> Шифр: ДС1/2004/1 Журнал 2004г. N 1 Слоньовська, О. Анатомія національної української ідеї в "Огненному колі" Івана Багряного. Міфічний аспект внутрішнього і зовнішнього ворога нації / О. Слоньовська. - С.5-13 Шишко, О. "Статус Литовський, Магдебурзьке право...": Матеріали до інтегрованих уроків з української літератури та правових сімейних відносин на основі п’єси І.Котляревського "Наталка Полтавка", повісті Г.Квітки-Основ’яненко "Маруся", драматичної поеми Лесі Українки "Бояриня" / О. Шишко. - С.13-16 Богдан, С. "Магічне свічадо" епістолярію Василя Стуса / С. Богдан. - С.19-23 Дмитренко, Г. Біблійні мотиви і пророцтво майбутнього у творчості Тараса Шевченка / Г. Дмитренко, Ю. Дмитренко. - С.26-29 Бондаренко, Ю. Алегорія тиранії в казці Івана Франка "Фарбований лис": До проблеми формування антитолітарного світогляду школярів / Ю. Бондаренко. - С.29-33 Дроботько, Н. Літературний гурток - школа любові до слова / Н. Дроботько. - С.33-34 Вдовенко, Н. Різдвяні обряди "Водіння кози" і "Меланки" / Н. Вдовенко. - С.39-40 Семеног, О. Курс "Вступ до слов’янської філології" у професійній парадигмі майбутнього вчителя-словесника / О. Семеног. - С.41-46 Михайлюк, В. Українська мова професійного спілкування: Рекомендації щодо планування практичного курсу / В. Михайлюк. - С.46-48 Програми для середньої загальноосвітньої школи з поглибленим вивченням української літератури у 8-11 класах, для класів з гуманітарним профілем, гімназій, ліцеїв та коледжів. 11 семестр. - С.51-80 Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№3 (2) Свободны: Ч.З.№3 (2) |
Шишко, О. "Статус Литовський, Магдебурзьке право...": Матеріали до інтегрованих уроків з української літератури та правових сімейних відносин на основі п’єси І.Котляревського "Наталка Полтавка", повісті Г.Квітки-Основ’яненко "Маруся", драматичної поеми Лесі Українки "Бояриня" [Текстььь] / О. Шишко> // Дивослово : Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнапл Міністерства освіти і науки України. - 2004. - N1. - С. 13-16 Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№3 (2) Свободны: Ч.З.№3 (2) |
> Шифр: ДС1/2006/4 Журнал 2006г. N 4 Шишко, О. Ім'я і його носій : Матеріали до інтеграційного вивчення драми Миколи Куліша " Мина Мазайло" / О. Шишко. - С.5-10 Фурсова, Л. Створення проблемних ситуацій під час вивчення творчості О. Довженка / Л. Фурсова. - С.11-14 Гаврилюк, О. Тема духовного розкріпачення жінки у творчості О. Кобилянської : На матеріалі повістей " Людина" і " Царівна" / О. Гаврилюк. - С.15-18 Свердан, Т. "Суржикізація" сучасних видань для дітей / Т. Свердан, Л. Радик. - С.37-40 Яремкович, М. Орнаменталізм прози Гната Михайличенка / М. Яремкович. - С.46-49 Голод, Р. Позитивізм у творчості Івана Франка / Р. Голод. - С.50-53 Донцов, Д. Два антагоністи (П. Куліш і Т.Шевченко) / Д. Донцов. - С.54-59 Имеются экземпляры в отделах: всего 3 : Ч.З.№3 (3) Свободны: Ч.З.№3 (3) |
Шишко, О. Ім'я і його носій : Матеріали до інтеграційного вивчення драми Миколи Куліша " Мина Мазайло" [Текстььь] / О. Шишко> // Дивослово : Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнапл Міністерства освіти і науки України. - 2006. - N4. - С. 5-10 Доп.точки доступа: Куліш, Микола Гурович (1892-1937) \о нем\ Имеются экземпляры в отделах: всего 3 : Ч.З.№3 (3) Свободны: Ч.З.№3 (3) |
> Шифр: Умлш-1/2006/3 Журнал 2006г. N 3 Марцінко, Т. Активізація мисленнєвої діяльності учнів 5-6 класів засобами української мови: Методика мови / Т. Марцінко. - С.2-7. Чемоніна, Л. Наступність і перспективність як передумова засвоєння школярами понять з морфеніки / Л. Чемоніна. - С.7-12. Голуб, Н. Розвиток зв’язного мовлення учнів засобами музики та живопису як цілісна система / Н. Голуб. - С.12-18. Бондаренко, Ю. Міфопоетичний аналіз творів історіософського змісту на уроках літератури: Методика літератури / Ю. Бондаренко Байчук, Т. Застосування елементів методики КЕЙС на уроках української літератури під час вивчення прозових творів / Т. Байчук. - С.30-32. Телехова, О. Використання критичних праць під час вивчення української літератури (10-11 класи0 / О. Телехова. - С.32-35. Бійчук, Г. Програма спецкурсу "Укроїнська постмодерна література" 10-11 (11-12) класи / Г. Бійчук. - С.36-38. Почтар, К. Використання відеозаписів на уроках української мови і літератури: Педагогічний досвід / К. Почтар. - С.39-42. Єрмоленко, С. Мова і література в школах нового типу та ВНЗ / С. Єрмоленко. - С.49-54. Перехід загальноосвітньої школи на 12-річну систнму навчання (бібліографічний покажчик). - С.69-72. Слово - культура - духовність: яльфа і омега (повість-реконструкція). - С.63-66. Фасоля, А. Духовний світ автора та ліричного героя поезії Дмитра Білоуса / А. Фасоля. - С.60-61. Горболіс, С. Народнорелігійна мораль і проблема збереження довкілля у світорозумінні героїв української прози кінця XIX - початку XX ст. / С. Горболіс. - С.55-59. Шишко, О. Проблема злочину і кари та подружніх взаємовідносин у повісті Івана Франка "Перехресні стежки" (інтегрований урок у 10 класі) / О. Шишко. - С.42-48. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
Шишко, О. Проблема злочину і кари та подружніх взаємовідносин у повісті Івана Франка "Перехресні стежки" (інтегрований урок у 10 класі) [Текстььь] / О. Шишко> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2006. - N3. - С. 42-48. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |