> Шифр: ІПУ/2017/1/2 Журнал 2017г. N 1/2 Хамуляк, С. Б. Дещо про портрети... / С. Б. Хамуляк. - С.3-7. Чаркіна, Т. І. Теоретичні аспекти формування полікультурних компетенцій в сучасному освітньому просторі / Т. І. Чаркіна. - С.8-12. - Бібліогр.: 9 назв. Гінетова, Т. Л. Інтелектуальні змагання з історії як засіб формування компетентності особистості / Т. Л. Гінетова. - С.13-16. - Бібліогр.: 6 назв. Прус, Ф. А. Селянський повстанський рух на Поділлі у 1919-1926 роках. Отаман Яків Орел-Гальчевський / Ф. А. Прус. - С.17-19. - Бібліогр.: 5 назв. Горохова, К. М. Культура України другої половини 1940-х - початку 1950-х рр. : історія України. 11 клас / К. М. Горохова. - С.20-24. Петрик, О. О. Європейська інтеграція: здобутки і труднощі : всесвітня історія. 11 клас / О. О. Петрик. - С.25-27. Іванчук, І. М. Голодомор 1932-1933 рр. : історія України. 10 клас / І. М. Іванчук. - С.28-32. - Бібліогр.: 4 назви. Зуб, Едуард. Зворотній бік Голодомору. Про тих, хто вдосталь їв і не вдавився / Е. Зуб. - С.30-31. Нужа, Ю. П. Відродження громадівського руху в 70-90-ті роки XIX ст. : історія України. 9 клас / Ю. П. Нужа. - С.33-37. Польова, Г. М. Природні умови Італії. Виникнення міста Рима : всесвітня історія. 6 клас / Г. М. Польова. - С.38-41. - Бібліогр.: 5 назв. Сичик, О. В. Вплив Візантії, імперії Карла Великого, перший Арабський халіфатів на становлення Середньовічної Європи : всесвітня історія. 7 клас. Практичне заняття № 1. / О. В. Сичик. - С.42-44. Корупція безсмертна?. - С.45-46. Курин, М. М. Про що й про кого розповідає історія : вступ до історії. 5 клас / М. М. Курин. - С.47-49. - Бібліогр.: 5 назв. Кожина, А. Г. Сполучені Штати Америки за часів Великої депресії : всесвітня історія. 10 клас / А. Г. Кожина. - С.50-63. - Бібліогр.: 17 назв. Вітаємо ювеляра : від редакції. - С.16. Клишоногий капрал : інтернет-новини. - С.44. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Ч-20 Чаркіна, Т. І. Теоретичні аспекти формування полікультурних компетенцій в сучасному освітньому просторі [Текст] / Т. І. Чаркіна> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2017. - N 1/2. - С. 8-12. - Бібліогр.: 9 назв. Рубрики: Освіта--полікультурна освіта Кафедра педагогіки фывфывфыв: полікультурна освіта -- критерії полікультурної компетенції -- полікультурна спрямованість -- полікультурна грамотність -- полікультурна діяльність -- сучасний освітній простір Аннотация: Автор статті спробував визначити поняття полікультурних компетенцій, теоретичних аспектів їх формування в сучасному освітньму просторі. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ІПУ/2019/7/9 Журнал 2019г. N 7/9 "Пряма лінія” з тренерами НУШ: високий рівень педагогічної освіти та якісна інформація від найкращих спікерів!. - С.3-5. Чаркіна, Т. І. Педагогічна фасилітація у діяльності сучасного вчителя / Т. І. Чаркіна. - С.5-10. Лутченко, Н. В. Формування просторової компетентності на уроках історії та географії / Н. В. Лутченко. - С.10-16. Краснова, Т. В. Розвиток особистісного потенціалу школярів / Т. В. Краснова. - С.16-19. Примакова, Т. В. До питання формування культурної самосвідомості засобами історії / Т. В. Примакова. - С.19-22. Чернік, С. Д. Використання аудіовізуальних джерел на уроках у старшій школі / С. Д. Чернік. - С.22-27. Колінько, А. П. Вплив критичного мислення на ефективність навчання учнів / А. П. Колінько. - С.27-34. Якубечко, О. К. Тестові завдання для засвоєння понять і термінів до курсу історії України / О. К. Якубечко, С. Б. Хамуляк. - С.34-49. Неспокійні часи в історії людства: факти про війну. - С.49. Дяченко, І. М. Франція у другій половині XX - на початку XXI ст. : всесвітня історія. 11 клас / І. М. Дяченко. - С.50-55. Качуровська, І. С. Повсякденне життя та культура України в середині XIX - на початку XX ст. : історія України. 9 клас / І. С. Качуровська. - С.55-63. Онопченко, О. І. Сім’я і шлюб : право. 9 клас / О. І. Онопченко. - С.63-67. Нужа, Ю. П. Практичне заняття "Повсякденне життя в СРСР у 1980-1990-х рр. Телебачення” : історія України. 11 клас / Ю. П. Нужа. - С.67-70. Ларіонова, А. М. "Чорнобиль - Фукусіма. У світі атомних ядер”. Історичний та літературний аспект : інтегрований урок: історія України, українська література. 11 клас / ЛаріоноваМ., О. О. Адарюков. - С.70-79. Машика, В. Задачі з цивільного права / В. Машика. - С.79-86. Шиманчик, Я. М. Viber-квест "Права людини” : правознавство. 10-11 класи / Я. М. Шиманчик. - С.86-87. Степаненко, О. І. Навчальна програма з позашкільної освіти науково-дослідницького напряму "Історичне краєзнавство” (1 рік навчання) : фаховий сервер № 58 / О. І. Степаненко. - сайт http://journal.osnova.com.ua Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Ч-20 Чаркіна, Т. І. Педагогічна фасилітація у діяльності сучасного вчителя [Текст] / Т. І. Чаркіна> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 7/9. - С. 5-10.
фывфывфыв: вчитель нової української школи -- педагогічна фамилітація -- сучасний вчитель -- педагогіка партнерства -- професійна свідомість вчителя Аннотация: Йдеться мова про те, яким повинен бути вчитель нової української школи. Це люди, які здатні створити умови для гармонійних внутрішньогрупових взаємодій, для співтворчості і співробітництва суб’єктів освітнього процесу. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ІПУ/2020/16/18 Журнал 2020г. N 16/18 Хотин, Ростислав. Україна є великим полем битви щодо розуміння Другої світової війни / Р. Хотин. - С.2-5. Рябовол, Л. Т. Освітній омбудсмен: місце і роль в системі освіти в Україні / Л. Т. Рябовол. - С.6-9. - Бібліогр.: 5 назв. Чаркіна, Т. І. Вчимо критичного мислення на уроках історії та правознавства / Т. І. Чаркіна. - С.10-14. - Бібліогр.: 7 назв. Машика, В. Т. Дидактичні матеріали до Виборчого кодексу України / В. Т. Машика. - С.15-30. Дініц, О. В. Синхроністична таблиця "Козацько-гетьманська доба (1569 р. - перша половина XVIII ст.)" / О. В. Дініц. - С.31-53. - Бібліогр.: 142 назви. Воронін, Микола. Габсбурська щелепа / М. Воронін. - С.54-55. Ур - найбільш загадкове місто давнини. - С.56. Щербаченко, Юлія. Як би виглядали відомі історичні діячі сьогодні / Ю. Щербаченко. - С.57-59. Прус, Ф. А. Життя та діяльність гетьмана П. Скоропадського / Ф. А. Прус. - С.60-63. Шурхало, Дмитро. Хто створив ОУН / Д. Шурхало. - С.64-68. Шпак, В. А. Диктатура Юлія Цезаря : 6 клас / В. А. Шпак. - С.69-70. Соценко, С. О. Юридична відповідальність : 9 клас / С. О. Соценко. - С.71-73. Качуровська, І. С. Особливості організації державної влади і місцевого самоврядування в Україні : 9 клас / І. С. Качуровська. - С.74-77. Горбачова, Г. Г. Велика грецька колонізація. Раціональні числа та дії з ними : 6 клас. Інтегрований урок: історія України, математика / Г. Г. Горбачова, О. П. Самошкін. - С.78-82. Калошин, В. Ф. Сприймайте світ таким, яким він є / В. Ф. Калошин, Д. В. Гоменюк. - С.83-87. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Ч-20 Чаркіна, Т. І. Вчимо критичного мислення на уроках історії та правознавства [Текст] / Т. І. Чаркіна> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2020. - N 16/18. - С. 10-14. - Бібліогр.: 7 назв.
Викладання правознавства в школі--критичне мислення фывфывфыв: критичне мислення -- сучасний урок -- урок історії -- урок правознавства -- тимбілдинг -- сторітелінг Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |