> Шифр: ДС1/2012/3 Журнал 2012г. N 3 Наша Шевченкіана. - С.2-40. Хом’як, Іван. Методика формування орфографічних умінь і навичок / І. Хом’як Вертій, Олексій. Методика вивчення української літератури на сучасному етапі: основні ознаки і поняття / О. Вертій. - С.51-57. Бучко, Дмитро. Сучасні гони української корпусної лінгвістики / Д. Бучко. - С.64. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: ДС1/2012/8 Журнал 2012г. N 8 Методичні рекомендації щодо вивчення української мови у 2012-2013 навчальному році : лист... від 01.16.2012 року №1/9-426. - С.3-12. Методичні рекомендації щодо вивчення української літератури у 2012-2013 навчальному році : лист...від 01.06.2012 року №1/9-426. - С.12-18. Максимчук, Галина. Інтерактивні методи навчання української мови / Г. Максимчук, І. Хом’як Селігей, Пилип. Виховувати мовну свідомість / П. Селігей. - С.32-35. Яручик, Юлія. Культура мовлення українських музичних гуртів : на матеріалі пісенних текстів "Океану Ельзи", "Скрябіна", "Бумбокса" / Ю. Яручик. - С.36-39. Куца, Ольга. "Свідомий європеєць і не менш свідомий українець" / О. Куца. - С.40-45. Лімборський, Ігор. Просвітницький реалізм в українській літературі / І. Лімборський. - С.46-51. Кривопишина, Анна. Жанр сучасної мелодрами: генеза, ознаки, типологія / А. Кривопишина. - С.52-55. Горболіс, Лариса. Суголосність художніх світів закоханих у життя українців : порівняльний аспект творів Богдана-Ігоря Антонича і Марії Приймаченко / Л. Горболіс. - С.56-59. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: УМЛСШ/2012/10 Журнал 2012г. N 10 Хом’як, Іван. Класифікаційний аналіз уроків мови / І. Хом’як. - С.2-7. - Бібліогр.: 18 назв. : табл. Мовчур, Антоніна. Учителю - для контролю знань учнів / А. Мовчур. - С.8-12. Яковенко, Тамара. Богуславське надросся в житті та творах Івана Нечуя-Левицького / Т. Яковенко. - С.13-17. - Бібліогр.: 12 назв. Приліпко, Ірина. Різноаспектність художнього зображення духовних діячів у прозі Ольги Кобилянської / І. Приліпко. - С.18-23. - Бібліогр.: 12 назв. Хіврич, Світлана. Розвиток мислення і мовлення учнів у процесі вивчення шкільного курсу української мови / С. Хіврич. - С.24-33. - Бібліогр.: 12 назв. Ольшанська, Оксана. Реалізація технології проблемного навчання на уроках української літератури : з досвіду роботи вчителя-словесника / О. Ольшанська. - С.34-38. Аношкіна, Галина. Формування в учнів бажання і вміння вчитися / Г. Аношкіна. - С.39-41 : табл. Чух, Ганна. Фанфіки: молодіжна субкультура чи початок штурму літературного евересту? / Г. Чух. - С.42-44. - Бібліогр.: 5 назв. Богосвятська, Анна-Марія. Григорій Сковорода - духовний код української культури : система біоадекватних уроків української літератури, 9 клас / А-М. Богосвятська. - С.45-60. - Бібліогр.: 28 назв. Дуняшенко, Наталія . Подорож стежиною словотворення : урок української мови, 6 клас / Н. Дуняшенко. - С.61-66. Аношкіна, Галина. "Читачу! Поглянь, усміхнись: я твій, я не вмер, я живий!". М. Рильський : урок-конференція з української літератури, 11 клас / Г. Аношкіна. - С.67-70. - Бібліогр.: 3 назв. Джаджа, Надія. "Записуй, що вичитав достойного...". М. Ломоносов. Читацький щоденник : урок позакласного читання, 5 клас / Н. Джаджа. - С.71-73. Александрова, Валентина. Свято осені : сценарій літературно-музичного свята / В. Александрова. - С.75-78. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№3 Экз. 1 (свободен) |
Х 76 Хом’як, Іван. Класифікаційний аналіз уроків мови / І. Хом’як> // Укр. мова й л-ра в сучас. шк. : щомісяч. наук.-метод. та літ.-мистец. журн. . - 2012. - № 10. - С. 2-7 : табл. - Бібліогр.: 18 назв. Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--класифікаційний аналіз уроків Викладання української мови в школі--уроки--аналіз уроків викладання української мови в школі фывфывфыв: сучасний урок -- типологія уроків -- структура уроків -- лексикографічні праці -- аспектні уроки -- уроки розвитку мовлення -- структура комбінованого уроку -- типи уроків Аннотация: У статті проаналізовано класифікаційні підходи до уроків мови, як основної форми організації навчально-виховного процесу в загальноосвітньому навчальному закладі, охарактеризовано їх структуру. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№3 Экз. 1 (свободен) |
> Шифр: ДС1/2014/1 Журнал 2014г. N 1 Дідук-Ступ’як, Галина. Інтеракція різнотипових підходів до вивчення української мови в основній школі / Г. Дідук-Ступ’як. - С.2-7. Хом’як, Іван. Мовленнєва компетентність викладача вищої школи / І. Хом’як. - С.13-18. Кордонська, Альона. Мова - це оберіг людини і нації (Літературна вітальня) / А. Кордонська. - С.26-29. Кравець, Лариса. Лінгвокогнітивна інтерпретація метафори / Л. Кравець. - С.29-34. Тищенко, Оксана. Веб-чат: новий мовний мікросоціум та його комунікативні сценарії / О. Тищенко. - С.34-40. Єсипенко, Дмитро. Ливанський кедр на вітрах історії (Літературна творчість Бориса Грінченка у критиці XX ст.) / Д. Єсипенко. - С.40-44. Гнатюк, Михайло. Богдан Лепкий - син золотого Поділля / М. Гнатюк. - С.44-49. Ратушняк, Олександр. Терень Масенко - "глодоський скарб" нашої поезії / О. Ратушняк. - С.49-53. Наєнко, Михайло. Університетська теорія літератури / М. Наєнко. - С.53-59. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
Х 76 Хом’як, Іван. Мовленнєва компетентність викладача вищої школи [Текст] / І. Хом’як> // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2014. - N 1. - С. 13-18. . - ISSN 0130-5263 Рубрики: Викладачі вищих навчальних закладів--мовленнєва компетентність Мовленнєва компетентність фывфывфыв: професійно-педагогічна компетентність -- правильність мовлення -- мовна норма -- структурно-мовні типи норм -- мовленнєві помилки Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: УМЛ-2/2014/5 Журнал 2014г. N 5 Топіха, Віра. Тарас Шевченко - художник : до 200-річчя від дня народження Тараса Шевченка / В. Топіха. - С.11-14 Ковбасенко, Юрій. "Голосна та правдива, як господа слово...” : творчість Тараса Шевченка і європейський літературний канон / Ю. Ковбасенко. - С.15-20 Шиліна, Галина. Застосування дидактичних засобів Moodle для забезпечення дистанційного навчання української мови / Г. Шиліна. - С.21-27 Хом’як, Іван. Словникова робота як засіб формування лексичної компетентності / І. Хом’як. - С.28-31 Щербина, Світлана. "Вдивляється Тарас у душу України..." : Шевченківська тематика у картинах-двовзорах Олега Шупляка / С. Щербина. - С.35-45 Шкавро, Володимир. Правила вживання м‘якого знака : українська мова, 5 клас / В. Шкавро. - С.46-51 Власюк, Валентина. Речення з прямою мовою : українська мова, 5 клас / В. Власюк. - С.52-54 Єремейчук, Наталія. Безсполучникове складне речення. Смислові зв’язки між простими реченнями у складному : українська мова, 9 клас / Н. Єремейчук. - С.55-57 Грицай, Любов. Тарас Шевченко "Гайдамаки". Складність історичної долі українського народу / Л. Грицай. - С.58-63 Деркач, Олена. Жінка й Україна - величні постаті повісті "Україна в огні" О. П. Довженка / О. Деркач. - С.64-69 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
Х 76 Хом’як, Іван. Словникова робота як засіб формування лексичної компетентності [Текст] / І. Хом’як> // Українська мова і література в школах України. - 2014. - N 5. - С. 28-31 Рубрики: викладання української мови--лексика фывфывфыв: словникова робота -- лінгвістичні словники -- енциклопедичні словники -- тлумачний словник -- словникові вправи -- лексична компетентність Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: ДС1/2015/11 Журнал 2015г. N 11 Хом’як, Іван. Орфографічна компетентність як складник формування мовної особистості / І. Хом’як. - С.2-6. Крисюк, Віра. Учнівська конференція за повістю Осипа турянського "Поза межами болю" / В. Крисюк. - С.6-11. Таровита, Ірина. Правду в приказках шукай (Урок у 5 класі) ; Мудрість народів світу в неповних реченнях (Урок у 8 класі) / І. Таровита. - С.11-16. Заставська, Інна. Завдання для контрольного оцінювання з української літератури ( 7 клас, II семестр) / І. Заставська, Ю. Тимошенко. - С.16-22. Дем’яненко, Світлана. "Яке то щастя, коли сонце сходить" / С. Дем’яненко. - С.22-27. Фаріон, Ірина. Лінгвофілософія Петра Могили / І. Фаріон. - С.27-35. Кравець, Лариса. Життя і смерть у метафорах української поезії XX століття / Л. Кравець. - С.35-41. Левчук, Тереза. Втрачена батьківщина як об’єкт мистецької ностальгії ( Мотиви творчості Оксани Лятуринської) / Т. Левчук. - С.41-47. Баган, Олег. Стиль реалізму в літературі: ідеологія, естетичні засади, поетика / О. Баган. - С.47-57. Девдера, Катерина. "Дозвольте познайомити: містер Лишега" / К. Девдера. - С.57-63. Райбедюк, Галина. Стверджував "силу духу нації української": епістолярний образ Івана Чендея / Г. Райбедюк. - С.63-64. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
Х 76 Хом’як, Іван. Орфографічна компетентність як складник формування мовної особистості [Текст] / І. Хом’як> // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2015. - N 11. - С. 2-6. . - ISSN 0130-5263 Рубрики: Викладання української мови--орфографія фывфывфыв: орфографічна компетентність -- антиграматизм -- граматизм -- інтернет-спілкування -- мовна особистість -- компетентнісне навчання Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: ОУ/2016/3 (25 січня) Газета 2016г. N 3 (25 січня) Галата, Світлана. Сергій Квіт: В освіті не повинно бути вертикалі влади, замість неї потрібне саморегулювання / С. Галата, М. Короденко. - С.4-5 Сорока, Валентина. Санітарна лібералізація / В. Сорока. - С.7 Шулікін, Дмитро. "Родзинки" і рекомендації / Д. Шулікін. - С.10 Хом’як, Іван. Про ентузіазм, равликів і ефективність університетської науки / І. Хом’як. - С.11 Кулик, Наталія. Шлях патриція / Н. Кулик. - С.14-15 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Х 76 Хом’як, Іван. Про ентузіазм, равликів і ефективність університетської науки [Текст] / І. Хом’як> // Освіта України : Педагогічна газета. - 2016. - N 3 (25 січня). - С. 11 Рубрики: Наука в Україні Наука--університетська фывфывфыв: університетська наука Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ДС1/2016/9 Журнал 2016г. N 9 Пентилюк, Марія. Актуальні проблеми української лінгводидактики в дослідженнях учених-методистів / М. Пентилюк. - С.2-5. Хом’як, Іван. Трансформаційний зміст сучасного уроку мовлення / І. Хом’як. - С.6-9. Жирова, Наталія. Контрольне тестування з української літератури. 8 клас / Н. Жирова. - С.10-15. Корнієнко, Оксана. Літературні диктанти / О. Корнієнко. - С.16-19. Книжка, Оксана. Василь Королів-Старий. "Хуха-Моховинка”. Добро і зло в казці : урок у 5 класі / О. Книжка. - С.20-22. Книжка, Оксана. Живіть по совісті : урок літератури рідного краю в 9 класі за новелою Наталії Баклай “Полотняна торба” / О. Книжка. - С.23-26. Рижук, Людмила. Ділові папери. Документи щодо особового складу / Л. Рижук. - С.27-31. З учнівських творів : [посміхнись] / зібрала Л. Макаренко. - С.31. Герасимчук, Валентина. Часові виміри в українському мовленні: їхні буттєві сенси та фізичні значення / В. Герасимчук. - С.32-36. Тищенко, Оксана. Фонові знання у мовному спілкуванні / О. Тищенко. - С.37-39. Ганжа, Юлія. Інновації в сучасній українській мові : на матеріалі преси / Ю. Ганжа. - С.40-43. Гірняк, Мар’яна. Інтелектуал своєї епохи : проблематика творчості Віктора Петрова-Домонтовича / М. Гірняк. - С.44-51. - Бібліогр.: 34 назви. Василишин, Олег. Історія одного літературного побратимства: Борис Харчук та Іван Гнатюк / О. Василишин. - С.52-54. Пастух, Богдан. Метафізика страждання у "Віршах з війни” Бориса Гуменюка / Б. Пастух. - С.55-58. Гаврош, Олександр. Пишу, бо не можу не писати : [письменник про себе] / О. Гаврош. - С.59-60. Махно, Василь. Нові вірші / В. Махно. - С.61-62. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
Х 76 Хом’як, Іван. Трансформаційний зміст сучасного уроку мовлення [Текст] / І. Хом’як> // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2016. - N 9. - С. 6-9. . - ISSN 0130-5263 Рубрики: Викладання української мови в школі--уроки мовлення фывфывфыв: уроки мовлення -- структура уроку мовлення -- трансформаційний зміст -- комунікативна компетентність Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: Умлш-1/2016/5 Журнал 2016г. N 5 Котусенко, Олена. Методичні рекомендації щодо вивчення української літератури у 5-11 класах загальноосвітніх навчальних закладів у 2016/2017 навчальному році з урахуванням змін у програмах / О. Котусенко [и др.]. - С.2-7. Другие авторы: Фасоля А., Яценко Т., Бійчук, Галина Леонідівна Фасоля, Анатолій. Календарно-тематичне планування / А. Фасоля, В. Тименко. - С.13-19. Хом’як, Іван. Методика мови : підручник і методика його використання / І. Хом’як. - С.20-24. Бондаренко, Неллі. Лінгвістичні й методичні аспекти вивчення простого односкладного речення в школі / Н. Бондаренко. - С.25-30. Приходько, Оксана. Повість Івана Франка "Перехресні стежки" як об’єкт літературознавчого та інтермедіального аналізу на уроці літератури у профільній школі / О. Приходько. - С.30-33. Бабійчук, Тамара. Асоціативне читання роману Олеся Бердника "Вічне начало" в педагогічному коледжі / Т. Бабійчук. - С.35-43. Скрипник, Л. Олена Теліга: "Життя - це боротьба, а боротьба - це справжнє життя" / Л. Скрипник, В. Глушаниця. - С.44-50. Павленко, А. "Ти себе українкою звала, і чи краще знайти ім’я" : (невідомими сторінками біографії лесі Українки) / А. Павленко. - С.50-58. Тримає час незламане перо : (до ювілею невтомного дослідника духовних скарбів М. К. Дмитренка). - С.58-60. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
