 2019г. N 3 Гавриш, Н. Впевнений старт: гострі кути впровадження програми / Наталія Гавриш, Олена Хартман. - С.4–12. Брежнєва, О. Вивчаємо цифри та числа за програмою "Впевнений старт" / Олена Брежнєва. - С.13–16. Зайцева, Л. Точна наука розвиває творчі задатки, або Математика для дошкільників / Лариса Зайцева. - С.17–24. Тоцька, Т. Поняття "час", "мить", "вічність" у творах Василя Сухомлинського для дітей / Тетяна Тоцька. - С.25–32. Зорич, С. Цікаво про нудне, або Мистецтво сторітелінгу / Світлана Зорич. - С.33–35. Гавриш, Н. Розвиток мовлення: розв’язуємо актуальні проблеми / Наталія Гавриш. - С.36–44. Степовенко, С. Як "Шість капелюхів" і "Кубування" допоможуть зрозуміти літературні твори / Світлана Степовенко. - С.45–49. Савінова, Н. Гра дитини як лакмусовий папірець її психологічного неблагополуччя / Наталія Савінова. - С.50–54. Насильство в сім’ї – не злочин? Ламаємо стереотипи : [пам’ятка для батьків]. - С.[55–61]. Тристан, А. Як вони це роблять: дошкільна освіти Німеччини / Анна Тристан. - С.62–65. Хто ми є? До Всесвітнього дня вишиванки. - С.66–67. Джемула, Г. Україна вишивана : сценарій розваги до Всесвіт. дня вишиванки / Галина Джемула. - С.68–71. Фрази з подвійним змістом: що ми говоримо і що чує дитина : [буклет для батьків]. - С.[58–59]. Булінг у дитячому садку – міф чи реальність : [пам’ятка для батьків]. - С.[60–61]. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Г 12 Гавриш, Н. Впевнений старт: гострі кути впровадження програми / Наталя Гавриш, Олена Хартман> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 3. - С. 4–12. - Зміст: Принципи ; Інфраструктура ; Зміст ; Команда ; Організація освітнього процесу.
фывфывфыв: дошкільна освіта -- освітні програми -- Впевнений старт, освітня програма -- принципи -- Впевнений старт, веб-портал -- зміст -- освітній процес -- організація Аннотация: У статті вміщено відповіді на найгостріші питання щодо реалізації освітньої програми "Впевнений старт". Доп.точки доступа: Хартман, О. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |