Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 4 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2004. - 254 с. - 12.00 грн. Содержание: ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА Глазиріна, В. М. Шляхи оптимізації професійної підготовки майбутніх учителів у процесі вивчення педагогічних дисциплін у спеціалізованому педагогічному ВНЗ / В. М. Глазиріна. - С .6-12 Пуляк, О. В. Удосконалення професійної підготовки вчителів природничих дисциплін за спеціалізацією "Основи безпеки життєдіяльності" / О. В. Пуляк, І. Л. Царенко, О. М. Царенко. - С .13-16 Кривозуб, В. Ф. Зміст диригентської підготовки спеціалістів на мистецьких і музично-педагогічних факультетах педагогічних університетів / В. Ф. Кривозуб. - С .17-19 Демченко, С. О. Психолого-педагогічні вимоги до особистості викладача фахових дисциплін технічного закладу освіти / С. О. Демченко. - С .20-23 Шанскова, Т. І. Основні технологічні аспекти підготовки майбутніх соціальних педагогів до роботи з сім’ями різних типів / Т. І. Шанскова. - С .24-26 Паскаль, О. В. Формування професійно-комунікативної грамотності майбутніх соціальних педагогів / О. В. Паскаль. - С .27-30 Щербина, А. П. Теоретико-методичні аспекти підготовки майбутнього педагога до діагностичної діяльності / А. П. Щербина. - С .31-33 Багай, Б. М. Теоретичні аспекти формування гуманістичної позиції майбутнього вчителя / Б. М. Багай, І. О. Ковба. - С .34-37 Мамчич, О. Б. Педагогічна технологія формування лінгвістичної компетентності майбутнього вчителя початкової школи / О. Б. Мамчич. - С .38-42 Марченко, Г. В. Формування професійної культури майбутніх учителів іноземних мов на заннятях з основ екології як інтегративної педагогічної дисципліни / Г. В. Марченко. - С .43-46 Кривець, С. В. Стан використання енциклопедично-довідникової літератури у системі неперервної професійної освіти / С. В. Кривець. - С .47-50 Доронина, Т. О. Некоторые проблемы гендерного образования в процессе профессиональной подготовки студента-филолога в педагогическом вузе / Т. О. Доронина. - С .51-54 Завацька, Л. М. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до роботи у закладах освіти / Л. М. Завацька, О. Г. Платонова. - С .55-57 Лісовець, О. В. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до взаємодії з дитячими та молодіжними організаціями / О. В. Лісовець. - С .58-61 Аніщук, А. М. Мовленнєва компетентність як складова професійної підготовки фахівців дошкільного виховання / А. М. Аніщук. - С .62-65 Перхач, Л. П. Творча самоактуалізація як фактор професійного розвитку майбутніх учителів початкових класів / Л. П. Перхач. - С .66-67 Зель, І. О. Проблема підготовки майбутніх педагогів до навчання дорослих людей / І. О. Зель. - С .68-71 Білоусова, Н. В. Підготовка майбутніх учителів до формування в учнів потреби у вдосконаленні / Н. В. Білоусова. - С .72-75 Хижна, О. П. Системний підхід до професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів початкової школи / О. П. Хижна. - С .76-79 Бойко, М. П. Інформаційні технології в системі професійно-педагогічної підготовки вчителя фізики / М. П. Бойко. - С .80-82 Стрельнікова, Н. М. Професійна готовність майбутніх учителів до співпраці з батьками школярів / Н. М. Стрельнікова. - С .83-85 Василенко, Т. А. Історико-педагогічний досвід як основа інновацій у підготовці працівників дошкільних закладів / Т. А. Василенко. - С .86-90 Заплішний, І. І. Роль фізичної культури в удосконаленні професійного становлення фахівців у вузі / І. І. Заплішний. - С .91-94 Падун, Н. О. Інтегративний підхід при підготовці майбутніх робітників / Н. О. Падун. - С .95-98 Суховєєва, Н. М. Соціальна педагогіка як компонент змісту педагогічної освіти / Н. М. Суховєєва. - С .99-101 Останіна, Н. С. Підготовка соціальних педагогів до організації клубної роботи з учнівською молоддю / Н. С. Останіна. - С .102-105 ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД Коваленко, Є. І. Інноваційні процеси у вищій освіті України у 20-ті роки XX ст. / Є. І. Коваленко. - С .106-110 Лавріненко, О. В. Формування комунікативної культури у майутнього вчителя в історії педвузів України (1917-1924рр.) / О. В. Лавріненко. - С .111-113 Аніщенко, О. Нововведення у вищій школі у контексті наукової організації праці (80-ті роки ХХ століття) / О. Аніщенко. - С .114-118 Володченко, Ж. М. Розвиток музично-педагогічної думки міста Ніжина на початку ХХ століття (1900-1933 рр.) / Ж. М. Володченко, С. І. Самаріна. - С .119-124 Баленко, Н. М. Проблема підготовки вчителів у теоретичній спадщині М. О. Лавровського та М. Є. Скворцова / Н. М. Баленко. - С .125-128 Васюта, О. П. До питання історії музичної освіти на Чернігівщині / О. П. Васюта. - С .129-133 Тезікова, С. В. Професіоналізм у педагогічній освіті США / С. В. Тезікова. - С .134-136 Бєлкіна, Н. І. Інноваційні підходи до підготовки вчителя у педагогічній спадщині М. І. Демкова / Н. І. Бєлкіна. - С .137-140 Кулик, І. О. Педагогічні ідеї Г. Сковороди та проблеми вищої освіти в Україні / І. О. Кулик. - С .141-143 Киричок, І. І. Професійна підготовка вчителів Чернігівщини на початку ХХ століття / І. І. Киричок. - С .144-147 Білик, Т. О. З історії організації навчального процесу в Гімназії вищих наук князя Безбородька / Т. О. Білик. - С .148-151 Абашкіна, Н. В. Інновації в освіті Німеччини в умовах розвитку європейської інтеграції / Н. В. Абашкіна. - С .152-155 Авшенюк, Н. М. Сучасні підходи до акредитації педагогічних навчальних закладів в Англії та Уельсі / Н. М. Авшенюк. - С .156-159 Корнілова, А. Формування професійної компетентності педагогів у вищих навчальних закладах будівельного профілю України та Німеччини / А. Корнілова. - С .160-163 Гончарова, Є. Є. Досвід роботи зарубіжних науковців у впровадженні диференційованого підходу у навчанні іноземній мові у вищих закладах освіти / Є. Є. Гончарова. - С .164-166 Удовиченко, Н. Зміст і форми професійної підготовки профконсультантів служби зайнятості у ВНЗ Німеччини / Н. Удовиченко. - С .167-170 Саф’янюк, З. Г. Про становлення і розвиток теорії реальної освіти у працях європейських педагогів / Л. В. Кнодель; С. А. Нургалиева; А. І. Турчин; А. В. Василюк; В. В. Синявський; Л. А. Колбіна; О. Л. Мерзлякова; І. Я. Мищук. - С .171-175 Семеног, О. М. Тенденції професійної підготовки майбутнього вчителя рідної словесності у США / О. М. Семеног. - С .176-179 Кнодель, Л. В. Новые подходы в сфере профессионального образования в Германии / Л. В. Кнодель. - С .180-183 Євтушик, Лариса Петрівна. Проблеми змісту підготовки соціальних педагогів у Німеччині / Л. П. Євтушик. - С .184-186 Нургалиева, С. А. Проблемы интеграции высшего образования Казахстана в мировое образовательное пространство / С. А. Нургалиева. - С .187-188 Зінченко, Т. В. Австрія: риси вищої освіти ХХІ століття і Болонський процес / Т. В. Зінченко. - С .189-193 Турчин, А. І. Організаційно-структурні особливості сучасної системи підготовки вчителів для професійно-освітніх закладів у Німеччині / А. І. Турчин. - С .194-196 Благінін, В. М. Математизація змісту шкільної освіти у США, Франції та Україні в ІІ половині ХХ століття. Порівняльний аналіз / В. М. Благінін, М. В. Потапенко. - С .197-199 Василюк, А. В. Досвід демократичної Польщі: участь у Болонському процесі та інших планах освітньо-наукової інтеграції Європи / А. В. Василюк. - С .200-203 Авксентьєва, О. І. Демарш-французький метод рівності у здібностях / О. І. Авксентьєва. - С .204-206 ПСИХОЛОГІЯ Синявський, В. В. Психодіагностичне і професіографічне забезпечення професійного навчання як важливий чинник підвищення його ефективності / В. В. Синявський. - С .207-211 Литвинова, Н. І. Розвиток мотивації до творчості в студентської молоді / Н. І. Литвинова. - С .212-215 Михайленко, О. В. Особливості роботи кризових центрів соціально-психологічної допомоги молоді / О. В. Михайленко. - С .216-218 Колбіна, Л. А. Діагностика сформованості особистісних цінностей майбутніх учителів початкової школи / Л. А. Колбіна. - С .219-220 Борисюк, С. О. Особливості становлення психотерапії у сфері гуманістичної педагогіки / С. О. Борисюк. - С .221-223 Котеленець, В. М. Використання тренінгу в підготовці майбутніх фахівців / В. М. Котеленець, М. І. Вовковінський. - С .224-227 Мерзлякова, О. Л. Проблеми профілактики психологічного маніпулювання та контролю свідомості в молодіжному середовищі / О. Л. Мерзлякова. - С .228-231 Коваленко, Н. В. Соціально-психологічні чинники професійної адаптації студентів педагогічного університету / Н. В. Коваленко. - С .232-235 Щотка, О. П. Тренінг розвитку професійно-управлінського самовизначення майбутніх фахівців освіти / О. П. Щотка. - С .236-238 Мищук, І. Я. Психолого-педагогічні аспекти комп’ютеризації навчання фізики за модулями у педколеджі / І. Я. Мищук. - С .239-241 Панченко, В. І. Екопсихологічна культура в професійній підготовці учнівської молоді / В. І. Панченко. - С .242-245 Коркунова, А. О. Формування в студентської молоді інтересу до творчої діяльності / А. О. Коркунова. - С .246-248
РУБ 15 Рубрики: Болонський процес викладання основ безпеки життєдіяльності Вчителі--підготовка Майбутні вчителі Доп.точки доступа: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Лавровський, М. О. \о нем\; Скворцов, М. Є. \о нем\; Демков, Михайло Іванович \о нем\; Сковорода, Григорій Савич \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя; Гімназія вищих наук князя Безбородька \о ней\ Экземпляры всего: 2 Ч.З.№2 (1), фб (1) Свободны: Ч.З.№2 (1), фб (1) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 5 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2005. - 182 с. - (Ніжинській вищій школі - 200 років). - 11.00 грн. Содержание: Лубинець, К. М. Міжнародні проекти і Болонський процес у забезпеченні конкурентоспроможності України в галузі освітніх послуг / К. М. Лубинець. - С .6-10 Солдатенко, М. М. Самостійна пізнавальна діяльність в умовах інформаційного суспільства / М. М. Солдатенко. - С .11-14 Мацей, Танась. Виховання і медії / Танась Мацей. - С .15-19 Татаурова, Г. П. Мотиваційний фактор як структурний компонент відповідального ставлення студентів до вивчення іноземної мови / Г. П. Татаурова. - С .20-22 Безносюк, О. О. Впровадження кредитно-модульної системи у ВІКНУ / О. О. Безносюк. - С .23-25 Побірченко, Н. А. Інноваційний стиль навчання психології майбутніх вчителів / Н. А. Побірченко. - С .26-28 Щербина, А. П. Проблеми формування духовності студентів вищих навчальних закладів / А. П. Щербина. - С .29-32 Синявський, В. В. Психотехнологія бесіди як одного з основних методів профконсультації особистості / В. В. Синявський. - С .33-39 Сватенков, О. В. До проблеми визначення сутності соціальних рекламних технологій у соціально-педагогічній діяльності / О. В. Сватенков. - С .40-42 Авксентьєва, О. І. Мистецькі технології навчання французької мови / О. І. Авксентьєва. - С .43-46 Глєбова, Ю. А. Методика використання наочності на етапі перевірки теоретико-літературних знань учнів на заняттях із зарубіжної літератури / Ю. А. Глєбова. - С .47-49 Светенок, Л. Актуальні аспекти проблеми визначення рівнів читацької компетенції / Л. Светенок. - С .50-52 Нагорна, А. Особливості вивчення художніх творів із філософською проблематикою (на матеріалі драми Бертольда Брехта "Матінка Кураж та її діти") / А. Нагорна. - С .53-56 Лук’янова, Л. Б. Організація самостійної пізнавальної діяльності у змісті екологічної освіти: результати експерименту / Л. Б. Лук’янова. - С .57-61 Михнюк, М. І. Вимоги до розробки дидактичного забезпечення модулів підвищення кваліфікації з професій будівельного профілю / М. І. Михнюк. - С .62-64 Литвинова, Н. І. Психологічні чинники розвитку в майбутніх педагогів мотивації до творчості / Н. І. Литвинова. - С .65-69 Базелюк, В. Г. Аналіз як вид дослідницької діяльності / В. Г. Базелюк. - С .70-73 Чемерис, І. М. Теоретичні основи вживання поняття "Компетентність" у контексті нових освітніх систем / І. М. Чемерис. - С .74-76 Дубич, К. Поняття індивідуальності і її прояви в життєдіяльності людини / К. Дубич. - С .77-80 Булавенко, С. Д. Застосування інтерактивних технологій при формуванні економічних знань і вмінь старшокласників в умовах довузівської підготовки / С. Д. Булавенко. - С .81-82 Алексюк, Л. Р. Психолого-педагогічні умови удосконалення навчально-виховного процесу в кооперативних вищих навчальних закладах І рівня акредитації / Л. Р. Алексюк. - С .83-86 Новгородська, Ю. Г. Інноваційні підходи до створення навчальної літератури / Ю. Г. Новгородська. - С .87-89 Комарова, О. В. Змістова лінія "Методи наукового пізнання" у шкільному курсі біології / О. В. Комарова. - С .90-93 Семеног, О. М. Електронні навчальні засоби у професійній підготовці студентів-філологів / О. М. Семеног. - С .94-98 Чередник, Т. Формування професійної свідомості як фактор професійного становлення майбутнього вчителя літератури / Т. Чередник. - С .99-101 Омельченко, Г. Л. Взаимодействие мастера производственногоь обучения и преподавателя специальных дисциплин в профессиональном развитии будущих квалифицированных рабочих швейного профиля / Г. Л. Омельченко. - С .102-105 Тезікова, С. В. Галузевий стандарт як модель професійної компетенції вчителя / С. В. Тезікова. - С .106-108 Грищенко, О. А. Особливості підготовки керівників освітніх установ до інноваційної діяльності / О. А. Грищенко. - С .109-111 Пилипчук, В. В. Особливості підготовки майбутніх викладачів професійно-технічного навчального закладу / В. В. Пилипчук. - С .112-115 Огієнко, О. І. Андрагогічна модель навчання у професійному розвитку особистості в умовах трансформації освіти / О. І. Огієнко. - С .116-119 Піддячий, М. Орієнтація старшокласників на педагогічні професії в умовах профільного навчання / М. Піддячий. - С .120-124 Тимошко, Г. М. Підготовка магістрантів до управління якістю освіти загальноосвітньої школи / Г. М. Тимошко. - С .125-129 Лавриш, Ю. Е. Вимоги до викладання сестринської справи у вищих медичних навчальних закладах Канади у зв’язку з переходом на соціальну модель професійної діяльності медсестер / Ю. Е. Лавриш. - С .130-132 Тандир, Л. В. Формування професійної економічної культури студентів економічних спеціальностей / Л. В. Тандир. - С .133-137 Солова, В. М. Підготовка майбутніх педагогів до впровадження особистісно зорієнтованих технологій виховання / В. М. Солова. - С .138-140 Черепанова, Г. Л. Підготовка педагогів - слухачів курсів підвищення кваліфікації до роботи з важковиховуваними дітьми / Г. Л. Черепанова. - С .141-143 Стрельнікова, Н. М. Особливості формування у майбутніх учителів комунікативних здібностей / Н. М. Стрельнікова. - С .144-146 Абашкіна, Н. В. Відродження ідей трудової етики у професійній підготовці фахівців: із німецького досвіду / Н. Абашкіна. - С .147-150 Авшенюк, Н. М. Стандарт як інструмент реформування професійної підготовки педагогічного персоналу у Великій Британії / Н. М. Авшенюк. - С .151-155 Постригачь, Н. О. Підготовка майбутніх учителів дошкільних закладів та початкової школи Греції / Н. О. Постригачь. - С .156-157 Гушлевська, І. В. Вчительство як соціально-професійна група: професійний образ сучасного вчителя в США і Канаді / І. В. Гушлевська; Н. Олійник. - С .158-160 Олійник, Н. Школи для дорослих, організовані земствами Чернігівської губернії / Н. Олійник; Н. Стукало. - С .161-164 Стукало, Н. Діяльність Київського фізико-математичного товариства з реформування шкільної математичної освіти в кінці ХІХ - на початку ХХ ст. / Н. Стукало; Н. М. Баленко. - С .165-169 Лисенко, І. В. Вищі початкові училища на Чернігівщині в системі освіти кінця ХІХ - початку ХХ століття / І. В. Лисенко. - С .170-173 Баленко, Н. М. Мова як інструмент формування національної самовідомості в теоретичній спадщині вітчизняних педагогів, мовознаввців та літературознавців другої половини ХІХ - початку ХХ століття / Н. М. Баленко. - С .174-181
РУБ 15 Рубрики: Болонський процес Кредитно-модульна система Викладання іноземної мови в школі викладання психології Викладання зарубіжної літератури в школі Викладання біології в школі Профорієнтація Екологічна освіта Мотивація творчості Підручникотворення Професійна підготовка Майбутні вчителі літератури Інноваційна діяльність економічна культура Підготовка викладачів Доп.точки доступа: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Брехт, Бертольд \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Экземпляры всего: 2 фб (1), Ч.З.№2 (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1) |
Н 60 ЦП НАНУ / Н 60-Ч.З.№2 Ніжинська старовина [Текст] : Науковий історико-культурологічний збірник. Вип. 3 (6) / Національна Академія Наук України, Центр пам’яткознавства, Українське товариство охорони пам’яток історії та культури ; Гол. ред. О. Б. Коваленко. - Ніжин : Аспект-Поліграф, 2007. - 184 с. : іл. - (Ніжинознавчі студії ; № 3). - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-966-340-187-4 : 3.00 грн., 35.00 грн., 3.00 грн., 10.00 грн. Содержание: Морозов, Олександр Сергійович. Археологічні пам’ятки Ніжина та околиць (за матеріалами досліджень Ніжинського краєзнавчого музею) / О. Морозов. - С .5-23 Фатюк, О. Кілька цікавих неолітичних знахідок на території Ніжина та Ніжинського району / О. Фатюк. - С .23-25 Ростовська, О. Суспільно-політичне становище Ніжина в XVIII столітті / О. Ростовська. - С .25-31 Дмитренко, Н. Розвиток промисловості в Ніжині (XIX -початок XX ст.) / Н. Дмитренко. - С .31-34 Дудченко, Г. Ніжинська управа в 1941-1943 роках: становлення кадрового складу та організаційної структури / Г. Дудченко, Н. Тучина. - С .34-39 Дудченко, О. Правовий статус та основні напрямки діяльності осередків товариства "Друзі Дітей" в Ніжині в 1924-1925 роках / О. Дудченко. - С .39-43 Крупенко, О. Основні тенденції промислового розвитку Ніжинського повіту Чернігівської губернії в другій половині XIX ст. / О. Крупенко. - С .43-47 Кулик, В. Ніжинська міська управа / В. Кулик. - С .47-52 Лейберов, Олексій Олегович. "Одушевляясь любовью и усердием к народу и отечеству...": ніжинські ополченські полки в наполеонівських війнах / О. Лейберов. - С .52-60 Страшко, Є. До історії ніжинських муніципальних органів самоврядування (друга половина XIX ст.) / Є. Страшко. - С .60-65 Пуцко, В. Портретні зображення митрополита Іоанна Максимовича / В. Пуцко. - С .65-71 Коваленко, О. "Продукты и произведения" Ніжина та Ніжинського повіту за неопублікованим описом 1785 року / О. Коваленко, І. Петреченко. - С .71-83 Острянка, А. М. Бережков М. М. (1850-1932): Біографічний нарис / А. М. Острянка. - С .83-94 Бережков, М. Н. О городских укреплениях в Нежине в 17 веке и 18-м / М. Н. Бережков. - С .94-99 Гордієнко, Д. Ad fontes: до витоків ніжинської античної школи - професор Петро Люперсольський / Д. Гордієнко. - С .99-121 Кулик, Л. Десницький Семен Юхимович / Л. Кулик. - С .121-124 Непомнящий, А. Музиченко Олександр Федорович: кримські сторінки біографії знаного ніжинця / А. Непомнящий. - С .124-130 Самойленко, Григорій Васильович. Доброліж Вадим - художник із Ніжина / Г. Самойленко. - С .130-135 Самойленко, Олександр Григорович. Наукова династія Соколових / О. Самойленко. - С .135-144 Щербина, А. Подвижник апостольської праці (до 200-річчя від дня народження Пилипа Семеновича Морачевського) / А. Щербина. - С .144-155 Коломієць, С. Партійне життя Ніжина 1905 року в світлі документів губерннської жандармерії / С. Коломієць. - С .155-163 Морозова, А. Нові документи про родину Лисянських / А. Морозова. - С .163-169 Лисий, І. Син братньої Білорусі / І. Лисий. - С .169-173 Мицик, Ю. Записки подорожуючого краєзнавця (нотатки літа 2006 року) / Ю. Мицик. - С .173-176 Тимченко, Р. Короткий нарис історії села Перебудова / Р. Тимченко. - С .176-182
РУБ 9(4Укр)(05) Рубрики: Ніжин, місто--історія Доп.точки доступа: Коваленко, О. Б. \ред.\; Богушевич, Франциск-Бенедикт Казимирович (білорус. і польский поет ; 1840-1900) \о нем\; Максимович, Іоанн (митрополит) \о нем\; Бережков, Михайло Миколайович (1850-1932) \о нем\; Доброліж, Вадим Володимирович (укр. художник ; 1913-1973) \о нем\; Десницький, Семен Юхимович \о нем\; Музиченко, Олександр Федорович (етнограф і педагог) \о нем\; Люперсольський, Петро Іванович \о нем\; Морачевський, Пилип Семенович \о нем\; Соколови (династія) \о них\; Лисянські (родина) \о них\; Національна Академія Наук України; Центр пам’яткознавства; Українське товариство охорони пам’яток історії та культури Экземпляры всего: 9 фб (2), Ч.З.№2 (6), ІБв (1) Свободны: фб (2), Ч.З.№2 (6), ІБв (1) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 6. Ч. 2 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2009. - 302 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 59.17 грн. Содержание: Васильєв, В. В. Організація та методологія соціологічних досліджень у системі соціального захисту населення / В. В. Васильєв. - С .8-12 Пожидаєва, Оксана Володимирівна. Критерії професійної готовності майбутніх соціальних педагогів до консультаційної діяльності / О. В. Пожидаєва. - С .13-16 Товщик, С. А. Логіко-структурний аналіз системи категорій і понять соціальної педагогіки / С. А. Товщик. - С .17-21 Кічук, Я. В. Проблема оцінки рівня сформованості правової компетентності майбутнього соціального педагога у вищій школі / Я. В. Кічук. - С .28-32 Гуцан, Т. Г. Сутність і структура готовності майбутнього вчителя економіки до професійної діяльності в умовах профільного новчання / Т. Г. Гуцан. - С .33-35 Козик, І. В. Конфліктологічна компетентність у структурі професійної діяльності соціального педагога / І. В. Козик. - С .36-39 Завацька, Л. М. Проблеми соціалізації особистості студента у діяльності студентської соціальної служби / Л. М. Завацька. - С .40-42 Садовець, О. В. Теоретичне обгрунтування професійного розвитку педагогів України у сучасних умовах / О. В. Садовець. - С .43-46 Ткаченко, І. В Культурологічна складова у підготовці педагога-вихователя до роботи в літніх оздоровчих таборах України / І. В Ткаченко. - С .47-50 Романовська, О. О. Проблеми інтернаціоналізації вищої освіти і соціалізації студента / О. О. Романовська. - С .51-55 Омельченко, Л. М. Соціально-педагогічні засади формування готовності членів молодих сімей до конструктивного вирішення конфліктів / Л. М. Омельченко. - С .56-60 Пономаренко, О. В. Личностно-компетентностный подход анализу личности учителя-лидера / О. В. Пономаренко. - С .61-65 Малков, Д. Ю. Соціально-педагогічні засади формування готовності членів молодих сімей до конструктивного вирішення конфліктів / Д. Ю. Малков. - С .56-60 Панченко, С. П. Розробка програми "Запобігання жорстокого поводження з дітьми в сім’ї / С. П. Панченко. - С .70-73 Поперечняк, О. О. Особливості прояву життєвої компетентності у 6-7 річному віці / О. О. Поперечняк. - С .74-78 Любарська, О. М. Соціальне партнерство як складова професійної діяльності соціального педагога / О. М. Любарська. - С .79-83 Фольварочний, І. В. Тенденції розвитку соціального партнерства у сфері освіти дорослих / І. В. Фольварочний. - С .84-87 Степаненко, Л. М. Особливості підготовки студентів до соціальних зв’язків в умовах вищих навчальних закладів / Л. М. Степаненко. - С .88-91 Клос, Л. Є. Дидактичні особливості соціально-медичної компоненти професійної підготовки фахівців соціальної роботи / Л. Є. Клос. - С .92-97 Кирилюк, В. М. Роль фольклорного мистецтва у формуванні світогляду соціальних педагогів / В. М. Кирилюк. - С .98-102 Фурдуй, С. Б. Умови ефективності соціалізуючого процесу професійної підготовки обдарованих студентів до соціально-педагогічної діяльності / С. Б. Фурдуй. - С .103-107 Стадник, Д. О. Соціальні фактори педагогічної занедбаності / Д. О. Стадник. - С .108-111 Трубавіна, І. М. Результати впровадження нової системи соціально-педагогічної роботи з сім’єю у центрі соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді України / І. М. Трубавіна. - С .112-116 Лазаренко, В. І. Психологічні аспекти прояву захисних механізмів студентської молоді / В. І. Лазаренко. - С .117-120 Марій, М. М. Зміст просвітницької роботи з молодими батьками в загальноосвітній школі / М. М. Марій. - С .121-124 Полозенко, О. В. Соціально-психологічні причини виникнення сімейних конфлікиів і шляхи їх подолання / О. В. Полозенко. - С .125-129 Киричок, І. І. Персоналістська концепція любові / І. І. Киричок. - С .130-133 Грищенко, С. В. Характеристика чинників процесу самовдосконалення майбутніх соціальних педагогів / С. В. Грищенко. - С .134-137 Овод, Ю. В. Особливості формування особистості майбутнього соціального педагога як суб’єкта педагогічної діяльності в системі заочно-дистанційного навчання / Ю. В. Овод. - С .138-141 Демешкант, Н. А. Метод проектів як інноваційна технологія екологічної підготовки / Н. А. Демешкант. - С .142-144 Киричок, І. І. Емпатія як важлива індивідуально-психологічна характеристика соціального педагога / І. І. Киричок, М. О. Шевчук. - С .145-147 Рень, Л. В. Професійне вигорання соціальних педагогів, що працюють з дітьми вулиці / Л. В. Рень. - С .148-150 Павлюк, Л. М. Робота над соціальними проектами як умова розвитку творчих здібностей та громадянської компетентності учнів ліцею / Л. М. Павлюк. - С .151-154 Архипова, С. П. Фасилітативна діяльність соціального педагога: теоретико-методологічний аспект / С. П. Архипова, І. М. Литвин. - С .155-158 Коленіченко, Т. І. Деякі аспекти соціально-педагогічної роботи з літніми людьми в умовах геріатричного пансіонату (практичний аспект) / Т. І. Коленіченко. - С .159-162 Волик, Л. В. Феномен вільного часу в системі анімаційного освітньо-виховного поля / Л. В. Волик. - С .159-162 Падун, Н. О. Соціально-педагогічні аспекти управлінської діяльності керівника навчального закладу / Н. О. Падун. - С .168-171 Новгородська, Ю. Г. Теоретичні засади підготовки майбутніх соціальних педагогів до роботи з неблагополучними сім’ями / Ю. Г. Новгородська. - С .172-175 Денисюк, О. М. Особливості організації самостійної роботи студентів спеціальності "Соціальна педагогіка" з курсу "Вступ до спеціальності" / О. М. Денисюк. - С .176-179 Бутурлим, Т. І. Виховання гендерної культури старшокласників у процесі контент-аналізу телевізійних реклам та художніх фільмів / Т. І. Бутурлим. - С .180-184 Філь, О. В. Методика формування готовності майбутніх соціальних педагогів до використання методу казкотерапії / О. В. Філь. - С .185-187 Хилько, Є. Є. Технологія розвивального навчання у професійній підготовці майбутніх соціальних педагогів / Є. Є. Хилько. - С .188-191 Русанова, О. О. Розвиток індивідуальності в процесі навчання ділової англійської мови / О. О. Русанова. - С .192-195 Карпова, І. Г. Літературно-мистецька студія як соціально-педагогічне середовище для розвитку творчо обдарованої студентської молоді в умовах позанавчальної діяльності вищого навчального закладу / І. Г. Карпова. - С .196-200 Равлюк, Т. А. Розвиток творчих здібностей студентів у процесі соціально-педагогічної практики / Т. А. Равлюк. - С .201-203 Стеценко, Н. М. Використання персонального сайту викладача в підготовці фахівців (на прикладі сайта http: // pedagogika.at.ua/) / Н. М. Стеценко, В. П. Стеценко. - С .204-207 Смеречак, Л. І. Позааудиторна робота як засіб підвищення ефективності професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів / Л. І. Смеречак. - С .208-211 Лесіна, Т. М. Шляхи і засоби стимулювання соціальних педагогів до анімайної діяльності / Т. М. Лесіна. - С .212-215 Тюріна, В. О. Методика "лялькотерапії" у роботі соціального педагога з дітьми з метою профілактики насильницької поведінки / В. О. Тюріна. - С .216-218 Тимошенко, О. А. Методичні процедури формування суб’єктної орієнтованої особистості майбутнього практичного психолога / О. А. Тимошенко. - С .219-223 Буркова, Л. В. Способи розв’язання навчальних професійних задач при підготовці спеціалістів соціономічних професій / Л. В. Буркова. - С .224-230 Аніщук, Л. В. Підготовка майбутніх вихователів до здійснення соціалізації дошкільника / Л. В. Аніщук. - С .231-234 Гордієнко, Н. В. Формування комунікативної компетенції як складова професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів / Н. В. Гордієнко, С. Бобела. - С .235-239 Ашиток, Н. І. Професійна підготовка студентів у комунікативному аспекті / Н. І. Ашиток. - С .240-242 Миць, Х. В. Професійна підготовка фахівців соціальної роботи до здійснення профілактичної діяльності щодо протидії торгівлі людьми / Х. В. Миць. - С .243-246 Швед, М. С. Підготовка фахівців до умов роботи в інклюзивному середовищі / М. С. Швед, М. Є. Захарчук. - С .247-250 Качалова, Т. В. Формування комунікативної культури майбутнього соціального педагога / Т. В. Качалова. - С .251-253 Веретенко, Т. Г. Професійна підготовка студентів - майбутніх соціальних педагогів до діяльності у клубах за місцем проживання / Т. Г. Веретенко. - С .254-257 Шпільчак, Л. Я. Підготовка фахівців до соціально-педагогічного супроводу дітей із дистантних сімей як соціально-педагогічна проблема / Л. Я. Шпільчак. - С .258-261 Коваленко, Є. І. Соціально-педагогічні проблеми в науковому доробку Софії Русової / Є. І. Коваленко, Л. Н. Степченко. - С .262-267 Щербина, А. П. Підготовка соціального педагога ВНЗ Білорусі до роботи з молодіжними громадськими організаціями / А. П. Щербина. - С .268-272 Кліщ, Г. І. Проблемно орієнтоване навчання у Віденському медичному університеті / Г. І. Кліщ. - С .273-276 Дужа-Задорожна, М. П. Академізація професійної підготовки соціальних педагогів у вищих навчальних закладах Німеччини / М. П. Дужа-Задорожна. - С .277-280 Литвак, О. Й. Сучасний стан підготовки соціальних працівників у ВНЗ Польщі / О. Й. Литвак. - С .281-284 Калашник, Л. С. Роль педагога у вирішенні деяких проблем суспільства (досвід КНР) / Л. С. Калашник, Н. М. Джгун. - С .285-287 Шугалій, Н. Є. просвітницько-педагогічні ідеї Ніколая Фредеріка Северіна Грундтвіга / Н. Є. Шугалій. - С .288-291 Логвиненко, Т. О. Соціально-педагогічна освіта у сучасній Данії / Т. О. Логвиненко. - С .292-295 Малишева, О. М. Соціальна спрямованість у професійній підготовці державних службовців у КНР / О. М. Малишева. - С .296-301
РУБ 15 Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Вчителі економіки--підготовка літні оздоровчі табори--підготовка вихователів Соціальні педагоги--професійна підготовка Доп.точки доступа: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя Экземпляры всего: 5 фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: ВЛСНЗУ1/2011/10 Журнал 2011г. N 10 Снєгірьова, В. Типи навчальних статей та особливості їх презентації у компетентнісно орієнтованих підручниках з інтегрованого курсу літератури для 5-6 класів / В. Снєгірьова. - С.16-17 Щолок, Г. Використання інформаційних технологій на сучасному уроці світової літератури / Г. Щолок. - С.21-23 Щербина, А. Порівняльна поетика європейської "нової драми": Г.Ібсен "Ляльковий дім", В.Винниченко "Брехня" / А. Щербина. - С.35-39 Кашуба, Є. Художній твір як заклик до об'єднання вітчизни : система уроків за народною драмою "Вільгельм Телль" Ф.Шиллера / Є. Кашуба. - С.43-47 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
Щ 64 Щербина, А. Порівняльна поетика європейської "нової драми": Г.Ібсен "Ляльковий дім", В.Винниченко "Брехня" [Текст] / А. Щербина> // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 10. - С. 35-39 . - ISSN 0205-47IX РУБ 83 Рубрики: Викладання зарубіжної літератури в школі фывфывфыв: уроки компаративного аналізу творів Доп.точки доступа: Ібсен, Генрік \о нем\; Винниченко, Володимир Кирилович (1880-1951) \о нем\ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
Щ 64 б-ка Арват Н. Н. / Щ 64-КСХ б-ка Красильника М. В. / Щ 64-Ч.З.№3 б-ка Никоненка П. М. / Щ 64-фб Щербина, А. А. Сущность и искусство словесной остроты (каламбура) [Текст] / А. А. Щербина. - К. : АН УССР, 1958. - 66 с. - 0.16 руб. Экземпляры всего: 3 КСХ (1), Ч.З.№3 (1), фб (1) Свободны: КСХ (1), Ч.З.№3 (1), фб (1) |
У 45 б-ка Забарного О. В. / У 45-Ч.З.№3 б-ка Бойка О. Д. / У 45-фб Український вимір [Текст] : Збірник матеріалів Міжнародної наукової конференції "Українсько-білоруські культурні зв’язки: історія і сучасність". Вип. 2(7) / Ред. кол.: О. Д. Бойко, О. В. Мельничук, О. Г. Астаф’єв та ін. ; Посольство України в Республіці Білорусь, Мінське міське об’єднання українців "Заповіт" БГОУ "Ватра", Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя, Центр гуманітарної співпраці з українською діаспорою. - Чернігів : Управління у справах преси та інформації, 2009. - 164 с. - ISBN 978-966-533-397-5 : 14.00 грн., 14.00 грн. Содержание: Страшко, Євгенія Матвіївна. Порівняльні дані виборів до Всеросійських установчих зборів по Могилівському та Чернігівському округах як джерело політичної географії Білорусі та України / Є. М. Страшко, П. П. Овдієнко. - С .23-26 Луняк, Євген Миколайович. Майбутнє України і Білорусі в поглядах кирило-мефодіївців / Є. М. Луняк. - С .30-33 Желіба, Олександр Володимирович. Національна символіка України і Білорусі: спільні тенденції розвитку / О. В. Желіба. - С .33-39 Самойленко, Григорій Васильович. Видатний білоруський письменник Ф. Богушевич на Чернігівщині / Г. В. Самойленко. - С .39-48 Михед, Павло Володимирович. Прадедовская душа шалит в тебе...(Про літературознавчий аспект вивчення генеалогії роду Гоголя / П. В. Михед. - С .69-78 Белая, Алла Степановна. Белорусы в Украине: страницы из истории Нежинского университета / А. С. Белая. - С .78-80 Осіпова, Галина Сергіївна. Ф. К. Багушевич - погляд праз гады / Г. С. Осіпова. - С .88-91 Бережняк, Валентина Миколаївна. Головні тенденції сучасного мовознавства / В. М. Бережняк. - С .99-101 Гетман, Людмила Ивановна. Украинизация или русификация: к проблеме диглоссии / Л. И. Гетман. - С .101-103 Бондарь, Надежда Александровна. Особенности перевода с близкородственных языков / Н. А. Бондарь. - С .103-104 Кайдаш, Алла Миколаївна. Етнокультурний компонент міфологічних номінацій в українському та білоруському мовному просторі / А. М. Кайдаш. - С .104-107 Сидоренко, Тетяна Михайлівна. Спонтанна писемна мова в інтернет-комунікаціях / Т. М. Сидоренко. - С .107-110 Хомич, Вікторія Іванівна. Транспонування прийменниково-відмінкових форм "Praen+Ngen" з вихідною семою знаходження чогось без акцентування на конкретній стороні предмета / В. І. Хомич. - С .110-113 Бойко, В. Образно-семантичні способифразеологізації у творах Григора Тютюнника / В. Бойко, Л. Давиденко. - С .113-114 Пащенко, В. Надбузько-поліська система діалектних мікросистем як структурний компонент північноукраїнської макросистеми / В. Пащенко. - С .115-118 Коваленко, В. Концепт "народ" у літературно-художньому дискурсі 1-ої пол. 19 ст. / В. Коваленко. - С .118-121 Банзерук, Оксана. Колористичний живопис словом Миколи Гоголя / О. Банзерук. - С .122-123 Петрик, О. Поняття девербативної моделі в межах діддієслівних іменників опредметненої дії / О. Петрик. - С .123-126 Клипа, Наталія Іванівна. Лексика млинарства в російській та українській мові / Н. І. Клипа. - С .126-129 Бассак, Тетяна Федорівна. Паралингвистическая ситауция в произведениях Н. В. гоголя как отражение национальной украинской жестовой специфики / Т. Ф. Бассак. - С .129-130 Коткова, Людмила. Метафора в ідіолекті Володимира Винниченка / Л. Коткова. - С .130-133 Сидоренко, В. В. И. Даль в истории русского литературного языка / В. Сидоренко. - С .134-135 Щербина, А. Бути чи не бути 12-річній школі в Білорусі? / А. Щербина. - С .143-146 Лушник, Людмила. Роль екскурсії в патріотичному вихованні молоді / Л. Лушник. - С .146-147 Кучерявець, Валентина. До питання про технології вдосконалення усного мовлення майбутнього вчителя / В. Кучерявець. - С .148-149 Нещерет, Олена Іванівна. Концептуалізація "розуму" в мовній картині світу українця / О. І. Нещерет. - С .150-152 Лісовець, Олег. Роль національно-патріотичного виховання в діяльності громадських молодіжних організацій України та Білорусі / О. Лісовець. - С .152-155 Забарний, Олександр. Формування національної самосвідомості учнів старших класів у процесі вивчення художніх творів історичної тематики / О. Забарний. - С .156-157
РУБ 9(М=Укр) Рубрики: Діаспора українська діячі української діаспори Українсько-білоруські зв’язки Доп.точки доступа: Бойко, Олександр Дмитрович; Мельничук, Олександр Володимирович; Вдовенко, С. М.; Астаф’єв, Олександр Григорович; Самойленко, Григорій Васильович; Михед, Павло Володимирович; Онищенко, Надія Петрівна; Сидоренко, Валентина О.; Петрик, О. М.; Посольство України в Республіці Білорусь; Мінське міське об’єднання українців "Заповіт" БГОУ "Ватра"; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя; Центр гуманітарної співпраці з українською діаспорою Экземпляры всего: 2 Ч.З.№3 (1), фб (1) Свободны: Ч.З.№3 (1), фб (1) |