Х 76 Хом’як, Іван. Методика мови [Текст] : підручник і методика його використання / І. Хом’як> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 5. - С. 20-24. Рубрики: Викладання української мови в школі--речення фывфывфыв: просте односкладне речення Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: Умлш-1/2017/3 Журнал 2017г. N 3 Голуб, Ніна. Контроль як важлива ланка процесу навчання української мови в школі / Н. Голуб. - С.2-6. Хом’як, Іван. Методика оцінювання навчальних досягнень учнів / І. Хом’як. - С.7-12. Пентилюк, Марія. Виховання мовної особистості учнів основної школи засобами української мови і літератури / М. Пентилюк, І. Гайдаєнко. - С.13-19. Новосьолова, Валентина. Особливості навчання синтаксису простого ускладнення речення у 8-му класі : (за новим підручником української мови) / В. Новосьолова. - С.20-24. Кучеренко, Ірина. Концепції особистісно орієнтованої технології уроку рідної мови / І. Кучеренко. - С.25-31. Корицька, Галина. Тест як інструмент контрольно-оцінювальної діяльності вчителя: до проблеми створення й застосування / Г. Корицька. - С.32-35. Ярмолюк, Алла. Робота з текстом під час вивчення складного речення / А. Ярмолюк. - С.36-39. Бондаренко, Юрій. Навчальна ситуація уроку літератури: типологічні та видові підходи до організації / Ю. Бондаренко. - С.40-43. Вертій, Олексій. У річищі ідейних протиборств: Тарас Шевченко в національній свідомости українців XX-XXI століть / О. Вертій. - С.44-51. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
Х 76 Хом’як, Іван. Методика оцінювання навчальних досягнень учнів [Текст] / І. Хом’як> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2017. - N 3. - С. 7-12.
фывфывфыв: оцінювання навчальної діяльності -- опитування на уроці -- форми опитування -- шкала засвоєння знань -- контроль знань -- самоконтроль Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: УМЛ-2/2017/11 Журнал 2017г. N 11 Навчальна програма з української мови для загальноосвітніх закладів, 8 клас. - С.3-8. Навчальна програма з української літератури для загальноосвітніх навчальних закладів, 8 клас : затв. Наказом МОН України від 7 червня 2017 р. № 804. - С.9-14. Хом’як, Іван. Компетентнісний підхід до навчання правопису української мови / І. Хом’як. - С.17-21. Борисенко, Валентина. Пріоритетні вектори магістерської мовознавчої підготовки. Частина II / В. Борисенко. - С.22-25. - Бібліогр.: 17 назв. Жила, Світлана. Колективна лекція як форма підготовки майбутніх учителів української літератури / С. Жила. - С.26-30. Грицай, Яна. Дмитро Чижевський як дослідник літератури українського бароко / Я. Грицай. - С.33-35. Сенчило, Алла. Готовність майбутнього вчителя початкових класів до розвитку критичного мислення / А. Сенчило. - С.36-37. Омельчук, Сергій. Статус порушення норм позиційного чергування : як рахувати такі помилки в учнівських творах / С. Омельчук. - С.38. Голик, Олена. Творча особистість Яра Славутича: шляхи осягнення : до 100-річчя від дня народження поета / О. Голик, Т. Яровенко. - С.39-43. Гучек, Тетяна. Чи потрібен українцям канонізований образ Тараса Шевченка? / Т. Гучек. - С.44-45. Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№3 (2) Свободны: Ч.З.№3 (2) |
Хом’як, Іван. Компетентнісний підхід до навчання правопису української мови [Текст] / І. Хом’як> // Українська мова і література в школах України. - 2017. - N 11. - С. 17-21. Рубрики: Викладання української мови в школі--правопис фывфывфыв: компетенція -- компетентність -- компетентнісний підхід -- орфограми -- пунктограми -- правописна компетентність -- навчання правопису Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№3 (2) Свободны: Ч.З.№3 (2) |