74.58.42
Ц 25


    Цвєткова, Г.
    Професійно-педагогічне самовдосконалення викладачів ВНЗ: специфіка, структура, етапи / Ганна Цвєткова // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 12. - С. 33-38. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.58.42
Рубрики: Викладачі вищих навчальних закладів--самовдосконалення
фывфывфыв:
викладач вищої школи -- професійна компетентність -- педагогічний ідеал
Аннотация: У статті висвітлено специфіку, структуру та етапи професійно-педагогічного самовдосконалення викладача вищої школи. Розглянуто зміст поняття самовдосконалення особистості, наголошено на значенні професійно-педагогічного самовдосконалення для підвищення ефективності педагогічної діяльності викладача і навчально-виховного процесу у ВНЗ в цілому.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)


Шифр: ВОУ1/2019/1
   Журнал

Вища освіта України [Текстььь] : Теоретичний та науково-методичний часопис/ Інститут вищої освіти АПН України. - К. : "Педагогічна преса", 2001 - . - Выходит ежеквартально
2019г. N 1
Содержание:
Андрущенко, В. Невинна боротьба з далекосяжними наслідками / В. Андрущенко. - С.5-11
Хамітов, Н. Філософська публіцистика як мужність відкритості Іншому: актуальність для академічної освіти і науки / Н. Хамітов, С. Крилова. - С.12-21
Глушко, Т. Філософські засади випереджальної економічної освіти / Т. Глушко. - С.22-28
Духовна безпека молоді України в умовах загроз двох глобальних колапсів і консцієнтальних війн: філософський погляд. - С.29-38
Коваленко, В. Універсальні критерії та стандарти змісту освітніх і наукових текстів / В. Коваленко. - С.39-43
Nesterova, M. Implementation of eu the Ukrainian educational dimension: intercultural dialog and social cohesion development (Імплементація європейських цінностей в український освітній простір: розвиток соціальної згуртованості та міжкультурного діалогу) / M. Nesterova. - С.44-52
Цвєткова, Г. Моніторинг якості підготовки магістрів педагогічного профілю: критерії та показники / Г. Цвєткова, Е. Панасенко. - С.53-61
Якимчук, О. Досягнення та суперечності реалізації "Національної доктрини розвитку освіти у ХХІ столітті" / О. Якимчук. - С.62-67
Магера, С. Українська культура: єдність національних і загальнолюдських пріоритетів / С. Магера. - С.68-74
Пирогова, Т. Проблема виховання естетичної культури майбутніх педагогів / Т. Пирогова. - С.75-81
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)


378.046-021.68(477)
Ц 25


    Цвєткова, Г.
    Моніторинг якості підготовки магістрів педагогічного профілю: критерії та показники [Текст] / Г. Цвєткова, Е. Панасенко // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2019. - N 1. - С. 53-61 . - ISSN 2078-1016
УДК
Рубрики: Магістри--підготовка
фывфывфыв:
модернізація -- магістри педагогічного профілю -- критерії -- підготовка магістрів
Аннотация: Модернізація системи моніторингу процесу професійної підготовки магістрів педагогічного профілю - одне з найактуальніших завдінь сьогодення для забезпечення цілісного оновлення і приведення професійної підготовки відповідно до тих змін, які відбуваються в соціальному, економічному, політичному, культурному просторі України. Конктеризовано науково-методичну базу дослідження моніторингу якості підготовки магістрів педагогічного профілю.


Доп.точки доступа:
Панасенко, Е.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)