Ч-44 Чепурко, Б. На білому світі: Супутник букваря [Текст] / Б. Чепурко, М. Чумарна. - Львів : Просвіта, 1997. - 304 с. - (Відродження). - 4.50 грн. РУБ 4У(075.1) Доп.точки доступа: Чумарна, М. Экземпляры всего: 2 аб (1), КСХ (1) Свободны: аб (1), КСХ (1) |
> Шифр: ПШ-2/2018/6 Журнал 2018г. N 6 Про затвердження Примірного переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для навчальних кабінетів початкової школи. - С.1. Ночвінова, О. Облаштування розвивального предметного середовища для освітньої роботи з учнями початкових класів / О. Ночвінова, О. Низковська. - С.1–4. Кононенко, Ю. Г. Примірний перелік засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для навчальних кабінетів початкової школи / Ю. Г. Кононенко. - С.5–8. Седеревічене, А. Інноваційна Київщина: досвід реалізації проекту "Інтелект України" в початковій школі / А. Седеревічене. - С.9–10. - Бібліогр.: 3 назви. Методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу в перших класах закладів загальної середньої освіти у 2018/2019 навчальному році. - С.11–16. Чумарна, М. Доброго ранку всім! : методичні рекомендації до проведення ранкових зустрічей у початкових класах / М. Чумарна. - С.16–19. Ростикус, Н. Система вправ із розвитку зв’язного діалогічного мовлення молодших школярів / Н. Ростикус. - С.20–25. Жуганова, О. Урок-подорож з української мови для 3 класу / О. Жуганова. - С.25–27. Мартиненко, В. Становлення навички читання учнів 1–2 класів в умовах функціональної незрілості пізнавальних функцій / В. Мартиненко. - С.27–33. - Бібліогр.: 10 назв. Сидоренко, Н. Бінарний урок з природознавства і англійської мови для 1 класу / Н. Сидоренко, О. Пікалова. - С.33–34. Власюк, Ю. Урок-дослідження з природознавства у 1 класі / Ю. Власюк. - С.35–37. - Бібліогр.: 3 назви. Гнатюк, Н. Подорож лісовою галявиною : (екологічний виховний захід) / Н. Гнатюк. - С.38–39. Шевчук, О. До кожного свята свої хлібенята : робота з їстівним тістом у початкових класах: цікаво, екологічно, патріотично / О. Шевчук. - С.40–42. - Бібліогр.: 2 назви. Охрімчук, Р. Як допомогти дітям "побути" у минулому заради майбутнього / Р. Охрімчук. - С.43–46. Болтромюк, Д. Міцна родина – життєвий затишок людини : (родинне свято) / Д. Болтромюк. - С.47–49. Ярош, Н. Групові методи роботи на уроках у початковій школі / Н. Ярош. - С.50–52. - Бібліогр.: 7 назв. Бабаніна, С. Виховувати креативну й успішну особистість / С. Бабаніна. - С.52–53. Томаржевська, І. Гра як умова розвитку волі в молодшому шкільному віці / І. Томаржевська. - С.54–56. - Бібліогр.: 8 назв. Пастушенко, Н. Не кажи: "Не вмію", а кажи: "НАВЧУСЯ!" / Н. Пастушенко. - С.57–58. - Бібліогр.: 2 назви. Фалько, Я. Семантика найновіших слів іноземного походження та проблеми слововживання / Я. Фалько. - С.59–61. - Бібліогр.: 4 назви. Морозова, О. НУШ очима дитини / О. Морозова. - С.62. Стецюк, Н. Буду я природі вірним другом / Н. Стецюк. - С.63. Сєрой, О. Літо у житті дитини / О. Сєрой. - С.64. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Ч-90 Чумарна, М. Доброго ранку всім! : методичні рекомендації до проведення ранкових зустрічей у початкових класах / Марія Чумарна> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 6. - С. 16–19. . - ISSN 0131-5358
