П 69 Практикум з курсу "Сучасні педагогічні технології" [Текст] : Навчально-методичний посібник. Ч. 2 / Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; За заг. ред. Н. І. Яковець, Уклад. В. М. Солова, Н. І. Яковець, Т. А. Мушенок. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2007. - 220 с. - Загл. обл. : Сучасні педагогічні технології. - 15.90 грн., 0070214 грн. Содержание: ОСНОВНІ НАВЧАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ Практичні можливості та дидактична доцільність інформаційних технологій . - С .5-8 Проблеми дистанційної освіти . - С .8-9 Адаптивна система навчання . - С .9-12 Інтерактивні технології навчання . - С .13-47 Проблемне навчання - основа розвитку здібностей учнів . - С .48-53 Модульно-розвивальне навчання . - С .54-57 Проектні технології в процесі становлення школи . - С .58-61 Бех, І. Особистісно зорієнтоване виховання: шляхи реалізації / І. Бех. - С .62-65 Хоружа, Л. Гуманізація як системоутворюючий компонент реформування сучасної освіти та виховання / Л. Хоружа. - С .66-69 Столяренко, О. Педагогічна підтримка в особистісно зорінтованій парадигмі виховання / О. Столяренко. - С .70-72 Стеців, Л. Реалізуємо метод проектів / Л. Стеців. - С .73-75 Дичковський, С. Дистанційна освіта: учора, сьогодні, завтра / С. Дичковський. - С .75-81 Програма розвитку системи дистанційного навчання на 2004-2006 роки . - С .82-84 Власко, М. П. Про переваги модульно-рейтингової технології навчання / М. П. Власко, О. В. Устименко. - С .84-86 Паламарчук, В. Від творчої особистості - до нових технологій навчання / В. Паламарчук, С. Рудаківська. - С .86-97 Волобуєва, Л. М. Модульно-розвивальне навчання як педагогічна технологія формування особистості / Л. М. Волобуєва. - С .98-102 Строганов, В. До проблеми модульних технологій навчання / В. Строганов. - С .103-105 Бідюк, І. Учні з проблемами в навчанні: діагностика і допомога / І. Бідюк, Г. Лабузна. - С .106-121 Крамаренко, С. Г. Інтерактивні техніки навчання як засіб розвитку творчого потенціалу учнів / С. Г. Крамаренко. - С .122-124 Ампілогова, Л. Інтерактивність у навчальному процесі / Л. Ампілогова. - С .124-128 Пометун, О. Інтерактивне навчання як сукупність технологій / О. Пометун, Л. Пироженко. - С .126-128 Мартинець, А. М. Нові педагогічні технології: інтерактивне навчання / А. М. Мартинець. - С .129-131 Лівандовська, Л. Використання інтерактивних освітніх технологій у навчально-виховному процесі / Л. Лівандовська. - С .132-135 Волосюк, М. А. Проблемне навчання як провідний метод розвивального навчання в умовах особистісно орієнтованої парадигми освіти / М. А. Волосюк. - С .136-144 Сікорський, П. І. Комп’ютерні технології навчання: сутність та особливості впровадження / П. І. Сікорський. - С .145-147 Дерев’янко, Л. Модульно-тьюторська технологія / Л. Дерев’янко. - С .147-149 Крилова, Н. Індивідуальна освіта: принципи і рішення / Н. Крилова. - С .149-152 Сологуб, А. Технологія креативного навчання / А. Сологуб. - С .153-156 Мірошкіна, Н. Адаптивне навчання: можливість чи необхідність? / Н. Мірошкіна. - С .157-158 Гриньова, М. Організація навчальної діяльності підлітків з низьким рівнем успішності / М. Гриньова, К. Вовк. - С .158-160 ТЕХНОЛОГІЇ РОЗВИВАЛЬНОГО НАВЧАННЯ Общие основы технологий развивающего обучения . - С .162-164 Система развивающего обучения Л. В. Занкова . - С .164-166 Технология развивающего обучения Д. Б. Эльконина - В. В. Давыдова . - С .166-170 Системы разивающего обучения с направленностю на развитие творческих качеств личности . - С .171-174 Личностно ориентированное развивающее обучение . - С .175-176 Технология развивающего обучения (Г. К. Селевко) . - С .176-179 Репкин, В. Что такое ровивающее обучение? / В. Репкин. - С .180-183 Дусавицький, О. Сучасна школа в системі розвивального навчання / О. Дусавицький. - С .183-185 Дусавицький, О. Система розвивального навчання в дзеркалі шкільної практики / О. Дусавицький. - С .185-187 Дусавицький, О. Психолого-педагогічні передумови основної школи в системі розвивального навчання / О. Дусавицький. - С .187-190 Паламарчук, В. Навчаючи, розвивати й виховувати / В. Паламарчук, Л. Данилевська. - С .190-192 Мар’яненко, Л. Розвивальне навчання: психологічне дослідження / Л. Мар’яненко. - С .192-197 Мартинович, М. А. Диагностика и развивающее обучение / М. А. Мартинович. - С .198-203 Репкин, Б. Учитель в системе развивающего обучения / Б. Репкин. - С .203-205 Фурман, А. Розвивальний підручник: підходи до розуміння і створення / А. Фурман. - С .205-210 Мазур, Н. Що радує в дітях? / Н. Мазур. - С .211-212 Максименко, С. Взаємозв’язок навчання і розвитку / С. Максименко. - С .212-215 Вележева, О. Н. Урок в VII классе по системе развивающего обучения / О. Н. Вележева. - С .215-217
РУБ 371(075.35) Рубрики: Дистанційна освіта Модульно-рейтингові технології навчання Інтерактивне навчання Педагогічні технології Розвивальне навчання Доп.точки доступа: Яковець, Наталія Іванівна; Солова, Валентина Миколаївна; Мушенок, Т. А.; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Экземпляры всего: 97 Ч.З.№2 (15), пед. (25), фб (1), ав (2), аб (54) Свободны: Ч.З.№2 (15), пед. (25), фб (1), ав (2), аб (54) |
> Шифр: ПШ-2/2004/1 Журнал 2004г. N 1 Плукар, Г. Виховувати природою, виховувати красою... / Г. Плукар. - С.1-2 Бех, І. Правиловідповідне виховання як суспільний виклик / І. Бех. - С.2-5 Хоружа, Л. Молодший школяр як суб’єкт етичного впливу вчителя / Л. Хоружа. - С.5-8 Бобир, О. В. Історія виникнення етикету / О.В. Бобир. - С.9-11 МЕльник, Ю. Формування алгоритмічної культури школярів у процесі мовленнєвої діяльності / Ю. МЕльник, . - С.25-27 Грущинська, І. Реалізація українознавчого принципу у процесі навчання / І. Грущинська. - С.28-33 Тименко, В. Пріоритетні принципи трудового навчання у 3 класі: орієнтація на світ професій / В. Тименко. - С.33-35 Бойченко, С. Організація самостійної роботи учнів на уроках у малокомплектній школі / С. Бойченко. - С.51-53 Покарання та заохочення . - С.54-57 Охрімчук, Р. Можливо , ваші діти оберуть пласт? / Р. Охрімчук. - С.61-62 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Хоружа, Л. Молодший школяр як суб’єкт етичного впливу вчителя [Текстььь] / Л. Хоружа> // Початкова школа : Науково- методичний журнал. - 2004. - N1. - С. 5-8 . - ISSN 0131-5358
Рубрики: Етика вчителя комунікативна функція Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВУ/2006/1 Журнал 2006г. N 1/2 Мартиненко, С. Методи навчання та їх класифікація / С. Мартиненко, Л. Хоружа. - С.3 - 13 Киричок, В. Ціннісне ставлення до однолітків / В. Киричок. - С.37 - 48 Киричок, В. Етика спілкування вчителя з учнями / В. Киричок. - С.49 - 50 Киричок, В. Тренінги на розвиток комунікацій / В. Киричок. - С.51 - 61 Островерхова, Н. Концепції аналізу уроку / Н. Островерхова. - С.89 - 95.( Далі буде). Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (2) Свободны: Ч.З.№2 (2) |
Мартиненко, С. Методи навчання та їх класифікація [Текстььь] / С. Мартиненко, Л. Хоружа> // Відкритий урок : розробки, технології, досвід : Науково-методичний журнал. - 2006. - N1. - С. 3 - 13 Рубрики: методи навчання Доп.точки доступа: Хоружа, Л. Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (2) Свободны: Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: ДС1/2006/3 Журнал 2006г. N 3 Токмань, Г. Україна як простір мови і політичного виховання / Г. Токмань. - С.4-9 Кручко, Н. Планування і моделювання уроків з української літератури : 5 клас / Н. Кручко. - С.10-16 Ліпінська, Н. Тарасові світанки : Урок з елементами рольової гри. 6 клас. / Н. Ліпінська. - С.16-18 Куцевол, О. Методика літератури-наука, заснована на творчості / О. Куцевол. - С.19-24 Тоцька, Н. Ділове українське мовлення : методичний аспект / Н. Тоцька. - С.25-27 Пентилюк, М. Традиційність? Модернізація! / М. Пентилюк. - С.30-32 Мовчун, А. Етика. 5 клас: Розробка уроків / А. Мовчун, Л. Хоружа. - С.35-43 Гнатюк, Л. То якою ж мовою писав Григорій Сковорода? / Л. Гнатюк. - С.44-48 Харчук, Р. Проблема прототипу в творчості Тараса Шевченка / Р. Харчук. - С.49-54 Александрова, Г. "Портрет" Миколи Гоголя і "Художник" Тараса Шевченка: загадка таланту і світу мистецтва / Г. Александрова. - С.55-58 Скоць, А. До проблеми періодизації творчості Тараса Шевченка / А. Скоць. - С.58-62 Имеются экземпляры в отделах: всего 3 : Ч.З.№3 (3) Свободны: Ч.З.№3 (3) |
> Шифр: ВУ/2006/5/6 Журнал 2006г. N 5/6 Ядак, Л. Моє кредо "Хто як не я" / Л. Ядак. - С.16-19. Кудикіна, Н. Ігрова діяльність у початковій освіті / Н. Кудикіна. - С.27-32. Кудикіна, Н. Психологія та педагогіка гри / Н. Кудикіна. - С.32-50. Хоружа, Л. Етична компетентність сучасного вчителя / Л. Хоружа. - С.51-57. Новотна, В. Українка Соломія Крушельницька - дочка слави світової / В. Новотна. - С.63-71. Наука по розвиток людини. - С.88-94. Имеются экземпляры в отделах: всего 4 : Ч.З.№2 (4) Свободны: Ч.З.№2 (2) |
Хоружа, Л. Етична компетентність сучасного вчителя [Текстььь] / Л. Хоружа> // Відкритий урок : розробки, технології, досвід : Науково-методичний журнал. - 2006. - N5/6. - С. 51-57. Рубрики: Учитель фывфывфыв: компетентність учителя Имеются экземпляры в отделах: всего 4 : Ч.З.№2 (4) Свободны: Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: ШО1/2006/3 Журнал 2006г. N 3 Більченко, Є. Педагогіка як форма буття культури: перспективи діалогу педагогічної та культурологічної парадигм / Є. Більченко. - С.2-5. Хриков, Є. Соціально-педагогічна діяльність як педагогічний феномен / Є. Хриков. - С.6-9. Бродський, Я. Про стандартизацію шкільної освіти / Я. Бродський, О. Павлов. - С.10-14. Хара, О. Виникнення та сучасні умови функціонування дистанційної освіти / О. Хара. - С.15-18. Волинець, Л. Актуалізація загальної мистецької освіти в умовах європейської інтеграції / Л. Волинець. - С.18-22. Загорулько, Л. Організація профільного навчання в основній школі Австрії / Л. Загорулько. - С.22-25. Пометун, О. Формування духовності учнів засобами суспільствознавчих дисциплін / О. Пометун. - С.26-28. Хоружа, Л. Проектна культура сучасного вчителя / Л. Хоружа, А. Цимбалару. - С.29-34. Операйло, С. Зміст інтегративного освітнього процесу / С. Операйло. - С.35-37. Нагачевська, З. Виховно-освітній потенціал "жіночої" Шевченкіани (західноукраїнські землі кінця ХІХ ст. - 30-х років ХХ ст.) / З. Нагачевська. - С.38-41. Кошечко, Н. Проблема розвитку дитини у педологічних працях Степана Ананьїна / Н. Кошечко. - С.41-46. Канишева, М. Роль православного духовенства у сфері початкової освіти Криму (кінець ХІХ - початок ХХ ст.) / М. Канишева. - С.46-50. Лукашова, Н. Розвиток методики навчання хімії в Україні / Н. Лукашова. - С.50-55. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Хоружа, Л. Проектна культура сучасного вчителя [Текстььь] / Л. Хоружа, А. Цимбалару> // Шлях освіти : Науково-методичний журнал. - 2006. - N3. - С. 29-34. Рубрики: культура вчителя Доп.точки доступа: Цимбалару, А. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПШ-2/2007/2 Журнал 2007г. N 2 Біда, С. Створення ситуації успіху у навчальному процесі / С. Біда. - С.1-3 Олешко, Н. Активізація навчальної діяльності молодших школярів засобами мистецтва / Н. Олешко, І. Шевчук. - С.25-28 Романенко, О. Пробудження інтересу до власної особистості / О. Романенко. - С.45-48 Хоружа, Л. Формуємо культуру поведінки молодших школярів / Л. Хоружа. - С.52-57 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Хоружа, Л. Формуємо культуру поведінки молодших школярів [Текстььь] / Л. Хоружа> // Початкова школа : Науково- методичний журнал. - 2007. - N2. - С. 52-57 . - ISSN 0131-5358 Рубрики: поведінка культурна Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПШ-2/2007/8 Журнал 2007г. N 8 Савченко, О. Виховання розумної особистості, яка вміє самостійно вчитися / О. Савченко. - С.1-5 Хоружа, Л. Інтерактивні SMART- технології у початковій школі / Л. Хоружа, Т. Носенко. - С.11-14 Вашуленко, М. Дидактичні можливості букваря для роботи над словом у процесі навчання грамоти / М. Вашуленко. - С.17-20 Петрик, О. Формування діалогічного мовлення учнів 2-4 класів / О. Петрик, О. Гриценко. - С.21-24 Коба, Л. Різнорівневі домашні завдання з української мови для 3 класу / Л. Коба. - С.24-31 Бояр, Н. Інтегрований урок у 4 класі ( етика, логіка, основи здоров’я, природознавство, математика з елементами комп’ютеризації) / Н. Бояр. - С.34-36 Рижова, Т. Роль державних та народних символів України в морально-естетичному вихованні учнів 4-х класів на уроках музики / Т. Рижова. - С.36-38 Веремійчик, І. Виготовлення національної символіки на уроках трудового навчання / І. Веремійчик. - С.42 Надзельська, А. Вплив виховання на формування психологічного інфантилізму суб’єкта / А. Надзельська. - С.56-58 Гудзик, І. Умовно-мовленнєва діяльність та комунікативне використання мовлення у навчанні російської мови / І. Гудзик. - С.47-51 Онишків, З. Особливості організації індивідуального навчання учнів початкової школи сільської місцевості / З. Онишків, Я. Морська. - С.45-47 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Хоружа, Л. Інтерактивні SMART- технології у початковій школі [Текстььь] / Л. Хоружа, Т. Носенко> // Початкова школа : Науково- методичний журнал. - 2007. - N8. - С. 11-14 . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа навчання інтерактивне Доп.точки доступа: Носенко, Т. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПШ-2/2008/1 Журнал 2008г. N 1 Кочерга, О. Психофізіологічні основи дій молодших школярів / О. Кочерга. - С.7-11 Лобчук, О. Ознайомлення школярів з елементами ділового мовлення / О. Лобчук, О. Герлянд. - С.12-16 Жук, Л. Впровадження інформаційних технологій в початковій школі / Л. Жук. - С.1-20 вкладки Чихурський, А. Комплексне використання мистецтв у процесі естетичного виховання молодших школярів / А. Чихурський. - С.43-45 Митник, О. Інтелектуальна культура вчителя як показник готовності до формування культури молодшого школяра / О. Митник. - С.46-52 Хоружа, Л. Кмітливість і дотепність як прояви етичної поведінки молодших школярів / Л. Хоружа. - С.59-62 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Хоружа, Л. Кмітливість і дотепність як прояви етичної поведінки молодших школярів [Текстььь] / Л. Хоружа> // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2008. - N1. - С. 59-62 . - ISSN 0131-5358 Рубрики: виховання етичне Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ШО1/2008/2 Журнал 2008г. N 2 Савченко, О. Розвивальний потенціал змісту освіти у 12-річній школі / О. Савченко. - С.2-7 Хоружа, Л. Геоменевтика: педагогічний погляд / Л. Хоружа. - С.7-11 Сорочан, Т. Модель професійного розвитку педагогічних працівників ЗНЗ у післядипломній педагогічній освіті регіонального рівня / Т. Сорочан. - С.11-15 Пуховська, Л. Професійний розвиток учителів у світовому та європейському освітньому просторі: ступень магістра / Л. Пуховська. - С.16-19 Василюк, А. До питання про парадигми освітніх реформ / А. Василюк. - С.20-23 Шаповалова, Л. Україна і Франція в Болонському процесі / Л. Шаповалова. - С.24-29 Стрельніков, В. Можливості акселеративного навчання для розвитку особистості студента / В. Стрельніков. - С.30-33 Рожкова, Н. Особливості формування моральних якостей особистості майбутнього вчителя / Н. Рожкова. - С.34-40 Сухомлинська, О. Розвиток особистості і освіта: історичний вимір / О. Сухомлинська. - С.41-47 Год, Б. Муза Кліо в царині педагогіки / Б. Год. - С.48-51 Харченко, Т. Еміль Дюркгейм про гуманізацію педагогічної освіти / Т. Харченко. - С.51-55 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Хоружа, Л. Герменевтика: педагогічний погляд [Текстььь] / Л. Хоружа> // Шлях освіти : Науково-методичний журнал. - 2008. - N2. - С. 7-11 Рубрики: герменевтика педагогіка та інші науки Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПШ-2/2009/7 Журнал 2009г. N 7 Кочерга, О. Дівчатка: які вони? (Психофізіологічні особливості) / О. Кочерга. - С.3-7 Корчевська, О. Підготовка майбутнього вчителя до формування культури мислення молодших школярів на уроках математики / О. Корчевська. - С.26-30 Педагог-науковець [Галина Петрівна Ткачук]. - С.40 Хоружа, Л. Етика педагогічної взаємодії як основа збереження психофізичного здоров’я молодшого школяра / Л. Хоружа ; В. Тименко. - С.51-54 Тименко, В. Етнічні особливості ігрового дизайну / В. Тименко. - С.55-59 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Хоружа, Л. Етика педагогічної взаємодії як основа збереження психофізичного здоров’я молодшого школяра [Текстььь] / Л. Хоружа; В. Тименко> // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2009. - N7. - С. 51-54 . - ISSN 0131-5358 Рубрики: психофізіологія педагогіка здоров’язберігаюча педагогічна етика вчитель-учень здоров’я дітей, школярів фывфывфыв: психосоматична залежність -- етика взаємин педагога з дитиною Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |