> Шифр: ПП1/2014/4 Журнал 2014г. N 4 Кремень, В. Г. Проблеми якості української освіти в контексті сучасних цивілізаційних змін / В. Г. Кремень. - С.5-10 Луговий, В. І. Професійна освіта і підготовка в концепції МСКО, проекту НСКО та вітчизняної практики / В. І. Луговий, Ж. В. Таланова. - С.11-20. - Бібліогр.: с. 18-20 (18 назв) : табл. Панок, В. Г. Теоретико-методологічні проблеми застосування виховних технологій з погляду прикладної психології / В. Г. Панок. - С.21-29. - Бібліогр.: с. 28-29 (8 назв) : табл. Ляшенко, О. І. Профільне навчання: концептуальні підходи до реалізації в українській школі / О. І. Ляшенко, Ю. І. Мальований. - С.30-35. - Бібліогр.: с. 35 (3 назви) Телелим, В. М. Реформування системи військової освіти як пошук раціональних підходів і рішень / В. М. Телелим, Ю. І. Приходько. - С.36-43. - Бібліогр.: с. 41-43 (16 назв) Гаврилюк, С. М. Упровадження компетентністного підходу до педагогічної творчості в професійній підготовці майбутніх вихователів / С. М. Гаврилюк. - С.44-49. - Бібліогр.: с. 47-49 (17 назв) Ткаченко, А. В. Трудова комуна ім. Ф. Е. Дзержинського: декотрі несприятливі чинники формування інноваційного досвіду / А. В. Ткаченко. - С.50-57. - Бібліогр.: с. 56-57 (11 назв) Гриньова, М. В. Система студентського самоврядування в контексті макаренківської спадщини / М. В. Гриньова, Ю. П. Кращенко. - С.57-63. - Бібліогр.: с. 62-63 (8 назв) Жданова-Неділько, О. Г. Феномен успішної педагогічної взаємодії у творчому спадку А. С. Макаренка / О. Г. Жданова-Неділько. - С.63-70. - Бібліогр.: с. 69-70 (6 назв) Шеверун, Н. В. Особливості оцінювання якості загальної середньої освіти в Німеччині / Н. В. Шеверун. - С.71-75. - Бібліогр.: с. 74-75 (12 назв) Дічек, Н. П. Дослідження українських психологів у галузі індивідуалізації шкільного навчально-виховного процесу (60-70-ті рр. XX ст.) / Н. П. Дічек. - С.76-87. - Бібліогр.: с. 84-87 (33 назви) Карпенко, О. В. Тенденції надання освітніх послуг у контексті реформування вищої школи республіки Білорусь поза Болонським процесом / О. В. Карпенко, Л. І. Самчук, Е. Є. Бжевська. - С.88-100. - Бібліогр.: с. 96-100 (30 назв) Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Ш 37 Шеверун, Н. В. Особливості оцінювання якості загальної середньої освіти в Німеччині [Текст] / Н. В. Шеверун> // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology. Newsletter of the NAPS of Ukraine : наук.-теорет. та інформ. вісн. Нац. акад. пед. наук України. - 2014. - N 4. - С. 71-75. - Бібліогр.: с. 74-75 (12 назв) . - ISSN 2304-0629 Рубрики: освіта в зарубіжних країнах Німеччина--освіта фывфывфыв: середня освіта в Німеччині -- навчальний процес Аннотация: Виокремлено трирівневу систему перевірки оцінювання якості загальної середньої освіти в Німеччині. Оцінювання якості освіти, що охоплює аналіз, контроль і оптимізацію всіх складників діяльності загальноосвітніх навчальних закладів, проводять на основі тісного співробітництва з відповідними освітніми організаціями з залученням зовнішніх експертів , а також представників учнівських та батьківських комітетів, використовуючи відповідні стандарти та критерії. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
С 24 Світоглядний потенціал шкільної гуманітарної освіти в країнах Європейського Союзу та США [Текст] : монографія / Л. Л. Волинець, Г. С. Єгоров, Н. М. Лавриченко та ін. ; Нац. акад. пед. наук України, Ін-т педагогіки. - К. : Педагогічна думка, 2014. - 200 с. : табл. - Бібліогр. наприкінці ст. - ISBN 978-966-644-375-8 : 87.40 грн. РУБ 371.01 Рубрики: Шкільна гуманітарна освіта Освіта в зарубіжних країнах Освіта в зарубіжних країнах--Європейський Союз Гуманітарна освіта Кафедра педагогіки Європа--Освіта США--освіта Доп.точки доступа: Волинець, Л. Л.; Єгоров, Г. С.; Лавриченко, Наталія Миколаївна; Локшина, О. І.; Мельниченко, Б. Ф.; Першукова, О. О.; Шеверун, Н. В.; Національна академія педагогічних наук України (Київ); Інститут педагогіки (Київ) Экземпляры всего: 2 фб (1), Ч.З.№2 (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1) |