фывфывфыв: ранкові зустрічі в початковій школі -- привітання -- ранкове привітання -- вихованість -- емоційний настрій -- ігри -- методичні рекомендації -- початкова школа Аннотация: У статті йдеться про організацію ранкових зустрічей дітей у початковій школі. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПШ-2/2018/8 Журнал 2018г. N 8 Щодо вивчення у закладах загальної середньої освіти навчальних предметів у 2018/2019 навчальному році : [лист... від 03. 07. 2018 р. № 1/9-415]. - С.1. Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення в закладах загальної середньої освіти навчальних предметів та організації освітнього процесу в 2018/2019 навчальному році : дод. до листа М-ва освіти та науки України від 03. 07. 2018 р. № 1/9-415. - С.1–15. Вашуленко, М. Про роботу за Букварем нового видання / М. Вашуленко, О. Вашуленко. - С.16–21. - Бібліогр.: 2 назви. Пономарьова, К. Пріоритети в навчанні грамоти першокласників НУШ : (методичний коментар щодо роботи за навчально-методичним комплектом до Букваря К. Пономарьової) / К. Пономарьова. - С.21–26. - Бібліогр.: 10 назв. Захарійчук, М. Реалізація завдань Нової української школи на основі навчального змісту Букваря (авт. М. Захарійчук) / М. Захарійчук. - С.26–30. Чумарна, М. Як у краплинці роси : (з досвіду творення інтегрованого підручника для найменших) / М. Чумарна. - С.31–33. Петрук, О. Українська мова як державна : методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу в перших класах закладів загальної середньої освіти з навчанням мовами національних меншин у 2018/2019 навчальному році / О. Петрук. - С.34–35. Гільберг, Т. Організація освітнього процесу в 1 класі засобами інтегрованого курсу "Я досліджую світ" / Т. Гільберг, С. Тарнавська. - С.36–43. - Бібліогр.: 8 назв. Мельник, Д. Презентація проекту "Із чого виготовляють папір" / Д. Мельник. - С.44–46. Ляшенко, А. Презентація проекту "Бізнес-школа Агента змін" / А. Ляшенко. - С.46–49. Балютіна, К. Актуальні проблеми початкової школи і шляхи їх вирішення / К. Балютіна. - С.50–54. - Бібліогр.: 10 назв. Савчук, М. Радість пізнання та успіху, або Про творчий потенціал учителя / М. Савчук. - С.56. Сидоренко, С. Україна – свята моя земля : (музично-літературна композиція) / С. Сидоренко. - С.57–59. Степанець, С. Я – це Україна! / С. Степанець. - С.60–61. - Бібліогр.: 2 назви. Мельник, Д. Із чого виготовляють папір / Д. Мельник. - С.61. - Бібліогр.: 4 назви. Лесик, Л. Велика таємниця маленької батарейки / Л. Лесик. - С.62–63. Ляшенко, А. Бізнес-школа Агента змін / А. Ляшенко. - С.63. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Ч-90 Чумарна, М. Як у краплинці роси : (з досвіду творення інтегрованого підручника для найменших) / Марія Чумарна> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 8. - С. 31–33. . - ISSN 0131-5358
фывфывфыв: робота з букварем -- навчання грамоти -- читання -- розвиток мовлення -- початкова школа Аннотация: У статті розповідається про найважливішу книгу в житті дитини – Буквар, та методику роботи з Букварем. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПШ-2/2018/10 Журнал 2018г. N 10 Гекало, Л. Вчися робити добро, дитино! : урок добросердя до 100-річчя від дня народження В. О. Сухомлинського / Л. Гекало. - С.1–3. Стрілько, Л. Краса – це радість нашого життя : інтегрований урок літературного читання, природознавства, трудового навчання за творами В. Сухомлинського "Барвисте коромисло" та "Веселка в камінчикові" / Л. Стрілько. - С.4–5. Золотарьова, А. Казкова співдружність / А. Золотарьова. - С.6–9. Стецюк, Н. Розвиток мислення учнів шляхом формування читацької компетентності / Н. Стецюк. - С.11–14. - Бібліогр.: 4 назви. Балютіна, К. Формування графічних навичок письма у молодших школярів на засадах діагностики та диференціації / К. Балютіна. - С.14–18. Півень, Г. Урок української мови, 2 клас / Г. Півень. - С.19–20. Паршина, С. Визначення роду іменників як засіб соціалізації учнів : (4 клас) / С. Паршина. - С.21–22. Саквенко, О. Урок української мови у 2 класі з використанням навчальної матриці / О. Саквенко. - С.23–24. Піка, Т. Інтегрований урок (природознавство, математика, читання, навчання грамоти) у 1 класі / Т. Піка. - С.25–26. Садова, Р. Інтегрований урок-подорож з математики та природознавства у 3 класі / Р. Садова. - С.26–29. Єфименко, О. Забезпечення синергії мислення екологічними методами навчання у 1 класі / О. Єфименко. - С.29–30. - Бібліогр.: 3 назви. Вашуленко, М. 1 клас. Читання, письмо, розвиток мовлення / М. Вашуленко, О. Прищепа, О. Вашуленко. - С.31–37. Петрук, О. Організація навчання усного українського мовлення у 1 класі закладів загальної середньої освіти з навчанням угорською мовою / О. Петрук. - С.38–39. Чумарна, М. Життя – як гра, гра – як життя : методичні рекомендації до ігрового розвитку дітей у початковій школі / М. Чумарна. - С.40–42. Олексин, Н. Спілкування – найбільша розкіш : виховний захід (4 клас) / Н. Олексин. - С.43–44. Савош, В. Дитячо-юнацька освіта в системі неперервної освіти / В. Савош. - С.45–47. Шнайдер, А. Хореографія : авторська навчальна програма для учнів початкової школи (1–4 класи) / А. Шнайдер. - С.50–53. - Бібліогр.: 9 назв. Петрова, Н. Ми – кияни : (виховний захід) / Н. Петрова. - С.54–55. Буянова, Н. "Гарбузова родина" – комора здоров’я / Н. Буянова. - С.56–61. - Бібліогр.: 6 назв. Чудакова, О. Осіння казка : (театралізована вистава) / О. Чудакова. - С.62–64. - Бібліогр.: 4 назви. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Ч-90 Чумарна, М. Життя – як гра, гра – як життя : методичні рекомендації до ігрового розвитку дітей у початковій школі / Марія Чумарна> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 10. - С. 40–42. . - ISSN 0131-5358
фывфывфыв: ігровий розвиток дітей у початковій школі -- дитячі ігри -- ігрове середовище -- пізнавальні ігри -- розвивальні ігри Аннотация: У статті розповідається про навчання дітей молодшого шкільного віку за допомогою ігор. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПШ-2/2019/2 Журнал 2019г. N 2 Курило, В. Створення успішного освітнього середовища для гармонійного розвитку молодшого школяра / Вікторія Курило, Алла Остроуменко. - С.1–4. - Бібліогр.: 8 назв. Савченко, О. Види міжпредметних завдань на уроках літературного читання / Олександра Савченко. - С.5–8. Лизак, Н. Мета і завдання читання в післябукварний період навчання грамоти / Наталія Лизак. - С.9–11. Гетьман, В. Урок навчання грамоти у 1 класі : (післябукварний період) / Валентина Гетьман. - С.11–14. Чудакова, О. Інтегрований урок з використанням інтелект-карти у 3 класі / Оксана Чудакова. - С.14–15. Биканова, Н. Урок літературного читання, 4 клас / Наталія Биканова. - С.16–18. - Бібліогр.: 3 назви. Савчук, В. Усне додавання трицифрових чисел виду 520 + 340. Розширена задача на зведення до одиниці : (математика, 3 клас) / Валентина Савчук. - С.19–20. Шишова, О. Розселення людей на Землі. Чисельність населення Землі, її зміна : (природознавство, 4 клас) / Ольга Шишова. - С.21–25. Ягупа, І. Інтегровані заняття у 1 класі / Ірина Ягупа. - С.26–34. Чемерис, Т. Урок з основ здоров’я у 1 класі / Тетяна Чемерис. - С.34–37. Іщенко, О. Інтегрований підручник як основа формування "компетенцій майбутнього" в учнів Нової української школи / Олена Іщенко, Світлана Логачевська. - С.38–39. Яремчук, Т. Мандрівка Всесвітом : (4 клас) / Тетяна Яремчук. - С.40–42. Балютіна, К. "Шпаргалка" для батьків : короткий зміст програми з української мови для 4 класу закладів загальної середньої освіти / Катерина Балютіна. - С.43–48. - Бібліогр.: 3 назви. Красоткіна, Н. Моє бачення виховання дітей : (роздуми на тему...) / Надія Красоткіна. - С.48–50. Чумарна, М. Мова – не лише слова / Марія Чумарна. - С.51–53. Ґолибард, Є. Ставлення до Правди / Євген Ґолибард. - С.54–55. Охрімчук, Р. Виховання: просто про складні життєві речі / Раїса Охрімчук. - С.56–58. Сакалюк, О. Підготовка вчителів до формування здоров’язбережувальної компетентності молодших школярів засобами LEGO-конструювання / Олена Сакалюк. - С.59–60. - Бібліогр.: 3 назви. Гуцалюк, Т. У дивосвіті мови : (квест для учнів 2 класів) / Тетяна Гуцалюк. - С.61–62. Зозуляк, А. Розвиток творчої особистості молодшого школяра в системі навчання за науково-педагогічною програмою "Інтелект України" / Андрій Зозуляк. - С.62. Конкурс "Розповідь про добрі справи". - С.63–64. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Ч-90 Чумарна, М. Мова – не лише слова / Марія Чумарна> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 2. - С. 51–53. . - ISSN 0131-5358
Дошкільна освіта--корекційна робота--мовленнєвий розвиток фывфывфыв: розвиток мовлення -- мовлення дітей -- етнопедагогіка -- звукотерапія -- мова -- ритмічний характер -- мелодійний характер -- звуконаслідування -- дошкільники Аннотация: У статті розповідається про навчання мовлення у дітей дошкільного віку в етнопедагогіці, яке починається зі звуконаслідування. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПШ-2/2019/4 Журнал 2019г. N 4 Вантух, В. Бути лідером! : таке творче надзавдання ставлять перед собою педагоги коледжу-ювіляра / Володимир Вантух. - С.1–2. - Бібліогр.: 2 назви. Білинська, І. Концепція виховної роботи серед студентів / Ірина Білинська, Майя Тимчак. - С.2–7. - Бібліогр.: 8 назв. Яремко, Н. Письменники рідного краю / Ніна Яремко. - С.8–10. - Бібліогр.: 8 назв. Рондяк, Л. Дорога до дитячих сердець / Леся Рондяк, Галина Гнип. - С.10–13. Панчак, О. Любити, мислити, співпрацювати або Дещо про життєві та фахові принципи сучасного педагога / Олена Панчак. - С.14–17. Павленко, Л. Театральна арт-студія Куліски "Закулісся" / Людмила Павленко. - С.17–18. Фещенко, Н. Урок-квест "Слово. Значення слова" / Наталія Фещенко. - С.19–20. Михайленко, Т. Перевірні роботи з української мови, 4 клас / Тетяна Михайленко. - С.21–26. Тернавич, Т. Урок позакласного читання в 3 класі / Тетяна Тернавич. - С.26–27. Марченко, Л. Бінарний урок з природознавства та англійської мови "Книга скарг тварин планети Земля. The book of animal complaints of planet Earth" : з елементами проектної роботи (International conference) / Лариса Марченко, Оксана Оверчук. - С.28–31. Антонкова, М. Інтегрований день у 2 класі : (літературне читання, математика, природознавство, образотворче мистецтво) / Марія Антонкова. - С.31–36. Якименко, С. Інтегрований навчальний день у 2 класі / Світлана Якименко [и др.]. - С.37–41. Другие авторы: Авраменко К., Тимченко А., Філімонова Т., Іванець Н. Коваленко, Л. Інтегрований урок (математика, природознавство), 2 клас / Любов Коваленко. - С.42–44. Кульганик, Г. Гарна писанка у мене – мабуть, кращої й нема! : звичаї і традиції, пов’язані з Великодніми святами. 1–4 класи / Галина Кульганик. - С.45–51. - Бібліогр.: 11 назв. Чумарна, М. Мова – не лише слова / Марія Чумарна. - С.52–54. Ґолибард, Є. Віра і наука на тлі Декалогу / Є. Ґолибард ; Євген Голибард. - С.55–56. Марченко, Н. Ключ до читання / Наталя Марченко. - С.57–60. Конкурс "Розповідь про добрі справи". - С.56, 61–63. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Ч-90 Чумарна, М. Мова – не лише слова / Марія Чумарна> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 4. - С. 52–54. . - ISSN 0131-5358
фывфывфыв: розвиток мовлення -- методика викладання -- урок-гра -- урок-дослідження -- мовні ігри -- емоції -- дошкільники Аннотация: У статті подано розробку уроку-гри та уроку-дослідження, а також мовні ігри для розвитку мовлення у дошкільників. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПШ-2/2019/7 Журнал 2019г. N 7 Вашуленко, М. Шановна Алло Максимівно, вітаю Вас і Ваш колектив високопрофесійного видання в освітній системі України – журналу "Початкова школа" – із його славним Золотим 50-річним ювілеєм! / Микола Вашуленко. - С.1. Павлик, О. Професійно зростаємо у незмінній співпраці / Олена Павлик. - С.2. Охрімчук, Р. Моя "Початкова школа": сьогодні їй 50 / Раїса Охрімчук. - С.3. Якуніна, Т. Його нев’януча "Червона рута" : (до 70-ї річниці від дня народження Володимира Івасюка) / Тетяна Якуніна, Михайло Гаврилів. - С.4–6. - Бібліогр.: 9 назв. Федько, Я. Українська народна пісня, її культуротворчі та виховні особливості / Ярина Федько. - С.7–11. - Бібліогр.: 4 назви. Булахова, Л. Десять ключових компетентностей – основа формування успішного громадянина / Людмила Булахова, Галина Жук. - С.12–14. Ілляшенко, Т. Чому діти агресивні? / Тамара Ілляшенко. - С.15–18. Болтромюк, Д. Формування життєвих девізів особистості : практико-орієнтоване заняття / Діана Болтромюк. - С.19–20. Кіщук, Н. Формування усних прийомів обчислень на образно-графічному пізнавальному рівні / Наталія Кіщук. - С.21–23. - Бібліогр.: 4 назви. Вашуленко, М. Методичні рекомендації до роботи за новим підручником "Українська мова", 2 клас : (автори М. С. Вашуленко, С. Г. Дубовик, К. : "Видавничий дім "Освіта", 2019 рік) / Микола Вашуленко, Світлана Дубовик. - С.24–28. Трофіленко, В. Робота над розвитком мовлення учнів – важлива складова комунікативної компетентності / Валентина Трофіленко. - С.28–30. Мокрій, Л. Математичний калейдоскоп : (виставка-ярмарок педагогічний ідей) / Людмила Мокрій. - С.30–34. Немченко, Н. КВК "Знай, люби і бережи" / Наталія Немченко. - С.34–36. Гриценко, О. Використання кубиків ЛЕГО на урока курсу "Я досліджую світ" / Ольга Гриценко. - С.37–39. - Бібліогр.: 8 назв. Семенів, Н. Океани Землі : (дослідницько-пошуковий проект) / Наталія Семенів. - С.40. Поліщук, В. Формування життєвих компетенцій у молодшому шкільному віці / Валерій Поліщук, Тамара Поліщук. - С.41–45. Коряченко, Л. Не знищуй своє майбутнє! : (урок-мозаїка за участі батьків) / Лідія Коряченко. - С.46–49. Ґолибард, Є. Етика на шляху до мудрості / Євген Ґолибард. - С.50–51. Чумарна, М. Мова – не лише слова : мовний розвиток засобами гри / Марія Чумарна. - С.52–53. Охрімчук, Р. Виховання дітей в американській сім’ї / Раїса Охрімчук. - С.56–58. Сотнічук, Л. Долаємо вершини разом / Лариса Сотнічук. - С.59–60. Конкурс "Розповідь про добрі справи". - С.61–63. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Ч-90 Чумарна, М. Мова – не лише слова [Текст] : мовний розвиток засобами гри / Марія Чумарна> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 7. - С. 52–53. . - ISSN 0131-5358
фывфывфыв: розвиток мовлення -- методика викладання -- ігри -- голосні звуки -- приголосні звуки -- мовні ігри Аннотация: У статті подано мовні ігри для розвитку мовлення у дошкільників. Особливу увагу акцентовано на особливостях голосних та приголосних звуків у мовленні. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |