> Шифр: Умлш-1/2019/5 Журнал 2019г. N 5 Голуб, Ніна. Мотиваційний аспект процесу формування мовленнєвої культури учнів 8-9 класів / Н. Голуб. - С.2-6. Бондаренко, Юрій Іванович. Жанрово-родовий аналіз літературного твору в школі / Ю. І. Бондаренко. - С.7-11. Попович, Анжеліка. Особливості використання стилістично-мовних, стилістично-мовленнєвих і стилістично-комунікативних вправ у закладах вищої освіти / А. Попович. - С.12-15. Якубовська, Марія. Тарас Шевченко "Катерина” - міфологічно-екзистенційне послання: перепрочитання / М. Якубовська. - С.16-19. Олійник, Алла. Дидактичний матеріал з морфології. Профільний рівень / А. Олійник. - С.20-24. Криворотенко, Ольга. Риторика. 11 клас / О. Криворотенко. - С.25-28. Швець, Людмила. "Як добре те, что смерті не боюсь я” Василя Стуса: сучасна інтерпретація / Л. Швець. - С.28-30. Азьомов, Віктор. Родоцентрічні первні героїв у п’єсі Івана Котляревського "Наталка Полтавка” у світлі духовної архетипної системи етнонаціонального / В. Азьомов. - С.31-38. Коваленко, Валентина. Осмислення проблеми "молодь і книга у контексті інтелектуального потенціалу нації” / В. Коваленко. - С.39-41. Голуб, Ніна. Навчання синтаксису на уоках української мови у 8-9 класах : навчально-методичний посібник (частина 3) / Н. Голуб, Л. Галаєвська. - С.42-60. Кохно, Тетяна. Формування мовленнєвої компептентності в учнів 3-4 класів на уроках розвитку мовлення у ЗЗСО з навчанням мовами національних меншин / Т. Кохно. - С.61-64. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
Швець, Людмила. "Як добре те, что смерті не боюсь я” Василя Стуса: сучасна інтерпретація [Текст] / Л. Швець> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 5. - С. 28-30. Рубрики: Викладання української літератури в школі--аналіз художнього твору фывфывфыв: автобіографічна поезія -- філософія вибору -- філософська медитація -- філософське ствердження -- заповіт -- образи твору -- строфи -- римування -- емоційне навантаження -- фонічні засоби -- синтаксична організація поезії -- українські поети 20 ст. Доп.точки доступа: Стус, Василь Семенович (укр. поет ; 1938-1985) \о нем\ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: Умлш-1/2019/6 Журнал 2019г. N 6 Горошкіна, Олена. Робота з текстом на уроках української мови: компетентнісний вимір / О. Горошкіна. - С.2-5. Попова, Людмила. Функційональний аспект використання засобів навчання на уроках української мови в 10-11 класах ліцею / Л. Попова. - С.6-8. Яценко, Таміла. Модернізм як мистецька філософія другої половини XIX - початку XX століття / Т. Яценко, І Тригуб. - С.9-14. Попович, Анжеліка. Особливості використання стилістично-мовних, стилістично-мовленнєвих і стилістично-комунікативних вправ у закладах вищої освіти / А. Попович. - С.15-18. Швець, Людмила. Читацькоцентрична парадигма сучасного уроку як основний шлях подолання проблеми читання / Л. Швець. - С.19-24. Масловська, Людмила. Розвиток мовної особистості та мовленнєвої культури здобувачів освіти 5-8 класів на засадах культурно-мовних цінностей / Людмила Масловська. - С.28-34. Олійник, Алла. Дидактичний матеріал з морфології : профільний рівень / А. Олійник. - С.35-43. Азьомов, Віктор. Родоцентричні первні героїв у п’єсі Івана Котляревського "Наталка Полтавка” у світлі духовної архетипної системи етнонаціонального / В. Азьомов. - С.47-53. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
Швець, Людмила. Читацькоцентрична парадигма сучасного уроку як основний шлях подолання проблеми читання [Текст] / Л. Швець> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 6. - С. 19-24. Рубрики: Викладання української літератури в школі--читання фывфывфыв: проблеми читання -- текстоцентризм -- особистісне читання твору Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |