> Шифр: Умлш-1/2020/3 Журнал 2020г. N 3 Костюшко, Вікторія. Використання ігрових завдань у процесі формування лексикологічної компетентності іноземних студентів / В. Костюшко. - С.2-5. Крижанівська, Ольга. Формування мовної стійкості як когнітивно-виховний виклик перед учителем-філологом-україністом / О. Крижанівська. - С.6-8. Кучерук, Оксана. Інтегрування інфомедійної грамотності в простір мовної освіти / О. Кучерук. - С.9-12. Москалюк, Галина. Використання освітніх вебсервісів в умовах дистанційного викладання сучасної української мови в педагогічних коледжах / Г. Москалюк. - С.13-16. Попова, Людмила. Проблеми й перспективи організації дистанційного навчання української мови / Л. Попова. - С.16-19. Бровко, Олена. "Життя - це картина в картині”: типологія текстів у текстах у художній прозі 20-30-х рр. XX ст. / О. Бровко. - С.20-24. Червякова, Наталія. Функції портретування в історичному творі / Н. Червякова. - С.24-26. Криворотенко, Ольга. Юрій Яновський - сміливий новатор в українській літературі : (роман “Майстер корабля”. Новаторство художньої форми: модерний сюжет, що інтригує, умовність фабули, зміщення часопростору) / О. Криворотенко. - С.27-32. Щекатунова, Наталія. "З любові й муки народжується письменник…” : (Григір Тютюнник. Вічна загадка любові. Новелла “Три зозулі з поклоном”) / Н. Щекатунова. - С.33-38. Видайчук, Тетяна. Чому в сучасній українській мові існують паралельні відмінкові форми іменників? / Т. Видайчук. - С.39-40. Сидоріна, Олена. Композиційно-стильові особливості повісті Л. Бондаревич-Черненко "За годину до раю” / О. Сидоріна. - С.41-43. Інтерв’ю з Караманом Станіславом Олександровичем, доктором педагогічних наук, професором, завідувачем кафедри української мови Інституту філології Київського університету імені Бориса Грінченка. - С.44-46. Кондратець, Інна. Окрилення ОЗОНом: рефлексійна анотація книги світлої пам’яті Анатолія Фасолі / І. Кондратець. - С.47-49. Горошкіна, Олена. Внесок Віктора Ужченка в українську лінгводидактику / О. Горошкіна. - С.53-54. Александрова, Валентина. Розвиток креативності студентів на заняттях з культури усного і писемного мовлення / В. Александрова. - С.55-57. Ігнатьєва, Світлана. Тестові завдання для підсумкового заняття з теми: "Особливості вживання в мовленні різних видів складнопідрядних речень” (на матеріалі "Щоденників" Олеся Гончара) / С. Ігнатьєва. - С.58-59. Бойко, Наталія. Сторінками посібника-практикуму "Українська мова з "теплими історіями” / Н. Бойко. - С.60-61. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
Червякова, Наталія. Функції портретування в історичному творі [Текст] / Н. Червякова> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2020. - N 3. - С. 24-26. Рубрики: Викладання української літератури в школі--аналіз художнього твору фывфывфыв: історичний роман -- історична особа -- портрет персонажу -- портретний опис -- методика літератури Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |