Ц 25 Цвєткова, Г. Професійно-педагогічне самовдосконалення викладачів ВНЗ: специфіка, структура, етапи / Ганна Цвєткова> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 12. - С. 33-38. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Викладачі вищих навчальних закладів--самовдосконалення фывфывфыв: викладач вищої школи -- професійна компетентність -- педагогічний ідеал Аннотация: У статті висвітлено специфіку, структуру та етапи професійно-педагогічного самовдосконалення викладача вищої школи. Розглянуто зміст поняття самовдосконалення особистості, наголошено на значенні професійно-педагогічного самовдосконалення для підвищення ефективності педагогічної діяльності викладача і навчально-виховного процесу у ВНЗ в цілому. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
> Шифр: ВОУ1/2019/1 Журнал 2019г. N 1 Андрущенко, В. Невинна боротьба з далекосяжними наслідками / В. Андрущенко. - С.5-11 Хамітов, Н. Філософська публіцистика як мужність відкритості Іншому: актуальність для академічної освіти і науки / Н. Хамітов, С. Крилова. - С.12-21 Глушко, Т. Філософські засади випереджальної економічної освіти / Т. Глушко. - С.22-28 Духовна безпека молоді України в умовах загроз двох глобальних колапсів і консцієнтальних війн: філософський погляд. - С.29-38 Коваленко, В. Універсальні критерії та стандарти змісту освітніх і наукових текстів / В. Коваленко. - С.39-43 Nesterova, M. Implementation of eu the Ukrainian educational dimension: intercultural dialog and social cohesion development (Імплементація європейських цінностей в український освітній простір: розвиток соціальної згуртованості та міжкультурного діалогу) / M. Nesterova. - С.44-52 Цвєткова, Г. Моніторинг якості підготовки магістрів педагогічного профілю: критерії та показники / Г. Цвєткова, Е. Панасенко. - С.53-61 Якимчук, О. Досягнення та суперечності реалізації "Національної доктрини розвитку освіти у ХХІ столітті" / О. Якимчук. - С.62-67 Магера, С. Українська культура: єдність національних і загальнолюдських пріоритетів / С. Магера. - С.68-74 Пирогова, Т. Проблема виховання естетичної культури майбутніх педагогів / Т. Пирогова. - С.75-81 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Ц 25 Цвєткова, Г. Моніторинг якості підготовки магістрів педагогічного профілю: критерії та показники [Текст] / Г. Цвєткова, Е. Панасенко> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2019. - N 1. - С. 53-61 . - ISSN 2078-1016
фывфывфыв: модернізація -- магістри педагогічного профілю -- критерії -- підготовка магістрів Аннотация: Модернізація системи моніторингу процесу професійної підготовки магістрів педагогічного профілю - одне з найактуальніших завдінь сьогодення для забезпечення цілісного оновлення і приведення професійної підготовки відповідно до тих змін, які відбуваються в соціальному, економічному, політичному, культурному просторі України. Конктеризовано науково-методичну базу дослідження моніторингу якості підготовки магістрів педагогічного профілю. Доп.точки доступа: Панасенко, Е. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |