> Шифр: ПШ-2/2011/12 Журнал 2011г. N 12 Бех, Іван. Життя особистості у просторі духовності / І. Бех. - С.1-3 (далі буде) Шрамко, Ольга. Регіональний фразеологічний мовний матеріал як засіб соціалізації молодших школярів / О. Шрамко. - С.7-11 Хорошковська, Ольга. Формування умінь мовленнєвої діяльності (аудіювання й говоріння) в учнів початкових класів на уроках української мови як державної / О. Хорошковська. - С.12-16 Вонсул, Ярослава. Використання інтерактивних ігрових технологій на уроках / Я. Вонсул. - С.32-33 Лобчук, Олена. Підготовка майбутніх учителів до проведення уроків мовленнєвої діяльності у початковій школі / О. Лобчук. - С.44-47 Корнієнко, Софія. Сім’я і школа - одна родина / С. Корнієнко. - С.48-50 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Ш 85 Шрамко, Ольга. Регіональний фразеологічний мовний матеріал як засіб соціалізації молодших школярів [Текст] / О. Шрамко> // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 12. - С. 7-11 . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--уроки української мови фывфывфыв: мовна особистість -- мовна культура -- фразеологізми -- фразеологічна культура світу -- етнофразема Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> (Свободных экземпляров нет) Шифр: РШ/2012/7 Журнал 2012г. N 7 Сухомлинська, Ольга. Думки В. О. Сухомлинського про здоров’я дітей в історичній перспективі / О. Сухомлинська. - С.3-7. - Бібліогр.: 5 назв. Савченко, Олександра. Психодидактичні аспекти реалізації здоров’язбережувальної функції шкільної освіти: діалог з В. О. Сухомлинським / О. Савченко. - С.8-12. - Бібліогр.: 2 назви. Заліток, Людмила. Ідеї В. О. Сухомлинського щодо збереження здоров’я дітей в умовах розвитку освіти: бібліографічне дослідження / Л. Заліток. - С.12-14. - Бібліогр.: с. 13-14. Соловйов, Юрій. Регіональна система освіти: стратегія інноваційного розвитку / Ю. Соловйов. - С.15-20. - Бібліогр.: 9 назв. : рис. Чернишов, Олексій. Ідеї здоров’язбережувальної педагогіки В. О. Сухомлинського та їх утілення у практику сучасної школи / О. Чернишов. - С.21-24. - Бібліогр.: 7 назв. Омельченко, Світлана. Здоров’язбережувальна педагогіка: сучасні тенденції та перспективи розвитку / С. Омельченко, Л. Каліберда. - С.25-28. - Бібліогр.: 7 назв. Бадер, Валентина. Педагогічна спадщина В. О. Сухомлинського у формуванні соціокультурної і комунікативної компетентностей молодших школярів / В. Бадер. - С.29-34. - Бібліогр.: 10 назв. Волобуєва, Тетяна. Здоров’язбережувальна технологія як система заходів з охорони та зміцнення здоров’я учнів / Т. Волобуєва. - С.35-38. - Бібліогр.: 9 назв. Сидоренко, Вікторія. Феномен педагогічної майстерності вчителя в концептуальних вимірах творчої спадщини В. О. Сухомлинського / В. Сидоренко. - С.39-43. - Бібліогр.: 3 назви. Бухлова, Наталія. Педагогічна спадщина В. О. Сухомлинського у контексті сучасності / Н. Бухлова. - С.44-46. - Бібліогр.: 3 назви. Павленко, Лілія. Від "Школи радості" Василя Сухомлинського до сучасного навчального закладу - Школи сприяння здоров’ю / Л. Павленко. - С.47-50. - Бібліогр.: 8 назв. Трубчаніна, Олена. Упровадження ідей В. О. Сухомлинського в практику формування валеологічної компетентності шляхом реалізації оздоровчої функції шкільної хімічної освіти / О. Трубчаніна, Р. Чернишева. - С.50-53. - Бібліогр.: 7 назв. : табл. Лавренко, Олена. Формування соціальної активності підлітків шляхом використання виховного потенціалу педагогічної спадщини В. О. Сухомлинського / О. Лавренко. - С.54-57. - Бібліогр.: 4 назви. Мазченко, Алла. Використання спадщини В. О. Сухомлинського на шляху впровадження здоров’язбережувальних технологій / А. Мазченко. - С.58-60. - Бібліогр.: 2 назви. Дубинка, Людмила. Умови формування здоров’язбережувального освітнього простору в Школі сприяння здоров’ю / Л. Дубинка, А. Хмарна. - С.61-68. - Бібліогр.: 4 назви. : рис., фотогр. Шрамко, Ольга. Від ідей В. О. Сухомлинського до здоров’язбережувальних технологій у сучасній початковій школі / О. Шрамко. - С.67-70. - Бібліогр.: 6 назв. : фотогр. Савостіна, Інна. Впровадження ідей здоров’ятворчої філософії В. О. Сухомлинського в навчально-виховний процес сучасної сільської школи / І. Савостіна. - С.71-73. - Бібліогр.: 7 назв. Шкурат, Олена. Гарна родина - здорова дитина / О. Шкурат, Л. Аксьоненко. - С.74-80. - Бібліогр.: 11 назв. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (1 экз.) |
> Шифр: ПШ-2/2012/11 Журнал 2012г. N 11 Зимульдінова, Алла. Мова й мовлення молодших школярів. Наукові засади / А. Зимульдінова, С. Гірняк. - С.10-14. - Бібліогр.: 18 назв. Шрамко, Ольга. Використання ономастичного регіонального матеріалу на уроках української мови / О. Шрамко. - С.14-19 Печерська, Елла. Формування чистоти інтонування у молодших школярів засобами духовної музики / Е. Печерська, О. Семінько. - С.30-35 Погородня, Валентина. Тести з фізичної культури / В. Погородня. - С.35-38 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Шрамко, Ольга. Використання ономастичного регіонального матеріалу на уроках української мови [Текст] / О. Шрамко> // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 11. - С. 14-19 . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--уроки української мови Початкова школа--виховання засобами фольклору Кафедра методики викладання української мови та літератури Чернігівщина--краєзнавство фывфывфыв: ономастичний регіональний матеріал -- Сіверщина Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Шрамко, Ольга Формування у молодших школярів соціокультурної компетентності на уроках української мови [Текст] / Ольга Шрамко> // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 3. - С. 15-19. - Бібліогр.: 13 назв. Рубрики: Початкова школа--уроки української мови фывфывфыв: компетенція -- компетентність -- комунікативна компетентність -- соціальна компетентність -- соціокультурна компетенція -- соціокультурна компетентність -- виховання мовної особистості -- молодші школярі Аннотация: У статті розглянуто актуальність проблеми формування соціокультурної компетентності на уроках української (рідної) мови. Подано зразки вправ, які вчитель початкових класів може використати для залучення учнів до пошукової роботи, збагачення й активізації їхнього словникового запасу, виховання любові до"малої " батьківщини, формування соціокультурної компетентності як одного зі складників процесу соціалізації особистості. Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№3 (2) Свободны: Ч.З.№3 (2) |