> Шифр: ШО1/2011/3 Журнал 2011г. N 3 Вінграновський, Микола Степанович. Ластівко біля вікна : [текст вірша] / М. Вінграновський. - 2-а с. обкл. Гончаренко, С. У. Етика науки та естетичний кодекс ученого / С. У. Гончаренко. - С.2-8 Кушнір, Василь Андрійович. Методологічні основи педагогічних досліджень / В. А. Кушнір, Г. А. Кушнір. - С.9-13. - Бібліогр.: 2 назв. Квас, Олена Валеріївна. Дитиноцентризм через призму гуманітарних досліджень / О. В. Квас. - С.14-18. - Бібліогр.: 5 назв. Азарова, Світлана Володимирівна. Дослідження європейської ідентичності в польському науковому дискурсі / С. В. Азарова. - С.19-23. - Бібліогр.: 14 назв. Антонець, Наталія Борисівна. Сторінка педагогічного грінченкознавства радянської доби / Н. Б. Антонець. - С.24-28. - Бібліогр.: 10 назв. Шпарик, Оксана Михайлівна. Розвиток освіти у стародавньому Китаї : конфуціанська доба / О. М. Шпарик. - С.29-34. - Бібліогр.: 13 назв. Курило, Людмила Федорівна. Стан викладання педагогічних дисциплін у класичних університетах України (ХІХ - початок ХХ ст.)) / Л. Ф. Курило. - С.35-40. - Бібліогр.: 32 назв. Малюга, Володимир Павлович. З історії становлення педагогічного музею України / В. П. Малюга. - С.41-45. - Бібліогр.: 22 назв. Якса, Наталія Володимирівна. У пошуках витоків / Н. В. Якса. - С.45-47 Методологічний семінар "Концептуальні засади підвищення економічної ефективності системи професійної і вищої освтіи". - 3-а с. обкл. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Ш 83 Шпарик, Оксана Михайлівна. Розвиток освіти у стародавньому Китаї : конфуціанська доба / О. М. Шпарик> // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2011. - № 3. - С. 29-34. - Бібліогр.: 13 назв. Рубрики: Історія педагогіки в зарубіжних країнах Китай--освіта фывфывфыв: розвиток освіти -- освіта у Китаї -- китайське феодальне суспільство -- зміст освіти -- державна освіта -- моральне виховання -- всестанова освіта -- приватна освіта Аннотация: Стаття присвячена аналізу освітніх процесів у стародавньому Китаї історичного періоду Чуньцю (770-476 рр. до н.е.), досліджуються зміни, що відбулися у розвитку освіти протягом цього періоду, та з'ясовується вплив таких змін на подальший розвиток освіти у Китаї. Аналізуються провідні філософсько-педагогічні засади вчення одного з найяскравих мислителів цієї доби - Конфуція (551-479 рр. до н.е.). Доп.точки доступа: Конфуцій \о нем\ Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Т 65 Трансформаційні процеси у шкільній освіті країн Європейського Союзу та США [Текст] : монографія / А. П. Джурило, О. З. Глушко, О. І. Локшина [та ін.] за заг. ред. О. І. Локшиної ; НАПН України, Інститут педагогіки. - Київ : Конві Прінт, 2018. - 192 с. : іл., табл. - ISBN 978-617-7724-00-0 : 86.00 грн.
Освіта--реформування Освіта в зарубіжних країнах США--освіта фывфывфыв: трансформації в освіті -- країни ЄС Доп.точки доступа: Джурило, Аліна Петрівна; Глушко, Оксана Зіновіївна; Локшина, Олена Ігорівна; Маріуц, Ілона Олександрівна; Тименко, Марія Миколаївна; Шпарик, Оксана Михайлівна; Національна академія педагогічних наук України; Інститут педагогіки Экземпляры всего: 15 фб (2), Ч.З.№2 (2), НМК ф-т ПСР (2), аб (9) Свободны: фб (2), Ч.З.№2 (2), НМК ф-т ПСР (2), аб (9) |