> Шифр: РШ/2003/4 Журнал 2003г. N 4 Липова, Л. Концепція обдарованості та її види / Л. Липова, С. Ренський. - С.10-12 Сова, М. Онтологічна рефлексія в процесі пізнання художньої культури / М. Сова. - С.13-14 Чабан, О. У пошуках вирішення проблеми "важких" дітей / О. Чабан. - С.19-21 Ікуніна, З. Інтелектуальна підготовка спеціаліста / З. Ікуніна. - С.38-40 Вишневська, Л. Деякі аспекти методології толерантності / Л. Вишневська. - С.43-45 Авдіянц, Г. Курс "Історія соціальної роботи" і духовне становлення майбутнього педагога / Г. Авдіянц. - С.55-56 Чумак, Л. Соціально-трудова адаптація вихованців дитячих будинків та шкіл-інтернатів / Л. Чумак. - С.56-59 Вікторенко, І. Особливості пізнавального спілкування молодших школярів у сім’ї / І. Вікторенко. - С.61-63 Попов, М. Проблема відхилень у поведінці неповнолітніх у педагогічній науці / М. Попов. - С.65-67 Имеются экземпляры в отделах: всего 5 : Ч.З.№2 (4), ректор (1) Свободны: Ч.З.№2 (4), ректор (1) |
Чумак, Л. Соціально-трудова адаптація вихованців дитячих будинків та шкіл-інтернатів [Текстььь] / Л. Чумак> // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2003. - N4. - С. 56-59 . - ISSN 0131-6788
Рубрики: Соціальна психологія соціалізація соціальна адаптація психологія особистості дитини діти-сироти Имеются экземпляры в отделах: всего 5 : Ч.З.№2 (4), ректор (1) Свободны: Ч.З.№2 (4), ректор (1) |
> Шифр: РШ/2004/1 Журнал 2004г. N 1 Красняков, Є. Цільові регіональні програми та їх роль у забезпеченні розвитку вітчизняної освіти / Є. Красняков. - С.3-6 Хриков, Є. Демократична культура особистості: стність та шляхи формування / Є. Хриков. - С.6-8 Рєзіна, О. Психолого-дидактичні особливості формування інформаційно-пошукових умінь / О. Рєзіна. - С.9-11 фывфыв: Інтернет, Інформаційні технології Данилова, Г. Соціально-терапевтична функція освіти як чинник забезпечення здоров’я суспільства / Г. Данилова. - С.12-15 фывфыв: Компоненти здоров’я Бех, І. Моральний розвиток особистості в історико-педагогічному осмисленні / І. Бех. - С.16-19 Лесневська, А. Дитяча творчість у традиційно-народній системі виховання / А. Лесневська. - С.19-22 Шемет, Л. Прилучення дітей до фольклорної спадщини в умовах урбанізованого середовища / Л. Шемет. - С.22-25 Черних, О. Виховання учнів засобами бібліотечної комунікації: аксіологічний підхід / О. Черних. - С.25-28 Сакун, Л. Загальні закономірності підготовки спеціалістів у сфері туризму / Л. Сакун. - С.29-31 Скафа, О. Методичні вимоги щодо організації евристичного навчання математики / О. Скафа. - С.32-35 Біда, О. Теоретико-методичні засади підготовки майбутніх учителів до здійснення природознавчої освіти у початковій школі / О. Біда. - С.35-37 Шумра, Л. Формування особистісного ставлення студентів коледжу до духовних цінностей на заняттях з фізики / Л. Шумра. - С.38-40 Кучерова, Н. Художні образи міфології як засіб формування світоглядної позиції майбутнього вчителя / Н. Кучерова, . - С.40-41 Павленко, О. Використання комп’ютерних технологій у пошуково-дослідній діяльності учнів / О. Павленко. - С.42-44 Кравчук, О. Застосування інформаційних технологій на уроках у початковій школі / О. Кравчук. - С.44-46 Кайгородцева, Н. Особливості організації навчального процесу в загальноосвітній санаторній школі / Н. Кайгородцева. - С.47-49 Чумак, Л. Роль дитячого самоврядування у соціальній адаптації вихованців школи-інтернату / Л. Чумак. - С.49-52 Щербань, М. Організаційні основи формування правової культури майбутніх молодших спеціалістів аграрного профілю / М. Щербань. - С.52-54 Білик, Л. Діяльнісний підхід до професійної підготовки особистості студента / Л. Білик. - С.55-57 Науменко, Р. Краєзнавство й туризм у позашкільних закладах: сторінки історії / Р. Науменко. - С.58-59 Черненко, Г. Розвиток методів та засобів початкового навчання в школах України (1917-1933 рр) / Г. Черненко. - С.60-62 Бондар, Л. Життя і творчість Івана Вишенського / Л. Бондар. - С.62-63 Федоренко, Д. Велесова книга - літопис античної України / Д. Федоренко. - С.67-69 Невмержицька, О. Медійна педагогіка за кордоном / О. Невмержицька. - С.70-72 Шестопалова, І. Індивідуалізація мовної підготовки у світлі теорії "Навчання, спрямованого на студента" у педагогічній науці Великої Британії / І. Шестопалова. - С.72-74 Старовойт, С. Особливості сучасної освітньої системи у Великій Британії / С. Старовойт. - С.75-76 Мостова, Т. Микола Амосов: філософія здоров’я / Т. Мостова. - С.76-79 Имеются экземпляры в отделах: всего 3 : Ч.З.№2 (2), ректор (1) Свободны: Ч.З.№2 (2), ректор (1) |
Чумак, Л. Роль дитячого самоврядування у соціальній адаптації вихованців школи-інтернату [Текстььь] / Л. Чумак> // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2004. - N1. - С. 49-52 . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Самоврядування дитяче Школа-інтернат адаптація Имеются экземпляры в отделах: всего 3 : Ч.З.№2 (2), ректор (1) Свободны: Ч.З.№2 (2), ректор (1) |
> Шифр: М1/2005/5 Журнал 2005г. N 5 Краєзнавчи веди Миколи Галичанця. - С.3-18 Семенюк, Л. Селянське питання в програмних документах Української партії соціалістів-революціонерів / Л. Семенюк. - С.17-22 Гуцал, П. Уряд Західно-Української Народної Республіки в екзилі та українська діаспора Північної Америки / П. Гуцал. - С.23-28 Штокало, В. Роль української військової організації у зриві польської насильної конскрипції в окупованій Східній Галичині 1921 року / В. Штокало. - С.29-35 Кислюк, О. Походження та рання історія козацтва в хроніці Самуеля Грондського / О. Кислюк. - С.36-41 Підгорна, Л. Микола Костомаров в еволюції міфологічних студій / Л. Підгорна. - С.42-49 Голод, Р. Елементи сюрреаоізму в художній творчості Івана Франка / Р. Голод. - С.50-53 Демидюк, Л. Мотиви індивідуальної есхатології у поетичному циклі Миколи Воробйова "Енергія кінця світу" / Л. Демидюк. - С.54-61 Чумак, Л. Системний підхід у вивченні словникового складу мови / Л. Чумак. - С.67-70 Гончарук, Т. Порівняльний аналіз персоналізму Олександра Кульчицького та екзистенціалізму Богдана Цимбалістого / Т. Гончарук. - С.71-74 Довгань, А. Оптимістичність міркувань як сутнісна риса української філософії / А. Довгань. - С.75-81 Кислюк, К. Перегони української історіософії XVI - першої половини XVII ст. / К. Кислюк. - С.82-86 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Чумак, Л. Системний підхід у вивченні словникового складу мови [Текстььь] / Л. Чумак> // Мандрівець : Видання Національного університету "Києво-Могилянська академія". - 2005. - N5. - С. 67-70 Рубрики: українська мова--лексика Аннотация: Мета цієї праці - систематизація підходів розгляду основних понять про систему та системність мови, структурну організацію слова на лексико-семантичному рівні. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: РШ/2008/6 Журнал 2008г. N 6 Буринська, Н. Вправа як вид навчального завдання / Н. Буринська, В. Староста. - С.11-12 Буркова, Л. Цільова і змістова складові професійної підготовки фахівців у ВНЗ / Л. Буркова. - С.13-16 Столяренко, О. Методологічні та теоретичні засади розвитку толерантності у міжособистісних взаєминах студентів / О. Столяренко. - С.17-20 Зарівна, О. Толерантність як елемент світогляду і культури / О. Зарівна. - С.21-23 Афанасьєв, А. Виховне середовище в Україні: проблеми та шляхи їх вирішення / А. Афанасьєв, Н. Іщук. - С.23-26 Кучай, Т. Ретроспективний аналіз екологічного виховання як складової екологічної освіти / Т. Кучай. - С.27-29 Пастовенський, О. Структурна модель оптимізації регіональних освітніх мереж / О. Пастовенський. - С.30-33 Заєць, О. Поняття "управління освітою": проблема визначення / О. Заєць. - С.34-36 Костишин, Е. Економічний аспект впливу глобалізації на розвиток освіти / Е. Костишин. - С.36-38 Топузов, О. Розвиток пізнавально-проблемних, самостійних процесів у технології навчання географії / О. Топузов. - С.39-40 Грабовий, А. Розвиток навчального хімічного експерименту в сучасних підручниках з хімії: методичні проблеми / А. Грабовий. - С.41-46 Атаманчук, Ю. Стан організації самостійної роботи студентів ВНЗ / Ю. Атаманчук. - С.46-48 Тадля, О. Формування колективних взаємин у студентській академічній групі / О. Тадля. - С.48-51 Петров, О. Лінгвосоціокультурна компетентність майбутніх учителів іноземних мов як педагогічне поняття / О. Петров. - С.52-54 Надтока, О. Підручник "Географія материків і океанів" - ключовий елемент процесу формування географічних знань / О. Надтока. - С.55-57 Юник, Д. Інноваційні технології запам’ятовування нотного тексту музикантами-інструменталістами / Д. Юник. - С.58-60 Кириченко, І. Науково-педагогічна діяльність В.І.Помагайби (друга половина 40-х - 50-і роки ХХ ст.) / І. Кириченко. - С.61-64 Печенко, І. Сучасний дошкільний заклад як провідна інституція соціалізації особистості в дошкільному дитинстві / І. Печенко. - С.65-67 Чумак, Л. Становлення та розвиток вітчизняної системи соціального виховання дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківськго піклування / Л. Чумак. - С.68-70 Шевченко, С. Дослідний дитячий будинок Я.Б.Рєзніка в м.Києві (1919-1929 рр.) / С. Шевченко. - С.70-73 Дубовий, О. Музика в діяльності Г.С.Сковороди / О. Дубовий. - С.73-75 Зварич, І. Педагогічна майстерність у процесі оцінювання знань студентів США / І. Зварич. - С.76-79 Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (2) Свободны: Ч.З.№2 (2) |
Чумак, Л. Становлення та розвиток вітчизняної системи соціального виховання дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківськго піклування [Текстььь] / Л. Чумак> // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2008. - N6. - С. 68-70 . - ISSN 0131-6788 Рубрики: виховання соціальне педагогіка соціальна діти безпритульні діти-сироти історія педагогіки України до 1917 р. фывфывфыв: соціальне сирітство Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (2) Свободны: Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: ПП1/2017/3 Журнал 2017г. N 3 Ляшенко, О. І. На шляху до Нової української школи: концептуальні засади і виклики / О. І. Ляшенко, Ю. І. Мальований. - С.5-12. Локшина, О. І. До питання про виклики стандартизації шкільної освіти: уроки країн Європейського Союзу / О. І. Локшина. - С.13-19. Маріуц, І. О. Поступ порівняльної освіти в США / І. О. Маріуц. - С.20-23. Шпарик, О. М. Досвід використання диференціації навчання у загальній середній школі США як джерело модернізації шкільної освіти в Україні / О. М. Шпарик. - С.24-31. Джурило, А. П. Оптимізація управління шкільною освітою: досвід Польщі / А. П. Джурило. - С.32-37. Тименко, М. М. Термінологічне поле з проблеми трансформаційних процесів в освіті у працях вітчизняних та зарубіжних науковців / М. М. Тименко. - С.38-43. Тимків, Н. М. Інженерна педагогіка як теоретична основа підготовки фахівців для нафтогазової галузі / Н. М. Тимків. - С.51-59. Чумак, Л. В. Деякі методологічні підходи до розвитку професійної майстерності вчителя зарубіжної літератури в системі післядипломної освіти / Л. В. Чумак. - С.60-69. Отич, Д. Д. Результати дослідження командних ролей студентів-психологів / Д. Д. Отич. - С.70-74. Міхно, О. П. До питання характеристики учня у теорії та практиці навчальних закладів України початку XX ст. / О. П. Міхно. - С.76-85. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Ч-90 Чумак, Л. В. Деякі методологічні підходи до розвитку професійної майстерності вчителя зарубіжної літератури в системі післядипломної освіти [Текст] / Л. В. Чумак> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2017. - N 3. - С. 60-69.
фывфывфыв: професійна майстерність вчителя -- вчителі зарубіжної літератури -- післядипломна освіта Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |