Х 82 Хоружа, Людмила Леонідівна. Етичний розвиток педагога [Текст] : Навчальний посібник / Л. Л. Хоружа. - К. : Академвидав, 2012. - 206 с. - (Альма-матер). - Бібліогр.: с. 198-205. - ISBN 978-966-8226-89-2. - ISBN 978-617-572-034-9 : 45.00 грн., 49.00 грн., 43.00 грн. Содержание: Теоретичні засади етичного розвитку педагога . - С .5-70 Навчально-виховний потенціал етико-педагогічної поведінки вчителя . - С .71-111 Етичний практикум педагога . - С .112-192 РУБ 371(075.3) Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Педагог Педагогічна етика Етика педагога Етика вчителя Педагогічні ситуації педагогічна взаємодія Методики діагностичні Экземпляры всего: 3 фб (1), Ч.З.№2 (2) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: РШ/2013/4/5 Журнал 2013г. N 4/5 Табачник, Дмитро. Дмитро Табачник: "Освіта є ключовим елементом забезпечення сталого розвитку людського потенціалу, однією з найважливіших складових загальнолюдських цінностей" : виступ Міністра освіти і науки України Дмитра Табачника на Загальних зборах НАПН України / Д. Табачник. - С.3-6. Кремень, Василь. Методологічно і науково забезпечувати розвиток інноваційної освіти : доповідь Президента НАПН України Василя Кременя на Загальних зборах НАПН України / В. Кремень. - С.7-12. Слюсаревський, Микола. Медіаорієнтаційна фукція освіти як відповідь на виклики інформаційної доби / М. Слюсаревський. - С.13-19. - Бібліогр.: 28 назв. Бех, Іван. Ідентифікація у вихованні особистості / І. Бех. - С.20-25. - Бібліогр.: 10 назв. Хоружа, Людмила. Духовно-моральне виховання школярів в Україні: досвід та шляхи вдосконалення / Л. Хоружа, В. Киричок. - С.26-32. - Бібліогр.: 13 назв. Кириленко, Світлана. Формування ефективного превентивного виховного середовища за умов державно-громадського управління в системі освіти / С. Кириленко. - С.33-40. - Бібліогр.: 22 назв. Редько, Валерій. Компетентнісно-діяльнісна технологія визначення змісту навчання іноземних мов / В. Редько. - С.41-52. - Бібліогр.: 38 назв. Гупан, Нестор. Актуальні проблеми методології історико-педагогічних досліджень / Н. Гупан. - С.53-56. - Бібліогр.: 6 назв. Решетова, Ірина. Учена рада в освітньому просторі вітчизняних педагогічних ВНЗ : (друга половина ХХ ст.) / І. Решетова. - С.57-62. - Бібліогр.: 16 назв. Онищенко, Наталія. Професійна підготовка майбутніх учителів в університетських регіональних комплексах: європейський вимір / Н. Онищенко. - С.63-67. - Бібліогр.: 14 назв. Рудько, Світлана. IV Міжнародна виставка "Сучасні заклади освіти - 2013" / С. Рудько, В. Сокол, Л. Харитонова. - С.68-73. Кирій, Світлана. Через синтез мистецтв і наук : "круглий стіл" до Всеукраїнського фестивалю науки - 2013 у ДНПБ України ім. В. О. Сухомлинського / С. Кирій. - С.74. Півстоліття - на педагогічній ниві : до ювілею академіка Миколи Євтуха. - С.75. Вчений, викладач, дослідник, лідер!. : до ювілею Марії Гончаренко. - С.76-77. Розвиток творчих здібностей школярів : анотований інформаційно-бібліографічний список статей із періодичних видань фонду Державної науково-педагогічної бібліотеки України ім. В. О. Сухомлинського / [упоряд. С. В. Кирій]. - С.78-79. Гардашук, Світлана. "Колись прадавня оріянка вмістила Всесвіт на яйці. Й тепер сучасна оріянка прадавні створює взірці" / С. Гардашук. - С.80. Ткаченко, Лідія. Інноваційні проекти співробітництва тривають / Л. Ткаченко. - 3-тя с. обкл. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Хоружа, Людмила. Духовно-моральне виховання школярів в Україні: досвід та шляхи вдосконалення / Л. Хоружа, В. Киричок> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 4/5. - С. 26-32. - Бібліогр.: 13 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Моральне виховання--школярі Християнська етика--зміст освіти фывфывфыв: етика -- християнська етика -- духовно-моральне виховання -- моральні цінності -- екуменізм -- катехізація Аннотация: У статті проаналізовано особливості впровадження у загальноосвітніх навчальних закладах України курсів духовно-морального виховання школярів з етики та християнської етики. Визначено суперечності, проблеми цього процесу та перспективи їх подолання. Доп.точки доступа: Киричок, Віра Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Х 82 Хоружа, Людмила. "Науки про освіту": чи є в них місце педагогіці? [Текст] / Л. Хоружа> // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2016. - № 6. - С. 30-39. - Бібліогр. в кінці ст. 12 назв . - ISSN 1682-2366 Рубрики: Вища освіта в Україні--підготовка педагогічних кадрів фывфывфыв: педагогічна наука -- педагогічні закономірності -- педагогіка дозвілля -- ціннісно-смислові орієнтації -- педагогічна підготовка фахівця -- нормативні зміни -- вилучення педагогіки Аннотация: Актуалізується проблема вилучення педагогіки та педагогічної підготовки фахівця з нового "Переліку галузей знань і спеціальностей, за яким здійснюється підготовка здобувачів вищої освіти". Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВШ-3/2016/6 Журнал 2016г. N 6 Русаловський, Віктор. Одеська національна академія зв’язку: впровадження новітніх інформаційних технологій в освітній процес / В. Русаловський. - С.7-12 Воробієнко, Петро. Компетентнісний підхід у вищій освіті - від теорії до практики / П. Воробієнко, А. Ложковський. - С.13-20. - Бібліогр. в кінці ст. 7 назв Греба, Роман. Децентралізація освіти та освітні фінанси / Р. Греба. - С.21-29. - Бібліогр. в кінці ст. 10 назв Хоружа, Людмила. "Науки про освіту": чи є в них місце педагогіці? / Л. Хоружа. - С.30-39. - Бібліогр. в кінці ст. 12 назв Кірик, Тамара. Реформи освіти в Україні у світлі західних інноваційних ідей / Т. Кірик. - С.40-49. - Бібліогр. в кінці ст. 9 назв Дударенко, Людмила. Напрями подальшої екологізації середньої і вищої освіти / Л. Дударенко. - С.50-59. - Бібліогр. в кінці ст. 18 назв Політова, Олена. З музою в серці: парадигма професійно-мистецької освіти Михайла Чембержі / О. Політова. - С.60-68. - Бібліогр. в кінці ст. 25 назв Лякішева, Анна. Сутнісні особливості академічної групи як середовища соціальної взаємодії студентів / А. Лякішева, Л. Грицюк. - С.69-78. - Бібліогр. в кінці ст. 9 назв Артюх, Станіслав. Професійні компетенції як базові орієнтири для викладання навчальних дисциплін у технічних ВНЗ на прикладі курсу "Психологія" / С. Артюх, Сапельникова. - С.79-88. - Бібліогр. в кінці ст. 12 назв Войціх, Інна. Критерії та показники сформованості емоційної компетентності майбутніх психологів / І. Войціх. - С.89-96. - Бібліогр. в кінці ст. 9 назв Кучер, Анатолій. Формування вмінь професійного спілкування студентів агроекономічного профілю / А. Кучер. - С.97-107. - Бібліогр. в кінці ст. 16 назв Мисник, Ольга. Ензими - біохімічний фундамент життя на Землі / О. Мисник. - С.108-117. - Бібліогр. в кінці ст. 20 назв Клименко, Світлана. Педагогічне використання етимологічного підходу до мовного виховання майбутніх учителів-філологів / С. Клименко. - С.118-126. - Бібліогр. в кінці ст. 13 назв Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Ш67 Школа першого ступеня: Теорія і практика [Текст] : Збірник наукових праць Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету імені Григорія Сковороди. Вип. 10 / Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди ; Ред. кол.: В. П. Коцур (гол. ред.) та інші. - Переяслав-Хмельницький ; Київ : СПД "Самойлова І. П.", 2004. - 304 с. - ISBN 966-308-021-3 : 35.00 грн. Содержание: Коцур, Віктор Петрович. Диференціація освіти : (сучасний стан та тенденції розвитку) / В. П. Коцур. - С .5-17 Бібік, Надія Михайлівна. Компетентнісний підхід до презентації освітніх результатів / Н. М. Бібік. - С .18-26 Бондар, Світлана Пилипівна. Педагогічна технологія: структура та вимоги до її проектування / С. П. Бондар. - С .27-33 Липова, Людмила Андріївна. Основні тенденції оновлення змісту навчання на етапі допрофільної підготовки / Л. А. Липова, С. М. Ренський. - С .34-41 Барановська, Олена Володимирівна. Інформаційні вміння учнів початкових класів - базова основа ефективного навчання / О. В. Барановська. - С .42-48 Васьківська, Галина Олексіївна. Профільне навчання в умовах сільської школи / Г. О. Васьківська. - С .49-53 Вашуленко, Оксана Вікторівна. Особливості організації повторення в початкових класах / О. В. Вашуленко. - С .54-65 Ігнатенко, Наталія Вікторівна. Системний підхід до формування в молодших школярів поетапного розуміння текстів / Н. В. Ігнатенко. - С .66-71 Монастирська, Ольга Сергіївна. Стимулювання творчої активності учнів початкових класів засобами музичного мистецтва / О. С. Монастирська. - С .72-80 Осадчук, Раїса Іванівна. Дидактичні принципи в організації розвитку комунікативної компетентності учнів / Р. І. Осадчук. - С .81-87 Лопухівська, Алла Василівна. З досвіду роботи учнівського самоврядування в сільських загальноосвітніх навчальних закладах / А. В. Лопухівська. - С .88-95 Коцур, Надія Іванівна. Шкільна дезадааптація як психолого-педагогічна проблема / Н. І. Коцур. - С .96-103 Гармаш, Людмила Сергіївна. Психічне здоров’я молодших школярів / Л. С. Гармаш. - С .104-108 Савченко, Олександра Яківна. Підготовка вчителя в контексті інновацій шкільної освіти / О. Я. Савченко. - С .109-117 Бондар, Володимир Іванович. До питання про модель конкурентноспроможного випускника педагогічного ВНЗ / В. І. Бондар. - С .118-122 Бірюк, Людмила Яківна. Теоретико-методологічні засади формування комунікативної компетентності майбутнього вчителя початкових класів у процесі професійної підготовки / Л. Я. Бірюк. - С .123-137 Хоружа, Людмила Леонідівна. Подолання педагогічних стереотипів як шлях до самовдосконалення сучасного вчителя / Л. Л. Хоружа. - С .138-148 Мазоха, Дмитро Степанович. Історико-педагогічна культура майбутнього вчителя в контексті формування його професіоналізму / Д. С. Мазоха. - С .149-158 Коханко, Оксана Григорівна. Модель формування у студентів загальнодидактичних знань і вмінь проектування уроку на засадах матрично-модульного підходу та шляхи її реалізації / О. Г. Коханко. - С .159-164 Криворучко, Юлія Михайлівна. Готовність майбутнього вчителя до розвитку художньо-творчих здібностей молодших школярів у теорії педагогіки й психології / Ю. М. Криворучко. - С .165-170 Лозенко, Анна Павлівна. Структура та функції дидактичної діяльності вчителя: рефлексивний аспект / А. П. Лозенко. - С .171-178 Замашкіна, Ольга Дмитрівна. Розвиток пізнавальних інтересів молодших школярів у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського / О. Д. Замашкіна. - С .179-187 Опанасенко, Наталія Іванівна. С. Ф. Русова про трудове виховання молодших школярів / Н. І. Опанасенко. - С .188-192
РУБ 371 Рубрики: Диференційоване навчання Педагогічні технології Початкова школа--Наукові видання Учнівське самоврядування Підготовка вчителів Сучасний педагог фывфывфыв: диференціація освіти -- молодші школярі -- учні початкових класів -- сільські школи -- конкурентоспроможні педагоги -- комунікативна компетентність -- самовдосконалення вчителя -- дидактична діяльність вчителя Доп.точки доступа: Коцур, Віктор Петрович \ред.\; Сухомлинський, Василь Олександрович (український педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \о нем\; Русова, Софія Федорівна (педагог, громадський діяч ; 1856-1940) \о ней\; Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди Экземпляры всего: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |