Шифр: ОДнв/2019/4
   Журнал

Особлива дитина: навчання і виховання [Текст]/ науковий, навчальний, інформаційний журнал. - Київ : Педагогічна преса ; К. : Інститут спеціальної педагогіки національної академії педагогічних наук України, 1995 . - ISSN 2312-2781. - Выходит ежеквартально
2019г. N 4
Содержание:
Адамюк, Наталія. Освітній перекладач жестової мови : кадрове забезпечення комунікативних потреб жестомовних збодувачів освіти / Н. Адамюк. - С.7-14.
Шевцов, Андрій. Психологічний механізм соціальної адаптації молоді з обмеженнями життєдіяльності / А. Шевцов, І. Чухрій. - С.15-29.
Литовченко, Світлана. Діяльність ІРЦ у системі підтримки дітей з особливими потребами: актуальні питання / С. Литовченко. - С.30-36.
Ярмола, Наталія. Компетентнісний підхід до соціальної адаптації дітей з інтелектуальними порушеннями в умовах навчального закладу / Н. Ярмола. - С.37-45.
Кобильченко, Вадим. Зорове сприйняття та його порушення в дитячому віці / В. Кобильченко. - С.46-59.
Костенко, Тетяна. Психодіагностичні методики для дітей із порушеннями зору: адаптація та модифікація / Т. Костенко. - С.60-67.
Чеботарьова, Олена. Науково-методичні підходи до реалізації змісту освіти учнів із порушеннями інтелектуального розвитку згідно концепції НУШ / О. Чеботарьова. - С.68-76.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)




    Ярмола, Наталія.
    Компетентнісний підхід до соціальної адаптації дітей з інтелектуальними порушеннями в умовах навчального закладу [Текст] / Н. Ярмола // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2019. - N 4. - С. 37-45. . - ISSN 2312-2781
Рубрики: Діти з особливими потребами--соціальна адаптація
фывфывфыв:
діти з порушенням інтелектуального розвитку -- соціальна компетентність -- соціальна адаптація -- соціально-побутова адаптація -- соціально-побутове орієнтування -- компетентнісний підхід
Аннотация: У контексті компетентнісного підходу до соціальної адаптації, розглядається поняття “соціальна компетентність”. На основі аналізу ключових смислових одиниць аналізуються сучасні науково-педагогічні підходи до питання соціальної адаптації та соціальної компетентності дітей із порушеннями інтелектуального розвитку. Окреслено основні напрями роботи з формування соціальної компетентності та соціальної адаптації в умовах навчального закладу.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)